GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Μάιος 21, 2024, 03:47:32 πμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: « 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 13 »
121  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Ελληνικοί Αγώνες στις: Μάρτιος 18, 2008, 08:30:33 πμ
Ανάβαση Πιτίτσας 2008 
 
Στις 22 & 23 ΜΑΡΤΙΟΥ 2008 ,ο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΠΑΤΡΩΝ διοργανώνει για μια ακόμη φορά την ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΙΤΙΤΣΑΣ.Ο αγώνας είναι ο πρώτος πρωταθληματικός αγώνας και συμπεριλαμβάνεται στο διεθνές αγωνιστικό ημερολόγιο και διεξάγεται στο δρόμο από τη κοινότητα Πλατάνι του Δήμου Ρίου με κατεύθυνση προς τη κοινότητα Αργυρά .

Κεντρικός χορηγός του αγώνα είναι η «TOYOTA ΠΑΤΡΑΣ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε» και αναμένονται πολλές συμμετοχές από όλη την Ελλάδα και φυσικά μεγάλη προσέλευση θεατών (όπως πέρσι άλλωστε).

Οι δοκιμές θα αρχίσουν στις 22/03 στις 11.00πμ και ο αγώνας στις 23/03 στις 10.00πμ.

Ο διοικητικός και τεχν.έλεγχος θα γίνει στο Πλατάνι το Σάββατο 22/3 από ώρα 8.00πμ-10.00πμ και η απονομή των επάθλων επίσης στο Πλατάνι μετά το πέρας του αγώνα στις 15.00μμ περίπου της Κυριακής 23/03.

Φυσικά ο καθένας μπορεί να περάσει από τη διαδρομή τηρώντας τους παρακάτω κανονισμούς:
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ κάθε δοκιμή ή αναγνώριση στην διαδρομή οποιαδήποτε ώρα και
ημέρα με αυτοκίνητο που θα διαθέτει Roll bar, Roll cage, καθίσματα μπάκετ, αγωνιστική
εξάτμιση, ζώνες 4 ή 6 σημείων ή αγωνιστική εξωτερική εμφάνιση.
Ο οδηγός που θα παραβεί τα παραπάνω θα τιμωρείται για μεν την πρώτη φορά με 3 μήνες αφαίρεση άδειας για δε τη δεύτερη φορά με αφαίρεση αδείας για 12 μήνες.
Αναγνωρίσεις με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο σε ρυθμούς αγώνα απαγορεύονται.

Επειδή προβλέπεται πλήθος κόσμου να παρακολουθήσει την ανάβαση Πιτίτσας,
καλό είναι οι θεατές να φροντίσουν να βρίσκονται στην Ανάβαση τουλάχιστον 2
ώρες πριν την έναρξη του αγώνα.


Επίσης, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε τους παρακάτω κανόνες:

-Δεν πρέπει να καθόμαστε σε επικίνδυνα σημεία, ενώ συνεργαζόμαστε πάντα με τους ανθρώπους της οργάνωσης και την Αστυνομία,
-Δεν πρέπει να σταθμεύουμε αυτοκίνητα και μηχανάκια σε σημεία που έχουν ορισθεί για
θέσεις θεατών,
-Αποφεύγουμε τις μετακινήσεις κατά την διάρκεια του αγώνα,
-Σεβόμαστε το περιβάλλον.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το 2610432737(γραφεία ΑΟΠ) η στην ιστοσελίδα του ομίλου www.aop.gr
122  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Ελληνικοί Αγώνες στις: Μάρτιος 18, 2008, 08:29:33 πμ
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας: Στη σχάρα της εκκίνησης! 

 
Στις 15-16 Μαρτίου, ανοίγει η αυλαία των ελληνικών πρωταθλημάτων για τη νέα χρονιά, με τα σιρκουί να σέρνουν το χορό, από το Αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων.

Με πολλές ελπίδες για βελτίωση, στο «προβληματικό» Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας, ξεκινά επίσημα σε επίπεδο πρωταθλημάτων, η νέα αγωνιστική χρονιά για το μηχανοκίνητο αθλητισμό στη χώρα μας. Ο πρώτος αγώνας πρωταθλήματος για φέτος, θα διεξαχθεί στη φιλόξενη πίστα τω Μεγάρων, υπό τη διοργάνωση της Start Line. Συνολικά, ο θεσμός περιλαμβάνει 5 αναμετρήσεις, 3 στα Μέγαρα και από μια σε Σέρρες και Ρόδο.

Αλλαγές δεν υπάρχουν, όσον αφορά στη δομή του πρωταθλήματος ταχύτητας αλλά και στις κατηγορίες που συμμετέχουν σε αυτό. Θετικό σημάδι, αποτελεί η ύπαρξη για ορισμένους αγώνες μιας κατηγορίας μονοθεσίων, της Formula Gloria, που πάντως δε θα βρεθεί στον αγώνα του Σαββατοκύριακου. Εκεί, θα βρεθούν οι κατηγορίες Sport, Open, Ιστορικών αυτοκινήτων, καθώς και τα Citroen Rally Cross και French Cup. Παράλληλα, μετά τις δοκιμές τους Σαββάτου και τους αγώνες της Κυριακής, θα πραγματοποιηθεί και ο πρώτος γύρος του GTCC, θεσμού ολοένα αναπτυσσόμενου, που διοργανώνεται από ελληνικά αυτοκινητιστικά clubs.
 
Οι συμμετοχές του πρώτου αγώνα είναι αρκετές, φτάνοντας συνολικά στις 61. Τη μερίδα του λέοντος, θα έχει η κατηγορία Open, όπου έχουν δηλώσει συμμετοχή 24 οδηγοί. Ανάμεσά τους, ξεχωρίζουν οι πρωταθλητές των δυο τελευταίων ετών, Κώστας και Ανδρέας Χαλκιόπουλος ανίστοιχα, με τα Honda Accord του BTCC. Επίσης, ανάμεσα στους διεκδικητές της νίκης θα βρεθεί ο Σάμι Φάϊς, με το τρίτο Honda Accord, ενώ μια νέα παρουσία έρχεται να διευρύνει το τοπίο στην κορυφή, αφού ο έμπειρος και γνωστός από το παρελθόν Δημήτρης Λούκος, θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός Nissan Primera του BTCC. Από εκεί και έπειτα, με ενδιαφέρον αναμένεται η προσπάθεια του ταλαντούχου Σταμάτη Κατσίμη με το Honda Civic, ενώ το θέαμα δε θα λείψει από τον αγώνα, όχι μόνο λόγω της παρουσίας των Mitsubishi Lancer με οδηγούς τους Θανάση Ηλιάδη και Γιάννη Ταχτά, αλλά και λόγω των αυτοκινήτων της κλάσης Ε/12, όπως το Ford Escort WRC με οδηγό τον πολύπειρο Μιχάλη Ευθυμίου, ή τα Ford Sierra RS 500 και BMW M3 των Γιώργου και Ανδρέα Κεχαγιά.

