GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Μάιος 07, 2024, 07:50:19 πμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: « 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 »
136  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: FORMULA 1 2008 στις: Μάρτιος 17, 2008, 08:40:54 πμ
GP Αυστραλίας: Ο Hamilton κυριαρχεί σε ένα χαοτικό αγώνα

O Lewis Hamilton έγινε ο πρώτος νικητής του 2008, αφού κανείς (ούτε τρεις περίοδοι ασφάλειας) δεν κατάφερε να τον απειλήσει, σε έναν αγώνα όπου μόλις 7 μονοθέσια είδαν την καρό σημαία.

Ο Βρετανός οδηγός της McLaren έχασε την πρωτοπορία μονάχα όταν πραγματοποίησε τους ανεφοδιασμούς του, οι οποίοι έμοιαζαν να είναι εναρμονισμένοι με τις διακοπές του αγώνα από το αυτοκίνητο ασφάλειας. Ο Hamilton ξεκίνησε τη σεζόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και αποκάλυψε στη συνέντευξη Τύπου ότι έλεγχε το ρυθμό του έτσι ώστε να διατηρήσει τα ελαστικά του, σχολιάζοντας ότι θα μπορούσε να έχει πάει ταχύτερα! Τα πολλαπλά συμβάντα αλλά και ένα πολύ γρήγορο πρώτο pit stop επέτρεψαν και στο Nick Heidfeld να τερματίσει στη δεύτερη θέση, ισοφαρίζοντας την καλύτερη επίδοση της καριέρας του, ενώ ο Nico Rosberg ανέβηκε στο βάθρο για πρώτη φορά στην καριέρα του στη Formula 1! Η McLaren παραλίγο να κάνει το 1-2, κάτι το οποίο αποτράπηκε από την τελευταία περίοδο ασφάλειας, καθώς ο Heikki Kovalainen ο οποίος βρισκόταν στην πρωτοπορία εκείνη τη στιγμή δεν είχε πραγματοποιήσει ακόμη το δεύτερο ανεφοδιασμό του. Ο Φινλανδός μπήκε στα pits αφότου ο αγώνας επέστρεψε στον κανονικό του ρυθμό, χάνοντας αρκετές θέσεις. Απογοητευτική ήταν η εμφάνιση της Ferrari, καθώς κανένα από τα μονοθέσιά της δεν τερμάτισε!

Παρʼ όλα αυτά, ο Kimi Raikkonen πήρε τον βαθμό της 8ης θέσης! Αυτό συνέβη διότι ο Rubens Barrichello (ο οποίος τερμάτισε 6ος), ακυρώθηκε όμως από το αποτέλεσμα του αγώνα, επειδή παραβίασε τον κόκκινο σηματοδότη του pit lane κατά το δεύτερο ανεφοδιασμό του, ο οποίος πραγματοποιήθηκε αντικανονικά, υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφάλειας. Ο Βραζιλιάνος, εξέτισε για την παράβαση αυτή ποινή στάσης 10 δευτερολέπτων στα pits, εντούτοις η παραβίαση του σηματοδότη, σήμανε και την ακύρωσή του. Ο Raikkonen, έχοντας συμπληρώσει το 90% της απόστασης που κάλυψε ο νικητής (εγκατέλειψε 5 γύρους πριν τον τερματισμό), καταχωρήθηκε στην κατάταξη σα να έχει ολοκληρώσει τον αγώνα.

Απρόσμενη ήταν η 4η θέση του Fernando Alonso, ο οποίος επωφελήθηκε από τις πολλαπλές εγκαταλείψεις, έχοντας έναν δύσκολο αγώνα στη μεγαλύτερη διάρκειά του, καταφέρνοντας να διατηρήσει πίσω του στους τελευταίους γύρους τον Heikki Kovalainen. Ο Φινλανδός είχε προσπεράσει στον προτελευταίο γύρο τον δυο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή που έχει κληθεί να αντικαταστήσει ισάριθμες φορές, εντούτοις πάτησε κατά λάθος στην ευθεία τον περιοριστή ταχύτητας για το pit lane και ο Alonso άρπαξε ξανά την 4η θέση καθώς οι δυο τους κατυθύνονταν προς τον τελευταίο γύρο!

Ο Kazuki Nakajima είχε έναν επεισοδιακό αγώνα, αφού συγκρούστηκε δυο φορές, μια εκ των οποίων με τον Robert Kubica υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφάλειας ουσιαστικά (επαφή που ανάγκασε τον Πολωνό να εγκαταλείψει), αλλά κατάφερε να σημειώσει τους πρώτους του βαθμούς, όπως και ο Sebastien Bourdais, στο ντεμπούτο του, παρά το γεγονός ότι ούτε ο Γάλλος είδε την καρό σημαία, προδομένος από τον κινητήρα της Ferrari δυο γύρους πριν από τον τερματισμό και ενώ βρισκόταν στην 4η θέση…

Στην εκκίνηση, ο Hamilton πήρε αμυντική γραμμή για να προστατέψει (επιτυχώς) την πρωτοπορία του από τον Kubica. Πίσω τους, ο Felipe Massa πήρε την εσωτερική από τον Kovalainen, αλλά καθώς επιτάχυνε, ο Βραζιλιάνος έχασε το πίσω μέρος της Ferrari και προσέκρουσε ελαφρά στον τοίχο με το ρύγχος, το οποίο αναγκάστηκε να αντικαταστήσει άμεσα, μπαίνοντας στα pits.

Θύμα της πρώτης στροφής ήταν ο Giancarlo Fisichella, ο οποίος απογειώθηκε επάνω στους τροχούς της Toro Rosso του Sebastian Vettel, ο οποίος αναγκάστηκε επίσης να εγκαταλείψει. Οι Mark Webber, Jenson Button και Anthony Davidson επίσης προκάλεσαν ζημιές στα μονοθέσιά τους και αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν, με τον Kazuki Nakajima να αντικαθιστά το σπασμένο ρύγχος της Williams και να συνεχίζει.

Επωφελημένος από τα προαναφερθέντα ήταν ο Kimi Raikkonen ο οποίος κατάφερε να φτάσει στην 8η θέση στον πρώτο γύρο, μετά από μια ριψοκίνδυνη μονομαχία με τον David Coulthard. Eμπρός από τον Φινλανδό, η κατάταξη ήταν Hamilton, Kubica, Kovalainen, Rosberg, Heidfeld, Trulli και Barrichello, οι οποίοι ακολουθούσαν το αυτοκίνητο ασφάλειας, το οποίο διέκοψε τη ροή του αγώνα για να καθαριστεί η πίστα.

Οι δυο Ferrari ήταν οι μόνες που ξεκίνησαν τον αγώνα με τη μαλακή γόμα, αν και ο Raikkonen το έκανε υποχρεωτικά, καθώς θα πραγματοποιούσε μονάχα έναν ανεφοδιασμό.

Ο Hamilton είχε τη δυνατότητα να φτιάξει μια διαφορά 14 δευτερολέπτων από τον Kubica έως ότου ο Πολωνός ανοίξει τον πρώτο γύρο των pit stop στο 16ο πέρασμα. Δυο γύρους αργότερα, ο Kimi Raikkonen θα κατάφερνε να προσπεράσει τον σαφέστατα πιο αργό Rubens Barrichello. Η μπαταρία της Toyota του Jarno Trulli παρέδωσε το πνεύμα στο πρώτο pit stop του Ιταλού, ενώ στον επόμενο γύρο, οι μηχανικοί της BMW Sauber κέρδισαν μια μονομαχία με τους ομόλογούς τους στη Williams, όταν οι Nick Heidfeld και Nico Rosberg εισήλθαν μαζί στα pits, με τον Heidfeld να καταφέρνει να περάσει εμπρός από το νεαρότερο συμπατριώτη του, σε ένα στιγμιότυπο που έκρινε την τελική δεύτερη θέση.

