GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Μάιος 17, 2024, 19:31:29 μμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: « 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 13 »
106  Κουβεντούλα / Ελεύθερος χρόνος / Απ: Γιατι η αξιολογηση των γυναικων πρεπει να γινεται το πρωϊ. στις: Μάρτιος 18, 2008, 12:42:42 μμ
χμμ ουτε ποδοσφαιρο βλεπω ουτε αφηνω χαος το μπανιο... μηπως πρεπει να ξεκινησω?
Δηλαδη μονο αυτα τα χαρακτηριστικα εχουν οι ανδρες? Καλα για την ερωτικη πραξη που αναφερθηκε αν η γυναικα δεν σε εμπνεει εννοειται οτι θα κανεις οσο πιο γρηγορα μπορεια και φυσικα δεν θα κοιμηθεις.. θα την κανεις γρηγορα για το σπιτι σου ή για κανενα ποτο.. (η αληθεια ποναει αλλα αυτο ειναι...)
107  Εμείς, το GreekMasa ... / Ανακοινώσεις Greek Masa / Απ: 10/03/2008 Ενεργοποίηση κάρμα στις: Μάρτιος 18, 2008, 09:37:38 πμ
Βλεπω οτι καπιος με ψηφισε.. αλλα ποιος.. που.. ποτε.. γιατι..? Με μπερδευετε με το καρμα!!! Δεν μπορω να το καταλαβω αλλα οκ.. Αν μαζεψω πολλα θα βγαλω και λογο στην ποντιακη διαλεκτο.. χιχιχιχιχιχχι
108  Κουβεντούλα / Πολιτικό forum / Απ: ΤΟ ΝΕΟ ΟΝΟΜΑ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ στις: Μάρτιος 18, 2008, 09:32:18 πμ
Μπορει να φαινετε σαν αστειο αλλα δυστηχως δεν μπορω να γελασω με αυτο το θεμα.. Μακαρι να βρεθει μια λυση συντομα..
109  Διασκέδαση και Ψυχαγωγία (εκτός κουζίνας) / Παιχνίδια / Απ: Κάνετε για chef ?? στις: Μάρτιος 18, 2008, 09:17:25 πμ
Το κρασί, ερχόμενο σε επαφή με όλα τα σημεία του στόματος και τη γλώσσα, διεγείρει και την αίσθηση της αφής. Εκτιμάται έτσι η υφή του, που χαρακτηρίζει κατά κύριο λόγο τον «όγκο» των λευκών και το «σώμα» των κόκκινων κρασιών (όροι της ίδιας ουσιαστικά έννοιας και σημασίας), αυτό που συχνά ονομάζουμε και «βάρος» του κρασιού. Ένα κρασί χαμηλού βάρους, με μικρό λοιπόν σώμα ή όγκο, δίνει στο στόμα αντίστοιχη αίσθηση με αυτή της πυκνότητας του χυμού από λεμόνι, ενώ ένα κρασί μέσου βάρους, με τον ανάλογο όγκο ή σώμα, θυμίζει στο στόμα την αίσθηση του τσαγιού. Τέλος, το ογκώδες ή σωματώδες κρασί, αυτό που λέμε «γεμάτο», θυμίζει στο στόμα την υφή του καφέ με γάλα.

