GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Απρίλιος 30, 2024, 10:22:22 πμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 13 »
61  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: FORMULA 1 2008 στις: Μάρτιος 23, 2008, 05:35:40 πμ
GP Mαλαισίας: 1-2 για τη Ferrari με τον Massa στην pole

O Felipe Massa κατέκτησε την 10η pole position της καριέρας του και την 2η συνεχόμενη για τον ίδιο στη Μαλαισία, καθώς κινήθηκε σχεδόν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερα από τον team mate του, Kimi Raikkonen o οποίος αύριο θα εκκινήσει 2ος. Οι McLaren θα καταλάβουν τη δεύτερη σειρά εκκίνησης, με τον Heikki Kovalainen να βρίσκεται εμπρός από τον Lewis Hamilton, o οποίος έμοιαζε να παλεύει με τη συμπεριφορά του μονοθεσίου του.

Ο Βραζιλιάνος δε φαινόταν το ίδιο ταχύς με τον team mate του στο δεύτερο σκέλος της διαδικασίας (Q2), εντούτοις, όπως εξήγησε στη συνέντευξη Τύπου έπειτα από το πέρας των κατατακτήριων δοκιμών, ήταν περισσότερο προσεκτικός απʼ όσο θα έπρεπε στο Q2, φρενάροντας νωρίτερα στην τελευταία φουρκέτα. Παρά ταύτα, στο τρίτο σκέλος κατάφερε να βρει το ρυθμό του και να κάνει έναν τέλειο –όπως τον περιέγραψε ο ίδιος- γύρο. Ο Massa ήταν ταχύτερος και στην πρώτη προσπάθεια των πιλότων.

Ο Kimi Raikkonen από την πλευρά του δήλωσε ότι δεν ήταν ιδιαίτερα ευχαριστημένος με τα επίπεδα πρόσφυσης που του παρείχε η δική του F2008, για αυτό και δεν κατάφερε να αντλήσει το μέγιστο από το μονοθέσιό του. Ο Φινλανδός αντιμετώπισε προβλήματα στο να κάνει τα ελαστικά να λειτουργήσουν, να τα φέρει δηλαδή στις ιδανικές θερμοκρασίες.

Ο Heikki Kovalainen δήλωσε ότι έκανε έναν κανονικό γύρο, χωρίς σημαντικά λάθη, προσεγγίζοντας την κατάσταση όπως ακριβώς και στη Μελβούρνη, βήμα με βήμα, προσπαθώντας να βελτιώσει το ρυθμό του.

Αυτή τη φορά όμως, η προσέγγιση του Φινλανδού ήταν αρκετή για να τον φέρει εμπρός από τον team mate του. Ο Lewis Hamilton δεν απόλαυσε το καλύτερο Σάββατο της καριέρας του στη Μαλαισία, καθώς ένα πρόβλημα στον αισθητήρα πίεσης καυσίμου, που ανάγκασε την αντικατάσταση του συστήματος τον έκανε να χάσει χρόνο στη σημερινή περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Κατά τη διάρκεια της νύχτας ο Βρετανός και η McLaren αποφάσισαν να αλλάξουν τις ρυθμίσεις του μονοθεσίου του, επιλογή για την οποία ο ίδιος δεν είναι ακόμη σίγουρος ότι είναι η καλύτερη δυνατή, αλλά θα περιμένει να λάβει τις τελικές απαντήσεις του αύριο, στον αγώνα. Στις κατατακτήριες δοκιμές, ο Hamilton έδειχνε να παλεύει με ένα υπερστροφικό μονοθέσιο και ο μέτριος γύρος του στο δεύτερο σκέλος τον ανάγκασε να κάνει και μια δεύτερη προσπάθεια σε αυτό (όπως και ο Massa) για να εξασφαλίσει την είσοδό του στο τελευταίο δεκάλεπτο. Εντούτοις οι χρόνοι του Βρετανού δεν καθʼ όλη τη διάρκεια της ημέρας δεν ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακοί, ενώ ο ίδιος παραδέχθηκε ότι δεν τα κατάφερε όσο καλύτερα θα μπορούσε.

Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι και οι δυο πιλότοι της McLaren έδωσαν έμφαση στις δηλώσεις τους στο φορτίο καυσίμου και φυσικά, το ερώτημα όλων είναι αν είναι βαρύτεροι από τις Ferrari, οι οποίες όμως έδειχναν ταχύτερες σε όλες τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών. Ωστόσο, ο Kovalainen δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου ότι τα αποτελέσματα των κατατακτήριων δοκιμών είναι πιο αντιρποσωπευτικά όσον αφορά το ρυθμό των δυο ομάδων, απ' ότι ο αγώνας στην Αυστραλία, λόγω των προβλημάτων που αντιμετώπισε εκεί η ιταλική ομάδα.

Ο κίνδυνος της βροχής παραμόνευε σε κάθε ένα από τα τρία σκέλη των κατατακτήριων δοκιμών αλλά εντέλει, πέραν από μερικές ψιχάλες, ο πρόσφατα ανανεωμένος ασφαλτοτάπητας δεν βράχηκε. Ωστόσο, όλοι οι οδηγοί έσπευσαν να σημειώσουν χρόνους στο ξεκίνημα και των τριών σκελών, έτσι ώστε να είναι σίγουροι ότι αν η βροχή έρθει, θα έχουν γράψει τουλάχιστον ένα γύρο, τροποποιώντας λίγο τις συνηθισμένες στρατηγικές τους για τη διαδικασία. Ένα άλλο ζήτημα ήταν ότι η διαφορά επίδοσης μεταξύ της σκληρής και της μαλακής γόμας δεν ήταν ιδιαίτερα μεγάλη στο πρώτο σκέλος τουλάχιστον. Καθώς η πίστα στρωνόταν με λάστιχο, η μαλακή γόμα ήταν αυτή που προτιμήθηκε περισσότερο, αν και οι οδηγοί της McLaren έκαναν την πρώτη τους προσπάθεια στο τρίτο σκέλος με την πιο σκληρή από τις δυο.

Ο Jarno Trulli ήταν ο ταχύτερος των… υπολοίπων, έχοντας μάλιστα σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο του πρώτου σκέλους! Ο Ιταλός αξιοποίησε πλήρως το δυναμικό της Toyota, η οποία φαίνεται ότι ευνοείται από τα χαρακτηριστικά της πίστας, για να καταλάβει την 5η θέση της εκκίνησης, εμπρός από την BMW Sauber του Robert Kubica. O Πολωνός σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο του πρώτου τμήματος της πίστας στην τελευταία του προσπάθεια, αλλά δεν κατάφερε να διατηρήσει το ρυθμό αυτό μέχρι το τέλος του γύρου. Ο ίδιος δήλωσε ότι με το στήσιμο που επέλεξε γνώριζε ότι οι κατατακτήριες δοκιμές θα ήταν δύσκολες. Πίσω από τον Kubica θα παραταχθεί ο team mate του, Nick Heidfeld, ο οποίος είχε μια μικρή έξοδο στην πρώτη του προσπάθεια στο Q3, ενώ στη δεύτερη προσπαθούσε να περάσει ανάμεσα σε όλους τους συνδυασμούς που είχαν ολοκληρώσει το γρήγορο γύρο τους και κατευθύνονταν απελπιστικά αργά (για οικονομία καυσίμου) προς τα pits, μερικά στην αγωνιστική γραμμή. Αυτό συνέβη διότι ο κίνδυνος της βροχής αποσυγχρόνισε μεταξύ τους τις στρατηγικές των ομάδων, καθώς οι περισσότερες δεν το ρίσκαραν και σημείωσαν αμφότερους τους ταχείς γύρους τους νωρίτερα από το συνηθισμένο. O Γερμανός ήταν αρκετά εκνευρισμένος έπειτα από τις δοκιμές και δήλωσε ότι αν δεν είχε βρει τους πιλότους της McLaren στην πορεία του θα μπορούσε να έχει καταταγεί τρίτος, ωστόσο αυτό που τόνισε ήταν ότι η κατάσταση αυτή ήταν ιδιαίτερα επικίνδυνη. Ο Heidfeld, πρότεινε, προς αποφυγή επανάληψης του συμβάντος στο μέλλον να αλλάξουν οι κανονισμοί -κάτι που ήδη συζητιέται- και να υπάρχει κατώτατος χρόνος για τους οδηγούς καθώς επιστρέφουν στα pits έπειτα από την τελευταία γρήγορη προσπάθειά τους, ακριβώς όπως συμβαίνει και με τον γύρο που κάνουν τα μονοθέσια για να παραταχθούν στην εκκίνηση πριν τον αγώνα (πριν τον αναγνωριστικό γύρο).

