GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Απρίλιος 26, 2024, 12:02:12 μμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 22 »
1  Εμείς, το GreekMasa ... / Διαγωνισμοί / Απ: Παιχνίδι Φαγητών στις: Απρίλιος 06, 2009, 13:52:37 μμ
Χοιρινό ριγανάτο

κουρκουμάς
2  Κουβεντούλα / Σχολιάστε την επικαιρότητα / Απ: Έπαθε κρίση στην διάρκεια ''ζωντανής'' εκπομπής στις: Μάρτιος 26, 2009, 12:03:47 μμ
 Σαρκασμός Σαρκασμός Σαρκασμός Σαρκασμός Σαρκασμός Σαρκασμός Σαρκασμός
Melita πολύ σωστή!!!!
3  Κουβεντούλα / Πολιτικό forum / ΔΙΑΣΗΜΟΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΞΕΣΚΕΠΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΟΥΣ στις: Μάρτιος 26, 2009, 12:00:39 μμ
ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΤΟΥ ΣΤΕΦΕΝ ΜΙΛΛΕΡ ΣΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
 
Ο διάσημος Αμερικανός Καθηγητής Αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο του Μπέρκλευ Στέφεν Μίλλερ,  με μνημειώδη επιστολή του, προς το επίσημο Περιοδικό του Αμερικανικού Αρχαιολογικού Ινστιτούτου «Archaeology Magazine», ξεσκεπάζει τους σφετεριστές της Ιστορικής Αλήθειας και με αδιαμφισβήτητα επιστημονικά επιχειρήματα, καταρρίπτει απόλυτα τους ισχυρισμούς των Σκοπίων, περί του δήθεν δικαιώματός τους να αποκαλούνται «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» και «ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ»! Ειδικότερα, ο διάσημος Καθηγητής, με αφορμή προκλητικό άρθρο του Δημοσιογράφου Matthew Brunwasser για τα Σκόπια, υπό τον τίτλο «Letter From Macedonia: Owning Alexander», που δημοσιεύθηκε στο προηγούμενο τεύχος Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου του καταξιωμένου αμερικανικού περιοδικού «Archaeology», ανατρέπει με γραπτή επιστολή του το «θεμελιώδες ιδεολόγημα» των Σκοπίων, τεκμηριώνοντας πως η περιοχή εκείνη ήταν η Παιονία και πως δεν έχουν δικαίωμα άρα οι σημερινοί Σκοπιανοί κάτοικοί της, να αποκαλούν το κράτος τους «Μακεδονία», αλλά ούτε και τους εαυτούς τους «Μακεδόνες», όπως δεν μπορούν να το κάνουν λόγου χάρη και «οι Αιγύπτιοι»!

