GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Απρίλιος 27, 2024, 05:58:12 πμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 13 »
1  Διασκέδαση και Ψυχαγωγία (εκτός κουζίνας) / Cinema, Θέατρο, TV / Απ: Αugust Rush στις: Απρίλιος 14, 2008, 08:43:09 πμ
Αρκετα καλο σαν ιστορια αλλα και σαν μουσικη υποκρουση.. Καλοι ηθοπιοι αν και προς το τελος καπως εκανε μια κοιλια αφου το τελος ηταν αναμενομενο..
2  Διασκέδαση και Ψυχαγωγία (εκτός κουζίνας) / Βιβλίο, ποίηση και λογοτεχνία / Απ: Ακου το τραγουδι της βροχης στις: Απρίλιος 14, 2008, 08:40:15 πμ
Γενικα ο Ομηρος Αβραμιδης ειναι ενας καλος συγγραφεας που μπορει να σε κρατησει συντροφια περα απο το καλοκαιρι και σαββατοκυριακα του χειμωνα.. Πολλα αν οχι ολα του τα βιβλια αναφερονται σε αγαπες που αλλες φορες ολοκληρωνονται και αλλες φορες απλα αποδεχονται την μοιρα τους.. Αγαπημενο δικο μου βιβλιο του ειναι ο δρομος του φεγγαριου.. Σας το προτεινω ανεπιφυλακτα..
3  Κουβεντούλα / Αθλητισμός / Απ: ΚΥΡΙΑΚΗ 13/4 ΩΡΑ 16.00-ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΑΡΕΩΣ στις: Απρίλιος 14, 2008, 08:25:18 πμ
Προσωπικα δεν ασχολουμε με το αθλημα πλεον.. εξαιτιας μερικων οργανωμενων οπως ο φιλος μας..
Μπορει να μην ανηκα ποτε στους φανατικους αλλα υπηρξα οργανωμενος και ο τροπος που μερικοι νομιζουν οτι τους ανηκει ο κοσμος και μπορουν να κανουν τα παντα ακουγωντας μονο την δικια τους γνωμη παραλιγο να κοστιζε τη ζωη φιλου μου..
Δεν πιστευω οτι με τις ποριες και με τα επεισοδια θα αλλαξει κατι και ουτε θα υδρωσει το αυτι του καθε προεδρου γιατι οι οπαδοι δεν τον εγκρινουν.. Θα συμφωνησω ομως σε οσα ειπε ο ΑΡΧΟΣ οτι μονο οταν σταματησουν οι αγωρες εισιτηριων και προιοντων της καθε ομαδας τοτε ισως παρουν μια μικρη γευση της δυναμης που κριβει ο καθε φιλαθλος..
4  Κουβεντούλα / Αθλητισμός / Απ: Ντοπαρισμένη η άρση βαρών στις: Απρίλιος 14, 2008, 08:10:37 πμ
Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι γενικα το θεμα το χειριζομαστε λαθος βγαζωντας τον Ιακωβου σαν τον πρωτο υπαιτιο.. Παραδεχτηκα το Δημα που απο την πρωτη μερα τον υπερσπιστηκε και οι αποψεις του για το θεμα ειναι περα για περα οι πιο ουσιαστικες αφου το εζησε τοσα χρονια σε μια σχεση περα απο την ιδιοτητα του προπονητη και αθλητη.. Βγαινει ο καθε πικραμενος και λεει μια αποψη που συνηθως δεν ανταποκτινετε και στη πραγματικοτητα αντι να παρουν το βημα και να που την αποψη τους ανθρωποι του χωρου..
5  Διασκέδαση και Ψυχαγωγία (εκτός κουζίνας) / Διαδίκτυο / Απ: Καλό μήνα από την Google !! στις: Απρίλιος 14, 2008, 08:02:51 πμ
Πολυ καλο ΑΡΧΟ.. εμενα παντως με προβληματισες αρκετα.. αυτο το καλωδιο μου εκατσε.. να 'σαι καλα εισαι ο μονος που καταφερε να με ξεγελασει..  Γλώσσα Γλώσσα Γλώσσα Γλώσσα Γλώσσα
6  Κουβεντούλα / Male Section / Απ: Το καλό σεξ περνάει από το... νεροχύτη! στις: Απρίλιος 14, 2008, 07:59:16 πμ
Ουφ πολυ κουραση η λατζα.. Ανασα δεν μπορεσα να παρω τοσες μερες.. ευτυχως αγορασα πλυντηριο πιατων και τωρα εχω χρονο και για το αγαπημενο διαδικτιακο μου τοπο..  Γλώσσα Γλώσσα Γλώσσα Γλώσσα Γλώσσα Γλώσσα

Θανο δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο με τα οσα αναφερεις.. Καλες οι δουλειες και να βοηθας αλλα η τσαπατσουλια που μας διακρινει σιγουρα εκνευριζει παρα βοηθαει.. Αλλα οσες φορες το δοκιμασα στο νεροχυτη ηταν πετυχημενο..

Αν παλι ειναι σειρα μου να πλυνω τα πιατα... θα τα σπασω ολα και θα χορεψω πανω τους καμια 10αρια ποντιακους για να το γλεντησουμε κιολας αλλωστε μια αλλαγη στο σερβιτσιο την χρειαζομαι..  Γλώσσα Γλώσσα Γλώσσα
7  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Ελληνικοί Αγώνες στις: Απρίλιος 14, 2008, 07:47:13 πμ
Ανδρέας Ανδρικόπουλος: Αμέσως στα ψηλά! 
 
 
 
Πώς είναι άραγε το συναίσθημα της εκκίνησης της αγωνιστικής καριέρας ως συνοδηγός, πλάι σε έναν από τους κορυφαίους Έλληνες οδηγούς; Σε αυτό και αρκετά ακόμη ερωτήματα μας, απάντησε πρόθυμα ο νεαρός Ανδρέας Ανδρικόπουλος.

