Να την πω μέτρια ταινία; Επιεικώς.
Με λίγα λόγια τη βρήκα αποσπασματική, με κενά στο σενάριο, δεν καταφέρνει να σκιαγραφήσει την προσωπικότητα του ζωγράφου αλλά ούτε να σταθεί έστω ως «μυθιστορηματική βιογραφία».
Από μια «υπερπαραγωγή» -γιατί έτσι πλασάρεται- περίμενα επίσης περισσότερα εξωτερικά γυρίσματα, κομπάρσους, σκηνικά. Περίμενα ακόμα οι «πίνακες» να ήταν πίνακες (αντίγραφα δηλαδή) και όχι … πόστερ (ήταν κραυγαλέο στα κοντινά πλάνα)
Τι άλλο δεν μου άρεσε:
Η Ματσούκα, αν και ωραία μορφή, άνοιγε το στόμα της και νόμιζα ότι θα εκστομίσει «αχ, μη, κύριε Μάνο» (ατάκα από ρόλο της σε παλαιότερο σίριαλ) με το γνωστό… μπρίο.
Ο πρωταγωνιστής ήταν εξαιρετικά χλιαρός, δεν άντεξε κατά τη γνώμη μου το βάρος του ρόλου (ή μήπως δεν καθοδηγήθηκε σωστά;).
Απορία: με ποιο κριτήριο (αν υπήρχε) έγινε η επιλογή της γλώσσας των διαλόγων σε κάθε σκηνή;
Στα συν:
Καλή η μουσική επένδυση (χωρίς να κάνει, όμως, την υπέρβαση) από τον Vangelis Παπαθανασίου, κρατούσε καλή επαφή με τη δραματουργία.
Ο Λάκης Λαζόπουλος και ο Δημήτρης Καλυβωκάς, κρατώντας και οι δύο χαμηλούς τους τόνους, υποστήριξαν πολύ καλά τους ρόλους τους. Επίσης καλός ο ηθοποιός (δεν ξέρω το όνομά του) που ενσάρκωσε το ρόλο του Νίνο ντε Γκεβάρα.