Ένατος θα παραταχθεί ο Fernando Alonso. Ο Ισπανός, αν και κατάφερε να εισέλθει στο τρίτο σκέλος (για 68 χιλιοστά του δευτερολέπτου), κινήθηκε ταχύτερα μονάχα από τον Timo Glock. H Renault δεν έμοιαζε ιδιαίτερα υπάκουη, αναγκάζοντας τον Alonso σε αρκετές διορθώσεις, με τον ίδιο να σχολιάζει ότι οφειλόταν στο μεγάλο φορτίο καυσίμου που είχε στο ρεζερβουάρ του, το οποίο εκτιμάει ότι είναι μεγαλύτερο από αυτό που έφεραν οι υπόλοιποι πιλότοι στο Q3. Επιπλέον, ο Ισπανός αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα με τον Heidfeld καθώς και οι δυο επέλεξαν να πραγματοποιήσουν την τελευταία τους προσπάθεια στα τελευταία δευτερόλεπτα της διαδικασίας. Oι δυο οδηγοί πήγαν στους αγωνοδίκες για να διαμαρτυρηθούν για την κατάσταση. Οι αγωνοδίκες έπειτα, κάλεσαν τους δυο οδηγούς της McLaren να παρουσιαστούν ενώπιόν τους.

Ο Jenson Button θα ξεκινήσει 11ος, έχοντας αποκλειστεί από το Q3, αλλά με το πλεονέκτημα ότι μπορεί να επιλέξει το φορτίο καυσίμου με το οποίο θα εκκινήσει τον αγώνα, σε αντίθεση με τους προπορευόμενούς του, οι οποίοι το αποφάσισαν πριν την έναρξη του τελευταίου 10λεπτου των κατατακτήριων δοκιμών. Τον Βρετανό ακολουθεί ο David Coulthard, πίσω από τον οποίο βρίσκεται ένας πολύ βελτιωμένος σε σύγκριση με τη Μελβούρνη Nelsinho Piquet.

O Sebastian Vettel δεν κατάφερε να επαναλάβει την εντυπωσιακή επίδοση της Αυστραλίας, ενώ ιδιαίτερα απογοητευτικός ήταν ο Nico Rosberg, o οποίος μάλλον βιάστηκε να κάνει την τελευταία του προσπάθεια στο δεύτερο σκέλος. Ούτως ή άλλως, οι Williams δεν έδειξαν το ίδιο ανταγωνιστικές με την Αυστραλία στη Μαλαισία. O Rosberg πιστεύει ότι αυτό οφείλεται στον καινούργιο ασφαλτοτάπητα, ο οποίος είναι πολύ πιο λείος από τον παλιό με αποτέλεσμα τα ελαστικά της FW30 να μην λειτουργούν σωστά και ο 22χρονος να γλιστράει υπερβολικά. Εντωμεταξύ, στις ελεύθερες δοκιμές, ο Rosberg είχε χάσει αρκετό χρόνο λόγω διαρροής στα υδραυλικά του μονοθεσίου του. Ο team mate του Γερμανού, Kazuki Nakajima, δεν κατάφερε να προαχθεί καν στο δεύτερο σκέλος και επιπλέον, με την ποινή 10 θέσεων που του επιβλήθηκε για επιθετική οδήγηση στην Αυστραλία, ο Ιάπωνας θα εκκινήσει τελευταίος.

Ο Giancarlo Fisichella κατετάγη και πάλι 17ος, χάνοντας για μια ακόμη φορά την ευκαιρία να μπει στο δεύτερο σκέλος, για 42 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ο Sebastien Bourdais επίσης δεν κατάφερε να μπει στο Q2, καθώς στην τελευταία του προσπάθεια στο τρίτο σκέλος υπέστη βλάβη σε ένα από τα εμπρός δισκόφρενά του και βγήκε εκτός πίστας (σύμπτωμα που παρουσιάστηκε και στον Vettel εχθές, αλλά και τον Webber στις κατατακτήριες δοκιμές της Αυστραλίας). Η Toro Rosso αναγκάστηκε να αντικαταστήσει τον κινητήρα του Γάλλου, έπειτα από τις σημερινές ελεύθερες δοκιμές, εντούτοις, εφόσον πρόκειται για την πρώτη αλλαγή κινητήρα, δεν πρόκειται να επιβληθεί οποιαδήποτε ποινή.
62  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: FORMULA 1 2008 στις: Μάρτιος 23, 2008, 05:32:50 πμ
GP Μαλαισίας - Ελεύθερες δοκιμές Σαββάτου


Για δεύτερη φορά σε ισάριθμους αγώνες, μια BMW Sauber βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων των ελεύθερων δοκιμών Σαββάτου. Ο Nick Heidfeld, κατάφερε μόλις τρία λεπτά πριν από τη λήξη της διαδικασίας, να κινηθεί τρία δέκατα ταχύτερα από τις Ferrari, οι οποίες είχαν κυριαρχήσει στην πλειονότητα του 60λεπτου, διατηρώντας το 1-2 από το 20ʼ.

Ο Γερμανός πιλότος της BMW Sauber, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο του με τη σκληρότερη γόμα! Ο team mate του Heidfeld, Robert Kubica, δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από τον 17ο χρόνο, έχοντας κάνει λάθος στα φρένα για την τελευταία φουρκέτα στο γρήγορο γύρο του. Οι περισσότεροι συνδυασμοί δοκίμασαν τη μαλακή γόμα στα τελικά λεπτά της διαδικασίας, με τις Ferrari να βελτιώνουν τους χρόνους τους, αλλά όχι αισθητά, όπως ακριβώς συνέβη και με τις McLaren.

H Ferrari φαινόταν να απολαμβάνει σημαντική διαφορά επί των αντιπάλων της μέχρι το γύρο του Heidfeld, αντίθετα με την McLaren, η οποία ποτέ δεν φάνηκε ανταγωνιστική εντός των 60 λεπτών. Απόδειξη αυτού είναι και οι θέσεις των δυο οδηγών της βρετανικής ομάδας, με τον Lewis Hamilton (ο οποίος είχε και μια έξοδο κατά τον πρώτο του γύρο στην 8η στροφή) 11o και τον Heikki Kovalainen 16o, ενώ αντίθετα οι Ferrari βρίσκονταν στις θέσεις 2 και 3…

Εκπληκτική ήταν η επίδοση του Jarno Trulli, o οποίος κατετάγη πίσω από τις Ferrari, ακολουθούμενος από τις δυο Red Bull, οι οποίες ξεπέρασαν με τον καλύτερο τρόπο την απογοητευτική χθεσινή ημέρα. Οι αγωνοδίκες επέτρεψαν στην αυστριακή ομάδα να συνεχίσει αυτό το σαββατοκύριακο, έπειτα από την παράδοση τεχνικής αναφοράς όσον αφορά την ανάρτηση της RB4 σε αυτούς. Οι αγωνοδίκες, που εξέτασαν το έγγραφο και επιθεώρησαν το μονοθέσιο, αποφάνθηκαν ότι δεν υπάρχει αιτία αποκλεισμού της ομάδας για λόγους ασφάλειας, εντούτοις η Red Bull παραμένει υπό επίβλεψη για αυτό το σαββατοκύριακο.

Ο Nelsinho Piquet παραλίγο να κάνει την έκπληξη, καθώς στην τελευταία του προσπάθεια σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο τμήμα της πίστας, εντούτοις ένα λάθος στο σύμπλεγμα στροφών 5/6 και να μειώσει το ρυθμό του. Παρά ταύτα, ο Βραζιλιάνος κατετάγη 7ος, όντας 3 δέκατα ταχύτερος από τον team mate του, Fernando Alonso, ο οποίος κατετάγη 12ος.

Οι Jenson Button (Honda), Sebastian Vettel (Toro Rosso) και Timo Glock (Toyota) συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.
63  Διασκέδαση και Ψυχαγωγία (εκτός κουζίνας) / Χιούμορ και διασκέδαση / Απ: test! στις: Μάρτιος 22, 2008, 18:05:04 μμ
Λαχειο ε? Χμμ και να φανταστεις μονο πρωτοχρονιατικο παιρνω τοσα χρονια... Θα το σκεφτω..  Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο
64  Κουβεντούλα / Male Section / Το καλό σεξ περνάει από το... νεροχύτη! στις: Μάρτιος 22, 2008, 08:58:39 πμ
Οι άνδρες που ασχολούνται με το νοικοκυριό βελτιώνουν την αρμονία στη σχέση τους και μπορεί να έχουν πιο ικανοποιητική σεξουαλική ζωή, σύμφωνα με μια αμερικανική έρευνα που δόθηκε στη δημοσιότητα την Πέμπτη. "Σε γενικές γραμμές, όσο περισσότερο ασχολούνται οι άνδρες με τις δουλειές του σπιτιού, τόσο πιο ευτυχισμένες γίνονται οι γυναίκες", εξήγησε ο Σκοτ Κολτρέιν, κοινωνιολόγος στο πανεπιστήμιο Ρίβερσαϊντ της Καλιφόρνιας και εκ των συντακτών της μελέτης. Μια περίληψη της έρευνας δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα της οργάνωσης Συμβούλιο της Σύγχρονης Οικογένειας (CCF). Σύμφωνα με την έρευνα, όταν οι άνδρες κάνουν πολλές δουλειές στο σπίτι αυξάνεται η αίσθηση των γυναικών περί ισονομίας αλλά και η ικανοποίησή τους από το γάμο και έτσι το ζευγάρι έχει λιγότερες συγκρούσεις. "Εμείς οι κοινωνιολόγοι δεν ασχολούμαστε γενικά με αυτά τα ζητήματα, όμως οι θεραπευτές λένε ότι υπάρχει άμεση σχέση ανάμεσα στην αύξηση της ενασχόλησης των ανδρών με το νοικοκυριό και τη συχνότητα των σεξουαλικών επαφών του ζευγαριού", πρόσθεσε ο Κολτρέιν.