Στα Ιστορικά, 19 οδηγοί θα προσπαθήσουν για το καλύτερο. Από τις φετινές συμμετοχές, θα απουσιάσει ο Παναγιώτης Σκαλτσάς, ενώ φαβορί για την επικράτηση στα Μέγαρα είναι ο περσινός τιτλούχος σε αναβάσεις και σιρκουί Μάριος Σταφυλοπάτης, με το θηριώδες Ford GT 40. Ο αντίλογος, μπορεί να ειπωθεί κυρίως από το Θόδωρο Εδιπίδη, με τη γνωστή κίτρινη Porsche 911 και δευτερευόντως από τον «άνθρωπο των θεατών» Σωτήρη Ρόκκο με την Alfa Romeo GTAm και το Χρήστο Αναστασιάδη με την πανέμορφη Alfa Romeo Alfetta GTV. Στη Sport από την άλλη, ο συναγωνισμός θα είναι σίγουρα, για ακόμη μια φορά έντονος, αφού τουλάχιστον 10 από τους 18 οδηγούς, έχουν τη δυνατότητα να βρεθούν στην πρώτη τριάδα. Το έργο του πρωταθλητή Δημήτρη Δέγλερη δε θα είναι εύκολο, αφού θα πρέπει να αντιμετωπίσει τους πολύπειρους «Αμερικάνο», Ρένο Καίσαρα, τους ταχύτατους Γιώργο Κυριακόπουλο, Παναγιώτη Κοσιάβελο, Λεωνίδα Λεοντόπουλο, Γιώργο Παπαπαύλου όλοι με Peugeot 106 Rallye, καθώς και τον πρωταθλητή του 2006 Δημήτρη Χόχολη, με Citroen Saxo. Αν μάλιστα υπολογίσουμε και τους οδηγούς της Ν/2, όπως οι Κώστας Πανουργιάς και Χρήστος Δουμούλιακας, τότε γίνεται αντιληπτό το μέγεθος του συναγωνισμού, για όλους τους συμμετέχοντες.

Τέλος, το αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων θα φιλοξενήσει τον πρώτο αγώνα του Citroenergy Rally Cross, όπου θα λάβουν μέρος 6 οδηγοί. Μακάρι ο καιρός να είναι καλός και ο κόσμος να συνδυάσει την Κυριακάτικη απόδραση από την καθημερινότητα με την παρακολούθηση του αγώνα. Άλλωστε, περισσότερο από κάθε άλλο θεσμό, ο αγώνας ταχύτητας είναι αυτός που χρειάζεται τη στήριξη όλων. 
 
123  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Ελληνικοί Αγώνες στις: Μάρτιος 18, 2008, 08:27:48 πμ
37ο Ράλλυ Θερμαϊκού (5-6 Απριλίου) 
 
Μόλις μια εβδομάδα μετά την εκκίνηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, θα ξεκινήσει και το κύπελλο Ασφάλτου. Ο πρώτος αγώνας, θα διεξαχθεί στη Θεσσαλονίκη, όπου ο Α.Ο.Θ. θα διοργανώσει το 37ο ράλλυ Θερμαϊκού, έναν από τους κλασικότερους ελληνικούς αγώνες ράλλυ.

Παρακάτω, μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά το πρώτο σχετικό δελτίο Τύπου:

«Αγαπητοί αγωνιζόμενοι και φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού,

ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης στα πλαίσια του αγωνιστικού προγράμματος 2008 της Εθνικής Επιτροπής Αγώνων, διοργανώνει στις 5 και 6 Απριλίου 2008 το 37ο ΡΑΛΛΥ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ το οποίο περιλαμβάνεται στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου, στο Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδος καθώς και στο «Μακεδονικό Κύπελλο Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε.».

Ο Οργανωτής Α.Ο.Θ. με το 37ο Ράλλυ Θερμαικού ουσιαστικά ανοίγει το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου για το 2008 και το ενδιαφέρον των αγωνιζομένων στρέφεται πλέον στην Θεσσαλονίκη. Με την υποστήριξη και την αμέριστη συμβολή τόσο της Νομαρχιακής όσο και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Αρχών γενικότερα, ο Α.Ο.Θ. θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να προσφέρει σε αγωνιζόμενους και θεατές μια άριστη διοργάνωση. Οι δηλώσεις συμμετοχής λήγουν την Τετάρτη 26 Μαρτίου και ώρα 22:00 στα γραφεία του Α.Ο.Θ.

Το Σάββατο 5 Απριλίου 2008 και ώρα 16:00 – 19:00 θα διεξαχθεί ο Τεχνικός Έλεγχος των αυτοκινήτων, ενώ η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί το πρωί της Κυριακής 6 Απριλίου 2008 και ώρα 10:01(ωράριο πρώτου αυτοκινήτου) από το άγαλμα Μεγ. Αλεξάνδρου όπου θα γίνει και ο Τερματισμός το απόγευμα της ίδιας ημέρας ώρα 16:49. Ο αγώνας θα διεξαχθεί με τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές και δύο Service Park, σε σύνολο 268,65 χλμ.

Για την ομαλή και ασφαλή προετοιμασία του αγώνα, η ακριβής περιγραφή της διαδρομής θα ανακοινωθεί αργότερα. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στην Γραμματεία του Α.Ο.Θ. Μακρυράχης 24 Θεσσαλονίκη, τηλέφωνο 2310 423220 Fax 2310 423221, www.aoth.gr, e-mail : info@aoth.gr».
124  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Ελληνικοί Αγώνες στις: Μάρτιος 18, 2008, 08:26:47 πμ
Έπαθλο Sprint Κρήτης: Επιτυχημένη πρεμιέρα...