Τι είναι οι τανίνες?
110  Εμείς, το GreekMasa ... / Μάρτιος 2008 / Απ: Τρίτη 18/3/2008, Τι θα φάμε σήμερα στις: Μάρτιος 18, 2008, 09:10:02 πμ
Μπιζελια με ντροματοσαλανα και ελιοψωμο...
111  Κουβεντούλα / Περι ανέμων .... / Απ: ΑΨΟΓΟ στις: Μάρτιος 18, 2008, 09:03:02 πμ
Ναι ειναι αληθεια οτι η ζωη στις διαφημισεις ειναι μαγευτικη αλλα θα προτιμουσα να ζω σε διαφημιση ουισκυ.. μαζεμενη ολη η ανδροπαρεα να τα πινει και να ψαρευει σε ενα σκαφακι.. Καποιος να φερει παγακια...Αχχ και ειναι ακομα πρωι..
112  Εμείς, το GreekMasa ... / GreekMasa happenings / Απ: ΠΗΡΑ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΑΣΤΕΡΙΩΝ στο forum!!! στις: Μάρτιος 18, 2008, 08:59:10 πμ
Πηρα και εγω αστερι και οπως το βλεπω ουρανος εχεις γινει το μασα με τοσα αστερια που μαζευτικαμε εδω..  Σαρκασμός Σαρκασμός Σαρκασμός
113  Εμείς, το GreekMasa ... / Αυτοπαρουσίαση / Απ: geia sas στις: Μάρτιος 18, 2008, 08:56:24 πμ
Καλως ηρθες και απο οσο διακρινω απο το ψευδωνυμο θα περασουμε υπεροχα.. Α και να μην ξεχναμε υπομονη με τις γυναικες..
114  Κουβεντούλα / Τεχνολογία / Απ: Ξέρεις το κινητό σου ? στις: Μάρτιος 18, 2008, 08:53:48 πμ
Γεννημα φιλανδιας το nokia.. Παλι καλα..
115  Κουβεντούλα / Μόδα / Απ: Μόδα στα μαλλιά Ανοιξη-Καλοκαίρι 2008 στις: Μάρτιος 18, 2008, 08:49:58 πμ
Προσωπικα μου αρεσουν τα μακρια μαλλια σε μια γυναικα αλλα οσο αφορα το προσωπικο μου στυλ μαλλον για το πασχα με βλεπω να κοβω τις μπουκλες.. ερχετε και καλοκαιρι μην ξεχνιομαστε..
116  Διασκέδαση και Ψυχαγωγία (εκτός κουζίνας) / Χιούμορ και διασκέδαση / Απ: ή σε παντρευομαι ...ή...... στις: Μάρτιος 18, 2008, 08:41:53 πμ
Σιγουρα λογο καλης διαγωγης θα εβγαινα και εγω πιο γρηγορα αλλα δεν βαριεσε.. Καλος και ο γαμος αλλα μακρια και αγαπημενοι ακομα καλυτερα.. Αλλωστε ειμαι μικρος ακομα..  Γλώσσα Γλώσσα Γλώσσα
117  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Ελληνικοί Αγώνες στις: Μάρτιος 18, 2008, 08:35:30 πμ
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας: Θετικά μηνύματα…

Η αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας άνοιξε και στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων δόθηκε η πρώτη παράσταση για το 2008. Ο θεσμός, που αναμφισβήτητα ταλαντεύεται από πληθώρα προβλημάτων τα τελευταία χρόνια, για τα οποία μάλιστα δεν διαφαίνεται κάποια λύση στο άμεσο –τουλάχιστον- μέλλον, στον πρώτο του γύρο για το 2008, είχε αρκετά θετικά μηνύματα. Οι αγωνιζόμενοι έδωσαν και πάλι το παρών, την ώρα ο καλός καιρός, οδήγησε αρκετό κόσμο στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι ο χώρος των πιτς ήταν γεμάτος από θεατές, όπως φυσικά και οι κερκίδες στην ευθεία της εκκίνησης. Μηνύματα αισιοδοξίας, αν και είναι σίγουρο ότι η παράλληλη διοργάνωση του GTCC έπαιξε ρόλο του, αυξάνοντας σημαντικά τον αριθμό των παρευρισκομένων.