Ένας ψυχολόγος, μέλος του CCF, ο Τζόσουα Κόουλμαν, επιβεβαίωσε ότι όταν ένα ζευγάρι μοιράζεται τις δουλειές του νοικοκυριού συνδέεται "με μεγαλύτερη ικανοποίηση στο γάμο" και "μερικές φορές με περισσότερες σεξουαλικές επαφές" και αυτό γιατί οι γυναίκες δηλώνουν πως έλκονται περισσότερο ερωτικά προς τους συζύγους που συμμετέχουν στις δουλειές του σπιτιού.

Η μελέτη αυτή πρόκειται να παρουσιαστεί τον ερχόμενο μήνα στο ετήσιο συνέδριο του CCF στο Σικάγο.
ert.gr


Το πήρα απόφαση θα παρατήσω το λημενικό και θα γίνω νοικοκυρά!!! Χαμόγελο Χαμόγελο Γλώσσα Γλώσσα
Αλήθεια  πιστέυετε οτι αυτή είναι η αλήθεια? Ποδιά και λάτζα?
65  Κουβεντούλα / Σχολιάστε την επικαιρότητα / Απ: Παγκόσμιες Ημέρες στις: Μάρτιος 22, 2008, 08:49:51 πμ
Παγκόσμια μέρα Νερού σήμερα και να μερικές αλήθειες για το πόσιμο νερό

1. Πάνω από το 20% του πληθυσμού της Γης (πάνω από 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι) δεν έχουν πρόσβαση σε πόσιμο νερό.

2. Τα 80% της ιδιωτικής παροχής νερού ελέγχεται από μερικές πολυεθνικές εταιρείες.

3. Ένα γαλώνι εμφιαλωμένο νερό κοστίζει περισσότερο από ένα γαλόνι πετρέλαιο.

4. Η παγκόσμια αγορά εμφιαλωμένου νερού αντιστοιχεί σε 89 δισ. λίτρα και υπολογίζεται ότι η αξία της φτάνει τα 22 δισ. δολάρια.

5. Πάνω από 300 εκατ. άνθρωποι στην Αφρική δεν έχουν πρόσβαση σε πόσιμο νερό και ικανοποιηητικές συνθήκες υγιεινής.

6. Τα Ηνωμένα Έθνη έχουν προτείνει να ανακηρυχθεί η δεκαετία 2005-2015 Διεθνής Δεκαετία Δράσης ‘Νερό για τη Ζωή’. Η προσπάθεια θα ξεκινήσει την παγκόσμια ημέρα του νερού (22 Μαρτίου) 2005.

7. Τέσσερις από τις δέκα μεγαλύτερες εταιρείες που εμπορεύονται προϊόντα νερού συμπεριλαμβάνονται ανάμεσα στις 100 μεγαλύτερες πολυεθνικές του κόσμου.

8. Δέκα επιχειρηματικοί γίγαντες ανταγωνίζονται για τον έλεγχο του νερου. Οι τρεις μεγαλύτεροι είναι γαλλικές εταιρείες, μια είναι Αμερικανική, μια Γερμανική και πέντε προέρχονται απο τη Μ. Βρετανία.

9. Μόνο στις ΗΠΑ, ιδιοτικές εταιρείες που εκμεταλλεύονται υδάτινους πόρους παράγουν κέρδος μεγαλύτερο από 80 δισ. δολάρια το χρόνο, τεσσερις φορές τα ετήσια έσοδα της Microsoft.

10. Η βιομηχανία νερού είναι ήδη μια παγκόσμια επιχείρηση με κύκλο εργασιών 400 δισ. δολάρια το χρόνο, πράγμα που την κάνει μεγαλύτερη και από τη παγκόσμια φαρμακοβιομηχανία.

Παγκόσμια ημέρα του νερού το Σάββατο 22 Μάρτη και η ΕΥΔΑΠ με ανακοίνωσή της, αναφέρει ότι τα αποθέματα νερού που τροφοδοτούν την Αττική και αναλογούν σε 10 μήνες κατανάλωσης, είναι χαμηλότερα σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Ανακοίνωση για την παγκόσμια ημέρα νερού εκδόθηκε και από τον τομέα περιβάλλοντος του ΠΑΣΟΚ, στην οποία αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι: "Οι ραγδαίες αλλαγές στο παγκόσμιο περιβάλλον, κάνουν το νερό, τον σημαντικότερο φυσικό πόρο για την ανθρώπινη ζωή και για την οικονομική δραστηριότητα, στοιχείο ανταγωνισμού και περιοριστικό παράγοντα για την ανάπτυξη στην Ελλάδα. Η Ελληνική κυβέρνηση, έχοντας αγνοήσει τα σημεία των καιρών, βλέπει ξαφνικά και απροετοίμαστη τον εφιάλτη της λειψυδρίας να πλησιάζει, διαπιστώνοντας ότι οι ταμιευτήρες της ΕΥΔΑΠ βρίσκονται στο κόκκινο, καθώς περιέχουν περίπου 400 εκατομμύρια κυβικά μέτρα λιγότερο νερό σε σχέση με πέρυσι.
Η ΔΕΗ, λειτουργώντας με την απόλυτη στήριξη της κυβέρνησης, κάνοντας κακή διαχείριση των αποθεμάτων νερού στους ταμιευτήρες για περιορισμό του κόστους παραγωγής και των οικονομικών της ζημιών, έχει εντείνει σημαντικά το πρόβλημα και οδηγεί τη χώρα σε οριακές συνθήκες για το φετινό καλοκαίρι".
Σχετική ανακοίνωση εξέδωσε και ο ΛΑΟΣ στην οποία αναφέρεται ότι: "Η σημερινή πραγματικότητα της συνεχούς ποσοτικής μείωσης και ποιοτικής υποβάθμισης των υδάτινων πόρων σε ολόκληρο τον κόσμο, είναι μία πρόκληση που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε με επιτυχία αν θέλουμε να συνεχίσουμε να υπάρχουμε ως ανθρωπότητα με τη μορφή που την ξέρουμε σήμερα. Οποιαδήποτε σπατάλη υδάτινων πόρων είναι μερικά ποτήρια νερού που κλέβουμε από τα παιδιά μας".

ert.gr
66  Κουβεντούλα / Περι ανέμων .... / Πουλάει τη... ζωή του όσο όσο! στις: Μάρτιος 22, 2008, 08:42:24 πμ
Ένας άνδρας από την Αυστραλία έβγαλε σε δημοπρασία τη... ζωή του, δηλαδή το σπίτι του, τη δουλειά του, τα ρούχα του, ακόμη και τους φίλους του, μετά τη διάλυση του γάμου του γιατί, όπως λέει, θέλει να κάνει μια καινούρια αρχή. "Είναι καιρός να προχωρήσω. Να κάνω μια εντελώς νέα αρχή. Θέλω να δω πού θα με πάει η ζωή", δήλωσε ο 44χρονος Ίαν Άσερ στην αυστραλιανή τηλεόραση. Ο Άσερ "πουλάει" τη ζωή του μαζί με το σπίτι του στο Περθ, η αξία του οποίου αγγίζει τα 420.000 δολάρια Αυστραλίας. "Το όνομά μου είναι Ίαν Άσερ και βαρέθηκα τη ζωή μου. Δεν την θέλω πια. Μπορείτε να την πάρετε αν θέλετε", γράφει στην ιστοσελίδα του, απ’ όπου παραπέμπει του υποψήφιους αγοραστές στο γνωστό site δημοπρασιών eBay. Η δημοπρασία, που θα ξεκινήσει στις 22 Ιουνίου, αφορά το σπίτι, το αυτοκίνητο, μια μοτοσικλέτα, ένα τζετ-σκι, μια σάουνα αλλά επίσης και τη γνωριμία με τους "θαυμάσιους φίλους" του, ακόμα και τη δουλειά ως πωλητή, σ’ ένα κατάστημα χαλιών του Περθ - αυτή η τελευταία για μια δοκιμαστική περίοδο 15 ημερών. Ο Άσερ είπε ότι η πρώην σύζυγός του έμαθε για τη δημοπρασία και το σχόλιό της ήταν: "Μου φαίνεται λίγο τρελό".
ert.gr


Ειναι τελικα τρελος ή απλα απελπισμένος? Τι πιστευτε?
67  Διασκέδαση και Ψυχαγωγία (εκτός κουζίνας) / Χιούμορ και διασκέδαση / Απ: test! στις: Μάρτιος 22, 2008, 08:32:40 πμ
Αρκετα ενδιαφερον το τεστ.. Το εκανα και πραγματικα εμεινα εκπληκτος πως μεσα απο αυτες τις ερωτησεις κατεληξε σε ενα αληθινο αποτελεσμα.. Σ'ευχαρηστω Γιωτα και μπραβο σου  Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο
68  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Ελληνικοί Αγώνες στις: Μάρτιος 22, 2008, 05:51:24 πμ
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ: Λίγο πριν… 
 
Όλα είναι έτοιμα για την εκκίνηση του σημαντικότερου πρωταθλήματος του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας, του Παν.Π.Ρ. Οδηγοί και ομάδες ετοιμάζονται πυρετωδώς για τον πρώτο αγώνα και εμείς μάθαμε τα σχέδιά τους για τη νέα χρονιά.