Με απόλυτη οργανωτική επιτυχία και την παρουσία πλήθους κόσμου, παρά τα απρόοπτα και τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν, πραγματοποιήθηκε ο πρώτος αγώνας της χρονιάς για το έπαθλο οδηγών – συνοδηγών Rally Sprint Κρήτης.

Τον αγώνα διοργάνωσε η Ρεθεμνιωτικη Λέσχη Αυτοκινήτου με την υποστήριξη της “VW – Audi Σταρένιος”, την Κυριακή 2 Μαρτίου στη διαδρομή Ρούπες – Αρκάδι. Πήραν μέρος 23 πληρώματα και ύστερα από δυνατές μάχες, που σε πολλές περιπτώσεις κρίθηκαν σε κλάσματα του δευτερολέπτου, τερμάτισαν 22.

Τη μάχη της 1ης θέσης στη μεγάλη κατηγορία, αλλά και στη γενική κατάταξη, κέρδισαν οι Αλεξάκης Μανόλης – Αρετάκης Γιώργος με Mitsubishi Lancer Evo6, αφήνοντας μόλις 13 εκατοστά του δευτερολέπτου πίσω τους Παπαδοκωσταντάκη Γιάννη – Κλαριδόπουλο Σταύρο με Mitsubishi Carisma. Στην 3η θέση βρέθηκαν οι Μηλάκης Μάνος – Γκούφας Βασίλης με VW Golf Kit Car, ενώ πίσω τους τη μάχη της 4ης θέσης κέρδισαν οι Μιχαηλάκης Στέλιος – Γιαννούτσος Κώστας με Subaru Impreza, αφήνοντας για λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο 5ους τους Πιτσάκη Μανόλη – Βιτσαξάκη Δημήτρη με Mitsubishi Lancer Evo9, ενώ 6οι τερμάτισαν οι Φραγκονικολάκης Νίκος – Λιουδάκης Θεόφιλος με Ford Escort Cosworth που όμως στο πρώτο σκέλος τους έσβησε ο κινητήρας για λίγα δευτερόλεπτα.

Στα δίλιτρα επικράτησαν άνετα οι Κυριανιτάκης Μανόλης – Χριστοδουλάκης Γιώργος με VW Golf(2) Gti, 2οι τερμάτισαν οι Σφίγγας Άγγελος – Λιοδάκης Γιάννης με Peugeot 106 Kit Car, στην 3η θέση βρέθηκαν οι Ρουσάκης Γιάννης – Ρουσάκης Αντώνης με Renault Clio Williams που ήταν και φαβορί όμως είχαν τετακέ και 4οι τερμάτισαν οι Κουντουράκης Αντώνης – Λιγοψυχάκης Νίκος με VW Golf Gti. Στα 1600άρια τη νίκη πήραν οι Νικολιδάκης Γιάννης – Πλουμής Νίκος με Peugeot 106 Rallye, λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο μπροστά από τους Ζαχαριουδάκη Χάρη – Πετούση Βασίλη με ίδιο αυτοκίνητο, ενώ 3οι βρέθηκαν οι Ορφανουδάκης Κώστας – Σαλμανής Λευτέρης στην πρώτη τους επαφή με το νέο τους Peugeot 106 Rallye. Στην 4η θέση βρέθηκαν οι Αμαριώτης Νίκος – Καλέργης Νίκος με Citroen Saxo VTS, ενώ στη μάχη της 5ης θέσης επικράτησαν οι Πόλιας Μιχάλης – Ρουσάκη Στέλλα με Peugeot 106 Rallye ένα δευτερόλεπτο μπροστά από τους Κακεπάκη Νίκο – Συγγελάκη Μιχάλη με Citroen Saxo VTS.

Στα 1400άρια, άνετη νίκη πήραν οι Καρδαμάκης Λευτέρης – Σαρρής Λευτέρης με Toyota Yaris, μπροστά από τους Ιωαννίδη Γιώργο – Κτιστάκη Παναγιώτη με Citroen AX. 3οι τερμάτισαν οι Σταυρουλάκης Σταύρος – Βρανάς Γιάννης με Peugeot 106 Rallye 1.3 και 4οι οι Πουλάκης Μιχάλης – Προβιδάκης Βαγγέλης με Toyota Yaris. Χορηγός του αγώνα ήταν εταιρία “VW – Audi, Αφοι Σταρένιου” εξουσιοδοτημένος έμπορος – συνεργάτης Service Kosmocar Α.Ε. στο Ρέθυμνο. Στην ομαλή διεξαγωγή του αγώνα συνέβαλαν ενεργά, η Τροχαία Ρεθύμνου, το ΕΚΑΒ, η Πυροσβεστική Υπηρεσία Ρεθύμνου, οι Εθελοντές Σαμαρείτες Ρεθύμνου του Ε.Ε.Σ. και η “EXPRESS SERVICE Ρεθύμνου – Τσικιντίκος Χρήστος”. Σημαντική ήταν και η προσφορά όλων των τοπικών ραδιοφωνικών σταθμών και εφημερίδων, που διαφήμισαν αφιλοκερδώς τον αγώνα.
Χορηγοί επικοινωνίας ήταν η εκπομπή “ΕΚΚΙΝΗΣΗ” της τηλεόρασης ΚΥΔΩΝ και η ιστοσελίδα των αγώνων της Κρήτης “Cretan Racing News” (www.crn.gr).
125  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Ελληνικοί Αγώνες στις: Μάρτιος 18, 2008, 08:25:42 πμ
1ο Ράλλυ σπριντ Όθρυς 
 
Η Λ.Α.Βόλου, διοργανώνει το 1ο ράλλυ σπριντ Όθρυς, σε μια ασφάλτινη διαδρομή μήκους 15 χιλιομέτρων, στο ομώνυμο βουνό, με την υποστήριξη του δήμου Αλμυρού. Παρακάτω, μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά το δελτίο Τύπου που μας απέστειλε η διοργανώτρια λέσχη, καθώς και το πρόγραμμα του αγώνα:

«H Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου διοργανώνει το 1ου Rally Sprint ΟΘΡΥΣ στις 5 – 6 Απριλίου 2008 στην περιοχή Αλμυρού του Ν. Μαγνησίας. Ο αγώνας θα διεξαχθεί σε ασφάλτινη διαδρομή μήκους 15 χλμ στο πανέμορφο βουνό της ΟΘΡΥΣ υπό την αιγίδα του Δήμου Αλμυρού λίγα μόλις χιλιόμετρα από την πόλη του Αλμυρού. Ο αγώνας μετράει στο Έπαθλο Ράλλυ Σπριντ Κεντρικής Ελλάδος. Το Σάββατο 5 Απριλίου στις 20:30 το βράδυ στην κεντρική πλατεία του Αλμυρού, θα γίνει η Πανηγυρική Τελετή Εκκίνησης του αγώνα.
Εν συνεχεία τα αυτοκίνητα θα σταθμεύσουν μέσα στην πλατεία έως την Κυριακή 6 Απριλίου έως τις 10:00 το πρωί, όπου θα εκκινήσει ουσιαστικά ο αγώνας. Ο Τερματισμός θα γίνει το απόγευμα της ίδιας ημέρας.