Από εκεί και πέρα, οι αγωνιζόμενοι ήταν για ακόμα μία φορά οι μεγάλοι πρωταγωνιστές. Ο πρώτος αγώνας, που ουσιαστικά άνοιξε και την αυλαία της σημερινής ημέρας, ήταν αυτός της κατηγορίας Sport, η οποία πέρσι αλλά όπως όλα δείχνουν και φέτος, αποτέλεσε πόλο έλξης, αναφορικά με τον συναγωνισμό και το θέαμα που παρουσίασε. Όπερ και εγένετο, και η μάχη στην συγκεκριμένη κατηγορία είχε τεράστιο ενδιαφέρον και συγκλονιστική εξέλιξη. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η εκκίνηση δόθηκε συνολικά τρεις φορές, αφού τα προβλήματα για αρκετούς οδηγούς δεν έλειψαν. Αναλυτικά, κατά την πρώτη διαδικασία εκκίνησης, οι Κυριακόπουλος και «Αμερικάνος» πέρασαν στις δύο πρώτες θέσεις, αφήνοντας τον pole man Παναγιώτη Κιοσάβελο στην 3η. Όμως, στον πρώτο γύρο κιόλας το ημιαξόνιο του Peugeot του περσινού Πρωταθλητή Δημήτρη Δέγλερη παρέδωσε το πνεύμα, με αποτέλεσμα να προκαλέσει πρόβλημα αφού έσπασε και στον κινητήρα και η πίστα να γεμίσει λάδια. Στην συνέχεια, τα αυτοκίνητα στήθηκαν και πάλι στην αφετηρία, ανάλογα με την σειρά των χρονομετρημένων, με τους Κυριακόπουλο και «Αμερικάνο» να παίρνουν και πάλι τις δύο πρώτες θέσεις από τον Κιοσάβελο. Όμως, ο Γιώργος Κυριακόπουλος, μόλις στον 2ο γύρο, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από ημιαξόνιο, με αποτέλεσμα να υπάρξει και νέα διακοπή για να βγει το αυτοκίνητο από την πίστα.

Κατά τη διάρκεια της 3ης εκκίνησης, ο Κοσιάβελος κατάφερε να διατηρήσει την πρώτη θέση που είχε στην κατοχή του από τα χρονομετρημένα, αλλά όχι για πολύ. Λίγο πριν ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος, ο «Αμερικάνος» πέρασε εντυπωσιακά στην πρώτη θέση, ξεπερνώντας τον αντίπαλο του στην γρήγορη αριστερή στροφή μπροστά από τον χώρο των πιτς! Στη συνέχεια, ο Κιοσάβελος προσπάθησε να πιέσει τον «Αμερικάνο», με αποτέλεσμα οι δυο τους να έχουν μια επαφή. Οι κριτές έδειξαν μαύρη σημαία στον πρώτο, με αποτέλεσμα να μπει στα πιτς για την ποινή stop & go. Σε εκείνο το σημείο, όμως, ο Χάρης Βαρούτσος, είχε καταφέρει να περάσει στην πρώτη θέση της κατάταξης. Ο οδηγός του Opel Corsa, ήταν αναμφισβήτητα από τους μεγάλους πρωταγωνιστές της σημερινής ημέρας. Λόγω ενός προβλήματος στο αυτοκίνητο, το οποίο δεν πήρε μπροστά στην διαδικασία του πενταλέπτου, αναγκάστηκε να εκκινήσει τελευταίος. Από εκείνο το σημείο και έπειτα πραγματοποίησε μία εξαιρετική εμφάνιση και κατάφερε να σκαρφαλώσει στην πρώτη θέση! Δυστυχώς, όμως, ο κινητήρας του παρέδωσε το πνεύμα δύο γύρους πριν από το τέλος, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να εγκαταλείψει. Κρίμα! Έτσι, η νίκη πέρασε στα χέρια του Βαγγέλη Ανδρεάδη ή αλλιώς «Αμερικάνου», ο οποίος ξεκίνησε ιδανικά τη φετινή χρονιά, με τους Σάκη Δέγλερη και Παναγιώτη Κοσιάβελο, παρά την ποινή που δέχθηκε ο τελευταίος. Μάχη όμως, είχαμε και στην κατηγορία Ν, της Sport, ανάμεσα στον Μιχάλη Καπύρη και τον Κώστα Πανουργιά. Μάχη, όμως, που τελείωσε άδοξα όταν ο κινητήρας του δεύτερου έσπασε λίγο πριν το τέλος.

