GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Απρίλιος 23, 2024, 22:31:33 μμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
|-+  Κουβεντούλα
| |-+  Male Section
| | |-+  Auto - Moto
| | | |-+  FORMULA 1 2008
Σύνθετη αναζήτηση
  0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σελίδες « 1 2 3 4 5 » Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: FORMULA 1 2008  (Αναγνώστηκε 27054 φορές)
Απάντηση #15
« στις: Μάρτιος 15, 2008, 08:54:01 πμ »
pxpontios Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 183
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
Και εκει που περιμενες οσο τιποτα αλλο στο κοσμο αυτο να ξεκινησει επιτελους ακομα μια χρονια η φορμουλα 1... η ιστορια επαναλαμβανετε.. Ο Kimi παλι εχει μια απο τα ιδια και ο Hamilton προς την δοξα τραβα.. Ελπιζω το ξενυχτι που ειχα σημερα αλλα και το αυριανο να αξιζει..
Καταγράφηκε
Οποιος τολμα να αγαπα αληθινα, ηρωας θα ειναι παντα, βαθια...
 
Απάντηση #16
« στις: Μάρτιος 17, 2008, 08:40:54 πμ »
pxpontios Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 183
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
GP Αυστραλίας: Ο Hamilton κυριαρχεί σε ένα χαοτικό αγώνα

O Lewis Hamilton έγινε ο πρώτος νικητής του 2008, αφού κανείς (ούτε τρεις περίοδοι ασφάλειας) δεν κατάφερε να τον απειλήσει, σε έναν αγώνα όπου μόλις 7 μονοθέσια είδαν την καρό σημαία.

Ο Βρετανός οδηγός της McLaren έχασε την πρωτοπορία μονάχα όταν πραγματοποίησε τους ανεφοδιασμούς του, οι οποίοι έμοιαζαν να είναι εναρμονισμένοι με τις διακοπές του αγώνα από το αυτοκίνητο ασφάλειας. Ο Hamilton ξεκίνησε τη σεζόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και αποκάλυψε στη συνέντευξη Τύπου ότι έλεγχε το ρυθμό του έτσι ώστε να διατηρήσει τα ελαστικά του, σχολιάζοντας ότι θα μπορούσε να έχει πάει ταχύτερα! Τα πολλαπλά συμβάντα αλλά και ένα πολύ γρήγορο πρώτο pit stop επέτρεψαν και στο Nick Heidfeld να τερματίσει στη δεύτερη θέση, ισοφαρίζοντας την καλύτερη επίδοση της καριέρας του, ενώ ο Nico Rosberg ανέβηκε στο βάθρο για πρώτη φορά στην καριέρα του στη Formula 1! Η McLaren παραλίγο να κάνει το 1-2, κάτι το οποίο αποτράπηκε από την τελευταία περίοδο ασφάλειας, καθώς ο Heikki Kovalainen ο οποίος βρισκόταν στην πρωτοπορία εκείνη τη στιγμή δεν είχε πραγματοποιήσει ακόμη το δεύτερο ανεφοδιασμό του. Ο Φινλανδός μπήκε στα pits αφότου ο αγώνας επέστρεψε στον κανονικό του ρυθμό, χάνοντας αρκετές θέσεις. Απογοητευτική ήταν η εμφάνιση της Ferrari, καθώς κανένα από τα μονοθέσιά της δεν τερμάτισε!

Παρʼ όλα αυτά, ο Kimi Raikkonen πήρε τον βαθμό της 8ης θέσης! Αυτό συνέβη διότι ο Rubens Barrichello (ο οποίος τερμάτισε 6ος), ακυρώθηκε όμως από το αποτέλεσμα του αγώνα, επειδή παραβίασε τον κόκκινο σηματοδότη του pit lane κατά το δεύτερο ανεφοδιασμό του, ο οποίος πραγματοποιήθηκε αντικανονικά, υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφάλειας. Ο Βραζιλιάνος, εξέτισε για την παράβαση αυτή ποινή στάσης 10 δευτερολέπτων στα pits, εντούτοις η παραβίαση του σηματοδότη, σήμανε και την ακύρωσή του. Ο Raikkonen, έχοντας συμπληρώσει το 90% της απόστασης που κάλυψε ο νικητής (εγκατέλειψε 5 γύρους πριν τον τερματισμό), καταχωρήθηκε στην κατάταξη σα να έχει ολοκληρώσει τον αγώνα.