Ο αγώνας θα διεξαχθεί σε δύο σκέλη με μία (1) ειδική διαδρομή στην περιοχή του βουνού Όθρυς (15,00 χλμ ειδικής διαδρομής – 50,00 χλμ σύνολο αγώνα) και οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μία όμορφη και θεαματική ειδική διαδρομή. Το Service Park θα γίνει στο χώρο της εμποροπανύγηρης στην πόλη του Αλμυρού, σε ένα χώρο όμορφο και άνετο για τους συμμετέχοντες, με εύκολη πρόσβαση για τους θεατές και με πολύ μεγάλο χώρο πάρκινγκ. Οι δηλώσεις συμμετοχής ξεκινούν το Σάββατο 15 Μαρτίου και λήγουν την Δευτέρα 31 Μαρτίου και ώρα 10:00 το βράδυ. Ο έλεγχος εξακρίβωσης θα γίνει στον ίδιο χώρο όπου θα διεξαχθεί το Service Park το Σάββατο 5 Απριλίου από τις 14:00 έως τις 17:00. Η απονομή θα γίνει στην κεντρική πλατεία του Αλμυρού. Η Λ.Α.ΒΟΛΟΥ και ο Δήμος Αλμυρού παρέχουν προς όλους τους αγωνιζομένους που θα συμμετέχουν στον αγώνα τα εξής:
- Φιλοξενία σε όλα τα πληρώματα, για το Σάββατο 5 Απριλίου.
- Γεύμα στα πληρώματα μετά τον τερματισμό του αγώνα.
- Πριμ εκκίνησης.

Η πείρα και ο ενθουσιασμός όλων των εμπλεκομένων, με τη βοήθεια της Ελληνικής Αστυνομίας και των τοπικών Αρχών, εγγυώνται έναν απολαυστικό και πάνω από όλα ασφαλή αγώνα για θεατές και αγωνιζόμενους. Οι φίλοι του αυτοκινήτου πρέπει να είναι παρόντες σ αυτόν τον αγώνα. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το τηλέφωνο,fax της Λέσχης 24210 55339,καθώς και στα κινητά του Προέδρου κ. Δημ Γαρουφαλιά 6947 156759 και του Γραμματέα κ. Γεώρ Μπέτα 6944 590640
www.lavolos.gr – email: lavolos@otenet.gr και info@lavolos.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

Έναρξη Εγγραφών Συμμετοχής: Σάββατο 15 Μαρτίου
Λήξη Εγγραφών Συμμετοχής: Δευτέρα 31 Μαρτίου Ώρα: 22:00
Διανομή Road Book:Δευτέρα 31 Μαρτίου, Ώρα: 22:00
Δημοσίευση Πίνακα Συμμετεχόντων: Δευτέρα 31 Μαρτίου Ώρα: 22:00

ΣΑΒΒΑΤΟ 5 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2008
Έλεγχος Εξακρίβωσης: Χώρος Εμποροπανήγυρης Δ. Αλμυρού
Διανομή Εντύπων και Νο Συμμετοχής, Διοικητικός έλεγχος Ώρα: 14:00 – 17:00
Ενημέρωση αγωνιζομένων: Χώρος Τ. Ε., Ώρα: 17:00
Δημοσίευση Πίνακα Εκκινούντων: Γραμματεία Αγώνα Ώρα: 20:00
Τελετή Εκκίνησης 1ου Αυτ/του: Κεντρική Πλατεία Αλμυρού Ώρα: 20:30

ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2008
Εκκίνηση Αγώνα: Κεντρική Πλατεία Αλμυρού, Ώρα: 10:00
Τελικός Τεχνικός Έλεγχος:Χώρος Τ. Ε.
Το park ferme του τερματισμού για τεχνικά θέματα λήγει 10΄ λεπτά μετά τον τερματισμό του τελευταίου Αυτοκινήτου.
Δημοσίευση Αποτελεσμάτων:, Ώρα:14:30, Γραμματεία Αγώνα
Απονομή Επάθλων: Ώρα: 15:00

ΓPAMMATEIA TOY AΓΩNA
Η Γραμματεία, θα λειτουργεί καθημερινά έως την Παρασκευή 4 Απριλίου στα Γραφεία της Λ. Α. Βόλου.
Διεύθυνση: Θησέως 27 Βόλος - Τηλ & fax: 24210 55339.
E-Mail info@lavolos.gr Website www.lavolos.gr

Από το Σάββατο 5 Απριλίου στο Πολιτιστικό κέντρο του Δήμου Αλμυρού από τις 08:00 έως 21:00. Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών.
126  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Ελληνικοί Αγώνες στις: Μάρτιος 18, 2008, 08:24:51 πμ
Ράλλυ σπριντ Ελάτειας: Με το δεξί οι Νιώρας – Γουσέτης 
 
Σε χωμάτινο έδαφος ξεκίνησαν οι πρωταθληματικές αγωνιστικές υποχρεώσεις για τη νέα χρονιά, με τον αγώνα που μετρούσε στο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων και στο Κύπελλο Χώματος. Στην Ελάτεια λοιπόν, οι Γρηγόρης Νιώρας – Τάσος Γουσέτης δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα και ξεκίνησαν με τον καλύτερο τρόπο την υπεράσπιση του περσινού τους τίτλου.

