GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Δεκέμβριος 11, 2016, 04:17:15 πμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
|-+  Διασκέδαση και Ψυχαγωγία (εκτός κουζίνας)
| |-+  Διάλειμμα για .. διαφημίσεις
| | |-+  Η σπουδαιότητα και η αναγκαιότητα εκγύμνασης των ΚΟΙΛΙΑΚΩΝ μας
Σύνθετη αναζήτηση
  0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σελίδες 1 Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Η σπουδαιότητα και η αναγκαιότητα εκγύμνασης των ΚΟΙΛΙΑΚΩΝ μας  (Αναγνώστηκε 192 φορές)
« στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 22:58:34 μμ »
fitbill Αποσυνδεδεμένος
Νέο μέλος
Αρχάριο μέλος
*
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 2
Μέλος από: Σεπ, 2016

Προφίλ
Γεια σας και πάλι παιδιά,

Βασίλης εδώ, σε αυτό το post θέλω να σας μιλήσω για την σπουδαιότητα και αναγκαιότητα της εκγύμνασης των κοιλιακών μας.

Σίγουρα η κοιλιακή χώρα (κοιλιακοί μύες) είναι από τις πιο δύσκολες περιοχές για να γυμναστούν. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Ειδικά όποιος πρώτο πάει στο γυμναστήριο και βλέπει πάρα πολλά και διάφορα όργανα, οι κοιλιακοί δεν τον ενδιαφέρουν και τόσο, όποτε βαριούνται οι περισσότεροι να τους εκτελέσουν και τους παρατάνε. Αυτό όμως είναι μεγάλο λάθος.

Το μυϊκό σύστημα του μέσου κορμού είναι ο στυλοβάτης, ο Άτλας του σώματος και αποτελεί μια σταθερή βάση υποστήριξης για το σώμα. Μας επιτρέπει να στεκόμαστε όρθιοι και να κινούμαστε, βοηθάει στον έλεγχο της κίνησης, μεταφέρει ενέργεια, κατανέμει δυνάμεις και κυρίως προστατεύει τη μέση.

Οι μύες του κορμού παίζουν σημαντικό ρόλο στις κινήσεις και στη σταθεροποίηση της σπονδυλικής στήλης. Οι κοιλιακοί ως ανταγωνιστές των ραχιαίων, όταν ισχυροποιούνται υποστηρίζουν τη σπονδυλική στήλη. Η σταθερότητα, η δύναμη, η κινητικότητα και ο καλός συντονισμός κοιλιακών-ραχιαίων αποτρέπει πολλές κακώσεις στις ωμοπλάτες, τον αυχένα και τις περιβόητες ενοχλήσεις στη μέση.

Επίσης οι κοιλιακοί δεν χρειάζονται τα όργανα του γυμναστηρίου, ίσα-ίσα οι καλύτερες ασκήσεις για τους κοιλιακούς είναι με ελεύθερες ασκήσεις όπου χρησιμοποιούμε το βάρος τους σώματος μας.

Όταν θες να δώσεις έμφαση στους κάτω κοιλιακούς, η κίνηση του σώματος συνήθως πρέπει να προέρχεται από το κάτω (όποτε συνήθως γίνεται με άρση ποδιών).

Ενώ όταν θες να δώσεις έμφαση στους πάνω κοιλιακούς, η κίνηση του σώματος συνήθως πρέπει να προέρχεται από το πάνω μέρος του σώματος (μετακίνηση του κορμού μας).

Στο παρακάτω video που έχω ετοιμάσει, θα δούμε μια 1 άσκηση  για τους κάτω κοιλιακούς και 1 άσκηση για τους πάρω κοιλιακούς που μπορούμε να πραγματοποιήσουμε στον προσωπικό μας χώρο:

ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ (vid)

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=zeNTK5YpUOs" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=zeNTK5YpUOs</a>
Καταγράφηκε
Find the right motivation in life
 
Εκτύπωση  Σελίδες 1 Πάνω