Με θετικές ενδείξεις, αναμένεται να ξεκινήσει η σεζόν για τα ράλλυ στη χώρα μας. Το διήμερο 29-30 Μαρτίου, η Ηλεία θα φιλοξενήσει στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές της το Ολυμπιακό Ράλλυ, με το οποίο ξεκινά εθιμοτυπικά τα τελευταία χρόνια το πρωτάθλημα. Με αυτή την αφορμή λοιπόν, επικοινωνήσαμε με την πλειονότητα των πρωταγωνιστών των ράλλυ και όχι μόνο, ώστε να αποκτήσουμε μια πρώτη εικόνα για τα σχέδιά τους ενόψει της νέας χρονιάς.

Όσον αφορά τον πρωταθλητή Λεωνίδα Κύρκο, λογικά θα υπερασπιστεί τον τίτλο του με Mitsubishi Lancer EVO IX και συνοδηγό το Γιώργο Πολυζώη. Γράφουμε λογικά, διότι στην κατοχή της οικογένειας υπάρχουν πλέον 2 Mitsubishi Lancer EVO IX. 
 

Ωστόσο, το δεύτερο δεν είναι έτοιμο ακόμη και δεν έχει αποφασιστεί ποιος εκ των Λεωνίδα και Λάμπρου Κύρκου θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου στον Πύργο. Μακάρι, να δούμε και τους δυο στο πρωτάθλημα, αφού η παρουσία πολλών και αξιόλογων οδηγών είναι κάτι που όλοι θέλουμε. Επίσης, οι Άρης Βωβός – «ΕΛ ΕΜ», θα συμμετάσχουν σε όλους τους χωμάτινους αγώνες ράλλυ με ένα Mitsubishi Lancer EVO IX της ιταλικής Ralliart, ενώ θα λάβουν μέρος και στο ασφάλτινο σκέλος του ράλλυ ΕΛΠΑ, όπου θα διεκδικήσουν τη νίκη σε επίπεδο γενικής. Ακόμη, οι Γρηγόρης Νιώρας – Τάσος Γουσέτης, θα συμμετάσχουν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και στο ράλλυ Ακρόπολις με το εξελιγμένο σε N12 Subaru Impreza της Ελληνικής Αστυνομίας. Νέο αυτοκίνητο και για το Βασίλη Νασούλα, που με το Μιχάλη Πατρικούση θα μοιραστούν ένα Mitsubishi Lancer EVO IX, που προέρχεται από την ιταλική Top Run και πέρυσι βρέθηκε στα χέρια του Βρετανού Mark Higgins, στο ράλλυ Ακρόπολις.
 
 

Αξιοσημείωτη, είναι η επιστροφή των πρωταθλητών 2003, Σωκράτη Τσολακίδη – Σωκράτη Παυλίδη, που θα προσπαθήσουν για το καλύτερο στο πρωτάθλημα με ένα Mitsubishi Lancer EVO IX. Ο πολύπειρος Μανώλης Παναγιωτόπουλος, θα συμμετάσχει εκ νέου με συνοδηγό το Μάνο Αχτίδα και ένα Mitsubishi Lancer EVO IX, ενώ παρών για πρώτη φορά σε χωμάτινους αγώνες, θα είναι ο Νάσος Δασκαλόπουλος, με συνοδηγό το Χρήστο Κουζιώνη και ακόμη ένα Mitsubishi Lancer EVO IX. Σημειώστε ακόμη, την παρουσία 3 Mitsubishi Lancer EVO από την ομάδα του Λευτέρη Αλμπαντάκη. Ο νεαρός Σταμάτης Κατσίμης, θα οδηγήσει πιθανότατα ένα Lancer ένατης εξέλιξης, κάτι που θα συμβεί και με το Βασίλη Κυρίτση, στην πρώτη προσπάθεια και των δυο στο χώμα, με συνοδηγούς τους Απόστολο Αγγελόπουλο και Γρηγόρη Ανδριανόπουλο αντίστοιχα. Ακόμη, ο νεαρός Θανάσης Τσίλης, θα οδηγήσει ένα Mitsubishi Lancer όγδοης γενιάς, κάτι που θα συμβεί και με τον Πάνο Ζήση. Αμφότεροι οι νεαροί οδηγοί, ξεκινούν τη χρονιά με μεγάλες ελπίδες για κάτι καλό. Ακόμη καλύτερη παρουσία από την περσινή, θα επιδιώξει ο Γιάννης Πλάγος, ξανά με το Mitsubishi Lancer EVO VII της Ελληνικής Αστυνομίας και συνοδηγό τον Ανδρέα Φραγκούλη. Ένας ακόμη νεαρός οδηγός, ο Γιώργος Κορωνιός, θα λάβει μέρος επιλεκτικά σε χωμάτινους αγώνες φέτος με Mitsubishi Lancer EVO IX, ώστε να προετοιμαστεί για πλήρη εμπλοκή κατά το 2009. Σημειώστε, πως οι Μάνος και Κώστας Στεφανής, πιθανότατα θα βρεθούν στο πρωτάθλημα από το δεύτερο αγώνα, το ράλλυ Φθιώτιδας, όπως όλα δείχνουν με Mitsubishi Lancer.
 
 

Φυσικά, αρκετοί αξιόλογοι συνδυασμοί θα υπάρχουν και στα δικίνητα αυτοκίνητα. Ο πρωταθλητής F3 χώματος Σωτήρης Οικονόμου, θα συμμετάσχει ξανά με Citroen C2 Challenge, ενώ σε χωμάτινους αγώνες θα δούμε και το νεαρό Γιώργο Γκάλλο, με το γνωστό Peugeot 206. Ακόμη, ο Χρήστος Οικονόμου θα συμμετάσχει, κυρίως για λόγους προβολής του νέου Citroen C2 R2 MAX σε ορισμένους αγώνες. Πολύ θετική είναι η παρουσία αρχικά για το κύπελλο Χώματος και αν βρεθούν χορηγοί για το Παν.Π.Ρ., για τους Χαράλαμπο Γαζετά – Γιώργο Φασκιώτη, με το νέο τους Opel Corsa Super 1600. Επίσης, στα δικίνητα έχουμε και μια πολύ σημαντική επιστροφή. Οι Γιώργος Κοσμόπουλος και Σπύρος Μπαρδάκης, ετοιμάζονται για τη μεγάλη επιστροφή με το ολοκαίνουργιο Renault Clio R3 Maxi, συμμετέχοντας σε ολόκληρο το πρωτάθλημα. Παράλληλα, η «Cosmos Rally», θα υποστηρίξει τον Πατρινό Νικόλα Καρπάνο, που θα συμμετάσχει σε αγώνες του κυπέλλου Ασφάλτου, με το Renault Clio Ragnotti που οδηγούσε ο Γιώργος Κοσμόπουλος στο παρελθόν. Σε μια είδηση της τελευταίας στιγμής, ο Δημήτρης Ψύλλος, αποχωρίστηκε μετά από πολύ καιρό το Mitsubishi Lancer EVO και στο φετινό πρωτάθλημα, θα διεκδικήσει το πρωτάθλημα της F3, πάντα με συνοδηγό τον Κώστα Κόντο και ένα Citroen C2 Kit Car, που οδηγούσε πέρυσι ο Χρήστος Οικονόμου. Τέλος, στην Α/5 θα αγωνιστεί ξανά ο ταχύτατος Γιώργος Πάζης, που δυστυχώς δεν κατάφερε, μέχρι στιγμής, να μεταπηδήσει σε μεγαλύτερη κλάση, καθώς και ο διαρκώς βελτιωμένος Γιάννης Κασίμης, αμφότεροι με Toyota Yaris.
 
 

Πολλά πληρώματα, θα συμμετάσχουν μόνο σε κύπελλα ή επιλεκτικά σε αγώνες. Οι Λευτέρης Σωτήρχος – Νίκος Ζακχαίος, θα αποχωριστούν το αγαπημένο Citroen Saxo Kit Car, για ένα Mitsubishi Lancer EVO IX με το οποίο και αναμένεται να συμμετάσχουν στο κύπελλο Ασφάλτου. Στο θεσμό θα συμμετάσχουν ακόμη οι Άκης Καλούδης – Σπύρος Ρούφος με Mitsubishi Lancer EVO VIII, όπως και οι Τσολακίδης – Παυλίδης, που θα λάβουν μέρος σε όλους τους αγώνες της Βορείου Ελλάδος. Ακόμη ένα πλήρωμα από τη Θεσσαλονίκη, οι Βαγγέλης και Σπύρος Ζάχος, θα διεκδικήσουν τον τίτλο της F2 (δικίνητα έως 2000 κ.εκ.), που επιστρέφει ως κατηγορία στα κύπελλα, με Renault Clio Ragnotti. Στο κύπελλο Βορείου Ελλάδος, θα λάβουν μέρος και οι νεαροί Δημήτρης Παρταλιός – Μίλτος Παπαδόπουλος, με Citroen Saxo της Α/6. Σε επιλεγμένους αγώνες, αναμένεται να δούμε τον πρωταθλητή του 2002 Μάκη Θεργιάκη, πιθανότατα με Mitsubishi Lancer EVO. Στα δυσάρεστα, η διαφαινόμενη αποχώρηση της πρωταθλήτριας F3 ομάδας της Peugeot.