Ο φετινός, αλλαγμένος θεσμός του Πανελληνίου Κυπέλλου Χώματος, ξεκίνησε σήμερα από την Ελάτεια. Εκεί, η Α.Λ.Φ.Α.Λ. διοργάνωσε το ομώνυμο ράλλυ σπριντ, στη γνωστή από το ράλλυ Ακρόπολις και άλλους ελληνικούς αγώνες διαδρομή μήκους 11,65 χιλιομέτρων, που ξεκινούσε από την Ελάτεια και τερμάτιζε στο Ζέλι. Κύριες αλλαγές του κυπέλλου χώματος, αποτελούν η τοποθέτηση σε αυτό 2 αγώνων σπριντ, όπως ο σημερινός, καθώς και η επαναφορά των συντελεστών. Συγκεκριμένα, τα δυο σπριντ προσμετρούν, λόγω των λιγότερων αγωνιστικών χιλιομέτρων, με συντελεστή 1, ενώ τα ράλλυ του πρωταθλήματος, προσμετρούν με συντελεστή 2.

Το κύπελλο Χώματος ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς, αφού 85 πληρώματα βρέθηκαν στην εκκίνηση. Στο σημερινό ράλλυ σπριντ Ελάτειας, που έλαβε χώρα με πολύ καλό καιρό, πραγματοποιήθηκαν 3 σκέλη. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, οι αγωνιζόμενοι συμμετέχουν στη διαδρομή του σπριντ 3 φορές, ενώ για την εξαγωγή του τελικού αποτελέσματος, προστίθενται οι δυο καλύτεροι χρόνοι του κάθε πληρώματος. Ο αγώνας, ξεκίνησε με δυο σημαντικές απουσίες και μια καθυστέρηση. Συγκεκριμένα, οι Λεωνίδας Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης και Γιάννης Πλάγος – Ανδρέας Φραγκούλης δεν έδωσαν το παρών. Επίσης, στο πρώτο πέρασμα, οι Σταμάτης Κατσίμης – Απόστολος Αγγελόπουλος στάθηκαν άτυχοι, έχοντας έξοδο με το Mitsubishi Lancer EVO IX, με αποτέλεσμα να προκληθεί καθυστέρηση για τα υπόλοιπα πληρώματα. Έτσι, οι περισσότεροι συμμετέχοντες της κλάσης άνω των 2000 κ.εκ., πήραν εικονικό χρόνο, αυτό των «ΤΑΖ» - Κώστα Σούκουλη, που ήταν το ένα από τα τρία πληρώματα που είχαν τερματίσει ως εκείνη τη στιγμή την ειδική διαδρομή.

Σε επίπεδο γενικής, οι Γρηγόρης Νιώρας – Τάσος Γουσέτης ξεκίνησαν το Κύπελλο Χώματος με κεκτημένη ταχύτητα από την περσινή κατάκτηση. Κέρδισαν τον αγώνα με άνεση, πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα 3 σκέλη με το ανανεωμένο Subaru Impreza της Ελληνικής Αστυνομίας, προδιαγραφών N12 και έδειξαν έτοιμοι για ακόμη μια καλή αγωνιστική χρονιά. Τους ακολούθησαν, οι Χρήστος Πλατής – Γιώργος Μελισσουργός, με ένα Subaru Impreza N8. Το έμπειρο πλήρωμα, που για την περίσταση είχε δηλώσει το αυτοκίνητο στην κλάση Α/8 διασκέδασε και απέδειξε πως παρά τους επιλεκτικούς αγώνες, παραμένει ανταγωνιστικό. Την πρώτη τριάδα, τόσο σε επίπεδο γενικής, όσο και στην κλάση άνω των 2000 κ.εκ. κατέκτησαν οι «ΤΑΖ» - Κώστας Σούκουλης με το Mitsubishi Lancer EVO IX, μετά από καλό αγώνα.

Ακόμη μια αλλαγή, έγκειται στο γεγονός ότι εκτός από το κύπελλο Χώματος σε επίπεδο γενικής, απονέμεται και αντίστοιχο κύπελλο για την κατηγορία F2, δηλαδή για όλα τα αυτοκίνητα μέχρι 2000 κ.εκ. Η κατηγορία αυτή, επιστρέφει μετά από αρκετά χρόνια, έχοντας αντικατασταθεί από την F3, η οποία συνεχίζει να είναι «πρωταθληματική». Στην F2 λοιπόν, καθώς και στην κλάση 1601-2000 κ.εκ., νικητές αναδείχθηκαν οι Ανέστης Υφαντής – Γιάννης Στάϊκος, που ήταν εξαιρετικοί με ένα Ford Escort της κλάσης Ε/11, όντας διαρκώς το ταχύτερο πλήρωμα της κατηγορίας. Δεύτεροι, τερμάτισαν οι Χαράλαμπος Γαζετάς – Γιώργος Φασκιώτης, με το νέο απόκτημα του οδηγού, Opel Corsa Super 1600, ενώ την τριάδα της F2, συμπλήρωσαν οι νικητές της κλάσης 1401-1600 κ.εκ. Ο λόγος για τους Λεωνίδα Βλαχογιάννη – Αποστόλη Μπίτση, που με ένα Honda Civic της κλάσης Ε/10 ήταν εξαιρετικοί, πετυχαίνοντας χρόνους υψηλού επιπέδου. Μπράβο! Δεύτεροι, τερμάτισαν οι Ζήσης Παπαθανασίου – Ευθύμιος Φλώρος με ίδιο αυτοκίνητο, ενώ την τριάδα συμπλήρωσε ακόμη ένα πλήρωμα με αυτοκίνητο της Ε/10 και συγκεκριμένα οι Αλέξανδρος Κλειάσιος – Λεωνίδας Μαχαίρας, με Toyota Corolla. Άτυχοι, στάθηκαν οι Σωτήρης Οικονόμου – Κώστας Γκουργιώτης με το Citroen C2, αφού εγκατέλειψαν με πρόβλημα στα ηλεκτρικά.