Η εμπλοκή στους αγώνες αυτοκινήτου αποτελεί από μόνη μας μια ξεχωριστή διαδικασία. Όταν μάλιστα συμβαίνει ουσιαστικά, δίπλα σε έναν οδηγό ράλλυ του βεληνεκούς του Πάνου Χατζητσοπάνη, τότε αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αίγλη. Κάπως έτσι, θα μπορούσαμε να συνοψίσουμε την… υπόθεση του Ανδρέα Ανδρικόπουλου. Του νεαρού Λαμιώτη, που από εκτός από πολύ κοντινός πλέον, συγγενής του Πάνου Χατζητσοπάνη, βρέθηκε ξαφνικά, συνοδηγός του στην περιπέτεια που ονομάζεται Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, στο μπάκετ του Subaru Impreza N12, που σύντομα αναμένεται να γίνει N14.

Ο Ανδρέας Ανδρικόπουλος, γεννήθηκε στις 9/9/1984 στη Λαμία και κατοικεί στο χωριό Κομποτάδες, λίγο έξω από την πρωτεύουσα της Φθιώτιδας. Έχει σπουδάσει Πληροφορική στα Τ.Ε.Ι., ενώ σε επαγγελματικό επίπεδο, απασχολείται στην οικογενειακή αντιπροσωπεία Peugeot. Κάπως έτσι, μπήκε το νερό στο αυλάκι, αναφορικά με την εμπλοκή του Ανδρέα στους αγώνες. Βλέπετε, ο πατέρας του, Γιάννης Ανδρικόπουλος, είναι επίσης αγωνιζόμενος και μάλιστα θεωρείται ως ένα από τα γνησιότερα ταλέντα της γνωστής για τους κορυφαίους οδηγούς, Λαμίας. Με αυτό τον τρόπο, ο μικρός Ανδρέας βρέθηκε από μικρός στο χώρο των αγώνων, αφού ο κύκλος της οικογένειάς του ήταν τέτοιος. Εκτός από τον πατέρα του, είχε αγωνιστικές καταβολές ακόμη και από το νονό του, το Σωτήρη Ζιάκα. Ο Ανδρέας Ανδρικόπουλος, έχει συμμετάσχει σε αγώνες και ως οδηγός. Η πρώτη του εμφάνιση έγινε στο ράλλυ σπριντ Τρικάλων, ενώ ως συνοδηγός έλαβε για πρώτη φορά μέρος σε αγώνα στο ράλλυ σπριντ Λαμίας, στο δεξί μπάκετ του Βαλεντίνου Στεφανή.

Έτσι ξαφνικά, η φετινή χρονιά έμελλε να αποδειχθεί σημαδιακή για το νεαρό Ανδρέα, αφού ο γαμπρός του, πλέον, Πάνος Χατζητσοπάνης, του πρότεινε να συμμετάσχουν μαζί στους αγώνες, κάτι που δεν άργησε να αποδεχθεί. Κάθε αρχή και δύσκολη λέει ο θυμόσοφος λαός μας, όμως η περίπτωση του Ανδρέα ίσως και να αποτελεί την εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα: «Το κλίμα ήταν εξαρχής χαλαρό από τη μεριά του Πάνου, ο οποίος αρχικά θα συμμετείχε σε ορισμένους αγώνες, επιλεκτικά. Όμως, οι εξελίξεις άλλαξαν τα δεδομένα και τελικά θα λάβουμε μέρος σε ολόκληρο το πρωτάθλημα», μας είπε ο 24χρονος συνοδηγός, που πρόσθεσε: «Ο Πάνος έχει τεράστια εμπειρία και με βοηθάει πολύ, δεν τον βοηθάω εγώ. Παίζει ρόλο και το γεγονός ότι πλέον αποτελούμε μια οικογένεια, οπότε περνάμε ωραία και στον ελεύθερό μας χρόνο μαζί. Πάντως, στον πρώτο αγώνα πέρασα πολύ καλά και δεν ένιωσα καθόλου άγχος, διότι ο Πάνος είναι πολύ ήρεμος τόσο κατά τη διάρκεια του αγώνα όσο και στις δοκιμές».
 
Στο Ολυμπιακό Ράλλυ, ο Ανδρέας έκανε το ντεμπούτο του ως συνοδηγός του Πάνου Χατζητσοπάνη. Ένα ντεμπούτο, που μπορεί να χαρακτηριστεί άκρως πετυχημένο, αφού τερμάτισαν στη 2η θέση, κερδίζοντας μάλιστα και 3 ειδικές διαδρομές: «Αυτή ήταν μια εκπληκτική εμπειρία για εμένα, που φυσικά δε μου είχε ξανατύχει. Δεν ένιωθα φόβο, ενώ παράλληλα στα κλειστά σημεία των διαδρομών, όπου ανάσαινα, χαμογελούσα, όπως συνέβαινε και στον τερματισμό των ειδικών διαδρομών. Ο Πάνος με βοήθησε στην ψυχολογία, αφού μου έλεγε ακόμη και μπράβο κατά τη διάρκεια των ειδικών διαδρομών. Μακάρι να είχαν όλοι την τύχη μου», μας είπε σχετικά με την πρώτη συνεργασία του με τον πρωταθλητή Ελλάδος 2004 και 2005.

Πάντως, ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα του Ανδρέα, που φάνηκε έστω και στα λίγα λεπτά της συνομιλίας μας, είναι πως πέραν της αγάπης του για τους αγώνες, που είναι δεδομένη, δεν αισθάνεται καθόλου φόβο, αν και η αποστολή του δεν είναι ιδιαίτερα εύκολη: «Είναι μεγάλη τύχη να βρίσκομαι στο δεξί κάθισμα του Πάνου. Βέβαια, θα χρειαστώ πολλή δουλειά ακόμη. Πάντως, ο Πάνος μου είχε μεταδώσει μεγάλη εμπιστοσύνη, αφού πέραν του γεγονότος πως είναι πολύ ήρεμος, με συμβούλευε διαρκώς», ήταν τα λόγια του νεαρού. Μετά την επιτυχία του Πύργου, ακολουθεί το διήμερο μικτό ράλλυ Φθιώτιδας, όπου μαζί με τον οδηγό του, θα βρίσκονται ουσιαστικά εντός έδρας. Μήπως το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με την πρώτη του παρουσία στην άσφαλτο, τον αγχώνει; ««Θα δουλέψουμε όταν έρθει η ώρα στις ειδικές διαδρομές. Το άγχος θα είναι λιγότερο για εμένα, αφού θα υπάρχει γνώση του δρόμου. Όσον αφορά στην άσφαλτο αν και δεν ξέρω, δεν αισθάνομαι φόβο, θα το κάνουμε και αυτό», είπε με αυτοπεποίθηση ο Ανδρέας.
 
