GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Απρίλιος 25, 2014, 05:23:09 πμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
|-+  Μαγειρέματα
| |-+  Ο κόσμος της .. δίαιτας
| | |-+  Δίαιτα συνδυασμού τροφών
Σύνθετη αναζήτηση
  0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σελίδες 1 Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Δίαιτα συνδυασμού τροφών  (Αναγνώστηκε 17160 φορές)
« στις: Ιούλιος 22, 2011, 23:30:12 μμ »
pennou85 Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 172
Μέλος από: Απρ, 2011

Προφίλ
TΡΟΠΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ EPWORTH
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ ΤΡΟΦΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΧΑΜΗΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΛΙΠΟΥΣ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙΕΙ ΤΟ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝ ΛΙΠΟΣ. ΟΙ ΑΜΕΣΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ΄
ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΦΡΙΓΚΟΥΣ
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ
ΕΠΑΝΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΤΕΡΙΚΩΝ ΑΠΟΦΥΣΕΩΝ,
ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΟΜΥΖΟΥΝ ΤΙΣ ΟΥΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΣ ΘΡΕΨΙ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.
ΑΛΛΗ ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΧΕΩΣ ΕΝΤΕΡΟΥ, ΒΕΛΤΙΩΣΗ Η ΚΑΙ ΕΞΑΛΕΙΨΗ
ΑΙΜΟΡΟΙΔΩΝ, ΟΜΑΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΦΟΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΔΥΣΚΟΙΛΙΟΤΗΤΟΣ.

Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΛΗ ΤΡΟΦΗ, ΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΤΟ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΩΣΤΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ ΤΡΟΦΩΝ ΧΑΜΗΛΗΣ ΛΙΠΟΣΥΝΘΕΣΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΕΙ ΤΟ ΑΠΟΘΗΚΕΥΜΕΝΟ ΛΙΠΟΣ.

ΕΙΔΗ ΤΡΟΦΩΝ
ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΝΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΕΣ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΛΙΠΑΡΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ. Η ΥΨΗΛΗ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΛΙΠΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΔΥΑΣΜΩΝ ΤΡΟΦΩΝ Η ΤΡΟΠΟΥ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΟΣ.

ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΡΟΦΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟ ΔΕΙΚΤΗ ΛΙΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥΝ Η ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΛΕΙΨΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΙΤΑ

ΦΥΤΙΚΑ ΛΙΠΗ, ΖΩΙΚΑ ΛΙΠΗ, ΑΛΛΑΝΤΙΚΑ ΜΕ ΛΙΠΟΣ, ΒΟΥΤΥΡΑ, ΚΙΤΡΙΝΑ ΤΥΡΙΑ ΜΕ ΥΨΗΛΑ ΛΙΠΑΡΑ,ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ.
(ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙΤΡΙΝΑ ΤΥΡΙΑ ΧΑΜΗΛΩΝ ΛΙΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΞΗΡΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ, ΤΑ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ ΛΙΠΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΣΤΡΑΓΑΛΙΑ)

ΑΠΟ ΦΥΤΙΚΑ ΕΛΑΙΑ Η ΔΙΑΙΤΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ, ΜΟΝΟ ΤΟΥ Η ΠΡΟΣΜΕΜΙΓΜΕΝΟ ΜΕ ΚΑΛΑΜΠΟΚΕΛΑΙΟ ΜΕ ΜΟΝΟΑΚΟΡΕΣΤΑ. ΛΑΔΙΑ ΜΕ ΠΟΛΥΑΚΟΡΕΣΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΔΙΟΤΙ ΕΥΝΟΟΥΝ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΛΙΠΟΥΣ).ΕΠΙΣΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΗΓΑΝΙΤΑ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ.

