Επιλογές μελών

Όνομα Χρήστη

Κωδικός Πρόσβασης

Να με θυμάσαι
Υπενθύμιση Κωδικού Πρόσβασης;
Δεν έχετε λογαριασμό ακόμα; Εγγραφή
Αρχική arrow Διατροφή arrow 10 συμβουλές για καλύτερη διατροφή στο γραφείο
10 συμβουλές για καλύτερη διατροφή στο γραφείο Εκτύπωση
AddThis Social Bookmark Button
Αξιολόγηση χρήστη: / 3
Έχει υποβληθεί από esther   
Τρίτη, 18/05/10

Ενα ενδιαφέρον άρθρο που βρήκα για όλους-όλες εμάς που δουλέυουμε σε γραφείο και το τι θα φάμε είναι πραγματικά ενα καθημερινό βασανιστήριο. Η μάλλον , για να το θέσω καλύτερα,  τι υγιεινό θα φάμε καθως οι διατροφικές συνήθειες στη δουλειά είναι πολύ σημαντικές για να τις αμελούμε.

office_delivery_header_220Οργανωθείτε:

  • μπορεί στην αρχή να σας φανεί βουνό, ωστόσο με λίγη οργάνωση μπορείτε να βρείτε πρακτικές λύσεις που μπορείτε εύκολα να εντάξετε στο πρόγραμμά σας. 

Τρώτε πρωινό:

  • σας δίνει ενέργεια και βοηθά στην καλύτερη ρύθμιση της όρεξης κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αν δεν έχετε χρόνο, αγοράστε ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης, ένα απλό τοστ ή μια μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης με ένα φυσικό χυμό ή γάλα χαμηλών λιπαρών.

Μην ξεχνάτε τα ενδιάμεσα σνακ:

  • μερικές εύκολες λύσεις είναι τα αποξηραμένα φρούτα, οι ξηροί καρποί, οι μπάρες δημητριακών ολικής άλεσης, τα κρακεράκια ολικής άλεσης και το γιαούρτι χαμηλών λιπαρών.
Πίνετε τακτικά νερό:
  • σας κρατάει ενυδατωμένους και βοηθά στην καλύτερη συγκέντρωση. Για να μην το ξεχνάτε, φροντίζετε να έχετε ένα μπουκαλάκι νερό πάνω στο γραφείο σας.

Πιείτε καφέ… αλλά με μέτρο:

  • ο καφές δρα τονωτικά βοηθώντας στην εγρήγορση κατά την εργασία. Ωστόσο η υπερκατανάλωση καφέ (πάνω από 4-5 φλιτζάνια ημερησίως) μπορεί να οδηγήσει σε υπερδιέγερση και νευρικότητα.

preparedfooddelivery_220Φάτε… μπανάνες:

  • η μπανάνα είναι ένα φρούτο που μεταφέρεται εύκολα στο γραφείο, είναι πλούσια σε κάλιο, και παρέχει στον εγκέφαλο απλά σάκχαρα που βοηθούν στην καλή λειτουργία του. 

Αν θελήσετε κάτι γλυκό:

  • προτιμήστε μερικά αποξηραμένα φρούτα, μια μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης, ένα μικρό κομμάτι μαύρη σοκολάτα ή μια μικρή συσκευασία παστέλι.

Πάρτε ταπεράκι από το σπίτι:

  • η συνήθεια αυτή θα σας γλιτώσει θερμίδες και χρήματα, ενώ παράλληλα θα σας προσφέρει πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. 

Αν χρειαστεί να παραγγείλετε απέξω:

  • προσέξτε τις επιλογές σας. Προτιμήστε κάποια σαλάτα με λίγο τυρί, τόνο ή κοτόπουλο ή κάτι ψητό με σαλάτα. 

Κάντε ένα διάλειμμα για να φάτε:

  • το όφελος που θα αποκομίσετε διακόπτοντας την εργασία σας για 15-20 λεπτά προκειμένου να φάτε ήρεμα, είναι πολύ μεγαλύτερο από τη δουλειά που θα κάνετε τρώγοντας μπροστά στον υπολογιστή για τον ίδιο χρόνο. Ακόμα καλύτερα, παρασύρετε και τους συναδέλφους σας ώστε να καθιερώσετε καθημερινά το δικό σας ‘lunch break’! 

Προσθήκη ως Αγαπημένο (2) | Εμφανίσεις: 11872
Εκτύπωση (χωρίς σχόλια) | Εκτύπωση (χωρίς φωτογραφίες και σχόλια)

Σχόλια (3)
1. 26-10-2010 04:29
 
k panw ap ola min perimenete na gurisete to vradu spiti kai peinasmenoi na pesete me ta moutra sto fai me ta xeirotera apotelesmata!
 
evaki
2. 03-07-2011 07:38
 
Καλά... Αυτό με το ταπεράκι είναι κορυγφή.
 
marios521
3. 14-07-2011 11:30
 
:grin
 
e7sa

Αν θέλετε να σχολιάσετε αυτή τη δημοσίευση, πρέπει να εγγραφείτε πρώτα.
Μόνο οι εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν ένα σχόλιο.
Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Τελευταία ενημέρωση ( Τετάρτη, 19/05/10 )