Εκτός από την εργασία του και τα ράλλυ, ο Ανδρέας αρέσκεται να περνά χρόνο στο βουνό, ιδιαίτερα αν κατευθύνεται κάπου μακριά και όπως ανέφερε, μέσω χωματόδρομου… Φυσικά, παρακολουθεί αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, όπου ξεχωρίζει το Sebastien Loeb. Από παλαιότερους οδηγούς θαύμαζε τους Francois Delecour και Gilles Panizzi, αν και όπως είπε δεν είναι «ασφάλτινος». Από συνοδηγούς, ο Ανδρέας θαυμάζει όλους εκείνους που έχουν καθίσει εκ δεξιών σε όλους τους μεγάλους οδηγούς ράλλυ ανεξαιρέτως, αφού η δουλειά τους είναι πολύ δύσκολη, κάτι που όπως τόνισε, δεν είχε παρατηρήσει νωρίτερα. Όσον αφορά στους Έλληνες οδηγούς, δε θα μπορούσε να μην έχει ως πρότυπο τον πατέρα του Γιάννη, ενώ όπως χαρακτηριστικά είπε: «Μου αρέσουν πολλοί οδηγοί, των οποίων αναγνωρίζω την αξία της επίδοσης που πέτυχαν. Δεν κοιτούσα μόνο τους πρώτους άλλωστε. Δηλαδή, θαυμάζω αυτούς που οδηγούν με την ψυχή, έτσι έχουμε μάθει εμείς οι Λαμιώτες».

Τέλος, στην ερώτηση αν είναι καλύτερος οδηγός ή συνοδηγός, ο Ανδρέας μας είπε: «Νομίζω πως σαν συνοδηγός μπορώ να τρέξω μόνο με τον Πάνο. Θέλω να γίνω και καλός, αφού έχω αρχίσει να καταλαβαίνω τι ζητάει ένας οδηγός. Ελπίζω να βελτιωθώ, να ταιριάξω με τον Πάνο απόλυτα και κάποια στιγμή να τον βοηθήσω πραγματικά. Άλλωστε, αφού είμαστε οικογένεια, είναι ωραίο να ζούμε και άλλα πράγματα μαζί». Μπορεί τα βήματα του Ανδρέα στο χώρο των ράλλυ να είναι μέχρι στιγμής λίγα και μικρά, ωστόσο ο 24χρονος Λαμιώτης ήδη έκανε αισθητή την παρουσία του, κάτι που πιστεύουμε πως θα εδραιωθεί και στη συνέχεια.
8  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Ελληνικοί Αγώνες στις: Απρίλιος 14, 2008, 07:45:39 πμ
Νομιμοποιήθηκε η μεταφορά αγωνιστικών με τρέιλερ!   
 
Μια πολύ ευχάριστη είδηση για τους Έλληνες αγωνιζόμενους, μας γνωστοποιήθηκε πριν από λίγο από το Σ.Ο.Α.Α., αφού υπογράφηκε η υπουργική απόφαση, σύμφωνα με την οποία νομιμοποιείται η μεταφορά αγωνιστικών αυτοκινήτων με τρέιλερ.

Αναμφίβολα, πρόκειται για μια θετική εξέλιξη, στην οποία έπαιξε σημαντικό ρόλο και ο Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου, μεταξύ άλλων. Παράλληλα, στην ανακοίνωση που μας απεστάλη από το Σ.Ο.Α.Α., υπάρχουν δημόσιες ευχαριστίες προς τον Υπουργό Μεταφορών κ. Κωστή Χατζηδάκη, καθώς και στο Βουλευτή Καρδίτσας κ. Αναγνωστόπουλο που βοήθησε τα μέγιστα, όντας παράλληλα φίλαθλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Τέλος, ο Σύνδεσμος των οδηγών ευχαρίστησε και όσα μέλη βοήθησαν με τον τρόπο τους, κάνοντας ειδική μνεία στο Γρηγόρη Νιώρα για την προσφορά του σε αυτή την προσπάθεια.
9  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Ελληνικοί Αγώνες στις: Απρίλιος 14, 2008, 07:44:58 πμ
2o Ράλλυ σπριντ Ζακύνθου 
 
Στις 3-4 Μαίου, η Α.Λ.Ζακύνθου διοργανώνει το 2ο ράλλυ σπριντ δήμου Ελατιών, που θα διεξαχθεί στην ασφάλτινη διαδρομή Αναφωνήτρια – Βολιμές – Αναφωνήτρια, με μήκος 10,62 χιλιομέτρων. Ο αγώνας προσμετρά στο κύπελλο Πελοποννήσου, ενώ θα ξεκινήσει το πρωί της Κυριακής 4 Μάη, στις 10:00. Επίσης, το βράδυ του Σαββάτου στις 21:00, θα υπάρξει πανηγυρική εκκίνηση στην Πλατεία Σολωμού. _Ν.Δ.

Παρακάτω, μπορείτε να διαβάσετε το δελτίο Τύπου που μας απεστάλη:

Η αυτοκινητιστική Λέσχη Ζακύνθου μετά από έγκριση της ΕΘ.Ε.Α. οργανώνει το 2ο RALLY SPRINT ΔΗΜΟΥ ΕΛΑΤΙΩΝ το οποίο θα διεξαχθεί την 3/4-5-2008 σε ασφάλτινη διαδρομή μήκους 10,62 km και στην ε.δ. ΑΝΑΦΩΝΗΤΡΙΑ – ΒΟΛΙΜΕΣ-ΑΝΑΦΩΝΗΤΡΙΑ. Ο αγώνας προσμετράται στο κύπελλο Πελοποννήσου.