Στον 25ο γύρο, ο Massa έβαλε το ρύγχος του στην εσωτερική του David Coulthard στην πρώτη στροφή, ο Σκοτσέζος όμως έκλεισε την πόρτα και η σύγκρουση μεταξύ τους που οδήγησε στην άμεση εγκατάλειψη της Red Bull ήταν αναπόφευκτη. To συμβάν αυτό, επέφερε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφάλειας στην πίστα και ο Raikkonen κατευθυνόταν προς τα pits, όταν, την τελευταία στιγμή επέλεξε να μην εισέλθει στο pit lane διότι αυτό θα «έκλεινε» άμεσα.

Πριν ο αγώνας επανέλθει στον κανονικό ρυθμό του, Όταν ξεκίνησε ο αγώνας και πάλι, ο Massa αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Ο Hamilton προηγούταν των Kovalainen και Raikkonen, με τον τελευταίο να μην έχει μπει ακόμη στα pits. O πρωταθλητής, προσπάθησε να εκβιάσει το προσπέρασμα επί του συμπατριώτη του και κατέληξε να κάνει μια χρονοβόρα βόλτα στην αμμοπαγίδα της τρίτης στροφής, χάνοντας αρκετές θέσεις.

Κατά συνέπεια, οι δυο McLaren ακολουθούνταν από τους Heidfeld, Rosberg, Barrichelo με τον Sebastien Bourdais να έχει κληθεί έγκαιρα από τα pits της Toro Rosso πριν κλείσει το pit lane και να βρίσκεται στην Πέμπτη θέση, εμπρός από τον Robert Kubica που ανεφοδιάστηκε αμέσως μετά την επανέναρξη του αγώνα, αλλάζοντας τη στρατηγική του…

Δέκα γύρους αργότερα, ο Raikkonen, ο οποίος ήταν τελευταίος έπειτα από το pit stop του, πάτησε στο γρασίδι και είχε ένα τετ-α-κέ, ενώ πλησίαζε τον Timo Glock. Στο επόμενο πέρασμα, ο Γερμανός, με υπερβολική υποστροφή, βγήκε στο γρασίδι και οι ανομοιομορφία της πίστας προκάλεσε ένα περίεργο ατύχημα, όταν η Toyota απογειώθηκε με αρκετά χιλιόμετρα. Ο Γερμανός ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα, ωστόσο το αυτοκίνητο ασφάλειας κλήθηκε για τρίτη φορά.

Έως εκείνη τη στιγμή, οι Hamilton, Heidfeld και Rosberg είχαν προλάβει να πραγματοποιήσουν το δεύτερο ανεφοδιασμό τους. Ο Barrichello, μην έχοντας πλέον καύσιμα, αναγκάστηκε να ανεφοδιαστεί ενώ το pit lane ήταν κλειστό και μάλιστα, κατά το pit stop του, ο lollypop man του έδωσε σήμα να φύγει, πριν «ξεκουμπώσει» η αντλία ανεφοδιασμού από το μονοθέσιό του. Επίσης, ο Βραζιλιάνος παραβίασε τον κόκκινο σηματοδότη στην έξοδο του pit lane, κάτι που επέφερε την ακύρωσή του από το αποτέλεσμα του αγώνα.

Καθώς τα μονοθέσια πλησίαζαν τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού για να ξεκινήσει και πάλι ο αγώνας, καθώς το αυτοκίνητο ασφάλειας μπήκε στα pits, ο Kazuki Nakajima κατέστρεψε και μια δεύτερη εμπρός αεροτομή, στο πίσω μέρος της BMW Sauber του Robert Kubica, δίνοντας τέλος στον αγώνα του Πολωνού, ο οποίος δεν είχε πάει όπως ο ίδιος θα ήθελε, δεδομένης της επίδοσης και της θέσης του χθες και στο πρώτο μέρος του αγώνα. Για το συμβάν αυτό, ο Ιάπωνας δέχθηκε ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του Μαλαισιανού Grand Prix.

Τα προαναφερθέντα, είχαν φέρει τον Kimi Raikkonen στην πέμπτη θέση, να δέχεται πίεση από τους Kovalainen και Alonso οι οποίοι πραγματοποίησαν το δεύτερο pit stop τους μετά το αυτοκίνητο ασφάλειας. Εντούτοις, ο κινητήρας της Ferrari είχε ήδη ξεκινήσει να κάνει περίεργους θορύβους από την πρώτη έξοδο του Φινλανδού και δε λειτουργούσε σωστά. Αυτό επέτρεψε στον Kovalainen να τον προσπεράσει, όμως ο οδηγός της McLaren άνοιξε πολύ τη γραμμή του, δίνοντας την ευκαιρία στον Alonso να περάσει εμπρός και από τους δυο!

Στη συνέχεια, ο ρυθμός του Raikkonen έπεσε αισθητά, μέχρι τη στιγμή που η Ferrari παρέδωσε το πνεύμα στον 54ο γύρο, όταν ακινητοποιήθηκε για δεύτερη φορά μέσα στο Σαββατοκύριακο, στην είσοδο του pit lane.

Εντωμεταξύ, οι Alonso και Kovalainen είχαν φτάσει τον Sebastien Bourdais, τον οποίο πίεζαν ασφυκτικά. Ο Γάλλος κατάφερε να τους διατηρήσει πίσω του μέχρι τον 56ο γύρο, κατά τον οποίο καπνοί άρχισαν να βγαίνουν από το πίσω μέρος της Toro Rosso.

Παράλληλα, ο Alonso άρχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα graining στα εμπρός ελαστικά του, τα οποία προκαλούσαν έντονη υποστροφή. Στη 12η στροφή, όπου η Renault σημείωσε και πάλι έντονη υποστροφή, αναγκάζοντας τον Ισπανό να ανοίξει τη γραμμή του, ο Kovalainen αποφάσισε να πάρει ανοιχτή γραμμή για να βρεθεί στην εσωτερική του Alonso στην είσοδο τη επόμενης, πράγμα που κατάφερε και πέρασε εμπρός. Ωστόσο, καθώς το δίδυμο πλησίαζε τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού για προτελευταία φορά, ο Kovalainen, θέλοντας να αλλάξει την καλύπτρα του κράνους του, η οποία είχε γεμίσει λάδια, πάτησε κατά λάθος τον περιοριστή ταχύτητας του pit lane, χαρίζοντας πίσω στον Alonso τη θέση που είχε κερδίσει λίγο πριν…
137  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Κάποιοι ζούν σε ............... άλλο πλανήτη. στις: Μάρτιος 17, 2008, 08:39:29 πμ
Εγω τα εχω και τα δυο ευτυχως αλλα δεν μπορω να βρω το ρευστο για να κανω την αγορα που θελω.. Προηγουνται αλλα πραγματα..
Τα ονειρα μπορουν να περιμενουν την στιγμη που θα ερθει και η καλη παρεα.. Γιατι χωρις καλη παρεα τι να τα κανεις ολα αυτα..
138  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Κάποιοι ζούν σε ............... άλλο πλανήτη. στις: Μάρτιος 15, 2008, 08:55:59 πμ
Ο καιρος γαρ εγγυς οπως λεει και ο Λιακοπολουλος...
 Κλείσιμο ματιού   Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο
139  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: FORMULA 1 2008 στις: Μάρτιος 15, 2008, 08:54:01 πμ
Και εκει που περιμενες οσο τιποτα αλλο στο κοσμο αυτο να ξεκινησει επιτελους ακομα μια χρονια η φορμουλα 1... η ιστορια επαναλαμβανετε.. Ο Kimi παλι εχει μια απο τα ιδια και ο Hamilton προς την δοξα τραβα.. Ελπιζω το ξενυχτι που ειχα σημερα αλλα και το αυριανο να αξιζει..
140  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: FORMULA 1 2008 στις: Μάρτιος 15, 2008, 08:46:10 πμ
GP Αυστραλίας: Ο Hamilton κλέβει την pole την τελευταία στιγμή