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ - ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ
ΠΑΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ …«ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ»!
Συγκεκριμένα, γράφει κατά λέξη ο διάσημος Αμερικανός Καθηγητής προς τον Εκδότη του Archaeology: «Ανοίγοντας σήμερα το τεύχος Ιανουαρίου/Φεβρουαρίου του περιοδικού Archaeology, ανέτρεξα με ενδιαφέρον στο «Γράμμα από τη Μακεδονία», και διαπίστωσα ότι στην πραγματικότητα ήταν ένα γράμμα από την Παιονία – περιοχή βόρεια του όρους Βαρνούς και του όρους Όρβηλος. Η περιγραφή του Livy για τη δημιουργία της ρωμαϊκής επαρχίας της Μακεδονίας (45.29.7 και 12) κάνει σαφές ότι οι Παίονες ζούσαν βόρεια των εν λόγω βουνών, (τα οποία σήμερα αποτελούν γεωγραφικά τα φυσικά όρια της Ελλάδας) και νότια της Δαρδανίας, που σήμερα βρίσκεται το Κόσοβο. Κατά το Στράβωνα (7.τμ.4) είναι ακόμη περισσότερο σαφές να λεχθεί, ότι η Παιονία βρισκόταν βόρεια της Μακεδονίας και η μόνη δίοδος από την μία στην άλλη περιοχή ήταν (και παραμένει σήμερα) η διάβαση μέσω του στενού περάσματος του Αξιού ποταμού (ή Βαρδάρη). Με άλλα λόγια η περιοχή την οποία περιγράφει ο Matthew Brunwasser στο άρθρο του “Owning Alexander”, ήταν στην αρχαιότητα η Παιονία. Αν και είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι εκείνοι υποτάχτηκαν στον Φίλιππο τον Β΄, πατέρα του Αλεξάνδρου το 359 π.Χ. (Διόδωρος Σικελός 16.4.2), δεν ήταν ποτέ Μακεδόνες και ποτέ δεν έζησαν στη Μακεδονία. Πραγματικά, ο Δημοσθένης (Ολυνθιακός 1.230), μας λέγει ότι είχαν σκλαβωθεί από τον Μακεδόνα Φίλιππο και σαφώς κατά συνέπεια δεν ήταν Μακεδόνες. Ο Ισοκράτης (5.23) σημειώνει τα ίδια. Ομοίως, για παράδειγμα, οι Αιγύπτιοι, οι οποίοι υποτάχτηκαν από τον Αλέξανδρο, ήταν υπό μακεδονική μεν διοίκηση, συμπεριλαμβανομένης και της Κλεοπάτρας, αλλά ποτέ δεν υπήρξαν οι ίδιοι Μακεδόνες και η Αίγυπτος ποτέ δεν ονομαζόταν Μακεδονία (και από όσα γνωρίζω δεν επιζητεί αυτή την ονομασία σήμερα). ΠΑΙΟΝΕΣ ΕΣΤΩ, “ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ” ΠΟΤΕ! Βεβαίως (συνεχίζει ο Καθηγητής), όπως μας λέει ο Θουκυδίδης (2.99), οι Μακεδόνες είχαν καταλάβει «μία στενή λωρίδα της Παιονίας, που εκτείνεται από το εσωτερικό μέχρι την Πέλλα και τη θάλασσα, κατά μήκος του Αξιού ποταμού. Θα ήταν ίσως κατανοητό εάν οι σημερινοί κάτοικοι της δημοκρατίας των Σκοπίων ονόμαζαν τους εαυτούς τους Παίονες και θεωρούσαν ότι τους ανήκει η περιοχή που περιγράφει ο Θουκυδίδης. Αλλά γιατί, αντίθετα, προσπαθούν οι σημερινοί κάτοικοι της αρχαίας Παιονίας να ονομάζονται Μακεδόνες  και η περιοχή τους Μακεδονία;

ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ!

O κ. Brunwasser, (Σ.55) αναφέρεται στους Ελληνικούς ισχυρισμούς, ότι η στάση αυτή αποτελεί «ένδειξη διεκδικήσεων Ελληνικών εδαφών» και επισημαίνει ότι «η βόρεια περιοχή της Ελλάδας, ονομάζεται επίσης Μακεδονία». Αφήνοντας κατά μέρος ότι αυτή η βόρεια περιοχή της Ελλάδας ονομάζεται συνεχώς Μακεδονία για περισσότερα από 2500 χρόνια, (βλέπε μεταξύ άλλων και Ηρόδοτος 5.17 – 7.128 και αλλού) η πλέον σύγχρονη Ιστορία καταδεικνύει ότι οι Ελληνικές ανησυχίες είναι νόμιμες. Ενδεικτικά σημειώνεται ότι Χάρτης που εκτύπωσαν τα Σκόπια το 1992 (Εικόνα 1) δείχνει καθαρά την διεκδίκηση, ότι η Μακεδονία  εκτείνεται από εκεί, μέχρι το όρος Όλυμπος, προς νότον, συγχωνεύοντας έτσι τις περιοχές της αρχαίας Παιονίας και Μακεδονίας σε μία ενότητα. Η ίδια διεκδίκηση είναι διακριτή και σε χαρτονόμισμα τράπεζας της “Δημοκρατίας της Μακεδονίας”, που δείχνει ως ένα από τα Μνημεία της τον Λευκό Πύργο της Θεσσαλονίκης, που βρίσκεται στην Ελλάδα (Εικόνα 2). Υπάρχουν πολλά ακόμη παραδείγματα ημερολογίων, χριστουγεννιάτικων καρτών, αυτοκόλλητων για αυτοκίνητα κτλ, με τις ίδιες διεκδικήσεις.