Ο τεχνικός έλεγχος θα πραγματοποιηθεί στο πάρκινγκ του WATER VILLAGE στο Σάββατο 3-5-2008 και ώρες 16:30 έως 19:00. Την 21:00 ώρα θα γίνει πανηγυρική εκκίνηση στην Πλατεία Σολωμού. Ο αγώνας θα ξεκινήσει την Κυριακή 4-5-2008 και ώρα 10:00. Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στο τηλ/φαξ 26950-27888, 6977689423 με τον Πρόεδρο της Λέσχης Κώστα ΤΥΡΟΓΑΛΑ, 6974352885 τον Γραμματέα Πέτρο ΚΑΡΥΔΑΚΗ και στο 6944415751 με τον ταμία και Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπή Παναγιώτη ΒΥΘΟΥΛΚΑ και στο e-mail: info@autoclubzante.gr.

Οι εγγραφές αρχίζουν την Δευτέρα 31-3-2008 και λήγουν την Δευτέρα 28-4-2008. Το παράβολο συμμετοχής καθορίζεται στα 180 €

Επίσης η Λέσχη μας έχει ήδη εξασφαλίσει την δωρεάν διαμονή (με πρωινό και ημιδιατροφή) των πληρωμάτων από άλλες περιοχές της Ελλάδας, για την Παρασκευή 2-5-2008 και Σάββατο 3-5-2008. Για τις επιπλέον ημέρες διαμονής (για όσους το επιθυμούν) καθώς και για τα επιπλέον δωμάτια η προσφορά του ξενοδοχείου είναι 50 ευρώ με πρωινό και 65 ευρώ με πρωινό και ημιδιατροφή, το δίκλινο. Προκειμένου να εξασφαλιστούν οι κρατήσεις των δωματίων, θα παρακαλούσαμε όπως οι δηλώσεις συμμετοχής να κατατεθούν έγκαιρα και νομότυπα (βάσει της εγκυκλίου της ΕΘ.Ε.Α.) και η καταβολή του παραβόλου να γίνει μέχρι την λήξη των εγγραφών.
Διαμονή: Ξενοδοχείο ZANTE PARK
Ξενοδοχείο GALAXY
Περιοχή: Λαγανάς Ζακύνθου
Κρατήσεις: τηλ: 26950-52310 έως και 314 
10  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Ελληνικοί Αγώνες στις: Απρίλιος 14, 2008, 07:44:19 πμ
8o Ράλλυ Χανίων 
 
 
 
Στις 10-11 Μαίου, η Α.Λ.Α. Χανίων θα διοργανώσει το 8ο ράλλυ Χανίων «SEAT Βελμάρ», που προσμετρά στο έπαθλο ράλλυ σπριντ Κρήτης. Ο αγώνας, αποτελείται συνολικά από 7 ασφάλτινες ειδικές διαδρομές μήκους 70 χιλιομέτρων, ενώ τα συνολικά χιλιόμετρα του ράλλυ είναι 297. Σημειώστε, πως θα υπάρξει και υπερειδική το Σάββατο 10 Μαίου, ενώ θα ακολουθήσουν 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές την επόμενη ημέρα. _Ν.Δ.

Παρακάτω, μπορείτε να διαβάσετε το δελτίο Τύπου που μας απεστάλη από τη διοργανώτρια λέσχη:

8ο Rally Χανίων “SEAT Βελμαρ”: Όλα έτοιμα...

Όλα είναι έτοιμα για τη διεξαγωγή του 8ου Rally Χανίων στις 10 και 11 Μαΐου, αγώνα που προσμετρά στο Έπαθλο οδηγών – συνοδηγών Rally Sprint Κρήτης. Οι άνθρωποι της Α. Λ. Α. Χανίων, έχοντας φέτος και την υποστήριξη της “ SEAT ΒΕΛΜΑΡ ΑΕΒΕ”, έχουν ετοιμάσει έγκαιρα ένα Rally που όλα δείχνουν ότι θα είναι, όπως και τα προηγούμενα, απόλυτα επιτυχημένο.

Ο αγώνας αποτελείται από 7 ασφάλτινες ειδικές διαδρομές, εκ των οποίων η πρώτη Super ειδική διαδρομή θα διεξαχθεί το Σάββατο 10 Μαΐου και οι υπόλοιπες 6 ειδικές διαδρομές (3 επαναλαμβανόμενες) θα διεξαχθούν την Κυριακή 11 Μαΐου. Το συνολικό μήκος του αγώνα είναι 297 χλμ., εκ των οποίων οι ειδικές διαδρομές έχουν μήκος 70 χλμ.

Η Α. Λ. Α. Χανίων παρέχει στα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στον αγώνα δωρεάν διαμονή το Σάββατο βράδυ 10 Μαΐου (οδηγός-συνοδηγός), ενώ στα εκτός Κρήτης πληρώματα προσφέρει επιπλέον 30% έκπτωση στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με την ΑΝΕΚ.
Οι δηλώσεις συμμετοχής λήγουν την Τετάρτη 30 Απριλίου 2008 και ώρα 20:00. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε στα τηλέφωνα της Λέσχης (2821086756, 2821074896, 2821088705) καθώς και να ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα (www.alahanion.gr). 
11  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Ελληνικοί Αγώνες στις: Απρίλιος 14, 2008, 07:43:28 πμ
Έφυγε ο Γιώργος Αποσκίτης 
 
 
 
Δυστυχώς, μια δυσάρεστη είδηση έγινε γνωστή. Ο Γιώργος Αποσκίτης, που έγινε γνωστός από τους αγώνες Formula 3 κατά τη δεκαετία του 1970, έφυγε από κοντά μας σε ηλικία 56 ετών, πληγωμένος από χρόνια ασθένεια, η οποία μάλιστα ήταν η αιτία αποχώρησής του από τους αγώνες, το 1979.