Στις επεισοδιακές κατατακτήριες δοκιμές της Αυστραλίας, ο Lewis Hamilton απέσπασε την τελευταία στιγμή την pole position από τον Robert Kubica, καθώς ο Πολωνός διέπραξε ένα χρονοβόρο λάθος στην τελευταία του προσπάθεια. Ο Heikki Kovalainen θα εκκινήσει τρίτος, με τον Felipe Massa πίσω του, ενώ απογοητευτικά ξεκίνησαν τη σεζόν τους οι Fernando Alonso και Kimi Raikkonen, οι οποίοι θα εκκινήσουν αύριο από τις θέσεις 12 και 16 αντίστοιχα.

Ο Lewis Hamilton οδήγησε έναν αλάθητο γύρο στη δεύτερη προσπάθειά του στο τρίτο σκέλος αν και ο ίδιος σχολίασε ότι θα μπορούσε να είναι καλύτερος, καθώς από τη μέση του και ύστερα βρισκόταν εμπρός του η Williams του Nico Rosberg, σε απόσταση αρκετά μικρή ώστε να διαταράσσει την αεροδυναμική απόδοση της McLaren. Ο Hamilton ήταν πρώτος και στον πρώτο γύρο προσπαθειών, παρά το γεγονός ότι είχε συναντήσει μια BMW Sauber και σε εκείνο το γύρο.

Με την τρίτη θέση του Heikki Kovalainen (η καλύτερη στην καριέρα του μέχρι στιγμής σε σειρά εκκίνησης) η McLaren ξεκινάει τη σεζόν με τον ιδανικότερο τρόπο για την ίδια, τοποθετώντας αμφότερα τα μονοθέσιά της εμπρός από το βασικό αντίπαλό της: τη Ferrari.

Ο Hamilton όμως, δε θα είχε κατακτήσει την 7η pole position της καριέρας του, αν ο Robert Kubica δεν είχε βγει στο χώμα στην έξοδο της στροφής Waite (12) κατά τη διάρκεια της τελικής του προσπάθειας, η οποία παρά το ανάποδο τιμόνι με τους τροχούς στο χώμα, τον έφερε στην πρώτη θέση, μέχρι να ολοκληρώσει ο Hamilton το γύρο του. Εντούτοις, αυτή αποτελεί την καλύτερη επίδοση του Πολωνού σε κατατακτήριες δοκιμές της Formula 1. Η ταχύτητα των BMW Sauber κατά πάσα πιθανότητα δεν οφείλεται σε ελαφρύ φορτίο καυσίμου. Τουλάχιστον αυτό συνιστούν τόσο οι χρόνοι στο δεύτερο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών, όσο και αυτοί των ελεύθερων δοκιμών του Σαββάτου. Η BMW Sauber F1.08 είναι ιδιαίτερα καλή στο να χρησιμοποιεί βέλτιστα τα ελαστικά της στον ένα γύρο, χαρακτηριστικό το οποίο όμως μπορεί να αποδειχθεί αρνητικό στις μεγάλες αποστάσεις που καλύπτονται μεταξύ των pit stop στον αγώνα. To μόνο πλεονέκτημα που διέθετε η BMW Sauber σήμερα, ήταν ότι οι οδηγοί της δεν "έχασαν" ένα σετ ελαστικών στο δεύτερο σκέλος, όπως σχεδόν όλοι οι υπολοιποι κορυφαίοι συνδυασμοί, όταν η διαδικασία διακόπηκε ύστερα από την έξοδο του Mark Webber. Οι περισσότεροι πιλότοι (εκτός από αυτούς της BMW Sauber) μόλις είχαν βγει στην πίστα με καινούργια ελαστικά εκείνη τη στιγμή, αλλά η διακοπή σήμαινε ότι η υψηλότερη στους πρώτους γύρους απόδοση των ελαστικών παρέμεινε ανεκμετάλλευτη. Οι οσηγοί αυτοί αναγκάστηκαν να τα αντικαταστήσουν καθώς αν πέσουν οι θερμοκρασίες τους, δεν αποδίδουν πλέον στο μέγιστο. Επισημαίνεται εδώ, ότι κάθε πιλότος έχει περιορισμένο αριθμό ελαστικών στη διάθεσή του.

Η Ferrari ξεκίνησε με άσχημο τρόπο τη σεζόν της, καθώς πέραν του γεγονότος ότι ο Felipe Massa θα ξεκινήσει από την τέταρτη θέση (με ερωτηματικό για το φορτίο καυσίμου που φέρει, καθώς σύμφωνα με τους καινούργιους κανονισμούς οι 10 πρώτοι δεν αναπληρώνουν καύσιμα πριν τον αγώνα), ο έτερος πιλότος της ομάδας, Kimi Raikkonen, είδε τον κινητήρα του να τον εγκαταλείπει στο πρώτο κιόλας σκέλος της διαδικασίας. Ο Φινλανδός, προσπάθησε να… κυλήσει μέχρι τα pits, εντούτοις η Ferrari του ακινητοποιήθηκε στην είσοδο του pit lane και οι μηχανικοί του αναγκάστηκαν να τον σπρώξουν ως το box της Scuderia. Συνεπώς, σύμφωνα με τους κανονισμούς, ο Raikkonen είχε εγκαταλείψει και για αυτό, δεν είχε το δικαίωμα να συμμετάσχει στο υπόλοιπο της διαδικασίας. To πρόβλημα αυτό καθήλωσε τον Raikkonen στην 16η θέση της σειράς εκκίνησης.

Απογοητευτική ήταν και η εμφάνιση του Fernando Alonso, o οποίος δεν κατάφερε να φτάσει καν στο τρίτο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών (αποκλείστηκε για 24 χιλιοστά του δευτερολέπτου) και θα εκκινήσει αύριο από τη 12η θέση… Ο Ισπανός δήλωνε εχθές ότι η απόδοσης της Renault στον ένα γύρο δεν είναι ικανοποιητική και του λόγου το αληθές αποδείχθηκε από τη σημερινή επίδοση και των δυο R28, καθώς ο Nelsinho Piquet θα κάνει το ντεμπούτο του από την προτελευταία θέση τoυ grid… Ο Alonso παραπονούταν στους μηχανικούς του για υποστροφή.