Απρόσμενη ήταν η 4η θέση του Fernando Alonso, ο οποίος επωφελήθηκε από τις πολλαπλές εγκαταλείψεις, έχοντας έναν δύσκολο αγώνα στη μεγαλύτερη διάρκειά του, καταφέρνοντας να διατηρήσει πίσω του στους τελευταίους γύρους τον Heikki Kovalainen. Ο Φινλανδός είχε προσπεράσει στον προτελευταίο γύρο τον δυο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή που έχει κληθεί να αντικαταστήσει ισάριθμες φορές, εντούτοις πάτησε κατά λάθος στην ευθεία τον περιοριστή ταχύτητας για το pit lane και ο Alonso άρπαξε ξανά την 4η θέση καθώς οι δυο τους κατυθύνονταν προς τον τελευταίο γύρο!

Ο Kazuki Nakajima είχε έναν επεισοδιακό αγώνα, αφού συγκρούστηκε δυο φορές, μια εκ των οποίων με τον Robert Kubica υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφάλειας ουσιαστικά (επαφή που ανάγκασε τον Πολωνό να εγκαταλείψει), αλλά κατάφερε να σημειώσει τους πρώτους του βαθμούς, όπως και ο Sebastien Bourdais, στο ντεμπούτο του, παρά το γεγονός ότι ούτε ο Γάλλος είδε την καρό σημαία, προδομένος από τον κινητήρα της Ferrari δυο γύρους πριν από τον τερματισμό και ενώ βρισκόταν στην 4η θέση…

Στην εκκίνηση, ο Hamilton πήρε αμυντική γραμμή για να προστατέψει (επιτυχώς) την πρωτοπορία του από τον Kubica. Πίσω τους, ο Felipe Massa πήρε την εσωτερική από τον Kovalainen, αλλά καθώς επιτάχυνε, ο Βραζιλιάνος έχασε το πίσω μέρος της Ferrari και προσέκρουσε ελαφρά στον τοίχο με το ρύγχος, το οποίο αναγκάστηκε να αντικαταστήσει άμεσα, μπαίνοντας στα pits.

Θύμα της πρώτης στροφής ήταν ο Giancarlo Fisichella, ο οποίος απογειώθηκε επάνω στους τροχούς της Toro Rosso του Sebastian Vettel, ο οποίος αναγκάστηκε επίσης να εγκαταλείψει. Οι Mark Webber, Jenson Button και Anthony Davidson επίσης προκάλεσαν ζημιές στα μονοθέσιά τους και αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν, με τον Kazuki Nakajima να αντικαθιστά το σπασμένο ρύγχος της Williams και να συνεχίζει.

Επωφελημένος από τα προαναφερθέντα ήταν ο Kimi Raikkonen ο οποίος κατάφερε να φτάσει στην 8η θέση στον πρώτο γύρο, μετά από μια ριψοκίνδυνη μονομαχία με τον David Coulthard. Eμπρός από τον Φινλανδό, η κατάταξη ήταν Hamilton, Kubica, Kovalainen, Rosberg, Heidfeld, Trulli και Barrichello, οι οποίοι ακολουθούσαν το αυτοκίνητο ασφάλειας, το οποίο διέκοψε τη ροή του αγώνα για να καθαριστεί η πίστα.

Οι δυο Ferrari ήταν οι μόνες που ξεκίνησαν τον αγώνα με τη μαλακή γόμα, αν και ο Raikkonen το έκανε υποχρεωτικά, καθώς θα πραγματοποιούσε μονάχα έναν ανεφοδιασμό.

Ο Hamilton είχε τη δυνατότητα να φτιάξει μια διαφορά 14 δευτερολέπτων από τον Kubica έως ότου ο Πολωνός ανοίξει τον πρώτο γύρο των pit stop στο 16ο πέρασμα. Δυο γύρους αργότερα, ο Kimi Raikkonen θα κατάφερνε να προσπεράσει τον σαφέστατα πιο αργό Rubens Barrichello. Η μπαταρία της Toyota του Jarno Trulli παρέδωσε το πνεύμα στο πρώτο pit stop του Ιταλού, ενώ στον επόμενο γύρο, οι μηχανικοί της BMW Sauber κέρδισαν μια μονομαχία με τους ομόλογούς τους στη Williams, όταν οι Nick Heidfeld και Nico Rosberg εισήλθαν μαζί στα pits, με τον Heidfeld να καταφέρνει να περάσει εμπρός από το νεαρότερο συμπατριώτη του, σε ένα στιγμιότυπο που έκρινε την τελική δεύτερη θέση.