Ο Γιώργος, έκανε τα πρώτα του βήματα με Formula Ford το 1974. Έπειτα, βρέθηκε στην ομάδα της Lola και άρχισε να αγωνίζεται το πρωτάθλημα F3 της Ιταλίας, με πολύ καλή μάλιστα πορεία. Επίσης, το 1977 διακρίθηκε στο Γύρο της Ιταλίας με Renault Alpine. Τα μηνύματα ήταν αισιόδοξα ακόμη και για σταδιοδρομία στη Formula 1, όμως το 1979, κατά τη διάρκεια ενός αγώνα εμφανίστηκαν τα συμπτώματα της χρόνιας ασθένειας, που τον ανάγκασαν να εγκαταλείψει το όνειρο του.

Η κηδεία, θα γίνει την Τρίτη 8 Απριλίου στις 15:00, στον Άγιο Σεραφείμ της Πεντέλης. Ο Γιώργος, θα φορέσει το κράνος και την φόρμα του και έχοντας στο μέτωπο του σύμβολο της καλής ελπίδας, θα ταξιδέψει στους ουρανούς.
Από τη μεριά μας, θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια και το περιβάλλον του εκλιπόντος
 
12  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Ελληνικοί Αγώνες στις: Απρίλιος 14, 2008, 07:42:43 πμ
Οι Σωκράτης Τσολακίδης και Λευτέρης Σωτήρχος δήλωσαν μετά το τέλος του αγώνα:

Σωκράτης Τσολακίδης:
«Το σημαντικότερο γεγονός για εμάς είναι ότι επιστρέψαμε στη ράμπα του τερματισμού. Δεν κινηθήκαμε πάρα πολύ γρήγορα, αφού θεωρώ πως οι χρόνοι που μπορούμε να κάνουμε δεν είναι αυτοί, αλλά μπορούμε να τους βελτιώσουμε. Αλλά βασικός μας στόχος ήταν να τερματίσουμε. Επόμενος αγώνας για εμάς, θα είναι το ράλλυ Φθιώτιδας».

Λευτέρης Σωτήρχος:
«Ο αγώνας ήταν ωραίος σχεδιαστικά και οι ειδικές διαδρομές γνωστές. Δυστυχώς μας τα χάλασε ο καιρός, αφού έβρεξε για ακόμη μια χρονιά. Το νέο μας αυτοκίνητο είναι καλό, αν και το είχαμε οδηγήσει ελάχιστα, το Σάββατο. Ελπίζουμε να το στήσουμε στα μέτρα μας και να βελτιωθούμε περισσότερο. Η συνέχεια για εμάς θα είναι στην πρώτη ημέρα του ράλλυ Φθιώτιδας».
13  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Ελληνικοί Αγώνες στις: Απρίλιος 14, 2008, 07:42:21 πμ
37o Ράλλυ Θερμαϊκού: Νικητές οι Τσολακίδης - Παυλίδης 
 
Το πλήρωμα από τη Θεσσαλονίκη ξεκίνησε με το δεξί τις υποχρεώσεις του στο Κύπελλο Ασφάλτου, κερδίζοντας μετά από μεγάλη μάχη με τους Σωτήρχο – Ζακχαίο, σε έναν αγώνα που χαρακτηρίστηκε από τις κακές καιρικές συνθήκες.

Δεν θα μπορούσαν να είναι πιο άσχημες οι καιρικές συνθήκες στον πρώτο αγώνα της χρονιάς του Πανελληνίου Κυπέλλου Ασφάλτου. Τσουχτερό κρύο, πολλή ομίχλη και βροχή, δυνατός αέρας και σε κάποια σημεία μέχρι και χιονόνερο. Το θετικό της όλης υπόθεσης είναι πως, πέραν του ότι δόθηκαν σκληρές μάχες σε όλες τις κλάσεις, από τα 54 πληρώματα που εκκίνησαν μόνο τα 14 δεν τερμάτισαν. Φυσικά, όπως ήταν αναμενόμενο, οι θεατές ήταν ελάχιστοι και αυτοί που τόλμησαν να ανηφορίσουν για να δουν τα αγωνιστικά εκ των υστέρων ίσως και να το μετάνιωσαν.

Ο αγώνας ξεκίνησε τυπικά από την παραλία στην Θεσσαλονίκη, ουσιαστικά όμως 56 χλμ. ανατολικά της πόλης στην ειδική διαδρομή της Παλαιόχωρας, όπου οι συνθήκες που επικρατούσαν ήταν όπως τις περιγράψαμε παραπάνω. Οι Σωτήρχος - Ζακχαίος μπήκαν δυναμικά στο παιχνίδι και κέρδισαν την πρώτη ειδική αν και είχαν αρκετές πλαγιολισθήσεις με το Mitsubishi Lancer EVO IX. Το «αίμα» πίσω πήραν οι Τσολακίδης - Παυλίδης επίσης με Mitsubishi Lancer EVO IX στον Ταξιάρχη, μία ειδική που την γνωρίζουν πολύ καλά. καλύπτοντας με το παραπάνω την διαφορά από τους πρώτους.

Κάπως έτσι συνεχίστηκε η μάχη για την πρώτη θέση γενικής μεταξύ των δύο πρωταγωνιστών αφού τελικά κέρδισαν έκαστος τρεις από τις 6 ειδικές διαδρομές του αγώνα. Τελικά, οι νικητές έγιναν γνωστοί στο «STOP» της τελευταίας ειδικής διαδρομής. Βλέπετε, τα δυο πληρώματα μπήκαν στην τελευταία διαδρομή με διαφορά 1,82 δλ. Εκεί, οι Τσολακίδης – Παυλίδης ήταν ταχύτεροι και πήραν τη νίκη, με τους Σωτήρχο – Ζακχαίο να τερματίζουν στη δεύτερη θέση, που πάντως είναι εξαιρετικό αποτέλεσμα, αν σκεφτούμε πως ήταν μόλις η πρώτη τους εμφάνιση με τετρακίνητο αυτοκίνητο.