Στην κλάση έως 1400 κ.εκ., ο πρώην «Γίνε» Γιάννης Αναγνωστάκος κυριάρχησε, με συνοδηγό στο Toyota Yaris τον πολύπειρο Νίκο Μουζάκη, σε μια επανασύνδεση μετά το 2003, όταν και εκπροσωπούσαν το θεσμό της Toyota Hellas και του περιοδικού μας. Ο Αναγνωστάκος, σημείωσε εξαιρετικούς χρόνους ακόμη και σε επίπεδο γενικής, δείχνοντας να μην έχει χάσει καθόλου από τη φόρμα του, παρά την αποχή των τελευταίων ετών. Μακάρι, να τους δούμε σε περισσότερους αγώνες φέτος, τόσο στο χώμα όσο και στην άσφαλτο. Τους νικητές της κλάσης, ακολούθησαν οι «ΜΟΤΟΡΕΝ», κατά κόσμον Γιώργος Χατζηρήγας και Σπύρος Χατζηπαναγιώτου, με το MG ZR 105 του ταλαντούχου οδηγού. Στα 4Χ4, αν και οι συμμετοχές δεν ήταν πολλές, το θέαμα ήταν ωραίο. Νικητές, ανάμεσα στα 4 πληρώματα που τερμάτισαν, αναδείχθηκαν οι Άρης Μαγιάφης – Παναγιώτης Παντίσκος με το μεγάλων διαστάσεων Jeep Grand Cherokee. Ακολούθησαν, οι Θεοφάνης Μάδης – Κώστας Βερικάκης με Mitsubishi Pajero, οι περσινοί κυπελλούχοι Ιγνάτιος Ορφανός – Κώστας Βουγιούκας με αντίστοιχο αυτοκίνητο, ενώ την κατάταξη συμπλήρωσαν οι Φραντζέσκα και Γιώργος Λάσδα, με Daihatsu Terios.

Το ράλλυ σπριντ Ελάτειας, ήταν και ο πρώτος αγώνας για το πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων. Από τα 20 πληρώματα που ξεκίνησαν, τα 15 κατάφεραν να τερματίσουν. Η νίκη, κρίθηκε για ακόμη μια φορά στα εκατοστά του δλ., δείχνοντας το επίπεδο του συναγωνισμού. Τελικά, οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης πήραν τη νίκη, αφού ήταν κατά 0,48 δλ. ταχύτεροι των Μιχάλη Λυκάκη – Θόδωρου Χατζηθεοδωρίδη, ενώ την τριάδα, συμπλήρωσαν οι Κυριάκος Βαλαλάκης – Παναγιώτης Κατάρας, όλοι με Ford Escort RS. Επόμενη συνάντηση για το κύπελλο Χώματος, θα είναι το Ολυμπιακό Ράλλυ, με το οποίο εθιμοτυπικά ξεκινά το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, ενώ για τα Ιστορικά αυτοκίνητα, το επόμενο ραντεβού έχει κλειστεί στη Φθιώτιδα, για το ομώνυμο ράλλυ.
 
127  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Ελληνικοί Αγώνες στις: Μάρτιος 18, 2008, 08:23:40 πμ
Επιτυχημένη η 1η Ανάβαση στο Καλό Χωριό 
 
Με πλούσιο θέαμα, παρά τις λίγες συμμετοχές, παρουσία πλήθους κόσμου και άψογη οργάνωση, πραγματοποιήθηκε ο πρώτος αγώνας της χρονιάς για το Παγκρήτιο Έπαθλο Αναβάσεων που έχει προκηρύξει η Pro Action, την Κυριακή 24 Φλεβάρη στο Καλό Χωριό Πεδιάδος.

Στον αγώνα είχαν δηλώσει συμμετοχή 22 οδηγοί ενώ τελικά εκκίνησαν 18, παρόλα αυτά το θέαμα ήταν ανεπανάληπτο αποζημιώνοντας στο έπακρο τους θεατές που είχαν κατακλείσει τη διαδρομή. Από το Σάββατο στα δοκιμαστικά ξεκίνησε η «μάχη», όπου οι οδηγοί έστησαν τα αυτοκίνητα τους στα τρία περάσματα που πραγματοποιήθηκαν.

Την Κυριακή στον αγώνα τον απόλυτο χρόνο πέτυχε ο Μανόλης Πιτσάκης με Mitsubishi Evo, ακολούθησε ο Άγγελος Σφίγγας με Peugeot 106 Kit Car που ήταν και πρώτος στην ομάδα Α΄ έως 2 λίτρα και τρίτος βρέθηκε ο Γιάννης Νικολιδάκης με Peugeot 106 Rallye, που ήταν και πρώτος στην Α6. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Αντρέας Περάκης με Peugeot 206 Kit Car, ενώ πίσω του στη μάχη της πέμπτης θέσης επικράτησε ο Νίκος Αμαριώτης με Citroen Saxo αφήνοντας πίσω του μόλις δύο δέκατα του δευτερολέπτου το Νίκο Δανελάκη με Peugeot 106 Kit Car.

Νικητής στην ομάδα Ε΄ και 11ος στη Γενική Κατάταξη ήταν ο Παναγιώτης Κτιστάκης με Ford Escort MK2. Στο ημερολόγιο του Παγκρήτιου Επάθλου Αναβάσεων της Pro Action συμπεριλαμβάνονται άλλοι τρεις αγώνες, με τον επόμενο να πραγματοποιείται στις 8 Ιουνίου σε διαδρομή στην περιοχή Ηρακλείου.
128  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Ελληνικοί Αγώνες στις: Μάρτιος 18, 2008, 08:22:15 πμ
Όλα τα νέα των αγώνων ταχήτητας, ράλλυ, αναβάσεων και γενικά οτι συμβαίνει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό της χώρας μας..









πηγη rallly.gr
129  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: WRC 2008 στις: Μάρτιος 18, 2008, 08:19:28 πμ
Gronholm: «Μου λείπει το συναίσθημα του ανταγωνισμού»! 
 
Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Marcus Gronholm, δήλωσε ότι μετά από την αποχώρηση του από την ενεργό δράση στο τέλος του 2007, του λείπει η ένταση και η έξαψη που του προκαλούσε ο ανταγωνισμός, αλλά σίγουρα δεν νοσταλγεί τις πολλές ώρες που ανάλωνε στο σπορ. Ο Marcus, που ακόμα έχει συμβόλαιο με την Ford ως πρέσβης της εταιρίας, δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να επιστρέψει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά σε καμία περίπτωση με πλήρη εμπλοκή. Σίγουρα, στο μυαλό του σκέφτεται το ενδεχόμενο να συμμετάσχει σε αγώνες Ράλλυ, Rallycross ή ακόμα και motocross. Οι εικασίες σχετικά με την επιστροφή του στην ενεργό δράση, ή έστω και για μία εμφάνιση σε κάποιον αγώνα, άρχισαν να γίνονται πιο έντονες από την στιγμή που ο Φιλανδός οδήγησε σε μυστικό τεστ στην Σουηδία, ένα Ford Fiesta απόδοσης 500 ίππων, προδιαγραφών Rallycross.