H παρουσία της Toyota ήταν σίγουρα βελτιωμένη σε σύγκριση με πέρυσι, καθώς ο Jarno Trulli θα εκκινήσει 6ος, με τον Timo Glock να καταφέρνει να μπει στην πρώτη 10άδα. Εντούτοις, ο Γερμανός θα εκκινήσει αύριο από τη 14η θέση, καθώς η Toyota αναγκάστηκε να αντικαταστήσει το κιβώτιο στο μονοθέσιό του πριν τις κατατατκήριες δοκιμές, έπειτα από τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στις σημερινές ελεύθερες δοκιμές. Σύμφωνα με τους καινούργιους κανονισμούς, τα κιβώτια θα πρέπει να διαρκούν 4 αγωνιστικά σαββατοκύριακα, ειδάλλως επιβάλλεται ποινή 5 θέσεων στη σειρά εκκίνησης. Ο Trulli, δεν ήταν απόλυτα ευχαριστημένος από το ζύγισμα του μονοθεσίου του, καθώς όπως έχει δηλώσει επανειλημμένως, δεν έχει βρει ακόμη το κατάλληλο στήσιμο για την βέλτιστη απόδοση στον ένα γύρο. Παράλληλα, ο Ιταλός αποκάλυψε ότι η ομάδα αντιμετώπιζε προβλήματα και με τα ελαστικά σήμερα, καθώς δεν μπορούσε να αξιοποιήσει την μαλακότερη γόμα, η οποία δεν επέφερε σχεδόν καμία βελτίωση στους χρόνους της TF108.

Ο Nico Rosberg έφερε τη Williams στην 7η θέση αν και ο ίδιος πιστεύει ότι θα μπορούσε να πάει ακόμη ταχύτερα, ενώ ο David Coulthard τρύπωσε αθόρυβα στην 8η θέση. Οι Αυστραλοί έμειναν να αναρωτιούνται τι θα μπορούσε να είχε κάνει ο συμπατριώτης τους, Mark Webber με την άλλη Red Bull, o οποίος είχε μια έξοδο με από την πίστα με αρκετά χιλιόμετρα στο μέσο του δεύτερου σκέλους, όταν παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα στο δίσκο φρένων του εμπρός δεξί τροχού της RB4.

Εκπληκτική ήταν η επίδοση του Sebastian Vettel στο δεύτερο σκέλος, όπου ο Γερμανός σημείωσε τον 6ο χρόνο. Στο τρίτο σκέλος, ο 20χρονος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την προσπάθειά του λόγω προβλήματος στην αντλία λαδιού της Toro Rosso και δεν κατάφερε να σημειώσει χρόνο. Στον αντίποδα, ο Sebastien Bourdais κατετάγη μόλις 18ος, αν και ήταν ένας από τους πολλούς οδηγούς που δεν κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του στο τέλος του πρώτου σκέλους, λόγω του τετ-α-κέ του Adrian Sutil, που είχε αφήσει την Force India του Γερμανού ακινητοποιημένη κάθετα στην πίστα.

Η Honda έδειξε σημάδια ανάκαμψης, καθώς ο Rubens Barrichello αποκλείστηκε από το τρίτο σκέλος για 9 χιλιοστά του δευτερολέπτου (κάτι που θα του επιτρέψει όμως να ρυθμίσει κατά βούληση τη στρατηγική του στον αγώνα, σε αντίθεση με τους 10 πρώτους), ενώ ο Jenson Button κατέστρεψε το γύρο του με ένα λάθος στη στροφή 9 λόγω υποστροφής. Παρʼ όλα αυτά, η ομάδα είναι πιο ανταγωνιστική απʼ όσο περίμενε.
141  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: FORMULA 1 2008 στις: Μάρτιος 15, 2008, 08:43:47 πμ
Η ΜcLaren απέλυσε τον Coughlan

 Mike Coughlan, πρώην επικεφαλής σχεδιαστής της McLaren ο αποδέκτης των 780 σελίδων εμπιστευτικών εγγράφων της Ferrari με την ανακάλυψη των οποίων ξέσπασε το σκάνδαλο κατασκοπείας των 100 εκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι, δεν αποτελεί πλέον υπάλληλο ης βρετανικής ομάδας.

Από τη στιγμή που δημοσιοποιήθηκε η εμπλοκή του Βρετανού σχεδιαστή στο σκάνδαλο, τον περασμένο Ιούλιο, η ΜcLaren τον είχε θέσει σε διαθεσιμότητα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η McLaren δε μπορούσε μέχρι στιγμής να απολύσει τον Coughlan λόγω νομικών ζητημάτων. Τώρα όμως, πηγές εντός της ομάδας αναφέρουν ότι το συμβόλαιό του με τη McLaren έχει τερματιστεί.

Ο Coughlan απολογήθηκε ενώπιον της FIA για τις πράξεις του πρόσφατα και εκτιμάται ότι του έχει απαγορευθεί να εργαστεί στο μηχανοκίνητο αθλητισμό τουλάχιστον έως τον Ιούλιο του 2009.
142  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: FORMULA 1 2008 στις: Μάρτιος 15, 2008, 08:42:39 πμ
O de la Rosa στην προεδρία του GPDA

O 37χρονος Ισπανός οδηγός δοκιμών της McLaren, Pedro de la Rosa, εκλέχθηκε ως ο πιλότος που θα αντικαταστήσει τον αποχωρήσαντα από τη Formula 1 Ralf Schumacher στην τριμελή προεδρική επιτροπή του συλλόγου οδηγών (Grand Prix Drivers Association), πλαισιώνοντας τους Fernando Alonso και Mark Webber.

Με ομοφωνία, οι πιλότοι επέλεξαν τον de la Rosa ως έναν από τους τρεις πιλότους που θα εκπροσωπεί το GPDA και κατʼ επέκταση τους ίδιους, σε θέματα που τους αφορούν, κυρίως ασφάλειας, στην προγραμματισμένη για κάθε αγώνα συνεδρίαση του συλλόγου, ύστερα από τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής.

Ο de la Rosa αποτελεί μέλος του GPDA από το 1999, όταν δηλαδή ξεκίνησε να αγωνίζεται στη Formula 1 με την ομάδα της Arrows. O Ισπανός δήλωσε ότι θα προσπαθήσει να προσελκύσει στο σύνδεσμο και τους Lewis Hamilton και Kimi Raikkonen, οι οποίοι δεν αποτελούν μέλη του.

Ο Webber πιστεύει ότι ο de la Rosa είναι ιδανικός για το ρόλο, διότι διαθέτει λίγο περισσότερο ελεύθερο χρόνο από τους πιλότους που αγωνίζονται, είναι παθιασμένος και αποτελεσματικός κατά την άποψη του Αυστραλού και προέρχεται από ένα πιο «ουδέτερο» έδαφος.
143  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: FORMULA 1 2008 στις: Μάρτιος 15, 2008, 08:40:54 πμ
GP Αυστραλίας: Eλεύθερες δοκιμές Παρασκευής

Οι Kimi Raikkonen και Lewis Hamilton ήταν οι ταχύτεροι πιλότοι σε κάθε μια από τις δυο περιόδους δοκιμών της Παρασκευής. Οι χρόνοι ανέβηκαν το απόγευμα, καθώς ο Hamilton παρά το ότι στη δεύτερη περίοδο κινήθηκε 1 δλ. ταχύτερα από τους υπόλοιπους, δεν κατέρριψε τον πρωινό χρόνο του Raikkonen.

O παγκόσμιος πρωταθλητής Kimi Raikkonen ξεκίνησε με ιδανικό τρόπο τη σεζόν του 2008 όπου θα υπερασπίζεται το στέμμα του, σημειώνοντας τον ταχύτερο (κατά μισό δευτερόλεπτο) χρόνο στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών.