Στον 25ο γύρο, ο Massa έβαλε το ρύγχος του στην εσωτερική του David Coulthard στην πρώτη στροφή, ο Σκοτσέζος όμως έκλεισε την πόρτα και η σύγκρουση μεταξύ τους που οδήγησε στην άμεση εγκατάλειψη της Red Bull ήταν αναπόφευκτη. To συμβάν αυτό, επέφερε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφάλειας στην πίστα και ο Raikkonen κατευθυνόταν προς τα pits, όταν, την τελευταία στιγμή επέλεξε να μην εισέλθει στο pit lane διότι αυτό θα «έκλεινε» άμεσα.

Πριν ο αγώνας επανέλθει στον κανονικό ρυθμό του, Όταν ξεκίνησε ο αγώνας και πάλι, ο Massa αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Ο Hamilton προηγούταν των Kovalainen και Raikkonen, με τον τελευταίο να μην έχει μπει ακόμη στα pits. O πρωταθλητής, προσπάθησε να εκβιάσει το προσπέρασμα επί του συμπατριώτη του και κατέληξε να κάνει μια χρονοβόρα βόλτα στην αμμοπαγίδα της τρίτης στροφής, χάνοντας αρκετές θέσεις.

Κατά συνέπεια, οι δυο McLaren ακολουθούνταν από τους Heidfeld, Rosberg, Barrichelo με τον Sebastien Bourdais να έχει κληθεί έγκαιρα από τα pits της Toro Rosso πριν κλείσει το pit lane και να βρίσκεται στην Πέμπτη θέση, εμπρός από τον Robert Kubica που ανεφοδιάστηκε αμέσως μετά την επανέναρξη του αγώνα, αλλάζοντας τη στρατηγική του…

Δέκα γύρους αργότερα, ο Raikkonen, ο οποίος ήταν τελευταίος έπειτα από το pit stop του, πάτησε στο γρασίδι και είχε ένα τετ-α-κέ, ενώ πλησίαζε τον Timo Glock. Στο επόμενο πέρασμα, ο Γερμανός, με υπερβολική υποστροφή, βγήκε στο γρασίδι και οι ανομοιομορφία της πίστας προκάλεσε ένα περίεργο ατύχημα, όταν η Toyota απογειώθηκε με αρκετά χιλιόμετρα. Ο Γερμανός ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα, ωστόσο το αυτοκίνητο ασφάλειας κλήθηκε για τρίτη φορά.

Έως εκείνη τη στιγμή, οι Hamilton, Heidfeld και Rosberg είχαν προλάβει να πραγματοποιήσουν το δεύτερο ανεφοδιασμό τους. Ο Barrichello, μην έχοντας πλέον καύσιμα, αναγκάστηκε να ανεφοδιαστεί ενώ το pit lane ήταν κλειστό και μάλιστα, κατά το pit stop του, ο lollypop man του έδωσε σήμα να φύγει, πριν «ξεκουμπώσει» η αντλία ανεφοδιασμού από το μονοθέσιό του. Επίσης, ο Βραζιλιάνος παραβίασε τον κόκκινο σηματοδότη στην έξοδο του pit lane, κάτι που επέφερε την ακύρωσή του από το αποτέλεσμα του αγώνα.

Καθώς τα μονοθέσια πλησίαζαν τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού για να ξεκινήσει και πάλι ο αγώνας, καθώς το αυτοκίνητο ασφάλειας μπήκε στα pits, ο Kazuki Nakajima κατέστρεψε και μια δεύτερη εμπρός αεροτομή, στο πίσω μέρος της BMW Sauber του Robert Kubica, δίνοντας τέλος στον αγώνα του Πολωνού, ο οποίος δεν είχε πάει όπως ο ίδιος θα ήθελε, δεδομένης της επίδοσης και της θέσης του χθες και στο πρώτο μέρος του αγώνα. Για το συμβάν αυτό, ο Ιάπωνας δέχθηκε ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του Μαλαισιανού Grand Prix.