Η συνέχεια, δόθηκε με την τέλεση του αγώνα της κατηγορίας των Ιστορικών. Εκεί, η εξέλιξη ήταν λιγότερο δραματική, με τον Θοδωρή Εδιπίδη να εκκινεί και να ολοκληρώνει την προσπάθεια του από την πρώτη θέση της κατάταξης. Ο οδηγός της πανέμορφης κίτρινης Porsche 911 RS, είχε τον έλεγχο σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, νιώθοντας όμως καυτή την ανάσα του Μάριο Σταφυλοπάτη που ακολουθούσε με το Ford GT-40. Παρόλη την πίεση του τελευταίου, ειδικά προς τους τελευταίους γύρους, ο Εδιπίδης κατάφερε να σημειώσει την πρώτη νίκη της χρονιάς. Στην 3η θέση, ακολούθησε ο Σωτήρης Ρόκκος, στην πρώτη του εμφάνιση με το καινούργιο του όπλο, μία Alfa Romeo Alfetta. Ο πολύπειρος οδηγός, έμεινε μόνος, αφού η διαφορά ισχύς των αυτοκινήτων από τους δύο πρωτοπόρους δεν του επέτρεψε να τους πλησιάσει, ενώ προς τα τέλος του αγώνα, ένιωσε την πίεση του Δημήτρη Ρίζου, με την Lotus Elan. O τελευταίος έχασε κάποιες θέσεις στην διαδικασία της εκκίνησης, στη συνέχεια είχε μία πολύ όμορφη μάχη με τον Θεοφάνη Κατσινουλα με BMW 2002, τον οποίο και πέρασε, ενώ στη συνέχεια προσπάθησε να πιέσει και τον Ρόκκο, εν τέλει χωρίς αποτέλεσμα.

Αμέσως μετά από τα Ιστορικά αυτοκίνητα, την σκυτάλη πήρε η κατηγορία Open, η οποία είχε συγκεντρώσει και τις περισσότερες συμμετοχές. Η εκκίνηση ήταν αρκετά εντυπωσιακή, με τον Μιχάλη Ευθυμίου να εκμεταλλεύεται την τετρακίνηση του Ford Escort WRC και να περνάει στην πρώτη θέση της κατάταξης, παρά το γεγονός ότι ξεκινούσε 4ος. Αντίστοιχα εντυπωσιακή εκκίνηση, πραγματοποίησε και ο Σάκης Ηλιάδης με το Mitsubishi Lancer EVO VII κατηγορίας Α, ο οποίος ανέβηκε στην δεύτερη θέση, από την 7η στην οποία ξεκίνησε. Στη συνέχεια ο Ανδρέας Χαλκιόπουλος ανέβηκε στην δεύτερη θέση, προσπάθησε να πιέσει τον Ευθυμίου, αλλά τελικά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από πρόβλημα στο κάμπερ του Accord BTCC. Λίγο νωρίτερα, είχε προλάβει να εγκαταλείψει και ο αδερφός του Κώστας, με το δεύτερο Accord της ομάδας, από πρόβλημα στα ηλεκτρικά. Και ενώ ο Σάκης Ηλιάδης πίεσε και κατάφερε να σκαρφαλώσει δεύτερος, μία είσοδος στα πιτς, επειδή είχε σπάσει ένα μαρσπιέ, του κόστισε δύο θέσεις. Έτσι, στην δεύτερη θέση ανέβηκε ο Βαγγέλης Κατσίνας, ο οποίος κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Γιάννη Ταχτά με το σαφώς ισχυρότερο Mitsubishi Lanver EVO VIII, μετά από σπουδαία μάχη που είχαν οι δυο τους στους τελευταίους γύρους.