ΟΙ ΤΡΟΦΕΣ ΔΙΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Α.ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ

ΛΑΧΑΝΙΚΑ,ΧΟΡΤΑ
ΦΡΟΥΤΑ (ΕΚΤΟΣ ΑΒΟΚΑΝΤΟ)
ΕΣΠΕΡΙΔΟΕΙΔΗ
ΕΛΙΕΣ
ΚΟΜΠΟΣΤΕΣ
ΣΑΛΤΣΕΣ ΦΥΤΙΚΕΣ
ΚΡΕΜΜΥΔΙΑ,ΣΚΟΡΔΑ
ΜΠΑΧΑΡΙΚΑ
ΤΣΑΙ,ΚΑΦΕΣ ,ΑΦΕΨΗΜΑΤΑ
ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΦΡΟΥΤΑ


Β.ΑΜΥΛΑ

ΖΥΜΑΡΙΚΑ
ΠΑΤΑΤΕΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ (ΚΟΥΑΚΕΡ,ΒΡΩΜΗ,ΣΙΚΑΛΗ,ΚΡΙΘΑΡΙ,ΣΙΤΑΡΙ Κ.Λ.Π)
ΟΣΠΡΙΑ (ΦΥΤΙΚΗ ΠΡΩΤΕΙΝΗ)
ΡΥΖΙ
ΨΩΜΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ
ΜΕΛΙ
ΓΛΥΚΑ ΖΑΧΑΡΩΔΗ
ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ

Γ.ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ

ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ
ΤΥΡΙΑ
ΑΥΓΑ
ΚΡΕΑΣ
ΨΑΡΙΑ
ΑΛΛΑΝΤΙΚΑ ΜΕ ΧΑΜΗΛΑ ΛΙΠΑΡΑ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ
ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ
ΚΙΜΑΣ
ΠΟΥΛΕΡΙΚΑ
ΚΥΝΗΓΙΑ


ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΜΕ ΤΡΟΦΙΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Α ΚΑΙ Β, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΑΠΟ Α ΚΑΙ Γ, ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΑΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΓΕΥΜΑ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Β ΚΑΙ Γ (ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗ ΤΡΩΜΕ ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΜΥΛΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΓΕΥΜΑ)

ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΤΟ ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΠΑΥΛΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΓΕΥΜΑΤΩΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 3 1/2 ΕΩΣ 4 ΩΡΕΣ. ΕΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΦΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ. ΕΤΣΙ ΟΙ ΤΡΟΦΕΣ ΧΩΝΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΛΙΠΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΙΟ ΣΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΜΕ ΟΣΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΩΝ.

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ, ΕΤΣΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΤΑΙ Ο ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΙΣ ΚΑΥΣΕΙΣ.

ΠΡΕΠΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΝΑ ΠΙΝΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΝΕΡΟ 8 ΕΩΣ 10 ΠΟΤΗΡΙΑ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ

ΠΕΡΠΑΤΑΤΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΜΑΣ ΒΑΡΟΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΣΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗΣ.ΕΤΣΙ ΒΟΗΘΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΥΣΗ ΤΟΥ ΛΙΠΟΥΣ.

ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΔΕΜΙΑ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΙΤΑ.

ΤΟ ΚΡΑΣΙ, Η ΜΠΥΡΑ ΚΑΙ ΟΙΝΟΙΠΝΕΥΜΑΤΩΔΗ ΣΕ ΛΟΓΙΚΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΔΥΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΡΟΦΩΝ (ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΤΕ ΤΙΣ 5 ΜΕΡΙΔΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ)

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΕΛΟΥΜΕ, Π.Χ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΜΕ ΟΣΟ ΨΩΜΙ ΘΕΛΟΥΜΕ, ΟΣΑ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΟΧΙ ΤΥΡΙ Η ΚΡΕΑΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΙΑΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΘΑΥΜΑΣΙΑ ΣΑΛΤΣΑ ΜΕ ΛΑΧΑΝΙΚΑ,ΕΛΙΕΣ,ΠΙΠΕΡΙΕΣ, Κ.Λ.Π.
Η ΝΑ ΦΑΜΕ ΟΣΟ ΨΩΜΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΕ ΕΛΙΕΣ,ΝΤΟΜΑΤΕΣ, ΚΛ.Π ΛΑΧΑΝΙΚΑ

Η ΣΟΚΟΛΑΤΑ, ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΧΩΡΙΣ ΒΟΥΤΥΡΟ, ΓΛΥΚΑ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ, ΤΟ ΜΕΛΙ, ΤΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ Π.Χ.ΛΟΥΚΟΥΜΙΑ,ΠΑΣΤΕΛΙΑ, ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΕ ΛΟΓΙΚΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ. ΟΙ ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΓΕΙΑΣ Η ΚΟΥΒΕΡΤΟΥΡΑ ΧΩΡΙΣ ΑΜΥΓΔΑΛΑ Η ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΑ.