O 40χρονος δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, δεν στενούς δεσμούς με την συγκεκριμένη μορφή αγώνων, αλλά γνωρίζει πολύ καλά τον Andreas Eriksson, ο οποίος είναι επικεφαλής της Ford Team RS Σουηδίας, και τώρα ετοιμάζει δύο ford Fiesta, για το φετινό Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Rallycross. Μετά από την δοκιμή με το Fiesta, ο Gronholm, ανέφερε ότι θα τον ενδιέφερε να πάρει μέρος σε έναν αγώνα στην Σουηδία ή την Νορβηγία. «Θα ήταν ωραία αν έκανα έναν αγώνα, αλλά μόλις έναν. Όχι περισσότερους. Δεν μου αρέσει η σκέψη να αγωνιστώ 11 Σαββατοκύριακα. Γενικά, δεν θέλω να εργάζομαι τα Σαββατοκύριακα, αλλά δεν μπορώ να σας κρύψω ότι μου λείπει λίγο το συναίσθημα του ανταγωνισμού».
130  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: WRC 2008 στις: Μάρτιος 18, 2008, 08:18:28 πμ
O Auriol στο IRC; 
 
 
 
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 1994, Didier Auriol, βρίσκεται σε αναζήτηση χορηγών και χρημάτων, για να μπορέσει να εξασφαλίσει την συμμετοχή του σε επιλεκτικούς αγώνες του Intercontinental Rally Challenge. Ο Γάλλος, πρώην εργοστασιακός οδηγός σε Lancia, Toyota, Skoda και Peugeot, παρά το γεγονός ότι είναι 50 χρονών, έχει ακόμα το πάθος και τη θέληση να συμμετέχει σε αγώνες Ράλλυ. Μέχρι στιγμής, ο Auriol θεωρεί δεδομένη τη συμμετοχή του στο Ράλλυ Πορτογαλίας τον Μάιο, το οποίο και αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Intercontinental Rally Challenge. Στον συγκεκριμένο αγώνα, θα βρεθεί στο τιμόνι ενός Fiat Punto S2000, του οποίου την ευθύνη της προετοιμασίας θα έχει πιθανόν η Griffone, ενώ στο δεξί του μπάκετ θα βρεθεί ο Dennis Giraudet, με τον οποίο και συμμετείχε τα τελευταία δέκα χρόνια της καριέρας του.

Όσον αφορά το υπόλοιπο πρόγραμμα του IRC, ο Auriol θεωρεί ότι μπορεί να συμμετάσχει σε ακόμα τρεις αγώνες. Συγκεκριμένα, στα Ράλλυ Ρωσίας, Ισπανίας και Σαν Ρέμο, στην Ιταλία. «Ακόμα, δεν έχουμε τίποτα σίγουρο στα χέρια μας, αλλά βρισκόμαστε σε συζητήσεις με κάποιο χορηγό και έχω ένα καλό προαίσθημα ότι όλα θα πάνε καλά, και θα μπορέσουμε να ακολουθήσουμε κάποιους αγώνες του θεσμού». Βέβαια, το ερώτημα είναι τι μπορεί να καταφέρει ο πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής απέναντι στη νέα γενιά. «Δεν έχω ιδέα ποια θα είναι η σύγκριση με τους νεότερους σε ηλικία οδηγούς, οι οποίοι μάλιστα έχουν και μεγάλη εμπειρία από αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000. Εγώ θα συμμετάσχω για προσωπική μου ευχαρίστηση, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι δεν θα κάνω ότι είναι καλύτερο δυνατό», υποστήριξε ο Auriol.
131  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: WRC 2008 στις: Μάρτιος 18, 2008, 08:17:16 πμ
Με Munchis Ford στο Ακρόπολις οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ»! 
 
Για τους φίλους των αγώνων, και συγκεκριμένα των Ράλλυ, η συμμετοχή ενός Έλληνα οδηγού με εργοστασιακή ομάδα έμοιαζε με ένα μακρινό όνειρο. Πλέον, εν έτει 2008, αυτό είναι πραγματικότητα! Ο Άρης Βωβός, ο κατά πολλούς κορυφαίος Έλληνας οδηγός, θα αποτελέσει στο Ράλλυ Ακρόπολις την δεύτερη επίσημη εργοστασιακή συμμετοχή της Munchis Ford, δίπλα στον Αργεντινό Luis Perez Companc! Μαζί με τον «ΕΛ-ΕΜ», ο οποίος φυσικά θα τον καθοδηγεί από το δεξί μπάκετ, θα είναι οδηγοί πρώτης προτεραιότητας και όπως είναι λογικό θα έχουν δικαίωμα συγκομιδής βαθμών στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών για λογαριασμό της Munchis. Ουσιαστικά, το ελληνικό πλήρωμα είναι και οι πρώτοι ιδιώτες που θα έχουν την δυνατότητα να αποτελέσουν εργοστασιακή συμμετοχή. Αυτή, δεν αποτελεί όνειρο μόνο για τους φίλους των αγώνων, αλλά και για τον Άρη Βωβό, ο οποίος στα 44 του χρόνια θα καταφέρει να το κάνει πραγματικότητα. Κάτι, που φυσικά, ισχύει και για τον πολύπειρο «ΕΛ-ΕΜ». Το αυτοκίνητο θα είναι ακριβώς ίδιο με αυτά της εργοστασιακής ομάδας της Ford, προδιαγραφών 2007, ενώ θα είναι βαμμένο στα χρώματα της γνωστής αλυσίδας καφετεριών, Costa Coffee.
 
Ο Άρης Βωβός, στις 11 Μαΐου, θα βρεθεί στην Σαρδηνία μαζί με την επίσημη εργοστασιακή ομάδα της Ford, για να πραγματοποιήσει μία σειρά δοκιμών με το αυτοκίνητο, έτσι ώστε να υπάρξει η απαιτούμενη εξοικείωση πριν τον εθνικό μας αγώνα. Συγκεκριμένα, το τριήμερο 10-11-12 Μαΐου, η BP Ford έχει προγραμματίσει σειρά δοκιμών πριν το Ράλλυ της Σαρδηνίας, και εκεί το ελληνικό πλήρωμα θα έχει την ευκαιρία να πραγματοποιήσει 150 αγωνιστικά χιλιόμετρα στο τιμόνι του Focus ’07. Μάλιστα, οι δοκιμές θα γίνουν με το αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιήσει την προηγούμενη ημέρα κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο Jarri Matti Latvala.