Τα προαναφερθέντα, είχαν φέρει τον Kimi Raikkonen στην πέμπτη θέση, να δέχεται πίεση από τους Kovalainen και Alonso οι οποίοι πραγματοποίησαν το δεύτερο pit stop τους μετά το αυτοκίνητο ασφάλειας. Εντούτοις, ο κινητήρας της Ferrari είχε ήδη ξεκινήσει να κάνει περίεργους θορύβους από την πρώτη έξοδο του Φινλανδού και δε λειτουργούσε σωστά. Αυτό επέτρεψε στον Kovalainen να τον προσπεράσει, όμως ο οδηγός της McLaren άνοιξε πολύ τη γραμμή του, δίνοντας την ευκαιρία στον Alonso να περάσει εμπρός και από τους δυο!

Στη συνέχεια, ο ρυθμός του Raikkonen έπεσε αισθητά, μέχρι τη στιγμή που η Ferrari παρέδωσε το πνεύμα στον 54ο γύρο, όταν ακινητοποιήθηκε για δεύτερη φορά μέσα στο Σαββατοκύριακο, στην είσοδο του pit lane.

Εντωμεταξύ, οι Alonso και Kovalainen είχαν φτάσει τον Sebastien Bourdais, τον οποίο πίεζαν ασφυκτικά. Ο Γάλλος κατάφερε να τους διατηρήσει πίσω του μέχρι τον 56ο γύρο, κατά τον οποίο καπνοί άρχισαν να βγαίνουν από το πίσω μέρος της Toro Rosso.

Παράλληλα, ο Alonso άρχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα graining στα εμπρός ελαστικά του, τα οποία προκαλούσαν έντονη υποστροφή. Στη 12η στροφή, όπου η Renault σημείωσε και πάλι έντονη υποστροφή, αναγκάζοντας τον Ισπανό να ανοίξει τη γραμμή του, ο Kovalainen αποφάσισε να πάρει ανοιχτή γραμμή για να βρεθεί στην εσωτερική του Alonso στην είσοδο τη επόμενης, πράγμα που κατάφερε και πέρασε εμπρός. Ωστόσο, καθώς το δίδυμο πλησίαζε τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού για προτελευταία φορά, ο Kovalainen, θέλοντας να αλλάξει την καλύπτρα του κράνους του, η οποία είχε γεμίσει λάδια, πάτησε κατά λάθος τον περιοριστή ταχύτητας του pit lane, χαρίζοντας πίσω στον Alonso τη θέση που είχε κερδίσει λίγο πριν…
Καταγράφηκε
Οποιος τολμα να αγαπα αληθινα, ηρωας θα ειναι παντα, βαθια...
 
Απάντηση #17
« στις: Μάρτιος 17, 2008, 08:42:41 πμ »
pxpontios Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 183
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
Πρωτάθλημα Οδηγών 
                 
1  Lewis Hamilton 10                                                     
2  Nick Heidfeld 8                                                     
3  Nico Rosberg 6                                                     
4  Fernando Alonso 5                                                     
5  Heikki Kovalainen 4                                                     
6  Kazuki Nakajima 3                                                     
7  Sebastien Bourdais 2                                                   
8  Kimi Raikkonen 1                                                     

 
Πρωτάθλημα Κατασκευαστών 
             
1  McLaren-Mercedes 14                                                   
2  Williams-Toyota 9                                               
3  ΒΜW Sauber 8                                                       
4  Renault 5                                                   
5  Toro Rosso-Ferrari 2                                                   
6  Ferrari 1                                             

 
Καταγράφηκε
Οποιος τολμα να αγαπα αληθινα, ηρωας θα ειναι παντα, βαθια...
 
Απάντηση #18
« στις: Μάρτιος 17, 2008, 14:15:04 μμ »
THANOS Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Δ Ο Ξ Α ΚΑΙ Τ Ι Μ Η Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1.647
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ WWW
Καλή και πλήρης ενημερωση φίλε. Ελπιζω να εχουμε όλο το χρόνο απο το σημειο αυτό, αποτελέσματα, κρισεις και κουβεντα. Παρεπιμπτόντως η όμαδα μου (Ferrari) τα εκανε μανταρα. Πάντωςι δηλώνω και θαυμαστης του Hamilton (αν και σε αντιπαλη ομαδα).
Καταγράφηκε
ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΑΝΤΗΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ



Επισκεφθείτε το ιστολόγιο μας koukfamily.blogspot.com
 
Απάντηση #19
« στις: Μάρτιος 18, 2008, 08:13:46 πμ »
pxpontios Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 183
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
Συναδελφε στη τρελα και εγω ανηκω στους κοκκινους αλλα οχι και τοσο φανατικα οσο καποτε.. Προσωπικα δεν ακολουθω ομαδα αλλα οδηγους μιας και πιστευω οτι ο οδηγος ειναι αυτος που θα φερει πλεον τα αποτελεσματα στην ομαδα και οχι ενα μονοθεσιο οπως ηταν πριν μερικα χρονια με τα οσα ηλεκτρονικα βοηθηματα υπηρχαν.. Δηλωνω λοιπον φανατικος των Φιλανδων οδηγων οπου και αν ανηκουν..
Οσο για τον Hamilton αναγνωριζω το ταλεντο αλλα εχω δει τοσα χρονια ταλεντα να υψωνονται και να γκρεμιζονται μεσα σε μια αγωνιστικη χρονια που δεν μου κανει εκπληξη..Να σου θυμισω τον Montoya και Alonso που ο μεν πρωτος εχει εξαφανιστει απο τους διεθνεις αγωνες και ο δευτερος μας παρουσιαζετε σαν κακο παιδι...
Καταγράφηκε
Οποιος τολμα να αγαπα αληθινα, ηρωας θα ειναι παντα, βαθια...
 
Απάντηση #20
« στις: Μάρτιος 20, 2008, 07:20:23 πμ »
pxpontios Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 183
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
Και επειδη ειμαστε ολη τη μερα μπροστα σε μια οθονη ας την κανουμε και λιγο πιο ομορφη με τις αφισες απο καθε GP

https://www.formula1.com/services/downloads/

Καλη απολαυση..!!!
Καταγράφηκε
Οποιος τολμα να αγαπα αληθινα, ηρωας θα ειναι παντα, βαθια...
 
Απάντηση #21
« στις: Μάρτιος 20, 2008, 07:36:09 πμ »
pxpontios Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 183
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
Προς πώληση η Toro Rosso 

 
Ο συνιδιοκτήτης (μαζί με τον Gerhard Berger) της Toro Rosso και ιδιοκτήτης της Red Bull, Dietrich Mateschitz έκανε γνωστές τις προθέσεις του να πουλήσει την ιταλική ομάδα μέχρι το τέλος της επόμενης σεζόν.

Η ομάδα περιβαλλόταν από εικασίες που την ήθελαν να πωλείται, οι οποίες τώρα επιβεβαιώνονται, παρά τις αρνήσεις που είχαν προηγηθεί.

Η Toro Rosso «δημιουργήθηκε» το 2006, έπειτα από την πώληση της Minardi στη Red Bull. Aπό τότε, χρησιμοποιεί μονοθέσια της Red Bull, εντούτοις, με την καινούργια Συνθήκη Ομόνοιας η οποία απαιτεί από όλες τις ομάδες να σχεδιάζουν και να κατασκευάζουν τα δικά τους μονοθέσια από το 2010 (με τα δύο χρόνια που μεσολαβούν να αποτελούν περίοδο χάριτος για τη Super Aguri και την Toro Rosso), ο Mateschitz δήλωσε ότι δε μπορεί να διατηρήσει δυο ομάδες στη Formula 1.

«Δεν αποτελεί μεγάλο μυστικό ότι έχουμε βάλει την Toro Rosso στην αγορά. Από το ξεκίνημα του 2010 θα υπάρξει μια αλλαγή στους κανονισμούς που θα απαγορεύει τη συνεργεία μεταξύ Red Bull και Toro Rosso όσον αφορά το σχεδιασμό και την κατασκευή των μονοθεσίων. Εκεί βλέπω την αναγκαιότητα να συνεχίσουμε με μονάχα μια ομάδα. Δε θα πουλήσουμε την Toro Rosso κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2008, αλλά θα πουληθεί πριν το 2010. Θα πουλήσουμε την ομάδα μονάχα αν καταλήξει σε ασφαλή χέρια» κατέληξε ο δισεκατομμυριούχος Αυστριακός.

Δύο είναι τα ονόματα που ακούγονται περισσότερο όσον αφορά τους πιθανούς αγοραστές: αυτό του 45 δισεκατομμυριούχου Ρώσου τραπεζίτη Roustam Tariko, ο οποίος είχε εκφράσει το ενδιαφέρον να αγοράσει μια ομάδα Formula 1 πριν από 2 χρόνια και είχε δώσει το παρών στη Μελβούρνη ως καλεσμένος του Gerhard Berger και αυτό του (γεννημένου στην Πορτογαλία) Νοτιοαφρικανού ιδιοκτήτη του πρωταθλήματος μονοθεσίων (με εθνικές ομάδες) A1GP και της εταιρίας εμπορίου πετρελαίου, διαμαντιών και χρυσού Energem, Tony Teixeira.