Μέχρι την τρίτη ειδική τους ακολουθούσαν οι Κωνσταντίνου - Καρματζόγλου με το Peugeot 206 Kit Car, αλλά μία έξοδο τους ανάγκασε να εγκαταλείψουν αφήνοντας το τρίτο σκαλί του βάθρου για τους έμπειρους Τόψη - Τσότσο με Mitsubishi Lancer EVO VIII, που τελικά πέτυχαν έναν πολύ καλό τερματισμό. Ακολούθησαν, οι νικητές της F2. Ο λόγος για τους Βαγγέλη και Σπύρο Ζάχο, που με το Renault Clio Ragnotti συνδύασαν εμφάνιση και αποτέλεσμα, κερδίζοντας για πρώτη φορά την κατηγορία.

Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι αδερφοί Κωνσταντινίδη από τα Γιαννιτσά, οι οποίοι επικράτησαν στην κατηγορία Ε και έδειξαν πως, όταν το Peugeot 205 λειτουργεί σωστά, είναι ικανοί για το καλύτερο. Από εκεί και έπειτα, 6οι γενικής τερμάτισαν οι περσινοί νικητές του Πανελληνίου Κυπέλλου Ασφάλτου στην Α/6 Κουμποτής-Μαυροματίδης με Peugeot 106 S16, προσθέτοντας ακόμη μια εξαιρετική εμφάνιση στο ενεργητικό τους.

Στην Α6 πέρα από τον Δημήτρη Κουμποτή που κινήθηκε σε γνώριμα εδάφη, 2οι τερμάτισαν οι Ξενοκώστας – Τσιτσικλής και 3οι οι Αργυρίου - Μανδίκος με Peugeot 106 S16. Βέβαια, στη συγκεκριμένη κλάση δόθηκε μεγάλη μάχη, αφού οι υποψήφιοι για τις τρεις πρώτες θέσεις ήταν πολλοί. Μία έξοδος των ταχύτατων Μπίστα - Μπακλώρη με το Citroen C2 και η ακύρωση μετά το τέλος του αγώνα των Αναγνωστάκη - Καμπέρη με το Suzuki Ignis Sport άλλαξε εντελώς την τελική κατάταξη.

Την κλάση Α/5 κέρδισαν χωρίς υπερβολές, όπως μας έχουν συνηθίσει, τα μεγάλα φαβορί Πάζης - Καράσσο με Toyota Yaris, αφήνοντας δεύτερους τους θείο και ανιψιό Νιζάμη με Skoda Felicia Kit Car και τρίτους τους Ανδρέαδη-Τριανταφυλλίδη με Yugo. Τέλος, στην κλάση Ε/10 επικράτησαν οι Καμπουγιάννης – Ντούφας, με Citroen AX ενώ στη Ν/2 ταχύτεροι αποδείχθηκαν οι Κώστας Γαλάνης – Ηρακλής Ζήκας, με Peugeot 106. Σε αυτήν κλάση, το προβάδισμα ανήκε στους Ευθυμιάδη – Παπανικολάου, που στάθηκαν άτυχοι, αφού εγκατέλειψαν με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του Peugeot 106 Rallye, στην τελευταία ειδική διαδρομή.

Αφού λοιπόν τελείωσε ο αγώνας και τα 40 πληρώματα έφτασαν αισίως στην παραλία Θεσσαλονίκης τους περίμενε μία έκπληξη και αυτή δεν ήταν άλλη από τον καιρό που άλλαξε εντελώς και επέτρεψε τον τερματισμό αλλά και την απονομή να γίνει κάτω από τον ζεστό ήλιο θυμίζοντας καλοκαιρινή ημέρα. Τέλος να πούμε πως παράλληλα με την άψογη οργάνωση του Α.Ο.Θ., στα γραφεία του φιλοξενήθηκε το διαδικτυακό ρδιόφωνο του Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. που μετέδιδε τα δρώμενα και τα αποτελέσματα του αγώνα συνεχώς μέχρι και την τελευταία ειδική. Μία προσπάθεια που ξεκίνησε μόλις πριν από δύο εβδομάδες και σίγουρα έχει περιθώρια βελτίωσης.
14  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Ελληνικοί Αγώνες στις: Απρίλιος 14, 2008, 07:40:21 πμ
 
[2/4/2008] 
 
37ο Ράλλυ Θερμαϊκού: Πρεμιέρα και για το Κύπελλο Ασφάλτου! 
 
Εκκίνηση και για το Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου το ερχόμενο διήμερο, 5-6 Απριλίου, με γνωστές ασφάλτινες ειδικές διαδρομές κοντά στη Θεσσαλονίκη, να υποδέχονται αγωνιζόμενους και θεατές.

Με το ράλλυ Θερμαϊκού, που διοργανώνει για 37η φορά ο Α.Ο.Θ., ξεκινά το κύπελλο ασφάλτου για το 2008. Ο φετινός θεσμός, αποτελείται από συνολικά 8 αγώνες, ενώ στην τελική βαθμολογία, το κάθε πλήρωμα θα πρέπει να αθροίσει τα 7 καλύτερα αποτελέσματα, κάτι που τους προσφέρει τη δυνατότητα να «πετάξουν» έναν αγώνα. Η πρεμιέρα λοιπόν, θα λάβει χώρα το Σαββατοκύριακο 5-6 Απριλίου, με τον πρώτο ασφάλτινο αγώνα να διαδραματίζεται σε 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές (Παλαιόχωρα, Ταξιάρχης, Παλαιόκαστρο), μήκους 70,10 χιλιομέτρων, ενώ τα συνολικά χλμ. του αγώνα θα είναι 268,65. 