O Raikkonen απέσπασε την πρώτη θέση στον πίνακα των χρόνων από τον Lewis Hamilton στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας, όπου όλοι οι πιλότοι έσπευσαν να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους.

Από τους τέσσερις κορυφαίους συνδυασμούς, την πρωτοπορία κατείχαν αρχικά οι Ferrari, με τους δυο πιλότους της να εναλλάσσονται αρκετές φορές στην κορυφή, πριν ο Massa γράψει ένα χρόνο που τον διατήρησε στην πρώτη θέση για μερικά λεπτά στο μέσο περίπου της διαδικασίας.

Λίγο αργότερα, ο Lewis Hamilton κατάφερε να σημειώσει ταχύτερο χρόνο και με αρκετή διαφορά, παρά το γεγονός ότι είχε μια μικρή έξοδο στο δεύτερο τμήμα της πίστας. Ο χρόνος του Βρετανού τον διατήρησε στην κορυφή μέχρι το τελευταίο δεκάλεπτο. Εντωμεταξύ, οι Ferrari πλησίασαν στο 1 δέκατο.

Ο Hamilton ξεκίνησε πρώτος το χορό των τελευταίων προσπαθειών, αποτυγχάνοντας να βελτιώσει το χρόνο του. Ο Massa κινήθηκε ταχύτερα στα δυο πρώτα τμήματα της πίστας αλλά στο τρίτο συνάντησε τον Jarno Trulli, ο οποίος τον καθυστέρησε, καταστρέφοντας το χρόνο του. Παράλληλα, ο Raikkonen με καθαρό δρόμο μπροστά του, κινήθηκε δύο δέκατα ταχύτερα από όλους και στον επόμενο γύρο βελτίωσε άλλα τόσα την επίδοσή του!
 
Ο Hamilton κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του, όχι όμως και τη θέση του, ενώ ο Massa, συναντώντας πάλι τον Trulli στο τελείωμα του γύρου του, κινήθηκε 10 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργά από τον Βρετανό.

Ο Heikki Kovalainen δεν κατάφερε να κατέβει κάτω από το 1:27 όπως οι Raikkonen, Hamilton και Massa και αρκέστηκε στην τέταρτη θέση, εμπρός από τον Mark Webber ο οποίος χρησιμοποίησε ένα σετ ελαστικών μαλακότερης γόμας για να γράψει τον καλύτερο χρόνο από τους «υπόλοιπους», μόλις ένα δέκατο εμπρός από τον Fernando Alonso.

Ο Ισπανός είχε δυο εξόδους κατά τη διάρκεια των 90 λεπτών, εντούτοις αυτό δεν ήταν τίποτα σε σύγκριση με το τετ-α-κέ 180 μοιρών του team mate του, Nelsinho Piquet, του οποίου ο κινητήρας έσβησε, αφήνοντας τη Renault του ακινητοποιημένη ανάποδα στην μέση της πίστας. Το συμβάν προκάλεσε τη διακοπή της διαδικασίας, με τις ομάδες να χάνουν μερικά λεπτά από τις προετοιμασίες τους, καθώς ο χρόνος συνέχιζε να κυλά όπως ορίζουν οι κανονισμοί, παρά το γεγονός ότι απαγορευόταν η είσοδος στην πίστα.

Ο Nick Heidfeld αναγκάστηκε να παρκάρει τη BMW Sauber στο γρασίδι, λόγω προβλημάτων με τα ηλεκτρικά της F1.08 ενώ ο Nico Rosberg δεν κατάφερε να σημειώσει καν χρόνο, αφού το μονοθέσιό του άρχισε να κάνει περίεργους θορύβους να βγαίνουν από το κιβώτιό του σε αναγνωριστικό γύρο… Αμφότερες οι Williams δεν κατάφεραν, μαζί, να συμπληρώσουν πάνω από έξι γύρους και η ομάδα αναγκάστηκε να αντικαταστήσει τα κιβώτια και των δυο FW30 για τη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών…

H διαδικασία έληξε νωρίς και για τον David Coulthard, ο οποίος έπειτα από μια έξοδο, είδε καπνούς να βγαίνουν από το πίσω μέρος της Red Bull, τους οποίους… μοιράστηκε με τους μηχανικούς του, καθώς πάρκαρε την RB4 στα pits. H Red Bull μάλιστα, είχε ολοκληρώσει τα υποχρεωτικά crash test, μόλις μερικές ώρες πριν την έναρξη των ελεύθερων δοκιμών, αφότου η το ρύγχος της RB4 είχε αποτύχει να τα περάσει τη διαδικασία εχθές. Άλλη μια ομάδα που είχε ολοκληρώσει αρκετά αργά (πριν από λίγες μέρες) τα crash test της, ήταν η Honda, η οποία παρουσίασε την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου στη Jerez ένα καινούργιο αεροδυναμικό πακέτο.

Πολύ λίγους γύρους συμπλήρωσαν και οι δυο Super Aguri λόγω του περιορισμένου αριθμού ανταλλακτικών που διαθέτει η ομάδα.

Στη δεύτερη περίοδο, ο Lewis Hamilton χρησιμοποιώντας, όπως όλοι σχεδόν οι οδηγοί στο τέλος του 90λέπτου, την πιο μαλακή γόμα κινήθηκε 1 δευτερόλεπτο ταχύτερα από όλους τους υπόλοιπους μόλις τρία λεπτά πριν τη λήξη της διαδικασίας! Ο Βρετανός, με το γύρο αυτό, ήταν ο μόνος που κατέβηκε κάτω από το 1:27 και στις δυο περιόδους.

Μέχρι εκείνη τη στιγμή, ο Mark Webber βρισκόταν στην πρώτη θέση για μια περίπου ώρα, εμπρός από τους συμπατριώτες του, έχοντας χρησιμοποιήσει την πιο μαλακή γόμα αρκετά νωρίς για να σημειώσει ένα πολύ καλό χρόνο, ο οποίος τον κατέταξε υψηλότερα από τις δυο McLaren, καθώς ο Heikki Kovalainen είχε προηγηθεί αρχικά στον πίνακα των χρόνων, με τον Hamilton να περνάει σύντομα το χρόνο του team mate του. Οι McLaren δεν είχαν τη δυνατότητα να χτυπήσουν το χρόνο του Αυστραλού με την πιο σκληρή γόμα. Η μόνη απάντηση που είχε ο Kovalainen, με τη μαλακή γόμα ήταν 69 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργή από τον χρόνο του Webber, o οποίος λίγο αργότερα βελτίωσε και άλλο το χρόνο του!

Οι δυο Ferrari δεν πλησίασαν ποτέ την κορυφή, με τον Kimi Raikkonen να μην έχει τη δυνατότητα να κινηθεί στους ρυθμούς του Felipe Massa, ο οποίος όμως έφτασε μονάχα μέχρι τη δεύτερη θέση, μισή ώρα πριν τη λήξη της διαδικασίας (με μαλακά ελαστικά), για να καταλήξει τρίτος έως την ολοκλήρωσή της. Ο Raikkonen ολοκλήρωσε τη διαδικασία στην 6η θέση.

Εντυπωσιακή ήταν και η επίδοση της άλλης Red Bull, που στα χέρια του David Coulthard σημείωσε τον 5ο χρόνο. Η RB4 φημιζόταν στις χειμερινές δοκιμές για την πρόσφυσή της στην έξοδο από αργές στροφές και το Albert Park παρουσιάζει πληθώρα τέτοιων…

Οι δυο Toyota συνέχισαν την καλή πρωινή εμφάνιση με τους Trulli και Glock να βρίσκονται στην πρώτη 10άδα. Ο Nico Rosberg κατετάγη 8ος, εμπρός από έναν εντυπωσιακό Giancarlo Fisichella με τη Force India.