ΣΕ ΠΟΙΑ “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ” ΠΗΓΕ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ;
Ο κ. Brunwasser έχει επί πλέον αναδείξει συμφωνώντας, (International Herald Tribune 10-1-2008), εργασία του «Μακεδονικού Ινστιτούτου Στρατηγικών Ερευνών 16:9» που αναφέρεται στην Καινή Διαθήκη (16:9), κατά την οποία ένας Μακεδόνας παρουσιάστηκε στον Απόστολο Παύλο, παρακαλώντας τον «Έλα στη Μακεδονία να μας βοηθήσεις». Σε ποίες περιοχές της Μακεδονίας  πήγε ο Απόστολος Παύλος; Πήγε στη Νεάπολη (Καβάλα), στους Φιλίππους, στην Αμφίπολη, στη Απολλωνία, στη Θεσσαλονίκη και στη Βέροια (Πράξεις 16:11-17:10). Όλες αυτές οι περιοχές αποτελούν την ιστορική Μακεδονία και καμία δεν βρίσκεται στην Παιονία. Τι είδους απαίτηση εγείρεται από ένα Ινστιτούτο των Σκοπίων, που αναφέρεται σε περιγραφή της αρχαίας Μακεδονίας και στη σημερινή περιοχή της σημερινής βόρειας Ελλάδας;


“Η ΜΕΓΑΛΗ …ΦΛΩΡΙΔΑ”
Δεν ξέρω τι θα συμπεραίναμε, εάν ένα μεγάλο νησί κοντά στις νοτιοδυτικές ακτές των ΗΠΑ άρχιζε να αυτοαποκαλείται Φλώριδα και εμφάνιζε σε χαρτονομίσματά του εικόνες της από το Disney World, ενώ παράλληλα κυκλοφορούσε χάρτες που θα παρουσίαζαν τη “Μεγάλη Φλώριδα”!


Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΣΤΕΤΤΙΝΙΟΥΣ,1944
Σίγουρα δεν υπάρχει αμφιβολία για το τι είχε στο μυαλό του ο Υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Edward Stettinious, όταν στις 26 Δεκεμβρίου 1944 έγραφε [Πηγή: U.S. State Department, Foreign Relations vol viii,    Washington, D.C., Circular Airgram (868.014/26Dec.1944)]:   “Το Υπουργείο (Εξωτερικών) σημείωσε με σημαντικό ενδιαφέρον αυξανόμενες προπαγανδιστικές διαδόσεις και ημιεπίσημες δηλώσεις υπέρ μιας αυτόνομης Μακεδονίας, που προέρχονται κυρίως από τη Βουλγαρία, αλλά επίσης και από Γιουγκοσλαβικές πηγές παρτιζάνων και άλλων, με την πρόθεση να συμπεριληφθούν και ελληνικές περιοχές στο υπό διαμόρφωση κράτος. Η Κυβέρνηση των ΗΠΑ θεωρεί τις συζητήσεις περί μακεδονικού «κράτους», Μακεδονικής «πατρίδας» ή Μακεδονικής «εθνικής συνειδήσεως» αδικαιολόγητη δημαγωγία που δεν αντιπροσωπεύει εθνική ή πολιτική πραγματικότητα και διαβλέπει με τη σημερινή της επανεμφάνιση σε μια πιθανή συγκάλυψη επιθετικών προθέσεων κατά της Ελλάδας.”

ΕΛΛΗΝΑΣ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ!
Ο κάτοικος Βουλγαρίας κ. Brunwasser αναφέρει στη συνεχεία (συνεχίζει πάντα στην Επιστολή του ο Καθηγητής), με έκδηλη καταφρόνηση, ότι η Ελλάδα ισχυρίζεται πως ο “Αλέξανδρος Γ΄, ο Μέγας Αλέξανδρος είναι .....Έλληνας”. Αυτή η στάση με περιπλέκει. Τι “διεκδίκηση” υπάρχει; Ο προ-προ-πάππος του Αλεξάνδρου, ο Αλέξανδρος Α΄ είχε πιστοποιηθεί ως Έλληνας στην Ολυμπία και σύμφωνα με τα λεγόμενα του πατέρα της ιστορίας: “Συμβαίνει να γνωρίζω ότι [οι πρόγονοι του Αλεξάνδρου] είναι Έλληνες” (Ηρόδοτος 5.22)   Ο πατέρας του Αλεξάνδρου, ο Φίλιππος, είχε νικήσει σε διάφορα ιππευτικά αθλήματα στην Ολυμπία και τους Δελφούς (Πλούταρχος, Αλέξανδρος 4.9; Ηθικά 105A), που αποτελούν τα πλέον Ελληνικά από όλα από όλα τα Ιερά της αρχαίας Ελλάδας, στα οποία δεν ήταν επιτρεπτή η συμμετοχή μη Ελλήνων σε αγώνες. Εάν ο Φίλιππος ήταν Έλληνας, δεν ήταν επίσης και ο γιός του Αλέξανδρος Έλληνας;

ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΕΥΡΙΠΙΔΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ
Ο Ευριπίδης, ο οποίος πέθανε και ετάφη στη Μακεδονία (Θουκυδίδης apud Pal. Anth. 7.45; Παυσανίας   1.2.2; Διόδωρος ο Σικελός 13.103), έγραψε το έργο Αρχέλαος, προς τιμή τού προγόνου του Αλεξάνδρου, στη Σλαβική γλώσσα; Όταν έγραψε τις Βάκχες, ευρισκόμενος στην Αυλή του Αρχέλαου, δεν το έγραψε στα Ελληνικά, όπως έχει διασωθεί μέχρι τις ημέρες μας;
Μήπως πρέπει να υποθέσουμε ότι ο Ευριπίδης ήταν «Μακεδόνας», που έγραφε στα Σλαβικά (σε μια εποχή που αυτή η γλώσσα δεν υπήρχε) και μετά τα έργα του μεταφράστηκαν στα Ελληνικά; 

ΣΕ ΠΟΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΕ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ;
   Ποια ήταν η γλώσσα στην οποία ο Αριστοτέλης δίδασκε τον Αλέξανδρο;
   Ποια γλώσσα μετέφερε ο Αλέξανδρος στις εκστρατείες του στην Ανατολή;
   Γιατί έχουμε σήμερα αρχαίες επιγραφές στην Ελληνική, σε πόλεις που ίδρυσε ο Αλέξανδρος, φθάνοντας μέχρι το Αφγανιστάν, και όχι στη Σλαβική;
   Γιατί η Ελληνική επικράτησε παντού στην Αυτοκρατορία του Αλεξάνδρου, εάν αυτός ήταν πραγματικά όχι Έλληνας αλλά “Μακεδόνας”; (σ.σ. εν. εθνικά “Μακεδόνας”)
   Γιατί η Καινή Διαθήκη γράφτηκε στην Ελληνική και όχι στη Σλαβική;


Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΛΑΒΙΚΑ   
Στη σελίδα 57 της αποκαλούμενης «Επιστολής από τη Μακεδονία», υπάρχει φωτογραφία  του συγγραφέα, που στέκεται μπροστά από “μπρούτζινο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην πόλη Πριλέπ”. Το άγαλμα είναι έκδηλα σύγχρονης κατασκευής, αλλά το ερώτημα είναι εάν Αλέξανδρος θα μπορούσε να διαβάσει την επιγραφή που φέρει στη Σλαβική γλώσσα, κάτω από τα πόδια του. Με την δεδομένη ιστορικά μεταγενέστερη ανάπτυξη της Σλαβικής σε σχέση με την Ελληνική γλώσσα, η απάντηση είναι προφανής.

“ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ” ΤΟΥ MATTHEW BRUNWASSER
   Παρά το ότι είναι καλοδεχούμενη η αναφορά του κ. Brunwasser σε αρχαιολογικά θέματα της Παιονίας, η εκ μέρους του υιοθέτηση και η προβολή συγχρόνων πολιτικών επιδιώξεων των κατοίκων της ως προς την χρήση της ονομασίας Μακεδονία, δεν είναι μόνο μη καλοδεχούμενη, αλλά αποτελεί παροχή κακών υπηρεσιών προς τους αναγνώστες του περιοδικού Archaeology, οι οποίοι φαντάζομαι ότι ενδιαφέρονται για ιστορικές αλήθειες. Αλλά τότε, η απόφαση εκ μέρους του περιοδικού Archaeology – ενός εντύπου του Αρχαιολογικού Ινστιτούτου των ΗΠΑ - για την διάδοση αυτής της ιστορικής ανοησίας, αποτελεί εγχείρημα σε βάρος της αξιοπιστίας του.


ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΜΟΝΑΧΑ ΜΙΑ
   Ας λεχθεί ακόμη μία φορά: Η περιοχή της αρχαίας Παιονίας, ήταν μέρος της Μακεδονικής Αυτοκρατορίας, όπως ήταν επίσης η Έφεσος, η Τύρος, η Παλαιστίνη, η Μέμφις, η Βαβυλώνα, τα Τάξιλαe και δωδεκάδες ακόμη. Όλες αυτές είχαν γίνει «Μακεδονικές» για μία περίοδο, αλλά καμία από αυτές δεν ήταν ποτέ η «Μακεδονία».


“ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ” ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
   Ας μου επιτραπεί να περατώσω αυτή τη επεξήγηση κάνοντας μία πρόταση, για την επίλυση του ερωτήματος της σύγχρονης χρήσεως της ονομασίας «Μακεδονία». Η Ελλάδα πρέπει να προσαρτήσει την Παιονία, όπως έκανε ο Φίλιππος  Β΄ το 359 π.Χ. Αυτό θα φαινόταν αποδεκτό από τους σύγχρονους κατοίκους της εν λόγω περιοχής, δεδομένου ότι ισχυρίζονται πως είναι Ελληνική, ενστερνιζόμενοι το όνομα της Μακεδονίας και του πλέον διάσημου τέκνου της. Τότε οι σύγχρονοι κάτοικοι αυτής της νέας Ελληνικής περιοχής, θα μπορούσαν να ασχοληθούν να μάθουν, να μιλούν και να γράφουν Ελληνικά, ας ελπίσουμε τόσο καλά, όσο τα ήξερε και ο Μέγας Αλέξανδρος.

Ειλικρινώς,

Stephen G. Miller, Επίτιμος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Berkley, Καλιφόρνια, ΗΠΑ

Υ.Γ. Για μία πληρέστερη εξέταση αρχαίων αποδείξεων περί της Παιoνίας, βλέπε I. L. Merker, “The Ancient Kingdom of Paionia,” Balkan Studies 6 (1965) 35-54