Γενικά, οι συμμετοχές δείχνουν αξιόλογες και ο συναγωνισμός αναμένεται έντονος. Μακάρι, οδηγοί όπως οι Κωνσταντίνος Παραδείσης, Θέμης Χαλκιάς να βρουν τελικά χορηγούς ώστε να συμμετάσχουν, ενώ όπως έχουμε πολλές φορές γράψει, είναι κρίμα οδηγοί όπως οι «Ιαβέρης Junior», Λάμπρος Αθανασούλας, Λευτέρης Μανιαδάκης, Νίκος Γκίκας, Νίκος και Βασίλης Ζάχος, Γιάννης Αναγνωστάκος και αρκετοί ακόμη, να μην έχουν πλήρη εμπλοκή στα ράλλυ.
 
69  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Ελληνικοί Αγώνες στις: Μάρτιος 22, 2008, 05:50:28 πμ
Τατόι Classic: στις 6 Απριλίου 
 
 
 
Το στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τατοΐου ανοίγει ξανά τις πύλες του, ύστερα από 25 χρόνια, για να υποδεχθεί ανθρώπους και αυτοκίνητα που έγραψαν ιστορία στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας, από τα μέσα της δεκαετίας του ’50 μέχρι το 1983. Όπως είναι ήδη γνωστό, το Τατόι θα είναι και το επίκεντρο του φετινού ράλλυ Ακρόπολις, υπενθυμίζοντας κατά ένα τρόπο στους φίλους των ράλλυ και την εποχή που υπήρξε αναπόσπαστο στοιχείο του.

Με το στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τατοΐου να έχει φέτος την ιδιαίτερη τιμητική του, δε μπορούμε παρά να ευχαριστήσουμε το Σύνδεσμο Βετεράνων Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου, που με την έγκριση της ΕΘΕΑ της ΕΛΠΑ και την αμέριστη συμπαράσταση της Πολιτικής και Στρατιωτικής Ηγεσίας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας αποφάσισε να διοργανώσει αγώνα ταχύτητας στο Τατόι. Ο αγώνας θα γίνει την Κυριακή 6 Απριλίου, διαθέτοντας περισσότερες από 50 συμμετοχές, ανάμεσα στις οποίες από πλευράς αυτοκινήτων θα υπάρχουν Ford Escort, Alfa Romeo GTV, Porsche Carrera, Lancia Stratos, Fiat 131 Abarth και πολλά άλλα μεγάλα ονόματα της χρυσής εποχής.

Η επίσημη ανακοίνωση για το «Τατόι Classic» θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 26 Μαρτίου, σε συνέντευξη Τύπου που θα παραχωρήσει ο ΣΒΟΑ στους εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης. Εκεί θα γίνουν γνωστές και περισσότερες λεπτομέρειες, τόσο για τους οδηγούς που θα πάρουν μέρος, όσο και για αυτοκίνητα που θα πάρουν εκκίνηση στο θρυλικό για τα ελληνικά αγωνιστικά δρώμενα ασφαλτοτάπητα.

Την εβδομάδα που μας πέρασε έγιναν και οι αρχαιρεσίες του Συνδέσμου Βετεράνων Οδηγών Αγώνων, στις οποίες ο κ. Μίλτος Ανδριόπουλος επανεξελέγη πρόεδρος. Kαθήκοντα αντιπροέδρου ανέλαβε ο κ. Ακης Σαραντόπουλος, γενικού γραμματέα ο κ. Ευάγγελος Μπιρλιράκης, ταμία ο κ. Ανδρέας Βρετός, ενώ τακτικά μέλη θα είναι οι κ.κ. Τάκης Κουτσίκος, Γιάννης Βασιλειάδης και Αντώνης Στιβαχτάρης, ο οποίος θα είναι επίσης έφορος επικοινωνίας και προβολής του Συνδέσμου. Η θητεία του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΒΟΑ θα είναι για δύο χρόνια.
70  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: Ελληνικοί Αγώνες στις: Μάρτιος 22, 2008, 05:49:41 πμ
Nissan Note Cup 2008: Ξανά μαζί… 
 
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το μοναδικό cup της χώρας αναμένεται να μας κρατήσει συντροφιά με 6 αγώνες, οι οποίοι χωρίζονται σε 4 αναβάσεις και 2 ράλλυ.

Με την ανάβαση Πιτίτσας, ξεκινά και το «Nissan Note Cup 2008», θεσμός με αυτοκίνητα ενιαίων προδιαγραφών, που διοργανώνει η Ν.Ι. Θεοχαράκης. Η περσινή διοργάνωση, στέφθηκε με επιτυχία, αφού ο τίτλος, που κατέληξε στα χέρια του Βασίλη Ζάχου, κρίθηκε στον τελευταίο αγώνα, ενώ σε κάθε αναμέτρηση το θέαμα και ο συναγωνισμός αποζημίωναν εμπλεκόμενους και θεατές.

Η προσπάθεια αυτή θα συνεχιστεί και φέτος, με ορισμένες αλλαγές πάντως. Το πρόγραμμα αποτελείται από 6 αγώνες, εκ των οποίων θα προσμετρήσουν οι 5. Η αρχή θα γίνει το Σαββατοκύριακο με την ανάβαση Πιτίτσας, ενώ θα ακολουθήσουν η ασφάλτινη ημέρα του ράλλυ Φθιώτιδας, οι αναβάσεις Κύμης και Αιγείρας, πριν από το διάλειμμα του καλοκαιριού. Ύστερα, θα ακολουθήσει το ράλλυ Αχαιός, προτού ο θεσμός ολοκληρωθεί με την ανάβαση Ριτσώνας. Αξίζει να πούμε, πως για να μετρήσει ένας αγώνες στη βαθμολογία του cup, θα πρέπει να εκκινήσουν τουλάχιστον 4 Nissan Note. Ο αριθμός των συμμετοχών δυστυχώς μειώθηκε σε σχέση με πέρυσι, αφού μόλις 5 αυτοκίνητα θα βρεθούν στην εκκίνηση. Τα 2 ράλλυ, έχουν συντελεστή 1,5, δηλαδή ο νικητής θα κερδίσει 15 βαθμούς, με όσους βρίσκονται στις επόμενες θέσεις να κερδίζουν 14,13,12 και 11 βαθμούς αντίστοιχα. Από την άλλη, οι αναβάσεις θα έχουν συντελεστή 1, αφού ο νικητής θα καρπώνεται 10 βαθμούς και οι υπόλοιποι θα ακολουθούν με 9,8,7 και 6 πόντους, ανάλογα με τη σειρά κατάταξης.

Από τις μόλις 5 όπως προαναφέραμε συμμετοχές, απουσιάζει ο περσινός κυπελλούχος Βασίλης Ζάχος, όπως και οι Γιώργος Γεροδήμος, Κώστας Μπάσδελης. Από τους περσινούς συμμετέχοντες, την προσπάθειά τους θα συνεχίσουν οι Παναγιώτης Χαλάτσης, Αποστόλης Κυριακούδης, Λευτέρης Αλυγιζάκης και Γιώργος Τάσσης, ως οδηγοί των «ΑΡΜΑ ΕΠΕ», «Nissan Κυριακούδης», «ΑΛΜΑ-CAR» και «Γιάννα Κάλλη ΕΠΕ» αντίστοιχα. Μοναδική καινούργια συμμετοχή, θα είναι αυτή του νεαρού Κωνσταντίνου Χαλιβελάκη, με το δεύτερο Note της «ΑΡΜΑ ΕΠΕ». Αναμφίβολα, αυτή είναι μια ευχάριστη είδηση, αφού ο 22χρονος κυπελλούχος Peugeot 206 Junior Cup για το 2005, αναμένεται να προσφέρει ακόμη μεγαλύτερο συναγωνισμό στο cup.