Ενθαρρυντική ήταν η 11η θέση του Jenson Button, ενώ απογοητευτική ήταν η επίδοση του Fernando Alonso, ο οποίος κατετάγη μόλις 13ος… Στην άλλη Renault, ο Nelsinho Piquet αντιμετώπισε προβλήματα με το σύστημα πέδησης της R28 και δεν κατάφερε να συμπληρώσει όσους γύρους θα ήθελε.

Από τα πιο εντυπωσιακά τετ-α-κέ της ημέρας σημείωσε στα τελευταία λεπτά ο Felipe Massa στη στροφή 12, καταφέρνοντας όμως να επιστρέψει την Ferrari στα pits, κάτι που δεν είχε καταφέρει νωρίτερα ο Trulli, ο οποίος έμεινε ακινητοποιημένος στην αμμοπαγίδα της 3ης στροφής αφότου ο πίσω αριστερός τροχός του πάτησε στο γρασίδι και τον αιφνιδίασε με υπερβολική υπερστροφή.

Σχεδόν όλοι οι οδηγοί είχαν μικροεξόδους καθώς προσπαθούσαν να συνηθίσουν τα χαμηλά επίπεδα πρόσφυσης που προσέφερε το σκονισμένο οδόστρωμα της Μελβούρνης. Oι Heidfeld, Sutil, Coulthard, Nakajima, Rosberg, Fisichella, Alonso και Sato είχαν εξόδους, αλλά κατάφεραν να συνεχίσουν χωρίς προβλήματα.
144  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: FORMULA 1 2008 στις: Μάρτιος 15, 2008, 08:37:58 πμ
Τα ωράρια του GP Αυστραλίας

Λόγω της διαφοράς ώρας με την Αυστραλία, ως συνήθως, ο πρώτος αγώνας της σεζόν απαιτεί από τους φιλάθλους της Formula 1 να… χάσουν τον ύπνο τους για να δουν ζωντανά τα αγωνιστικά τεκταινόμενα.

Κατά συνέπεια, οι ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής θα διεξαχθούν στη 1:00 και στις 5:00 τα ξημερώματα ώρα Ελλάδας, ενώ οι ελεύθερες δοκιμές Σαββάτου θα λάβουν χώρα στις 2:00 τα ξημερώματα του Σαββάτου.

Οι κατατακτήριες δοκιμές θα ξεκινήσουν στις 5:00 το πρωί του Σαββάτου και θα μεταδοθούν σε μαγνητοσκόπηση από την τηλεόραση του Alpha στις 14:30 το μεσημέρι της ίδιας μέρας.

Η εκκίνηση του αγώνα έχει μετατεθεί έτσι ώστε να μην απαιτεί από το ευρωπαϊκό κοινό τόσο πρώιμο ξύπνημα. Συνεπώς, το πρώτο Grand Prix της σεζόν θα ξεκινήσει στις 6:30 το πρωί της Κυριακής, με την ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση του Alpha να αρχίζει από τις 6:00.

Ο Alpha θα μεταδώσει σε επανάληψη στις 14:30 το μεσημέρι της Κυριακής τον αγώνα.

Η ώρα διεξαγωγής του αγώνα είναι και ο λόγος για τον οποίο ο Bernie Ecclestone έχει βάλει το… μαχαίρι στο λαιμό των Αυστραλιανών, έτσι ώστε να διεξάγουν έναν νυχτερινό αγώνα, ειδάλλως θα αφαιρέσει τον αγώνα από το πρωτάθλημα ύστερα από το 2010 που λήγει το ισχύον συμβόλαιο του Albert Park με τη FOM.

Φέτος, ο αγώνας εκκινεί 90 λεπτά ύστερα από την κανονική ώρα, ενώ οι Αυστραλοί εξετάζουν το ενδεχόμενο να την καθυστερήσουν άλλα 90 λεπτά το 2009 σε μια προσπάθεια να εναρμονιστούν χρονικά με το ευρωπαϊκό κοινό.

Εντούτοις, ο Ecclestone προειδοποίησε ότι αυτή δεν είναι η λύση που θα σώσει το Grand Prix, το οποίο κατά την άποψή του θα πρέπει οπωσδήποτε να είναι νυχτερινό. Οι ιθύνοντες του Albert Park και η κυβέρνηση, δεν είναι διατεθειμένοι να φιλοξενήσουν έναν νυχτερινό αγώνα, λόγω του ύψους της επένδυσης που απαιτεί κάτι τέτοιο, καθώς εκτιμάται ότι η διοργάνωση του αγώνα κοστίζει ήδη 35 εκατομμύρια δολάρια.

Παράλληλα, το Σίδνεϊ προσφέρεται να διοργανώσει έναν νυχτερινό αγώνα, εκεί όπου φιλοξενείται το πρωτάθλημα A1GP τα τελευταία χρόνια, στο Eastern Creek…
145  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: FORMULA 1 2008 στις: Μάρτιος 15, 2008, 08:36:54 πμ
Hamilton: O Kovalainen κρύβει τα χαρτιά του

Ο Lewis Hamilton δήλωσε στα πλαίσια των προετοιμασιών για το Αυστραλιανό Grand Prix, ότι ο καινούργιος team mate του στη McLaren, Heikki Kovalainen είναι ταχύτερος απʼ όσο αφήνει ο ίδιος να εννοηθεί και πως θα είναι σε θέση να του παρουσιάσει έντονο συναγωνισμό:

«Νομίζω ότι δεν δείχνει τα χαρτιά του ακόμα και προσπαθεί να μειώσει τις προσδοκίες λίγο. Όλοι γνωρίζουν ότι είναι πολύ, πολύ ανταγωνιστικός. Τουλάχιστον εγώ το γνωρίζω και έχει μεγάλο ταλέντο, είμαι σίγουρος ότι θα με πιέζει όσον θα τον πιέζω και εγώ. Η σχέση μου μαζί του δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερη. Είναι πολύ πιο ενεργός μέσα στην ομάδα από οποιονδήποτε οδηγών έχω δει ποτέ. Έχουμε παίξει τένις, μπάσκετ μαζί και πήγαμε μαζί στο ταξίδι φυσικής προετοιμασίας. Είναι σπουδαίο να τον βλέπεις να συμμετέχει στα πάντα».

Ο πρόεδρος της McLaren, Ron Dennis, συμμερίζεται τις απόψεις του Hamilton και επισημαίνει ότι οι καλές σχέσεις μεταξύ τους είναι ωφέλιμες για την ομάδα:

«Ένα επιπλέον θετικό σημείο είναι η πολύ καλή σχέση μεταξύ τους. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν η φιλία τους θα είναι το ίδιο δυνατή με τώρα, όταν θα αρχίσουν να νικάνε ο ένας τον άλλον, αλλά έχουν καλές προσωπικότητες και ταιριάζουν καλά στη σχέση με τους (δοκιμαστές) Pedro de la Rosa και Gary Paffett. Η προσθήκη του Heikki στην ομάδα το χειμώνα ήταν ένα πολύ μεγάλο συν. O Heikki είχε μια δύσκολη σεζόν πέρυσι και έπρεπε να νιώσουμε ότι θα μπορούσε να τη βάλει πίσω του πνευματικά και σωματικά και αυτό που έχει κάνει τους τελευταίους μήνες και επισημαίνω αυτό που έχει κάνει με τη βοήθεια της ομάδας, είναι απλά αξιόλογο. Η αυτοπεποίθησή του είναι εκεί, η πνευματική του κατάσταση είναι σωστή, η φυσική του κατάσταση βελτιώνεται κάθε μέρα και τώρα αντιμετωπίζει την πρώτη του πραγματική πρόκληση, που είναι ο αγώνας εδώ».