Αναμφισβήτητα, αυτή είναι μία εξέλιξη που χαροποιεί όλους τους φίλους του αυτοκινήτου στη χώρα μας, ενώ παράλληλα δίνει και ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον και κίνητρο στους Έλληνες θεατές εν όψει του Ράλλυ Ακρόπολις. Βέβαια, ο Άρης Βωβός, μέχρι εκείνη την στιγμή δεν θα μείνει άπραγος, αφού θα συμμετάσχει σε αγώνες του ελληνικού Πρωταθλήματος, αρχής γενομένης από το Ολυμπιακό Ράλλυ, στο τέλος του μήνα, το οποίο θα αποτελέσει και τον εναρκτήριο γύρο του Παν.Π.Ρ. Μάλιστα, εχθές ο Άρης Βωβός με τον «ΕΛ-ΕΜ» πραγματοποίησαν μία σειρά από δοκιμές με το Lancer EVO VIII που έχουν στη διάθεση τους, όντας και η πρώτη φορά που ο κορυφαίος Έλληνας οδηγός επέστρεψε στο τιμόνι ενός αγωνιστικού μετά από την έξοδο στο Ράλλυ Παλάδιο. Και όπως μάθαμε, τα νέα ήταν άκρως ενθαρρυντικά! Ουσιαστικά, σαν να μην πέρασε μια μέρα. Ό,τι καλύτερο!
132  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: WRC 2008 στις: Μάρτιος 18, 2008, 08:15:23 πμ
BP Ultimate Ράλλυ Ακρόπολις:  Mε επίκεντρο το Τατόι! 
 
 
 
Όπως ανακοινώθηκε σήμερα από την οργανωτική επιτροπή του BP Ultimate Ράλλυ Ακρόπολις, ο εθνικός μας αγώνας θα μεταφερθεί για 3η φορά τα τελευταία χρόνια, από την στιγμή που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Αττική. Συγκεκριμένα, μετά από τις εγκατάστασεις του ΟΑΚΑ και αυτές του Ιπποδρόμου στο Μαρκόπουλο, ο εθνικός μας αγώνας θα αποκτήσει επίκεντρο το στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τατοϊου. Εκεί θα είναι το ένα και μοναδικό σέρβις παρκ του αγώνα, το αρχηγείο, το Γραφείο Τύπου, αλλά και η χωμάτινη σούπερ ειδική μήκους 4 χιλιομέτρων! Μάλιστα, η διαδρομή που θα χαραχτεί, δεν θα έχει γέφυρα που θα εναλλάσσει τα αγωνιστικά στις δύο διαδρομές, αλλά εκκινώντας με την ίδια φορά, θα «κυνηγάει» ο ένας τον άλλο.

Με αυτόν τον τρόπο, η οργανωτική επιτροπή του αγώνα κατάφερε να μειώσει σημαντικά και τα χιλιόμετρα των απλών διαδρομών, την ώρα που η διαδρομή που θα ακολουθήσουν τα πληρώματα από τις 30 Μαΐου έως και την 1η Ιουνίου, θα είναι παρόμοια με αυτή που έχουμε γνωρίσει τα τελευταία χρόνια. Πάντως, μετά από την επεξεργασία τους, κατά τη διάρκεια προετοιμασίας τους τα τελευταία έτη, αναμένεται να είναι ακόμα καλύτερες φέτος. Παράλληλα, αξίζει να σημειώσουμε ότι στον «αέρα» βρίσκεται εδώ και λίγη ώρα το νέο επίσημο site του αγώνα, το οποίο και μπορείτε να βρείτε στην διεύθυνση www.acropolisrally.gr. Οι μέρες περνούν και ο εθνικός μας αγώνας βρίσκεται πλέον λίγους μήνες πριν από την έναρξη του.
 
133  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: FORMULA 1 2008 στις: Μάρτιος 18, 2008, 08:13:46 πμ
Συναδελφε στη τρελα και εγω ανηκω στους κοκκινους αλλα οχι και τοσο φανατικα οσο καποτε.. Προσωπικα δεν ακολουθω ομαδα αλλα οδηγους μιας και πιστευω οτι ο οδηγος ειναι αυτος που θα φερει πλεον τα αποτελεσματα στην ομαδα και οχι ενα μονοθεσιο οπως ηταν πριν μερικα χρονια με τα οσα ηλεκτρονικα βοηθηματα υπηρχαν.. Δηλωνω λοιπον φανατικος των Φιλανδων οδηγων οπου και αν ανηκουν..
Οσο για τον Hamilton αναγνωριζω το ταλεντο αλλα εχω δει τοσα χρονια ταλεντα να υψωνονται και να γκρεμιζονται μεσα σε μια αγωνιστικη χρονια που δεν μου κανει εκπληξη..Να σου θυμισω τον Montoya και Alonso που ο μεν πρωτος εχει εξαφανιστει απο τους διεθνεις αγωνες και ο δευτερος μας παρουσιαζετε σαν κακο παιδι...
134  Εμείς, το GreekMasa ... / Μάρτιος 2008 / Απ: Δευτερα 17/03/2008,τι μαγειρευουμε σήμερα? στις: Μάρτιος 17, 2008, 12:29:29 μμ
Καλησπερα σημερα εχει σπιτικο ελιοψωμο με καλαμαρακια και πατατες τηγανιτες...
Καλη συνεχεια..
135  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: FORMULA 1 2008 στις: Μάρτιος 17, 2008, 08:42:41 πμ
Πρωτάθλημα Οδηγών 
                 
1  Lewis Hamilton 10                                                     
2  Nick Heidfeld 8                                                     
3  Nico Rosberg 6                                                     
4  Fernando Alonso 5                                                     
5  Heikki Kovalainen 4                                                     
6  Kazuki Nakajima 3                                                     
7  Sebastien Bourdais 2                                                   
8  Kimi Raikkonen 1                                                     

 
Πρωτάθλημα Κατασκευαστών 
             
1  McLaren-Mercedes 14                                                   
2  Williams-Toyota 9                                               
3  ΒΜW Sauber 8                                                       
4  Renault 5                                                   
5  Toro Rosso-Ferrari 2                                                   
6  Ferrari 1                                             

 
Σελίδες: « 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 13 »