Mετά από την τέλεση των παραπάνω αγώνων, σειρά στην πίστα πήραν τα Citroen Saxo του Citroenergy Cup. Aπό τα πέντε αυτοκίνητα που εκκίνησαν, ολοκλήρωσαν τα τέσσερα, με νικητή τον Παντελή Ευθυμίου και δεύτερο τον Κίμων Χατζηγεωργίου. Στο French Manufacturers Cup, στην πρώτη του συγκεκριμένου θεσμού, τη νίκη πήρε ο Τάσος Αγγελίδης με Citroen Saxo, με δεύτερο Ορέστη Μέντζο με ίδιο αυτοκίνητο και τρίτο τον Βασίλη Γάτσο, με Peugeot 206.

Σίγουρα, τα προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει το Πρωτάθλημα Ταχύτητας είναι πολλά. Όμως, η παρουσία των αγωνιζομένων, αλλά και του κόσμου που ήρθε στις κερκίδες του αυτοκινητοδρομίου των Μεγάρων, αποτελούν ένα αισιόδοξο μήνυμα για τη συνέχεια. Ο κόσμος ήρθε, έδωσε το παρών και από εκεί και πέρα, πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες και ότι είναι δυνατόν, για να μπορέσουμε στον επόμενο αγώνα να τους ξαναδούμε.
118  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Ελληνικοί Αγώνες στις: Μάρτιος 18, 2008, 08:34:17 πμ
12ο Σπριντ Κοζάνης: Νικητές οι Καλούδης – Ρούφος

Τηλεγραφικά ο αγώνας θα μπορούσε να συνοψιστεί στα παρακάτω. Καιρός που θύμιζε καλοκαιράκι στον Βελβεντό Κοζάνης, πολλές εκατοντάδες θεατές που ανηφόριζαν την ειδική διαδρομή με τα αυτοκίνητα ή τις μοτοσικλέτες τους, 4 χιλιόμετρα επιπλέον φρεσκοασφαλτοστρωμένης ειδικής διαδρομής, 44 πληρώματα στην εκκίνηση, 36 στον τερματισμό, αρκετά νέα πληρώματα, παλαιότερα πληρώματα με καινούργια αγωνιστικά, κάποιες ευτυχώς αναίμακτες εξόδους, η εγκατάλειψη των Τσολακίδη-Παυλίδη από ημιαξόνιο και τους Καλούδη – Ρούφο ευτυχής για την πρώτη τους νίκη στο φετινό πρωτάθλημα.

Ήταν πράγματι ένας πολύ καλός αγώνας, για τον οποίον αρχικά υπήρχαν αμφιβολίες λόγω της επιλογής ημερομηνίας διεξαγωγής του, καθότι την εποχή αυτή θα μπορούσε να είχε χιόνια στα ορεινά της Κοζάνης. Τελικά ο καιρός συμμάχησε και έδωσε την ευκαιρία σε παλιούς και νέους αγωνιζόμενους να δοκιμαστούν στην ειδική διαδρομή των περίπου 12 χλμ. Τα 4 καινούργια επιπλέον χιλιόμετρα, ήταν όχ μόνο οδηγικά απαιτητικά αλλά έγιναν η αιτία να διεξαχθεί ο αγώνας επί ίσους όρους.

Νικητές του αγώνα ήταν οι Καλούδης – Ρούφος με το ανανεωμένο Mitsubishi Lancer Evo 8 που ενώ έκαναν δεύτερο χρόνο στο 1ο πέρασμα, εκμεταλλεύτηκαν την εγκατάλειψη των Τσολακίδη –Παυλίδη στην εκκίνηση του 2ου περάσματος για να τερματίσουν τελικά πρώτοι. Δεύτερο χρόνο γενικής έκαναν οι Μίχος – Χειράκης με Seat Ibiza που προσπάθησαν σκληρά στο δεύτερο πέρασμα να καλύψουν την διαφορά από τους πρώτους χωρίς όμως να τα καταφέρουν. Τρίτοι γενικής και σε απόσταση αναπνοής οι «Χριστόφορος» - Τηλιόπουλος με VW Golf II. Ο αγώνας ήταν τόσο ανταγωνιστικός που στο ίδιο λεπτό βρέθηκαν τα πληρώματα από την 4η μέχρι και την 10η θέση.