Ο τελευταίος, είχε μακρήγορες συνομιλίες με τους ιδιοκτήτες της Toro Rosso, ενώ και ο Vijay Mallya εξέτασε το ενδεχόμενο αγοράς της ιταλικής ομάδας πριν προτιμήσει τη Spyker.

Λέγεται, ότι η συμφωνία με τον Teixeira δεν ολοκληρώθηκε λόγω των νομικών μέτρων που έλαβε πέρυσι η Spyker κατηγορώντας την Toro Rosso ότι παραβίασε τους όρους της Συνθήκης Ομονοίας, τα οποία βάζουν σε κίνδυνο το μέλλον της ομάδας. Πληροφορίες θέλουν την ιταλική ομάδα να προσπαθεί να βρει συμβιβασμό πριν το ζήτημα φτάσει ως το δικαστήριο, όπως είναι προγραμματισμένο, τον Ιούλιο.

Αν επιτευχθεί ο συμβιβασμός, η αξία της Toro Rosso θα ανέβει, αν και ο αγοραστής της θα πρέπει να είναι έτοιμος να επενδύσει περαιτέρω υψηλά ποσά στην ομάδα, καθώς στις εγκαταστάσεις της ομάδας στη Faenza (οι οποίες δεν διαθέτουν αεροδυναμική σήραγγα) κατασκευάστηκε για τελευταία φορά μονοθέσιο το μακρινό 2005. Οι απαραίτητες αναβαθμίσεις στις εγκαταστάσεις θα απαιτήσουν επίσης και αρκετό χρόνο…

H ομάδα διαθέτει προσωπικό 121 ατόμων σε σύγκριση με τα 98 του 2005, αν και είχε φτάσει τους 173 το 2003, ωστόσο οικονομικά προβλήματα ανάγκασαν τον πρώην ιδιοκτήτη της, τον Αυστραλό (και παρών στη Μελβούρνη) Paul Stoddart, ο οποίος παρεμπιπτόντως έχει εκφράσει την επιθυμία του να επιστρέψει στη Formula 1 και εξέτασε το ενδεχόμενο αυτό με τη Super Aguri, να κάνει περικοπές.
 
 
rally.gr
Καταγράφηκε
Οποιος τολμα να αγαπα αληθινα, ηρωας θα ειναι παντα, βαθια...
 
Απάντηση #22
« στις: Μάρτιος 20, 2008, 07:36:54 πμ »
pxpontios Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 183
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
O Todt παραδίδει το ρόλο του γενικού διευθυντή της Ferrari 
 
Οι μέτοχοι της Ferrari ανακοίνωσαν τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της για την επόμενη τριετία, με τον Luca di Montezemolo να παραμένει πρόεδρος, τον γιο του Enzo Ferrari, Piero Lardi Ferrari αντιπρόεδρος, αλλά τον Jean Todt να αποχωρεί από τη θέση του γενικού διευθυντή.

Ο Γάλλος, ο οποίος κατείχε το πόστο αυτό από τον Οκτώβριο του 2006 και παρέδωσε στον Stefano Domenicali τη διοίκηση της ομάδας της Formula 1, θα αντικατασταθεί από τον Amadeo Felisa.

O Todt, που θα παραμείνει στο διοικητικό συμβούλιο της Ferrari, πρόεδρος των C.d.A Ferrari Asia Pacific και Ferrari West Europe, θα συνεχίσει να εκπροσωπεί την ομάδα στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA και θα έχει ειδικές… αποστολές στις δραστηριότητες GT και το αγωνιστικό τμήμα, την Gestione Sportiva.

O Todt δήλωσε ότι η δέσμευσή του στον Montezemolo ήταν να διαχειρίζεται την εταιρία μέχρι το τέλος της επιφόρτισης του Ιταλού ως προέδρου της Confidustria και να αναδείξει τον διάδοχό του στο αγωνιστικό τμήμα. Τώρα που ο Γάλλος εκπλήρωσε τα καθήκοντα αυτά, μπορεί όπως δηλώνει να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στον εαυτό του και τα άλλα του ενδιαφέροντα, τονίζοντας ότι θα συνεχίσει να συνεισφέρει στη Ferrari, μέσω των ρόλων που του έχει εμπιστευτεί ο Montezemolo.

