GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Ιούλιος 24, 2014, 05:17:53 πμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
|-+  Μαγειρέματα
| |-+  Ο κόσμος της .. δίαιτας
| | |-+  μια ευκολη διατα...
Σύνθετη αναζήτηση
  0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σελίδες 1 Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: μια ευκολη διατα...  (Αναγνώστηκε 20369 φορές)
« στις: Δεκέμβριος 02, 2011, 10:56:13 πμ »
SIMONI Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 274
Μέλος από: Φεβ, 2011

Προφίλ
αυτην τη διαιτα την εχω χρονια απο διαιτολογο και με βοηθαει οταν θελω ενα πιο χαλαρο κι ευελικτο  προγραμμα διατροφης .η απωλεια κιλων ειναι περιπου στο ενα την εβδομαδα,μπορει και παραπανω.οι τροφες χωριζονται σε δυο ομαδες την Α και την Β.διαλεγετε ενα τροφιμο απο την καθε ομαδα προσθετετε σαλατα χωρις λαδι ,σιγουρα στο μεσημεριανο και σε οποιο αλλο γευμα θελετε για να χορταινετε και αυτο ειναι ολο. καλο θα ειναι να κρατατε ξεχωριστα απο την υπολοιπη οικογενεια το φαγητο σας και να προσθετετε στο τελος ωμο μια κσ λαδι.αν φατε κατι στεγνο πχ φρυγανια +τυρι και φατε σαλατα ,τοτε προσθεστε στη σαλατα σας ενα κσ λαδι.να μην υπερβαινετε τα 2κσ ημερησιως.λοιπον,συνδιαστε οτι σας αρεσει απο την ομαδα Α και Β
ομαδα Α                                     ομαδα Β
1φετα ψωμι                                  γαλα 1,5% ενα ποτηρι
2φρυγανιες                                  ξυνογαλα
1\2παξιμαδι                                   κακαο 0%
1\2κουλουρι                                 γιαουρτι 2%
1\2φλ.κορν φλεικς                         κοτατζ 1\2 κουπακι η΄ ανθοτυρο ενα κομματι
1μπαρα δημητριακων                       τυρι με λιγα λιπαρα ,1-2 φετες
1φλ.ρυζι βρασμενο                         1αυγο
1κσ μελι                                        1 τονο σε νερο η' καλα στραγγισμενο απο λαδι
1φρουτο                                       απαχα αλλαντικα 2 φετες
1χυμο                                           οσπρια,μια μεριδα
3-4 αποξηραμενα φρουτα                 κρεας απαχο,σε μεγεθος μια παλαμη
1μετρια πατατα φουρνου                 ψαρι,δυο παλαμες η' μια μεριδα θαλασσινα ψητα
5 καστανα                                      10 φουντουκια

μια φορα την εβδομαδα 1-2 ποτηρια κρασι.
στον καφε ζαχαρινη
κανουμε 5 γευματα την ημερα
τρωμε ανα 3 ωρες περιπου
οπου δεν αναφερω ποσοτητα εννοειται μια νορμαλ μεριδα
η ομαδα Α παει παντα με την ομαδα Β.αν για οποιοδηποτε λογο δεν πολυπεινατε μπορειτε να διαλεξετε κατι μονο απο την ομαδα Β .δηλαδη αυτη η ομαδα παει και μονη της.αυτη η διαιτα ειναι πιο πολυ διατροφη και τροπος ζωης ,γι αυτο δεν ειναι πολυ αυστηρη με ποσοτητες,ουτε εχει συγκεκριμενη διαρκεια.στην ουσια ειναι σαν τις περισσοτερες διαιτες των διαιτολογων απλα δεν σε περιοριζει σε συγκεκριμενα φαγητα καθημερινα,και επισης δεν εχει υποχρεωτικο το φρουτο στα ενδιαμεσα.εγω την ειχα κανει μετα απο εγκυμοσυνη που ειχα πολλα κιλα να χασω και τα ειχα καταφερει ευκολα χωρις πολυ πεινα και σχετικα γρηγορα.το μονο που δεν εχει ειναι μακαρονια...μου ειχε πει να τα τρωω μια φορα το μηνα και καλυτερα τα μαυρα.γενικα οπου μπορειτε να φατε τη μαυρη εκδοχη προτιμηστε την .πχ μαυρο ρυζι,μαυρο ψωμι,φρυγανια κλπ.
αυτο που εκανα εγω ηταν να κραταω οσο μπορω τα ενδιαμεσα με φρουτο και τα δυο κυριως οτι θελω απο τις επιλογες  α και  β.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Καταγράφηκε
 
Εκτύπωση  Σελίδες 1 Πάνω