Το παρελθόν του αγώνα, είναι ανάμικτο, αφού έχει διεξαχθεί πολλές φορές τόσο σε χώμα όσο και σε άσφαλτο. Πάντως, μετά από μια ματιά στην ιστορία του αγώνα, δεσπόζουν τα ονόματα των Λεωνίδα Κύρκου και Άρη Βωβού. Ο πρώτος, έχει κερδίσει 8 φορές τον αγώνα, όλες στην ασφάλτινη έκδοσή του, με 3 διαφορετικούς συνοδηγούς, τους Κώστα Φερτάκη, Γιάννη Σταυρόπουλο και Γιώργο Πολυζώη. Από την άλλη, ο Άρης Βωβός, έχει αναδειχθεί 7 φορές νικητής, πάντα σε χώμα, με συνοδηγούς τους Γιάννο Αλβανό και «ΕΛ ΕΜ». Επίσης, στις λίστα των παλαιότερων νικητών υπάρχουν κορυφαίοι οδηγοί όπως ο «Ιαβέρης», αλλά και ένας εκ των κορυφαίων οδηγών της Βορείου Ελλάδος, ο Γάκης Καλεμτζάκης. Κατά τη φετινή χρονιά, κανένας από τους προαναφερθέντες δε βρίσκεται στον πίνακα των συμμετεχόντων.

Συνολικά, το 37ο ράλλυ Θερμαϊκού, έχει συγκεντρώσει 58 συμμετοχές, αφού πέραν του Κυπέλλου Ασφάλτου, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως μετρά και στο κύπελλο Βορείου Ελλάδος. 
 
Μάλιστα, το επίπεδο αυτών είναι υψηλό και αναμένονται μάχες τόσο στη γενική όσο και στην F2, καθώς και σε επίπεδο κλάσεων. Στη μάχη της κορυφής, αναμένεται να υπάρξουν αρκετοί πρωταγωνιστές. Τον πρώτο λόγο, θα έχουν οι Σωκράτης Τσολακίδης – Σωκράτης Παυλίδης με το Mitsubishi Lancer EVO IX, που γνωρίζουν πολύ καλά τις ειδικές διαδρομές του αγώνα, καθώς και οι Λευτέρης Σωτήρχος – Νίκος Ζακχαίος, στην πρώτη τους εμφάνιση με ακόμη ένα Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς. Ερωτηματικό, παραμένει η προσαρμογή του νεαρού οδηγού στο τετρακίνητο αυτοκίνητο, αφού τα τελευταία χρόνια συμμετείχε με δικίνητο αυτοκίνητο, προδιαγραφών Kit Car. Επίσης, οι τοπικοί Παντελής Τοψής – Κώστας Τσότσος, έχουν σίγουρα την ταχύτητα και την εμπειρία ώστε να πετύχουν μια καλή επίδοση με το Mitsubishi Lancer όγδοης γενιάς, ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται η πρώτη φετινή παρουσία των Δημήτρη Μίχου – Κώστα Χειράκη, με Lancer αντίστοιχων προδιαγραφών. 

 
Άλλωστε, η ικανότητα του πληρώματος στην άσφαλτο είναι γνωστή, οπότε όλοι ελπίζουμε να δούμε ακόμη ένα πλήρωμα, που θα πετυχαίνει κορυφαίους χρόνους. Τέλος, σημαντικές είναι οι παρουσίες των νεαρών Άκη Καλούδη – Σπύρου Ρούφου και Διονύση Μαυροδή – Μαρία Κυρλαγκίτση, με Mitsubishi Lancer EVO VIIΙ και Subaru Impeza 555 αντίστοιχα. Το πλήρωμα από την Αλεξανδρούπολη, θέλει να ξεκινήσει με το δεξί τη χρονιά, συνεχίζοντας τις εξαιρετικές περσινές του εμφανίσεις, ενώ οι περσινοί πρωταθλητές Βορείου Ελλάδος, θέλουν να εκμεταλλευθούν τον ενθουσιασμό τους.

Πολλές και καλές είναι οι συμμετοχές σε επίπεδο F2, που φέτος έχει αντικαταστήσει την F3, όσον αφορά τα κύπελλα Ασφάλτου και Χώματος. Φαβορί, είναι κατά κύριο λόγο τοπικά πληρώματα, όπως οι Χρήστος Κωνσταντίνου – Παναγιώτης Καρματζόγλου (Peugeot 206 Kit Car), Γιάννης Μπεσλίδης – Χρήστος Νάνος (VW Golf III Kit Car), Γιάννης Βαλαβάνης – Ντίνος Γκαγκαστάθης (Renault Megane), καθώς και οι Βαγγέλης Ζάχος – Σπύρος Ζάχος, με το Renault Clio Ragnotti, της κλάσης Α/7. Φυσικά, παρών στον αγώνα θα είναι και ο «Mr. A/5» των τελευταίων ετών Γιώργος Πάζης, με το Λάζαρο Καράσο στο δεξί κάθισμα του Toyota Yaris. Τέλος, το ράλλυ Θερμαϊκού θα μεταδοθεί ζωντανά, μέσω του ραδιοφώνου του Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε., που λειτούργησε πρόσφατα. Μια καθ' όλα αξιέπαινη προσπάθεια.
 
15  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Ελληνικοί Αγώνες στις: Απρίλιος 14, 2008, 07:38:45 πμ
28ο Ράλλυ Φθιώτιδας (19-20 Απριλίου) 
 

Ο πρώτος γύρος του Παν.Π.Ρ. ολοκληρώθηκε και ήδη έχουν αρχίσει οι προετοιμασίες για το δεύτερο και τρίτο αγώνα, που θα είναι το ράλλυ Φθιώτιδας. Ο αγώνας, θα είναι διήμερος, ενώ θα διεξαχθεί την πρώτη ημέρα σε ασφάλτινες και τη δεύτερη σε χωμάτινες επιφάνειες. Παράλληλα, η κάθε ημέρα θα αποτελέσει ξεχωριστό αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Παρακάτω, μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά το εισαγωγικό δελτίο Τύπου, που μας απέστειλε η λέσχη του αγώνα:

«Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΛΑΜΙΑΣ και η ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ συνδιοργανώνουν με το ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ, το 28ο-SEAT ΤΡΙΓΕΝΗΣ-ΡΑΛΛΥ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ, με οικοδεσπότη τον ΔΗΜΟ ΛΑΜΙΕΩΝ και την ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΛΑΜΙΑΣ καθώς και την υποστήριξη των Δήμων Στυλίδος-Δομοκού-Λιανοκλαδίου-Μακρακώμης-Γραβιάς-Κοινότητα Παύλιανης-Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Φωκίδος.