Κοινοποίηση:
C. Brian Rose, President, Archaeological Institute of America
Hillary Rodham Clinton, Secretary of State of the United States of America
Dora Bakoyiannis, Minister of Foreign Affairs of Greece
Antonis Samaras, Minister of Culture of Greece
Olli Rehn, European Commissioner for Enlargement
Erik Meijer, Member, European Parliament »
4  Διασκέδαση και Ψυχαγωγία (εκτός κουζίνας) / Χιούμορ και διασκέδαση / Απ: Σας τρώνε το τοστ στο γραφείο;;; στις: Μάρτιος 23, 2009, 15:22:26 μμ
Καλόοοοοοοοοοοοοοοοοοο
5  Κουβεντούλα / Πολιτικό forum / Απ: ΟΛΟΙ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΑ ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ στις: Μάρτιος 23, 2009, 15:18:29 μμ
Και βέβαια πρέπει και πρέπει να το πούμε και στους γείτονες μας.  Δεν είναι δυνατόν να κυματίζουν σημαίες οι Αμερικανοί με ιστορία 200 χρόνων και εμείς όχι.
6  Κουβεντούλα / Πολιτικό forum / Απ: «Γιατί κ' η αναρχία ομοιάζει την σκλαβιά» στις: Μάρτιος 23, 2009, 15:16:03 μμ
Μην αγχώνεσαι Ελπιδάκι πάνω σε μένα εννοούσε. Δεδομένου ότι όσοι δε συμφωνούμε και αντιδρούμε λαμβάνουμε τις ....... Τι να κάνουμε "Θέλει αρετή και τόλμη η Ελευθερία"
7  Διασκέδαση και Ψυχαγωγία (εκτός κουζίνας) / Παιχνίδια / Απ: Η..... ερώτηση της ημέρας !!! στις: Μάρτιος 23, 2009, 15:11:02 μμ
Τα δίνω όλα και δεν κρατάω τίποτα για τον εαυτό μου.
8  Διασκέδαση και Ψυχαγωγία (εκτός κουζίνας) / Παιχνίδια / Απ: Ερωτήσεις γενικών γνώσεων στις: Μάρτιος 21, 2009, 21:58:35 μμ
Ποιοί και πόσοι είναι οι μεγάλοι αστερισμοί?
9  Διασκέδαση και Ψυχαγωγία (εκτός κουζίνας) / Παιχνίδια / Απ: Ερωτήσεις γενικών γνώσεων στις: Μάρτιος 21, 2009, 21:56:32 μμ
Δεν είναι ο Ευκλείδης καλή μου είναι ο Πυθαγόρας.  Ο Ευκλείδης γεννήθηκε και έζησε στην Αλεξάνδρεια ενώ ο Πυθαγόρας έζησε στην Αλεξάνδρεια για 22 χρόνια αφού έφυγε από την Ιταλία και κατέληξε στη Σάμο. Επίσης και ο Θαλής πέρασε από την Αϊγυπτο και είναι αυτός που μέτρησε το ύψος των πυραμίδων ενώ κανείς δεν το είχε κάνει πριν από αυτόν. Η φιλόσοφος και μαθηματικός είναι η ΥΠΑΤΙΑ η «Γεωμετρική» κόρη του περίφημου μαθηματικού Θέωνος. Ύστερα από τις σπουδές της στη σχολή της Αλεξάνδρειας ήλθε εν είδει προσκυνήματος στη μητρόπολη των φιλοσόφων, την Αθήνα, όπου παρακολούθησε μαθήματα στη σχολή του Πρόκλου και επηρεάστηκε βαθύτατα από τη διδασκαλία του. Παραδίδεται ότι ο Πρόκλος διέκρινε μεταξύ των μαθητών του την Υπατία, όχι μόνο για τη διαλεκτική της οξύτητα, αλλά και για τη στέρεη μαθηματική της σκέψη. Aσχολήθηκε με τα μαθηματικά, την αστρονομία και τη μηχανική. Κατακρεουργήθηκε από χριστιανούς που έκαψαν το νεκρό σώμα της.
10  Διασκέδαση και Ψυχαγωγία (εκτός κουζίνας) / Παιχνίδια / Απ: Ερωτήσεις γενικών γνώσεων στις: Μάρτιος 21, 2009, 18:54:49 μμ
Ποιός μεγάλος αρχαίος έλληνας μαθηματικός έζησε στην Αίγυπτο για 22 χρόνια μελετώντας με Αιγύπτιους μαθηματικούς??? (Και αυτό το διδασκόμαστε στο σχολείο)
11  Διασκέδαση και Ψυχαγωγία (εκτός κουζίνας) / Παιχνίδια / Απ: Ερωτήσεις γενικών γνώσεων στις: Μάρτιος 21, 2009, 18:52:12 μμ
29 Μαϊου 1453 (Ιουλιανό ημερολόγιο).
12  Κουβεντούλα / Σχολιάστε την επικαιρότητα / Απ: ΨΕΛΛΙΖΟΝΤΑΣ ΔΗΛΩΣΕ ΕΝΟΧΟΣ ΓΙΑ ΑΙΜΟΜΙΞΙΑ ΚΑΙ ΒΙΑΣΜΟ στις: Μάρτιος 21, 2009, 18:50:33 μμ
Μπράβο Φέη σωστή σε βρίσκω.  Αυτή φταίει πιο πολύ!!!!!
13  Διασκέδαση και Ψυχαγωγία (εκτός κουζίνας) / Χιούμορ και διασκέδαση / Απ: Δικάστηκε επειδή....μαγειρεύει στις: Μάρτιος 21, 2009, 18:48:15 μμ
Πλάκα έχει αλλά δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση της γιατί μαγειρεύω κι εγώ ...... περίεργες ώρες!!!! angel
14  Κουβεντούλα / Σχολιάστε την επικαιρότητα / Πέντε χρόνια πρόσφυγες στον ελληνικό στρατώνα... στις: Μάρτιος 21, 2009, 16:07:30 μμ
Αποφράδα ημέρα η σημερινή για τρεις Σέρβες στο Κόσοβο. Συμπληρώνουν πέντε χρόνια εγκλωβισμένες στο στρατόπεδο «Ρήγας Φεραίος», της Ελληνικής Δύναμης Κοσσόβου (ΕΛΔΥΚΟ), στην κωμόπολη Ουρόσεβατς, όπου τον Μάρτιο του 2004 στη διάρκεια των αιματηρών επεισοδίων, με τους 19 νεκρούς και τους εκατοντάδες τραυματίες, κατέφυγαν για να γλιτώσουν από τη μανία των Αλβανών εθνικιστών.

Η μητέρα Ντανιέλα Νίκολιτς, 82 χρόνων, τυφλή και κατάκοιτη. Η μια της κόρη, η Λίλη, καθηλωμένη σε καροτσάκι λόγω αναπηρίας και η άλλη, η Σάνη, σε δύσκολη ψυχολογική κατάσταση. Η ζωή τους κυλάει ανάμεσα στους τέσσερις τοίχους του νοσοκομείου της μονάδας και -για τις δυο κόρες ηλικίας γύρω στα εξήντα- στο προαύλιο του στρατώνα.