Με δεδομένες τις πολύ καλές προσπάθειες όλων των πληρωμάτων κατά την περσινή χρονιά, μπορούμε να είμαστε βέβαιοι για το επίπεδο το συναγωνισμού και την ποιότητα των μαχών που θα παρακολουθήσουμε στα βουνά. Μελανό σημείο, αποτελεί η μείωση των συμμετοχών στο μοναδικό cup της χώρας μας. Οι συγκεκριμένοι θεσμοί, που έχουν υπάρξει κατά καιρούς φυτώρια για εξαιρετικούς οδηγούς, θα έπρεπε να συνεχίζουν να υπάρχουν με τέτοιο τρόπο, κάτι που πάντως δε συμβαίνει και μόνο προβληματισμό μπορεί να δημιουργήσει, όχι μόνο αναφορικά με το παρόν, αλλά και με το μέλλον. Ας ελπίσουμε, η συνέχεια να είναι διαφορετική και με αρχή το Note Cup, η κατάσταση να αντιστραφεί και τα cup ενιαίων, να ανθίσουν ξανά
 
71  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: WRC 2008 στις: Μάρτιος 22, 2008, 05:46:40 πμ
Στα χρώματα της Red Bull η Citroen 
 
Την συμφωνία της με την Red Bull ανακοίνωσε η Citroen, η οποία για πρώτη φορά από την εμπλοκή της στο WRC θα έχει έναν τόσο μεγάλο χορηγό, ο οποίος θα καλύπτει μεγάλο μέρος του αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα, την περίοδο των Loeb και Sainz οι δύο Xsara είχαν τα αυτοκόλλητα της Telefonica Movistar στους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, την ώρα που η Xsara του Γάλλου τέσσερις φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή στα χρώματα της Goulouises, δεν είχε να κάνει με την εργοστασιακή ομάδα, αλλά με την βελγική Kronos, η οποία είχε κλείσει τη συμφωνία. Ο επικεφαλής της Citroen Sport, Olivier Quesnel, εμφανίστηκε σαφώς ικανοποιημένος για την επίτευξη της συμφωνίας, με τα αυτοκίνητα να εκκινούν με τα συγκεκριμένα χρώματα από τον αμέσως επόμενο αγώνα στην Αργεντινή. «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που έχουμε την ευκαιρία να δουλέψουμε μαζί με μία τόσο δυναμική εταιρία όπως η Red Bull. Η εικόνες και των δύο εταιριών ταιριάζουν και ουσιαστικά συμπληρώνουν η μία την άλλη και ουσιαστικά ταιριάζουν ιδανικά, ειδικά από την στιγμή που η Citroen είναι μία δυναμική εταιρία, σε έναν αντίστοιχα εντυπωσιακό θεσμό, όπως είναι το WRC.
72  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: WRC 2008 στις: Μάρτιος 22, 2008, 05:45:08 πμ
Δικίνητο το μέλλον του WRC; 
 
Με αφορμή το Συμβούλιο της FIA, στις 26 Μαρτίου, σχετικά με το μέλλον του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, οι φήμες είναι πολλές. Η τελευταία εξ αυτών θέλει τους πρωταγωνιστές να οδηγούν αυτοκίνητα με κίνηση στους δυο τροχούς.

Όπως είναι γνωστό, η μορφή και οι κανονισμοί του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ θα μεταβληθούν σύντομα και αυτό έχει δώσει λαβή για δημιουργία διάφορων φημών. Πρόσφατα, το πιο επικρατές σενάριο ήθελε τη νέα μεγάλη κατηγορία του WRC να αποτελείται από αυτοκίνητα Super 2000, με διαφορά στην προσθήκη κομπρέσορα, αφού τα αυτοκίνητα προδιαγραφών Super 2000 που συμμετέχουν στο IRC και σε περιφερειακά πρωταθλήματα, είναι ατμοσφαιρικά. Σύμφωνα με πληροφορίες πάντως, φήμες θέλουν από το 2010 τα αυτοκίνητα από τετρακίνητα να μετατρέπονται σε δικίνητα, κάτι που δε θα αποτελέσει απλά αλλαγή στους κανονισμούς, μα θα αλλάξει εκ βάθρων το πρωτάθλημα. Ο πρόεδρος της FIA Max Mosley, εμφανίζεται θετικός στο ενδεχόμενο. Οι λόγοι που οδηγούν σε αυτή την επιλογή, αφορούν στη προσπάθεια επίτευξης πιο αργών, περισσότερο ασφαλών και φθηνότερων αγωνιστικών αυτοκινήτων, που πάντως θα έχουν εξαιρετικές επιδόσεις.

O πρόεδρος της Επιτροπής Ράλλυ στη FIA Morrie Chandler, προχώρησε περισσότερο, τονίζοντας πως αν δεν υπάρξει κάποια συμβιβαστική λύση κατά το Συμβούλιο της 26ης Μαρτίου, τότε ίσως η λύση των δικίνητων αυτοκινήτων να προχωρήσει, αφού τότε θα διαφανεί ως η ιδανικότερη λύση, σύμφωνα με τους ιθύνοντες την τύχη του σπορ. Πριν την εμφάνιση του Audi Quattro κατά τις αρχές της δεκαετίας του 1980, τα πισωκίνητα αυτοκίνητα (Lancia 037, BMW M3, Fiat Abarth, Opel Manta, Ford Escort) προσέφεραν πολύ θέαμα και ενθουσίαζαν τους θεατές. Ο Chandler, πιστεύει πως η πρόσφυση που έχουν τα σημερινά αυτοκίνητα, δεν προσφέρει τίποτε στους θεατές, που θέλουν πλαγιολισθήσεις μέσα στις ειδικές διαδρομές, δίνοντας τον τόνο της αλλαγής στους κανονισμούς του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Βέβαια, αναγνώρισε πως τα δικίνητα και ειδικά τα πισωκίνητα αυτοκίνητα, δεν αποτελούν το κομμάτι της αγοράς εκείνο, που ενδιαφέρει άμεσα τους Κατασκευαστές.

Οι πρώτες αντιδράσεις σε ενδεχόμενη τέτοια αλλαγή δεν άργησαν να έρθουν, αφού ο διευθυντής της Subaru Richard Taylor τάχθηκε ενάντια σε αυτό, λέγοντας πως σε τέτοια περίπτωση η Subaru θα αποσυρθεί, αφού η αγορά όπου απευθύνεται η εταιρία βρίσκεται στα τετρακίνητα αυτοκίνητα. Μένει να δούμε ποιες θα είναι οι εξελίξεις σε αυτό το σημαντικό θέμα
 
73  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: FORMULA 1 2008 στις: Μάρτιος 22, 2008, 05:43:09 πμ
GP Mαλαισίας - Ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής 
 
Παρά το γεγονός ότι η Ferrari έδειχνε να είναι 1 δευτερόλεπτο στο γύρο ταχύτερη από οποιοδήποτε άλλο μονοθέσιο στην πίστα ολόκληρη την ημέρα, ο Lewis Hamilton κατάφερε 5 λεπτά πριν τη λήξη της δεύτερης περιόδου να κινηθεί ταχύτερα από τις F2008.

H Ferrari σημείωσε το 1-2 στην πρώτη περίοδο, με τον Felipe Massa να κινείται πάνω από ένα δευτερόλεπτο ταχύτερα από οποιονδήποτε άλλο οδηγό. Εντούτοις δεν υπήρχαν χαμόγελα στα pits της ιταλικής ομάδας, καθώς ο Kimi Raikkonen αναγκάστηκε να παρκάρει το μονοθέσιό του στην πίστα στο μέσο της διαδικασίας διότι δεν υπήρξε σωστή συνεννόηση του pit wall με τις με τον Φινλανδό, ο οποίο εντέλει... έμεινε από καύσιμα!

Τα καλά νέα για τη Ferrari, ήταν πως παρά το γεγονός ότι ο Raikkonen είχε συμμετάσχει μονάχα στο μισό 90λεπτο, οι δυο McLaren δεν κατάφεραν να καταρρίψουν το χρόνο του μέχρι το τέλος της διαδικασίας… Ο Heikki Kovalainen σημείωσε τον τρίτο χρόνο στο τέλος της διαδικασίας, ενώ ο Lewis Hamilton αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την τελική του προσπάθεια, μετά από μία έξοδο. Ο Βρετανός συνέχισε, εντούτοις ύστερα από λίγες στροφές επιβράδυνε σημαντικά και κατευθύνθηκε πολύ αργά στα pits της ομάδας, λόγω μικροπροβλημάτων στο κιβώτιο της MP4-23, που δεν του επέτρεπαν να αλλάξει σχέση. Παράλληλα, έγινε γνωστό ότι ο Ron Dennis θα δώσει εντέλει το παρών στη Μαλαισία (από αύριο), έχοντας τακτοποιήσει τα οικογενειακά ζητήματα που τον ήθελαν στην Αγγλία.

Μεταξύ των δυο McLaren κατάφερε να τοποθετήσει την Williams του ο Nico Rosberg, χρησιμοποιώντας την πιο μαλακή γόμα στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας, η οποία είχε ξεκινήσει αρκετά δύσκολα για τη βρετανική ομάδα. Ο Γερμανός πιλότος της Williams, τόνισε ότι η ομάδα δεν θα πρέπει να ενθουσιαστεί υπερβολικά με το αποτέλεσμα της Μελβούρνης, καθώς είναι ακόμη η 4η ομάδα και υπό φυσιολογικές συνθήκες αυτό σημαίνει ότι θα παλεύει για την 7η θέση… Ο 22χρονος τόνισε όμως ότι η FW30 είναι πολύ καλή στις εκκινήσεις.

Πίσω από τον Hamilton κατατάχθηκαν οι δυο Renault, με τον Fernando Alonso να είναι μόλις 12 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον πρωτοεμφανιζόμενο team mate του (o οποίος όμως γνωρίζει την πίστα από τις περυσινές ιδιωτικές δοκιμές σε αυτήν), Nelsinho Piquet. O Ισπανός δήλωσε αισιόδοξος ότι η γαλλική ομάδα μπορεί να μειώσει τη διαφορά από τις κορυφαίες, αν και θα πρέπει να επικεντρωθεί σε μερικούς τομείς όπως είναι η αεροδυναμική και οι αναρτήσεις (αναβαθμίσεις σε αυτό τον τομέα θα παρουσιαστούν στο Ισπανικό Grand Prix), καθώς κατά την άποψή του, η R28 δεν έχει ακόμη τη δυνατότητα να αντλήσει το μέγιστο από τα ελαστικά της Bridgestone. O τεχνικός διευθυντής της Renault, Bob Bell πάντως, δεν ανησυχεί τόσο για τον τρόπο χρήσης των ελαστικών, όσο για την απόδοση της R28 σε ανομοιόμορφο οδόστρωμα και κατά τα περάσματα επάνω από kerbs, όπου το γαλλικό μονοθέσιο φαίνεται ότι υστερεί.