ΤΑ ΦΑΣΤ ΦΟΥΝΤ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ

ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΤΑ ΨΑΡΙΑ Κ.Λ.Π. ΝΑ ΤΡΩΓΟΝΤΑΙ ΨΗΤΑ Η ΒΡΑΣΤΑ, ΤΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΝΑ ΑΠΟΦΛΟΙΩΝΕΤΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ ΚΑΘΩΣ ΕΚΕΙ ΣΥΣΩΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΛΙΠΑΡΑ.

ΤΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΩΝ ΛΙΠΑΡΩΝ.

ΤΡΩΤΕ ΑΦΘΟΝΑ ΦΡΟΥΤΑ, Π.Χ. ΜΠΑΝΑΝΕΣ, ΜΗΛΑ,ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ Κ.Λ.Π. ΩΦΕΛΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ.

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΟΠΕΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΓΕΥΜΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΔΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ ΤΡΟΦΩΝ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΓΕΥΜΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΓΕΥΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 23, 2011, 00:22:52 πμ από ArXoS » Καταγράφηκε
 
Απάντηση #1
« στις: Αύγουστος 02, 2011, 19:46:53 μμ »
halkidas Αποσυνδεδεμένος
Απλό μέλος
*
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 32
Μέλος από: Απρ, 2011

Προφίλ
KAFES ME LIGI ZAXARI EPITREPETE;;;;;
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #2
« στις: Αύγουστος 02, 2011, 22:50:14 μμ »
pennou85 Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 172
Μέλος από: Απρ, 2011

Προφίλ
βαλε ζαχαρινη αλλα μην βαλεις καθολου γαλα...
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #3
« στις: Νοέμβριος 19, 2012, 06:46:21 πμ »
Annula09 Αποσυνδεδεμένος
Αρχάριο μέλος
*
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 2
Μέλος από: Νοέ, 2012

Προφίλ
Αν και αργά..
Ηθελα να σε ρωτήσω αν την έχεις δοκιμάσει και πόσα κιλά χάνεις στο περιπου..
Επίσης ένα απογοητευτικό σχόλιο σου σε μια παρόμοια (σχεδόν ίδια) δίαιτα.. ήταν ένας παραπάνω λόγος που ήθελα να σε ρωτήσω..
(σε περίπτωση που δεν θυμάσαι/κατάλαβες σε ποιο σχολιο/διαιτα αναφέρομαι εχω τον συνδεσμο απο κατω)
http://www.greekmasa.gr/index.php?option=com_bridge&brid=106&Itemid=0&topic=8505.0
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #4
« στις: Νοέμβριος 23, 2012, 11:04:12 πμ »
pennou85 Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 172
Μέλος από: Απρ, 2011

Προφίλ
εκ των υστερων καταλαβα οτι δεν την εκανα σωστα γιατι ετρωγα πολυ ψωμι με ταχινι και μελι που θελει σε λογικες ποσοτητες...και παλι εχασα κανα 2 κιλα...απλα απογοητευτηκα γιατι ηθελα περισσοτερο και χωρις ιδιαιτερη προσπαθεια...
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #5
« στις: Δεκέμβριος 03, 2012, 00:48:19 πμ »
Annula09 Αποσυνδεδεμένος
Αρχάριο μέλος
*
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 2
Μέλος από: Νοέ, 2012

Προφίλ
 Αναποφασιστικότητα Ναι αλλά υποτίθεται δεν υπάρχει περιορισμός στους επιτρεπόμενους συνδυασμούς.. και το ψωμί με το μέλι που λες είναι ενας απ' αυτούς.. οπότε? angel γιατί να μην αδυνατίσεις?  Αναποφασιστικότητα
Στην δεύτερη προσπά8εια που έκανες πόσα κιλά εχασες και σε πόσο διαστημα ??
Καταγράφηκε
 
Εκτύπωση  Σελίδες 1 Πάνω