Το δράμα τους; Δεν έχουν πού να πάνε εάν φύγουν από το στρατόπεδο, όπου απολαμβάνουν τη φροντίδα και την αγάπη οπλιτών και αξιωματικών. Το σπίτι τους στο Ουρόσεβατς το έκαψαν οι Αλβανοί στα επεισόδια, αλλά και αν ακόμα δεν είχε καταταστραφεί ή τους έδιναν κάποιο άλλο για να στεγαστούν, πώς θα αισθάνονταν, ανήμπορες γυναίκες, ασφαλείς σε ένα τόσο εχθρικό περιβάλλον;

Η μεταφορά τους σε κάποιον από τους προσφυγικούς καταυλισμούς μάλλον πρέπει να αποκλειστεί, αφού είναι αδύνατο να αυτοσυντηρθούν και σίγουρα η τυφλή μητέρα δεν θα αντέξει.

Το κακό είχε γίνει...

Μάρτιος 2004. Στον ποταμό Ιμπαρ, που χωρίζει τον σερβικό από τον αλβανικό τομέα της βόρειας Μητρόβιτσα, πνίγονται δύο Αλβανόπουλα. Κάποιοι συνομήλικοί τους είπαν ότι τα παιδιά έπεσαν στο ποτάμι καταδιωκόμενα από Σέρβους εθνικιστές, αλλά αργότερα καταθέτοντας στην αστυνομία της διεθνούς κοινότητας ανακάλεσαν τους ισχυρισμούς τους.

Το κακό όμως είχε γίνει. Το καζάνι του μίσους μεταξύ Αλβανών και Σέρβων, που μέχρι τότε σιγόβραζε, εκτίναξε το καπάκι και η λάβα του εθνικισμού πλημμύρισε το Κόσοβο. Φανατικοί Αλβανοί όρμησαν στους θυλάκους τον Σέρβων καίγοντας και σκοτώνοντας. Η πολυεθνική στρατιωτική δύναμη KFOR και οι δυτικές μυστικές υπηρεσίες πιάστηκαν στον ύπνο. Οταν αποκατέστησαν την τάξη ο απολογισμός ήταν 19 νεκροι, περί τους 600 τραυματίες, 4.000 Σέρβοι πρόσφυγες και εκατοντάδες σπίτια λεηλατημένα.

Στην κωμόπολη του Ουρόσεβατς εξαγριωμένοι Αλβανοκοσοβάροι επιτέθηκαν στους λιγοστούς τολμηρούς Σέρβους που είχαν απομείνει από τον πόλεμο του 2000 και τους έδιωξαν κακήν κακώς.

Η γριά Νίκολιτς και οι κόρες της δεν έτυχαν καλύτερης μεταχείρισης. Τις έσυραν βίαια έξω απο το σπίτι και πέταξαν από το αναπηρικό καροτσάκι τη Λίλη που τραυματίστηκε σοβαρά. Με μια αστραπιαία επιχείρηση άντρες του ελληνικού τάγματος που έδρευε στις παρυφές της πόλης απεγκλώβισαν από την ορθόδοξη εκκλησία, όπου είχαν καταφύγει, δεκάδες Σέρβους και υπό την απειλή των όπλων απέσπασαν από τα χέρια των μαινόμενων Αλβανών τις ανήμπορες γυναίκες, προτού τις λιντσάρουν και ενώ είχαν βάλει φωτιά στο σπίτι τους. Τις μετέφεραν σε κακή κατάσταση στο στρατόπεδο όπου τους προσέφεραν τις πρώτες βοήθειες.

«Ζωντανές νεκρές»

Εκτοτε παραμένουν εκεί «ζωντανές νεκρές». Τρώνε και κοιμούνται σε έναν μικρό θάλαμο του νοσοκομείου του στρατοπέδου και όταν χρειαστούν σοβαρή ιατρική και νοσοκομειακή περίθαλψη, διακομίζονται με μυστικότητα στο 424 Γενικό Στρατιωτκό Νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης και μετά πάλι πίσω στο στρατόπεδο.


«Εδώ αισθανόμαστε ασφαλείς, δεν μπορούμε να πάμε πουθενά αλλού», είπε στην «Κ» η Λιλη Νίκολιτς. «Μας φροντίζουν και μας προσέχουν οι στρατιώτες και τους ευγνωμονούμε γι’ αυτό».