Η Ferrari ευχαρίστησε τον Todt για τη συμβολή του στην εταιρία, καθώς υπό τη διοίκησή του, η Scuderia κατέκτησε 13 πρωταθλήματα και 98 νίκες σε Grand Prix της Formula 1!

Το διοικητικό συμβούλιο της Ferrari θα αποτελείται στο εξής από τους: Luca di Montezemolo, Piero Ferrari, Jean Todt, Amedeo Felisa, Alfredo Altavilla, Diego della Valle, Christopher Gent (πρώην επικεφαλής της Vodafone), Enrico Lippi, Sergio Marchionne (FIAT), Paolo Monferino, Lindsay Owen-Jones (πρώην γενικός διευθυντής της L'Oreal), Marco Piccinini (αναπληρωτής πρόεδρος της FIA) και Sergio Pininfarina.

Το ΔΣ της Ferrariενέκρινε επίσης τον ισολογισμό του 2007, όπου 1.668 εκατομμύρια ευρώ εισπράχθηκαν για την παράδοση 6.465 αυτοκινήτων.

Φήμες, θέλουν τον Jean Todt να δηλώνει υποψηφιότητα για την προεδρία της FIA τον Οκτώβριο του 2009, ενόσω ο Max Mosley δηλώνει ότι δεν γνωρίζει ακόμη αν θα θέσει υποψηφιότητα για πέμπτη συνεχή τετραετία…
 
 
rally.gr
Καταγράφηκε
Οποιος τολμα να αγαπα αληθινα, ηρωας θα ειναι παντα, βαθια...
 
Απάντηση #23
« στις: Μάρτιος 20, 2008, 07:38:19 πμ »
pxpontios Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 183
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
Aυστραλία: Παραλειπόμενα 
 
Ατυχήματα, συγκρούσεις, προσπεράσματα, σκληρές μάχες, αυτοκίνητα ασφάλειας, ακυρώσεις… Η πρεμιέρα του 2008 είχε τα πάντα, αν και ίσως δημιούργησε περισσότερα ερωτήματα από όσα απάντησε…

Η McLaren ξεκίνησε με τον ιδανικότερο τρόπο τη φετινή σεζόν, με μια νίκη η οποία θα μπορούσε να είναι και 1-2. Η Ferrari αντιθέτως, ξεκίνησε με το χειρότερο δυνατό τρόπο τη σεζόν της, αφού δεν είδε κανένα από τα δυο μονοθέσιά της να βλέπουν την καρό σημαία, ενώ αμφότεροι οι οδηγοί της υπέπεσαν σε οδηγικά λάθη… Η εξέλιξη του αγώνα δεν επέτρεψε ποτέ την άμεση σύγκριση των δυο κορυφαίων ομάδων. H McLaren είχε σαφές πλεονέκτημα ρυθμού στον αγώνα σε σύγκριση με την BMW Sauber, η οποία ήταν ταχύτατη στις κατατακτήριες δοκιμές και στο GP της Aυστραλίας η τρίτη δύναμη, με τον Nico Rosberg στη Williams όμως να έχει τη δυνατότητα να ακολουθήσει το ρυθμό της. Παρά το θετικό τελικό αποτέλεσμα, ανησυχητικά αργός είναι ο ρυθμός της Renault ακόμη και στα χέρια του Fernando Alonso, τόσο στις κατατακτήριες δοκιμές, όσο και στον αγώνα, αν και η Μελβούρνη με δυο διακοπές από το αυτοκίνητο ασφάλειας σε καίρια (παράθυρα pit stop) σημεία ίσως κρύβει μέρος της αλήθειας. Ο Ισπανός πάντως πάλεψε με πείσμα και έκανε έναν πολύ καλό αγώνα. Η Honda εξέπληξε πρώτα τον εαυτό της (ευχάριστα) και έπειτα και τους αντιπάλους της με την ανταγωνιστικότητά της, αν και το Σαββατοκύριακο έληξε με ένα καταστροφικό pit stop και την ακύρωση του Rubens Barrichello.
 
Καταγράφηκε
Οποιος τολμα να αγαπα αληθινα, ηρωας θα ειναι παντα, βαθια...
 