Στην κατηγορία 2001 κ.εκ. και άνω πρώτοι τερμάτισαν οι Καλούδης – Ρούφος με το Mitsubishi Lancer Evo 8, δεύτεροι με προβλήματα στο καινούργιο Subaru Impreza 555 οι Μαυροδής –Κυρλαγκίτση, ενώ τρίτοι τερμάτισαν πατέρας και γιός Μανωλόπουλος με το Renault 5 Turbo. Στην κατηγορία μέχρι 2000 κ.εκ. πρώτοι τερμάτισαν οι Μίχος – Χειράκης με Seat Ibiza, δεύτεροι οι «Χριστόφορος» - Τηλιόπουλος με VW Golf II και τρίτοι οι Κουτσμανής – Μαύρος με Ford Fiesta ST. Στην κατηγοριία μέχρι 1600 κ.εκ. επικράτησαν με άνεση οι Γεροδήμος –Βλαχογιάννης με Honda Civic, που να σημειωθεί έκαναν 6ο χρόνο γενικής. Πολύ καλή πρώτη εμφάνιση και για τους Παρταλιό – Παπαδόπουλο με Citroen Saxo VTS που κατέκτησαν την 2η θέση στην Α6 και την 11η γενικής. Ακριβώς πίσω τους οι Σανιδάς –Κεχαγιάς με Peugeot 106 που οδήγησαν γρήγορα αλλά μία ποινή 10 δευτερολέπτων τους στοίχισε την 2η θέση στην κατηγορία τους.

Οι Πάζης – Παπαρήγας με Toyota Starlet όπως ήταν αναμενόμενο όχι μόνο τερμάτισαν πρώτοι στην κατηγορία μέχρι 1400 κ.εκ. αλλά και στην πέμπτη θέση γενικής. Αρκετά πίσω τους παρά την πολύ καλή εμφάνιση οι Μαυρίδης - Καραγιαννάκης με Daihatsu Charade ενώ μόλις δύο δευτερόλεπτα πιο αργοί ήταν οι τρίτοι της κατηγορίας Λαζάρου –Καραπέτρος με Rover 25.
119  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Ελληνικοί Αγώνες στις: Μάρτιος 18, 2008, 08:32:40 πμ
Περί ασφάλειας! 
 
Οι αγώνες Ράλλυ έχουν ήδη ξεκινήσει στην χώρα μας, με την τέλεση δύο Ράλλυ σπριντ, σε Κόρινθο και Ελάτεια. Τα τελευταία χρόνια, καταβάλεται μία τεράστια προσπάθεια, ειδικά από αγωνιζόμενους, αλλά και από τα σεμινάρια που πραγματοποιούνται, σχετικά με την καλύτερη ενημέρωση των οδηγών, σχετικά με τα θέματα ασφαλείας. Ένας από τους σημαντικότερους και νευραλγικούς τομείς των αγώνων.

Πριν από μερικούς μήνες, και συγκεκριμένα τον Δεκέμβριο, στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, το Ράλλυ Παλλάδιο, οι Άρης Βωβός και «ΕΛ-ΕΜ» είχαν μία σφοδρή έξοδο με το Fiat Punto S2000, με το οποίο και συμμετείχαν. Το ελληνικό πλήρωμα, το οποίο σε κάθε του συμμετοχή διαθέτει και κορυφαίο εξοπλισμό ασφαλείας, χρησιμοποιούσε το σύστημα προστασίας του αυχένα HANS. Η σπουδαιότητα και το πόσο σημαντική είναι η χρήση του, αποδεικνύεται από την απάντηση της Stand21, όταν και εξετάστηκαν τα HANS στο εξωτερικό. 
 