ΕΠΙΣΗΜΟΣ και ΜΕΓΑΛΟΣ χορηγός του αγώνα η ¨SEAT-Γ.ΤΡΙΓΕΝΗΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.¨ με χορηγούς επικοινωνίας το μεγάλο περιφερειακό τηλεοπτικό σταθμό "STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ" και το "RALLY.GR".

Επίσης αρωγοί στην διοργάνωση αυτή οι επιχειρήσεις: "YACCO - ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ-ΑΦΟΙ ΖΑΧΑΡΑΚΗ Α.Ε." - "CATERING TIME OUT-ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΣ", "KYMCO - ΜΑΚΑΡΩΝΗΣ".
Ο αγώνας που είναι ο 2ος γύρος του 44ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΡΑΛΛΥ είναι διπλός:
Άσφαλτος το Σάββατο 19/04/2008 - 359,94 χλμ. αγώνας με 9 (3 επαναλαμβανόμενες) Ειδικές Διαδρομές των 99,60 χλμ.
Χώμα την Κυριακή 20/04/2008 - 306,90χλμ. αγώνας με 6 (3 επαναλαμβανόμενες) Ειδικές Διαδρομές των 107,10 χλμ. και προσμετρά:
Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ η κάθε ημέρα ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ με συντελεστή 1.
Στα : Κύπελλο Χώματος - Κύπελλο Ασφάλτου
Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων (στην άσφαλτο ολόκληρος και στο χώμα το 1ο σκέλος μόνο).
Στο Κύπελλο Ράλλυ 4x4 - SUV
Στο NISSAN NOTE CHALLENGE 2008.

Η υποβολή δηλώσεων συμμετοχής αρχίζει την ΔΕΥΤΕΡΑ 31/03/2008 και λήγει την ΤΕΤΑΡΤΗ 09/04/2008 στις 22:00 μ.μ. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τα γραφεία της Α.Λ.Α.Λ. στα τηλέφωνα 22310 27700, 6977959322 και ΦΑΞ 22310 37722. E-mail: info@alal.gr και πληροφορίες στα site www.alal.gr και https://28.alal.gr .
Η διανομή βιβλίου διαδρομής (road book) θα αρχίσει την Πέμπτη 10/04/2008 και θα γίνεται καθημερινά από 10.00' έως 21.00΄ στα γραφεία της Λέσχης. Αναγνωρίσεις διαδρομής θα πραγματοποιηθούν από Πέμπτη 10/04/2008 έως Σάββατο 19/04/2008. Συνιστάται στους οδηγούς να τηρούν τους κανονισμούς,και ειδικά ως προς το όριο ταχύτητας που είναι 60Km/h, τόσο για λόγους ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, όσο και για την διατήρηση του οδοστρώματος, αλλά και προκειμένου να επιτύχουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ την μικρότερη δυνατή ενόχληση των κατοίκων της περιοχής.
Έλεγχοι θα διενεργούνται συνεχώς καθ' όλη την διάρκεια των αναγνωρίσεων.

Ο διοικητικός έλεγχος και ο έλεγχος εξακρίβωσης θα πραγματοποιηθεί :
Α) ΤΕΤΑΡΤΗ 16/04/2008 από 17.00΄εως 20.00΄ στην ΑΘΗΝΑ στις εγκαταστάσεις της "SEAT - ΒΕΛΜΑΡ" Μ. Αλεξάνδρου 7 Αργυρούπολη.
Β) ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18/04/2008 από 17.30΄ έως 20.00΄στην ΛΑΜΙΑ στον χώρο της ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΛΑΜΙΑΣ .
Δημοσίευση πίνακα συμμετεχόντων στο χώρο της Γραμματείας (Π.Ε.Λ.) Παρασκευή 18/04/2008 αμέσως μετά το τέλος του Τεχνικού Ελέγχου.
Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί στα γραφεία της Α.Λ.Α.Λ. έως και την Πέμπτη 17/04/2008 (εκτός της Τετάρτης 16/04/2008 που θα βρίσκεται στο χώρο Α) του τεχνικού ελέγχου. Από Παρασκευή 18/04/2008 έως και Κυριακή 20/04/2008 το κέντρο και η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργούν στο χώρο του Service Park, που θα είναι για μια ακόμη χρονιά στον άρτιο χώρο της ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΛΑΜΙΑΣ και θα παραχωρηθεί στους αγωνιζόμενους την Παρασκευή 18/04/2008 και από ώρα 18:00. Οι δημοσιογράφοι και φωτογράφοι που θέλουν να καλύψουν τον αγώνα, παρακαλούνται να επικοινωνούν εγκαίρως με το υπεύθυνο Γραφείου Τύπου κ. Τερτίγκα Φώτη 28@alal.gr , 6973 202677 για την χορήγηση διαπιστεύσεων.

Εκκίνηση και τερματισμός κάθε ημέρας-αγώνα θα πραγματοποιηθεί στον χώρο της
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΛΑΜΙΑΣ. Η απονομή των επάθλων στους νικητές για κάθε ημέρα - αγώνα θα γίνει στο χώρο της ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΛΑΜΙΑΣ ως κάτωθι: ΣΑΒΒΑΤΟ 19/4/2008 - ΑΣΦΑΛΤΟΣ ώρα: 19:30
ΚΥΡΙΑΚΗ 20/4/2008 ΧΩΜΑ ώρα: 19:30
Η Α.Λ.Α.Λ. έχοντας ως στόχο την ΑΣΦΑΛΗ και άρτια διοργάνωση δημιούργησε έναν αγώνα που θα προσφέρει άφθονο θέαμα στους θεατές και οδηγική ευχαρίστηση στα πληρώματα τους οποίους ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συμμετοχή τους.» 
 
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 13 »