Ο Robert Kubica παρέμεινε στα pits μέχρι το τελευταίο δεκάλεπτο της διαδικασίας, ενόσω οι μηχανικοί του αντικαταστούσαν το κιβώτιό του, καθώς είχαν παρατηρηθεί ιδιαίτερα υψηλές πιέσεις, οι οποίες θα μπορούσαν να προκαλέσουν ζημιά στο σύστημα απαγωγής θερμότητας. Παρά ταύτα, ο Πολωνός κατάφερε να σημειώσει τον 8ο χρόνο εμπρός από τον πολύ καλό Jenson Button με την Honda, με τον Jarno Trulli να συμπληρώνει τη δεκάδα.

 
Η Red Bull είχε ένα πολύ άσχημο πρωινό, καθώς ο David Coulthard βγήκε εκτός πίστας στην μέση του ταχύτατου chicane της στροφής 12. O Σκοτσέζος ένιωσε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τον εμπρός δεξί τροχό του, έπεσε σε μια λακκούβα πριν να συναντήσει το kerb, το μονοθέσιό του απογειώθηκε και διέλυσε ολοσχερώς την εμπρός ανάρτησή του πριν ακινητοποιηθεί στην αμμοπαγίδα, στο μέσο περίπου της διαδικασίας, λόγω αστοχίας των συγκολλήσεων ενός ψαλιδιού της εμπρός ανάρτησης, το οποίο ήταν καινούργιο και είχε τοποθετηθεί στο μονοθέσιο έπειτα από τη Μελβούρνη. Η Red Bull αποφάσισε ο Coulthard να μη συμμετάσχει στη δεύτερη περίοδο, για λόγους ασφάλειας, αφού μεταξύ των δυο περιόδων δεν υπήρχε χρόνος για να γίνει έλεγχος του σασί για ρωγμές με τη χρήση υπέρηχων. Οι αγωνοδίκες κάλεσαν τον αγωνιστικό διευθυντή (Christian Horner) και τον τεχνικό αντιπρόσωπο (Adrian Newey) να παρουσιαστούν ενώπιόν τους και να εξηγήσουν τα αίτια του ατυχήματος. Στη συνάντηση αυτή, αποφασίστηκε η ομάδα να παραδώσει στους αγωνοδίκες μια τεχνική αναφορά, στην οποία θα προσπαθήσει να αποδείξει ότι το μονοθέσιό της δεν είναι επικίνδυνο, καθώς ενδέχεται να αποκλειστεί από το υπόλοιπο σαββατοκύριακο! O Horner δήλωσε ότι δεν υπάρχει ανησυχία για την ασφάλεια των RB4, καθώς η ομάδα έχει διανύσει 10.000 χιλιόμετρα δοκιμών με αυτά τα εξαρτήματα.

Κάτι παραπάνω από 20 λεπτά αργότερα, η Red Bull έβλεπε τον κινητήρα του Mark Webber να παίρνει φωτιά στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού και τον Αυστραλό να κάνει… αναστροφή και να παρκάρει την RB4 ανάποδα στο pit lane.

Παράλληλα, η Toro Rosso είδε τον Sebastian Vettel να καταλήγει στην αμμοπαγίδα της τελευταίας φουρκέτας αφού κάτι είχε καταρρεύσει στο εμπρός δεξί δισκόφρενο της STR2B, αφήνοντας ένα σύννεφο καπνού πίσω του, ακριβώς όπως συνέβη όταν έσπασε ο δίσκος του Webber στις κατατακτήριες δοκιμές της Αυστραλίας.

Ακόμη μια εγκατάλειψη της διαδικασίας ήταν αυτή του Adrian Sutil, του οποίου το μονοθέσιο άρχισε να βγάζει καπνούς έπειτα από μόλις 5 γύρους. Οι έξοδοι από την πίστα ήταν αρκετές, ιδιαίτερα στα πρώτα λεπτά, όπου η πίστα παρείχε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές πρόσφυσης, αφού ο πρόσφατα ασφαλτοστρωμένος ασφαλτοτάπητας δεν είχε στρωθεί ακόμη με λάστιχο, με τους Bourdais, Glock, Piquet, Nakajima, Heidfeld και Vettel να βγαίνουν εκτός, αλλά να καταφέρνουν να συνεχίσουν. 
 


Η Ferrari κυριαρχούσε και 85 από τα 90 λεπτά της δεύτερης περιόδου, με τον Kimi Raikkonen επικεφαλής έως το 70ό λεπτό, κατά το οποίο ο team mate του, Felipe Massa κινήθηκε ταχύτερα και στη συνέχεια βελτίωσε και άλλο την επίδοσή του.

Εντούτοις, πέντε λεπτά πριν το τέλος, ο Lewis Hamilton, με τη μαλακότερη γόμα, βρήκε κάπου αυτό το δευτερόλεπτο σχεδόν που τον χώριζε από τις Ferrari και κινήθηκε 1,5 δέκατο ταχύτερα από τον Βραζιλιάνο. Μάλιστα, ο Βρετανός κινήθηκε ακόμη ταχύτερα στους δυο πρώτους τομείς της πίστας στο δεύτερο γύρο του με το καινούργιο σετ, πριν αποφασίσει να μπει στα pits.

Εκπληκτικός ήταν ο χρόνος του Jenson Button στα τελευταία δευτερόλεπτα, ο οποίος του εξασφάλισε την τέταρτη θέση, ενώ το ίδιο εντυπωσιακός ήταν και ο χρόνος που σημείωσε ο Sebastian Vettel από το 20ό κιόλας λεπτό, με τη μαλακότερη γόμα, ο οποίος αρχικά τον είχε φέρει στη δεύτερη θέση (όπου και παρέμεινε για πάνω από μισή ώρα). Η δεύτερη περίοδος δεν ήταν το ίδιο θετική και για τον Sebastien Bourdais, ο οποίος παραλίγο να συγκρουστεί με την BMW Sauber του Nick Heidfeld καθώς έβγαινε από τα pits της Toro Rosso για τον πρώτο του γύρο, ο οποίος έμελλε να είναι και ο… τελευταίος του, καθώς ο κινητήρας της Ferrari παρέδωσε το πνεύμα, έπειτα από ένα λάθος στην αλλαγή μήκους σχέσεων του κιβωτίου της STR2B…

Ο Jarno Trulli σημείωσε τον 6ο χρόνο, για να καταταγεί εμπρός από τη δεύτερη McLaren, αυτή του Heikki Kovalainen. O Robert Kubica με την BMW Sauber ακολούθησε το Φινλανδό, ενώ ο Giancarlo Fisichella εντυπωσίασε και πάλι με την Force India, σημειώνοντας τον 9ο χρόνο της ημέρας.

Ο Kazuki Nakajima κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα του Nico Rosberg και ολοκλήρωσε την πρώτη δεκάδα. Ο Fernando Alonso είχε ένα δύσκολο 90λεπτο, καθώς λίγο πριν τη μισή ώρα είχε ένα τετ-α-κέ 180 μοιρών στην τελευταία φουρκέτα, ενώ στα μισά της διαδικασίας έχασε τη δεύτερη σχέση από το κιβώτιό του, γεγονός που τον ανάγκασε να παρακολουθήσει τη συνέχεια της διαδικασίας από τα pits.

Για μια ακόμη φορά οι μικροέξοδοι δεν έλειπαν, με τους Heidfeld, Kovalainen, Vettel, Fisichella και Webber να βγαίνουν εκτός πίστας στιγμιαία, αλλά να συνεχίζουν κανονικά.
 
 
rally.gr
74  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: FORMULA 1 2008 στις: Μάρτιος 22, 2008, 05:40:44 πμ
O Berger θέλει να παραμείνει στην Toro Rosso 
 
Πριν από λίγες ημέρες, σε μια συνέντευξή του, ο συνιδιοκτήτης της Toro Rosso, Dietrich Mateschitz είχε δηλώσει ότι ψάχνει αγοραστή για την ιταλική ομάδα. O άνθρωπος στον οποίο ανήκει η… υπόλοιπη μισή ομάδα όμως, ο Gerhard Berger, ανακοίνωσε σήμερα ότι θέλει να παραμείνει στην ομάδα, αν και αυτό δεν είναι δεδομένο και κατά πάσα πιθανότητα θα εξαρτηθεί από τις διαπραγματεύσεις με τους πιθανούς αγοραστές.