Ομως, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Με βάση τους στρατιωτικούς κανονισμούς, δεν μπορούν να στρατωνίζονται και μάλιστα επί μακρόν πολίτες και η διοίκηση της πολυεθνικής δύναμης KFOR πιέζει την ΕΛΔΥΚΟ να διώξει τις γυναίκες. Οι Ελληνες αξιωματικοί επικαλούνται ανθρωπιστικό πρόβλημα, και έτσι είναι αφού εάν περάσουν την έξοδο του στρατοπεδου θα γίνουν κεριά στον άνεμο. «Δεν ξέρουμε πού να πάμε. Γνωρίζουμε ότι πιέζουν τους Ελληνες να μας βγάλουν, αλλά είναι σαν να μας πετάνε στον γκρεμό. Από το σπίτι μας έχει απομείνει μόνο ένας τοίχος, συγγενείς δεν έχουμε πουθενά και στη Σερβία πώς θα αντέξουμε σε προσφυγικά στρατόπεδα;».

Η ελληνική στρατιωτική διοίκηση, σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζει διάφορες λύσεις, όπως να τις παραδώσει στον Ερυθρό Σταυρό, πάντα όμως με γνώμονα την ασφάλεια και την απαραίτητη για την κατάσταση της υγείας τους περίθαλψη, αλλά δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα δοθεί σύντομα τέλος στην τραγωδία αυτών των γυναικών. Γύρω στους 130.000 Σέρβοι ζουν σήμερα σε θυλάκους στο ανεξάρτητο -στα χαρτιά τουλάχιστον- Κόσοβο, από τις 300.000 που αριθμούσαν πριν από τον πόλεμο, οι περισσότεροι εξ αυτών βρίσκονται στον ημιαυτόνομο βόρειο τομέα και οι υπόλοιποι σε θυλάκους προστατευόμενοι από πολυεθνική στρατιωτική δύναμη 17.000 ανδρών.

Καθημερινή
15  Κουβεντούλα / Παιδιά / Απ: Παιδιά στο Αλεξάνδρας-εκπομπή 'Πρωταγωνιστες 10 Μαρτιου 2009' στις: Μάρτιος 21, 2009, 15:55:35 μμ
Καλά τα ευχολόγια αλλά τα θέματα δεν λύνονται έτσι, δυστυχώς αν δε μπεις μέσα σε ιδρύματα για τα παιδιά, δεν καταλαβαίνεις την αναγκαιότητα της ύπαρξης σκληρών λύσεων και αλλαγής στο νομικό καθεστώς. Αυτά τα παιδιά βρίσκονται εκεί από ανευθυνότητα σε πολλά επίπεδα με πρώτο τη διαπεδαγώγηση μας στο ότι πάντα κάποιος άλλος πρέπει να αναλαμβάνει την ευθύνη για τις πράξεις μας. Για να κάνω μία μικρή ανασκόπηση πρέπει 1. να υπάρξει σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από την οικογένεια και ακολούθως μάθημα υποχρεωτικό από τα σχολεία. 2. Διαρκής ενημέρωση για την πρόληψη της κύησης από όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης έτσι ώστε να αποφεύγονται οι εκτρώσεις αλλά και συγχρόνως απενοχοποίηση της διακοπής κύησης σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να αποφευχθεί 3. Σεμινάρια αφροδισιολόγονων, σεξολόγων και ιατρών σε όλα τα επίπεδα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ανέξαρτητως κατεύθυνσης, 4.αλλαγή του δικαίου και επανεξέταση της ανώνυμης παράδοσης βρέφους ώστε να αποποινικοποιηθεί η παραίτηση της μητέρας από τη γονική μέριμνα, 5. Άμεση επέμβαση της πολιτείας και απομάκρυνσης από την οικογένεια σε περίπτωση κακοποίησης ή παραμέλησης των παιδιών και την άμμεση διάθεση τους σε υοθεσία. 6 Επανεκτίμηση της διαδικασίας υοθεσίας, 7. Σοβαρό και άμεσσο περιορισμό της μετανάστευσης και άμεση καταγραφή όσων βρίσκονται παράνομα ή με πολιτικό άσυλο στην Ελλάδα και τέλος ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ στην επιλογή συντρόφων, ερωτικών παρτενέρ ή όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε. Μπορεί να είμαι σκληρή, κακιά και άδικη ή ότι άλλο επιθυμείτε αλλά πάντα η ζωή θα είναι πιο σκληρή, πιο κακιά και πιο άδικη και θα προλαβαίνει να μας τιμωρεί για την ανευθυνότητα και τις παραλήψεις μας.   
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 22 »