Συγκεκριμένα, για αυτό του «ΕΛ-ΕΜ» χρειάζονται αντικατάσταση τα λουράκια που συνδέουν το HANS με το κράνος, ενώ στην περίπτωση του Άρη Βωβού, το HANS ράγισε, στο σημείο που συνδέεται ο ιμάντας με το HANS! Το τελευταίο, δεν επιτρέπεται, όπως είναι φυσικό, να χρησιμοποιηθεί ξανά. Χαρακτηριστικά, στο τέλος της αναφοράς της, η Stand21 υποστηρίζει ότι το HANS, έσωσε τη ζωή του πληρώματος! Μάλιστα, από το γεγονός ότι στην μία περίπτωση στράβωσε ο κρίκος που περνάει ο ένας από τους δύο ιμάντες, φανερώνεται η σφοδρότητα της σύγκρουσης.

Η χρήση του HANS στους ελληνικούς αγώνες δεν είναι υποχρεωτική, τουλάχιστον μέχρι το 2009. Όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι οι Έλληνες αγωνιζόμενοι δεν πρέπει να το χρησιμοποιούν από φέτος. Σημαντικός αριθμός πληρωμάτων, χρησιμοποιεί ήδη το σύστημα προστασίας του αυχένα, ενώ ακόμα περισσότεροι επιθυμούν την αγορά του. Ειδικότεροι, νέοι οδηγοί, οι οποίοι κάνουν και τα πρώτα τους βήματα στο χώρο. Σίγουρα, το κόστος παίζει το ρόλο του, αλλά η ασφάλεια είναι ότι σημαντικότερο στους αγώνες, και όχι μόνο.
 
120  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Ελληνικοί Αγώνες στις: Μάρτιος 18, 2008, 08:31:36 πμ
Διαδικτυακό ραδιόφωνο Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. 
 
Ο Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου Βορείου Ελλάδος προχώρησε σε μια πρωτοποριακή, για τα ελληνικά δεδομένα, κίνηση. Ο Σύνδεσμος, προέβη στη δημιουργία του διαδικτυακού του ραδιοφώνου.

Αν και η κίνηση αυτή βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο, σύντομα ο σταθμός θα αρχίσει να εκπέμπει όχι σε δοκιμαστικό επίπεδο, όπως συμβαίνει μέχρι σήμερα. Συγκεκριμένα, θα βρίσκεται «στον αέρα» από τις 20:00 της 24ης Μαρτίου, όταν και θα μεταδοθεί η πρώτη ζωντανή εκπομπή. Όπως αναφέρεται και στην ανακοίνωση του Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε., αρχικά το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει 6 εκπομπές, διάρκειας μίας ώρας, που θα αναμεταδίδονται σε τακτά χρονικά διαστήματα κατά τη διάρκεια της εκάστοτε εβδομάδας. Η θεματολογία, θα περιλαμβάνει αγώνες όχι μόνο από τη Βόρεια Ελλάδα μα και πανελλαδικά, ενημέρωση για τους αγώνες σε παγκόσμιο επίπεδο, τεχνικά και συνδικαλιστικά θέματα.

Σημειώνουμε, πως θα υπάρχει η δυνατότητα απευθείας μετάδοσης των αγώνων της Βόρειας Ελλάδας, αρχής γενομένης από τον πρώτο γύρο του Πανελληνίου Κυπέλλου Ασφάλτου, που θα διεξαχθεί στις 5-6 Απριλίου, το ράλλυ Θερμαϊκού. Όσοι θέλουν λοιπόν, να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα του ραδιοφώνου του Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε., δεν έχουν παρά να μεταβούν στην επίσημη ιστοσελίδα του Συνδέσμου, από όπου θα μπορούν να συνδεθούν με το ραδιόφωνο και να ενημερωθούν αναφορικά με το πρόγραμμα μετάδοσης των εκπομπών.
Σελίδες: « 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 13 »