Ο 48χρονος Αυστριακός πρώην πιλότος της Formula 1 (με 10 νίκες στο παλμαρέ του), αποκάλυψε ότι ο Mateschitz δεν τον είχε ενημερώσει για τις προθέσεις του πριν δώσει τη συνέντευξη στην οποία έκανε τις προαναφερθείσες αποκαλύψεις… Στη διοίκηση της ομάδας, ο Berger είχε αναλάβει τον αγωνιστικό τομέα και ο Mateschitz τον οικονομικό. Το σχέδιο ήταν η ανύψωση της ομάδας από ουραγό σε μεσαίου δυναμικού, μέσω της στενής συνεργασίας με τη Red Bull Technology.

Δεδομένων των όρων της καινούργιας Συνθήκης Ομόνοιας όμως, που θέλει όλες τις ομάδες να σχεδιάζουν και να κατασκευάζουν τα δικά τους μονοθέσια, το σχέδιο αυτό δεν έχει πλέον μέλλον, καθώς χρειάζονται σημαντικές επενδύσεις για να υλοποιηθεί και ο Mateschitz έχει ακόμη μια ομάδα στη Formula 1 να υποστηρίξει… O Berger δήλωσε ότι θα προτιμούσε να συνεχίσει τη συνεργασία του με τη Red Bull αν και κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν.

Ο Berger εμπιστεύεται το λόγο του Mateschitz και δηλώνει σίγουρος ότι η ομάδα δεν πρόκειται να πουληθεί εντός της σεζόν του 2008 και ότι θα καταλήξει σε σωστά χέρια.

Ο Berger παραδέχθηκε ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να διατηρήσει το 50% της ομάδας που κατέχει, ενώ απέκλεισε την περίπτωση να αγοράσει το μερίδιο του Mateschitz, καθώς δεν έχει τα χρήματα να το κάνει. Εντούτοις, αυτό δε σημαίνει ότι μονάχα το 50% της ομάδας είναι προς πώληση και το αν θα εξακολουθήσει την πορεία του με την Toro Rosso θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τις διαπραγματεύσεις με πιθανούς αγοραστές και τις προθέσεις τους.

Ο Aυστριακός δήλωσε επίσης ότι δεν έχει συναντηθεί ποτέ με τον Tony Teixeira, τον ιδιοκτήτη του πρωταθλήματος A1GP, ο οποίος είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για την ομάδα πέρυσι, ενώ ξεκαθάρισε ότι η παρουσία του Ρώσου τραπεζίτη Roustam Tariko στα paddock της Μελβούρνης ήταν απλά μια φιλική επίσκεψη και δεν είχε καμία σχέση με την πώληση της ομάδας. Τον χαρακτήρισε ως έναν πολύ καλό πιθανό σπόνσορα, καθώς η αναζήτηση αυτών δε σταματά ποτέ, αλλά τόνισε και άλλες ομάδες έχουν συνομιλήσει μαζί του για μια πιθανή χορηγία, συμπεριλαμβανομένης και της Force India. Eπίσης, χαρακτήρισε ως αβάσιμες τις φήμες που θέλουν το γιο του Jean Todt, Nicolas, ιδιοκτήτη της ομάδας GP2, ART και μάνατζερ του οδηγού της Toro Rosso, Sebastien Bourdais (αλλά και του Felipe Massa) να αναλαμβάνει ενεργό ρόλο στην ιταλική ομάδα.

O Berger τόνισε επίσης ότι η αξία κάθε εταιρίας είναι οι υπάλληλοί της και πως είναι ξεκάθαρο ότι η ομάδα αποτελεί έναν αμιγώς ιταλικό οργανισμό και ως τέτοιος θα πρέπει να συνεχίσει να βασίζεται στη Faenza. Οι εγκαταστάσεις εκεί έχουν ακόμη τη δυνατότητα να κατασκευάσουν μονοθέσια, το ερώτημα όμως είναι με τι βαθμό ποιότητας… Παράλληλα, ο Berger αποκάλυψε ότι η συμφωνία με τη Ferrari για την προμήθεια κινητήρων λήγει στο τέλος του 2009.
 
 
rally.gr
75  Κουβεντούλα / Auto - Moto / Απ: FORMULA 1 2008 στις: Μάρτιος 22, 2008, 05:39:44 πμ
Η McLaren θα τροποποιήσει τον περιοριστή ταχύτητας της ΜΡ4-23 
 
Έπειτα από το συμβάν του τελευταίου γύρου του Aυστραλιανού Grand Prix, όπου o Heikki Kovalainen αφότου είχε μόλις προσπεράσει τoν Fernando Alonso, ενεργοποίησε κατά λάθος στην ευθεία τον περιοριστή ταχύτητας, όταν πήγε να αλλάξει φιλμ στην καλύπτρα του κράνους του, χάνοντας την τέταρτη θέση που είχε μόλις κερδίσει, η McLaren θα τροποποιήσει τον περιοριστή ταχύτητας της ΜΡ4-23, έτσι ώστε αυτός να μην είναι δυνατό να ενεργοποιηθεί κατά λάθος.

Ο οδηγός δοκιμών της Ferrari, Marc Gene είχε αποκαλύψει ότι το αντίστοιχο σύστημα της ιταλικής ομάδας δεν ενεργοποιείται όταν υπάρχει μεγάλη σχέση στο κιβώτιο ή το μονοθέσιο κινείται με υψηλή ταχύτητα.

Ο διευθυντής μηχανολογίας της McLaren, Paddy Lowe, αποκάλυψε ότι η ομάδα θα τροποποιήσει το σύστημα περιορισμού ταχύτητας για το pit lane, το οποίο έχει ανώτατο όριο.

Δεν έγινε σαφές αν η McLaren θα επιλέξει να τροποποιήσει την εργονομία του τιμονιού, η θα ρυθμίσει κατά αυτό τον τρόπο το λογισμικό του μονοθεσίου, ώστε να μην ενεργοποιείται ο περιοριστής ταχύτητας παρά μόνο υπό συγκεκριμένες συνθήκες.

Ο ίδιος ο Kovalainen δήλωσε επί του θέματος: «Δεν έχουμε κάνει εργονομικές αλλαγές, αλλά κοιτάζουμε να το τροποποιήσουμε, έτσι ώστε να μην μπορώ να το ενεργοποιήσω σε υψηλή ταχύτητα. Μπορούμε να το κάνουμε αυτό, ειδάλλως είναι δύσκολο να το αλλάξουμε μεταξύ των δύο αγώνων διότι δεν θα έχουμε τη δυνατότητα να το δοκιμάσουμε και να το κάνουμε αξιόπιστο. Έτσι και αλλιώς, δεν πρόκειται να το χτυπήσω κατά λάθος ξανά».

Ο Φινλανδός μίλησε επίσης και για τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει τους πρώτους αγώνες της σεζόν: «Νομίζω ότι στην πραγματικότητα θα προσπαθήσω να βελτιωθώ βήμα με βήμα και να μην υπερβάλλω, κάνοντας λάθη όπως συνέβη μερικές φορές πέρυσι. Ξέρω ότι θα ακολουθήσουν πολλά ακόμα και ότι θα βελτιωθώ καθώς η σεζόν θα προχωράει, δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό. Επίσης, θα προσπαθήσω να διατηρήσω την τάση να βελτιώνομαι. Φυσικά, δεν θα κάνω απλά βόλτα, όταν νιώσω ότι το μονοθέσιο αποδίδει καλά και μου ταιριάζει θα πιέσω παραπάνω. Αν δεν αισθάνομαι απόλυτα καλά το μονοθέσιο θα μειώσω το ρυθμό μου και θα ακολουθήσω αυτόν που μπορώ. Νομίζω ότι το αποτέλεσμα του αγώνα (της Αυστραλίας) είχε μεγάλη αντίθεση με τον περυσινό μου αγώνα με τη Renault. Αυτό είναι πάντα καλό να το ακούς. Το νιώθω έτσι και αλλιώς, ακόμη και αν ο κόσμος δεν μου το λέει: Νιώθω ότι αυτή η ομάδα με υποστηρίζει εκατό τοις εκατό και ότι έχω τις ίδιες ευκαιρίες με τον Lewis. Δεν έχω κάτι αρνητικό να πω για οποιονδήποτε. Φυσικά, όταν σου δίνουν θετική ανταπόκριση, σημαίνει ότι έχεις κάνει κάτι καλό και το λάθος που έκανα, συμβαίνει και δεν υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω γι' αυτό τώρα, πέραν από το να διασφαλίσω ότι δεν πρόκειται να το επαναλάβω. Η ομάδα ήταν πολύ ήρεμη για αυτό. Είναι εντάξει. Αυτή η ομάδα γνωρίζει το δυναμικό μου. Γνωρίζω ότι αν τα πράγματα πάνε καλά μπορούμε να τα καταφέρουμε. Θα προσπαθήσουμε ξανά αυτό το σαββατοκύριακο. Χρειάζομαι ακόμη να βελτιώσω το στήσιμο του μονοθεσίου και να δίνω καλύτερες πληροφορίες στους μηχανικούς μου. Επίσης είμαι σίγουρος ότι μπορώ να πιέσω λίγο περισσότερο κατά το φρενάρισμα και στις αργές στροφές, νομίζω ότι μπορώ να βρω λίγο ακόμη χρόνο. Στις υψηλές ταχύτητες τα πράγματα είναι αρκετά καλά».
 
 
rally.gr
Σελίδες: « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 13 »