Αναφερόμενος στην έντονη κριτική που άσκησε στο Φινλανδό έπειτα από το ντεμπούτο του στη Formula 1 πριν από 12 μήνες, πάλι στην Αυστραλία ο διευθύνων σύμβουλος της πρώην ομάδας του, Flavio Briatore, o Dennis σχολίασε: «Η δουλειά μας είναι να μειώσουμε την πίεση που του ασκείται, όχι να την αυξήσουμε. Θα είναι πολύ αποφασισμένος και δεν πρόκειται να βγάλουμε βιαστικά συμπεράσματα. Έχουμε δει τι μπορεί να κάνει στις δοκιμές και ας πούμε απλά ότι θα κρατήσει τον Lewis πολύ ειλικρινή. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την απόδοση του Heikki, έχει εργαστεί πολύ σκληρά πνευματικά, σωματικά, στην προσαρμογή του στην ομάδα, στο να συνειδητοποιήσει ότι έχουμε διαφορετικό τρόπο».

Tα παραπάνω σχόλια έρχονται αφότου ο ίδιος ο Kovalainen δήλωσε: «Πρέπει να κάνω πολλά πράγματα σωστά και σίγουρα δε στοχεύω στην pole position. Πρέπει όλο το Σαββατοκύριακο να συνεργαστώ καλύτερα με τους μηχανικούς μου και ολόκληρη την ομάδα για να διασφαλίσω ότι το μονοθέσιο είναι καλοστημένο και ότι έχω πλήρη αυτοπεποίθηση για τις κατατακτήριες δοκιμές και τον αγώνα. Ευελπιστώ ότι προς το τέλος της σεζόν θα μπορώ να παλέψω για τις κορυφαίες θέσεις και αν τα πράγματα πάνε καλά, ακόμη και νωρίτερα. Αλλά προς το παρόν, η προτεραιότητα είναι να ξεκινήσω καλύτερα απ' ότι πέρυσι και όχι να στοχεύω στην pole».
146  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: FORMULA 1 2008 στις: Μάρτιος 15, 2008, 08:35:30 πμ
Έπονται αλλαγές στη διοίκηση της Super Aguri


Οι νέοι ιδιοκτήτες της Super Aguri, η Magma Group αναμένεται να πραγματοποιήσει σημαντικές ανακατατάξεις και αλλαγές στα ανώτερα στελέχη της ομάδας εντός του επόμενου μήνα, σύμφωνα με πληροφορίες.

Η διαδικασία μεταβίβασης της ομάδας, αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος Μαρτίου. Παρά το γεγονός ότι η πώληση της ομάδας την έσωσε ουσιαστικά, καθώς βρισκόταν στο χείλος οικονομικής πτώχευσης, είναι σχεδόν σίγουρο ότι το πρόσωπό της θα αλλάξει εντελώς στο προσεχές μέλλον.

Ο επικεφαλής της Magma Group, Martin Leach, έδωσε ένα λόγο ενώπιον του προσωπικού της ομάδας στο εργοστάσιό της, στο Leafield της Αγγλίας, περιγράφοντας το όραμά του για το μέλλον της.

Παρά το γεγονός ότι ο Leach δεν ανακοίνωσε τις αλλαγές που θέλει να πραγματοποιήσει, υπάρχουν σοβαρές αμφιβολίες ότι ο διευθύνων σύμβουλος της ομάδας, Daniel Audetto θα εξακολουθήσει να εργάζεται για αυτήν.

Ο 64χρονος Ιταλός, ο οποίος εμπλέκεται στο μηχανοκίνητο αθλητισμό από τις αρχές της δεκαετίας του ʼ70, αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς απόντες του Αυστραλιανού Grand Prix. O Audetto, ήταν παρών στη συνέντευξη Τύπου που παραχωρήθηκε στην Ιαπωνία για να ανακοινωθεί η συμφωνία με τη Magma Group, εντούτοις έπειτα, επέστρεψε στην Αγγλία, όπου κατοικεί, αντί να μεταβεί στην Αυστραλία.

Ο Audetto, δεν είχε χάσει μέχρι στιγμής κανέναν αγώνα της Super Aguri… Άλλες αλλαγές στην ηγεσία της Super Aguri μπορεί να δουν τον Martin Leach να γίνεται διευθυντής της ομάδας, με τον Aguri Suzuki να μετατίθεται σε άλλο ρόλο, ενώ αναμένεται να ανακοινωθούν και άλλες αλλαγές στο εγγύς μέλλον.

Λέγεται, ότι η Magma Group στοχεύει να αλλάξει την εικόνα της ομάδας, αλλά και τα χρώματα του μονοθεσίου πριν το Grand Prix του Μονακό (25/5). Με την οικονομική υποστήριξη να προέρχεται από την κυβέρνηση του Ντουμπάι, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η ομάδα να αλλάξει και το όνομά της.

Οι φήμες θέλουν την Super Aguri να ανακοινώνει σύντομα ότι η οικονομική υποστήριξή της προέρχεται από μια βασιζόμενη στο Ντουμπάι διεθνή επενδυτική εταιρία, η οποία ανήκει στην κυβέρνηση του Αραβικού Εμιράτου. Με αυτή την υποστήριξη, η ομάδα θα μετατραπεί σε κατασκευαστή έως το 2010, όπως ορίζει η Συνθήκη Ομονοίας.


Παράλληλα, o γενικός διευθυντής της Honda, Nick Fry, σχολίασε ότι η Super Aguri βρίσκεται σε «καλά χέρια», αναφέροντας ότι γνωρίζει τον Martin Leach εδώ και 30 χρόνια, αποκαλύπτοντας επίσης ότι οι αρχικές συζητήσεις μαζί του για την αγορά της Super Aguri ξεκίνησαν πέρυσι, στο Βρετανικό Grand Prix.

O Fry δήλωσε επίσης την πίστη του ότι η συνεργασία του Leach με τον Suzuki θα λειτουργήσει καλά, επισημαίνοντας παράλληλα την ανάγκη της Super Aguri να γίνει κατασκευάστρια, ξεκινώντας άμεσα τις προετοιμασίες για την υλοποίηση αυτού του στόχου, καθώς η Honda χρειάζεται να επικεντρωθεί 100% στη δικιά της ομάδα.

«Η σχέση μεταξύ μας (της Ηonda Racing και της Super Aguri) θα αλλάξει, ξεκινώντας από τώρα στην ουσία. Πρόκειται για μια ομάδα που ανήκει σε άλλους ιδιοκτήτες και υπάρχει ένα δομικό σχέδιο για τους επόμενους 12 μήνες, έτσι ώστε να μετατραπούν σε κανονικούς κατασκευαστές, οπότε η σχέση θα αλλάξει. Θα πρέπει να κάνουν τα πάντα μόνοι τους και να είναι κατασκευαστές από το 2010, αλλά θα κάνουν τα περισσότερα μόνοι τους ήδη από το 2009. Οπότε, στην πραγματικότητα θα πρόκειται για επίσπευση ενός έτους σε σύγκριση με το προηγούμενο σχέδιο».
147  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: FORMULA 1 2008 στις: Μάρτιος 15, 2008, 08:33:04 πμ
O Dennis δηλώνει βροντερό 'παρών'

O πρόεδρος του ομίλου εταιριών της McLaren και διευθυντής της ομάδας της, Ron Dennis, μίλησε στα πλαίσια του Αυστραλιανού Grand Prix για πρώτη φορά ανοιχτά για το θέμα της (μη, τουλάχιστον για το 2008) διαδοχής του στη διοίκηση της McLaren, ξεκαθαρίζοντας ότι η πρόθεσή του είναι να παραμείνει στο πολλαπλό πόστο του για μια ακόμη χρονιά, καθώς αισθάνεται ότι έχει ακόμη πολλά να προσφέρει, παρά τα 60 του χρόνια.

«Συνέβησαν πολλά πράγματα μέσα στους τελευταίους μήνες που ο κόσμος δεν καταλαβαίνει απόλυτα. Σκέφτηκα αρκετά στην αρχή της περσινής σεζόν ότι θα αποτελούσε την τελευταία μου στους αγώνες, καθαρά λόγω της μεγάλης διάρκειας της εμπλοκής μου σε αυτούς. Αλλά υπήρξαν άλλα πράγματα που ήρθαν στην πορεία και με έκαναν να σκεφτώ. Δεν ένιωθα ότι έπρεπε να το μοιραστώ αυτό με κάποιον και δεν καταλαβαίνω γιατί έγινε ένα τόσο δημόσιο θέμα. Είναι μια διαδικασία την οποία περνάω κάθε χρόνο και για κάποιο λόγο έλαβε περισσότερη δημοσιότητα. Η προσπάθειά μου, η αφοσίωσή μου και η εστίασή μου είναι να επεκτείνω την McLaren ως εταιρία. Η απόφασή μου να παραμείνω είναι κάτι που έγινε πολύ μεγαλύτερο θέμα απ' ότι είναι στην πραγματικότητα. Είναι απλά ένας τύπος που απολαμβάνει το μηχανοκίνητο αθλητισμό και αν δεν ένιωθα ότι έχω κάτι θετικό να συνεισφέρω τότε δεν θα ήμουν εδώ. Συνεχίζω ως διευθυντής της ομάδας, αλλά είναι το μικρότερο μέρος της δουλειάς μου και ένα μέρος το οποίο ο Martin Whitmarsh σίγουρα θέλει να καταλάβει εδώ και καιρό. Αλλά θα πρέπει να περιμένει λίγο ακόμα. Η προσέγγισή μου θα είναι ελαφρώς διαφορετική από το παρελθόν. Νομίζω ότι ο κόσμος δεν καταλαβαίνει πλήρως ποια είναι η δουλειά μου. Λειτουργούμε έναν όμιλο εταιριών και ο χειμώνας είναι ο καιρός όπου επικεντρώνομαι πραγματικά σε αυτούς τους τομείς του ομίλου. Φέτος επικεντρώθηκα πολύ σκληρά για να καθορίσω τη θέση του ομίλου και κάθε μιας της από τις εταιρίες. Ο Martin, όπως πάντα, συνεργάστηκε μαζί μου σε αυτή τη διαδικασία και πρέπει να δείτε μονάχα τους τίτλους εργασίας του για να αντιληφθείτε πόσο μεγάλες είναι οι ευθύνες τoυ. Είναι επικεφαλής λειτουργιών του ομίλου και γενικός διευθυντής της ομάδας. Μοιραζόμαστε το φόρτο εργασίας εδώ και πολλά χρόνια και του δίνω περισσότερη κάθε χρόνο. Ήταν απλά μια από αυτές τις στιγμές όπου συζητιόταν αν είναι καλό ή κακό για αυτόν να γίνει ο διευθυντής της ομάδας, αλλά ήταν μία συζήτηση την οποία είχαμε σε εκείνη τη στιγμή στο χρόνο. Η πρόθεσή μου είναι να παραμείνω και στις τρεις δουλειές. Και θα πρέπει να θυμηθείτε ότι δεν είμαι υπάλληλος».
148  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: FORMULA 1 2008 στις: Μάρτιος 15, 2008, 08:31:41 πμ
Super Aguri και Magma ήρθαν σε συμφωνία

H Super Aguri ανακοίνωσε ότι ήρθε σε συμφωνία με το Magma Group, όσον αφορά την αγορά της ομάδας. Η Super Aguri ανακοίνωσε επίσης ότι η Magma ήρθε σε συμφωνία με τη Honda για τεχνική συνεργασία και την παροχή κινητήρων.

Ο ιδιοκτήτης της ιαπωνικής ομάδας, Aguri Suzuki, ανακοίνωσε ότι το οδηγικό δίδυμό της θα παραμείνει το ίδιο με πέρυσι, με τους Takuma Sato και Anthony Davidson να συνεχίζουν να αγωνίζονται με τα χρώματα της Super Aguri και το 2008.

Η Super Aguri δε διευκρίνισε το βαθμό εμπλοκής της Magma στην ομάδα. Τη βρετανική συμβουλευτική εταιρία διοικεί ο πρώην επικεφαλής της Ford στην Ευρώπη, Martin Leach. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο 49χρονος Leach αναγκάστηκε να παρατήσει την αγωνιστική καριέρα του ως οδηγός στα πρώτα της στάδια (Formula Ford 2000), λόγω ρευματοειδούς αρθρίτιδας. Ενόσω βρισκόταν στη Ford (όπου βρέθηκε να συνεργάζεται με τον Nick Fry), είχε ενεργό ρόλο στην παροχή κινητήρων στη Jordan το 2003 και το 2004 και υποστήριξε τις προσπάθειες της αμερικάνικης εταιρίας στη Formula 1 με την ομάδα της Jaguar. Έπειτα, ο Leach προσλήφθηκε από τον επικεφαλής της Fiat, Giuseppe Morchio για να διοικήσει τη Ferrari και τη Maserati, κίνηση στην οποία αντιτάχθηκε επιτυχώς ο Luca di Montezemolo, γεγονός που οδήγησε στον ορισμό του Jean Todt ως διοικητή ολόκληρης της εταιρίας της Ferrari και τον Leach να διοικεί τη Maserati έως ότου αυτή κατέληξε στα χέρια της Alfa Romeo το 2005. Τότε, ο Βρετανός ίδρυσε την Magma, η οποία αγόρασε την Menard Engineering, δηλαδή το μετονομασμένο TWR Group, συμπεριλαμβανομένων των πρώην εγκαταστάσεων της Arrows στο Leafield της Βρετανίας, όπου στεγάζεται αυτή τη στιγμή η ομάδα της Super Aguri!
149  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Κάποιοι ζούν σε ............... άλλο πλανήτη. στις: Μάρτιος 14, 2008, 09:22:11 πμ
Προσωπικα δεν μου αρεσι καθολου. Θα προτιμουσα ενα 20μετρο σκαφακι να αρμενιζω στη θαλασσα...
150  Κουβεντούλα / Σχολιάστε την επικαιρότητα / Απ: Θα πάρουμε άραγε ποτέ σύνταξη; στις: Μάρτιος 12, 2008, 12:49:13 μμ
Συνταξη μπορει να παρω σε 30 χρονια αλλα δεν μ απασχολει και τοσο μιας και δεν ξερω αν θα προλαβω να τη χαρω!!
Μακαβριο αυτο που λεω αλλα οι δεικτες πεφτουν τραγικα...  Μακαρι να κανω λαθος..
Σελίδες: « 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 »