Απάντηση #24
« στις: Μάρτιος 20, 2008, 07:39:10 πμ »
pxpontios Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 183
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
McLaren-Mercedes

O Lewis Hamilton που δήλωσε ότι επρόκειτο για τον καλύτερό του αγώνα μέχρι στιγμής, τόνισε ότι δεν αξιοποίησε πλήρως το δυναμικό του μονοθεσίου του, προτιμώντας να διατηρήσει τα ελαστικά του και ελέγχοντας το ρυθμό του, κάτι που φρόντισε να τονίσει και ο Ron Dennis. O νικητής του αγώνα δεν διέπραξε ούτε ένα λάθος καθʼ όλη τη διάρκειά του, παρά τις απρόβλεπτες καταστάσεις και τον εκμηδενισμό των διαφορών που έχτισε. Επίσης, ο 23χρονος Βρετανός οδηγός χαρακτήρισε ως «όνειρο» το να οδηγεί το φετινό μονοθέσιο. Ο Martin Whitmarsh αποκάλυψε ότι ο Ηamilton είχε πει στη McLaren αρκετές εβδομάδες νωρίτερα ότι του είχαν δώσει ένα μονοθέσιο με το οποίο θα μπορούσε να νικήσει στην Αυστραλία, εξηγώντας ότι ο Βρετανός νιώθει άνετα στην ΜΡ4-23. Σημαντικός παράγοντας στη νίκη του Hamilton ήταν, όπως τόνισε και ο Dennis, η απόφαση της ομάδας να τον καλέσει νωρίτερα από το προγραμματισμένο σε αμφότερους τους ανεφοδιασμούς του, λόγω του κινδύνου αυτοκινήτου ασφάλειας, κίνηση η οποία ιδίως τη δεύτερη φορά αποδείχθηκε ιδιαίτερα εύστοχη.

Η McLaren διατήρησε στην πίστα τον Heikki Kovalainen εκείνη τη στιγμή, έτσι ώστε να βεβαιωθεί ότι ο Φινλανδός θα βγει στην πίστα εμπρός από τον Nick Heidfeld. Εντούτοις το αυτοκίνητο ασφάλειας χάλασε τα σχέδια της βρετανικής ομάδας, η οποία απογοητεύτηκε λίγο από το γεγονός ότι δεν κατάφερε να σημειώσει το 1-2, όμως επρόκειτο για ένα Σαββατοκύριακο που τόνωσε το ηθικό της, αφού κατατρόπωσε τη Ferrari. H ομάδα γνωρίζει πολύ καλά όμως ότι επρόκειτο απλά για ένα κακό σαββατοκύριακο της Scuderia, η οποία είναι δεδομένο ότι θα ανακάμψει.


Ο Kovalainen έδωσε μερικές σκληρές μάχες με τον Raikkonen και τον Alonso και θα έβγαινε νικητής σε αμφότερες τις περιπτώσεις αν δεν ενεργοποιούσε κατά λάθος στον τελευταίο τον περιοριστή ταχύτητας στην ευθεία. Το ντεμπούτο του Kovalainen (ο οποίος σημείωσε τον πρώτο ταχύτερο γύρο της καριέρας του) με την McLaren σχολιάστηκε με πολύ καλά λόγια από τους ιθύνοντες της ομάδας, παρά το λάθος που του κόστισε την 4η θέση, το οποίο ο Dennis προσπάθησε να παρουσιάσει ως αμελητέο, λέγοντας ότι έχει δει πολλούς πιλότους να το παθαίνουν. Ενδιαφέρον εδώ, έχει το σχόλιο του δοκιμαστή της Ferrari, Marc Gene, ο οποίος αποκαλύπτει ότι στα ιταλικά μονοθέσια, ο περιοριστής ταχύτητας δεν ενεργοποιείται παρά μόνο σε χαμηλές σχέσεις και όχι στην ταχύτητα που είχε αναπτύξει ο Kovalainen στην ευθεία…

Η McLaren, ήθελε να διατηρήσει το πλεονέκτημα απόδοσης που είχε πέρυσι στις κατατακτήριες δοκιμές, αλλά ταυτόχρονα να βελτιώσει το ρυθμό φθοράς των ελαστικών της στις μεγάλες αποστάσεις, τομέας στον οποίο η MP4-23 έχει βελτιωθεί ικανοποιητικά, όπως εκτιμά ο Whitmarsh, ο οποίος όμως πιστεύει ότι υπάρχει ακόμη χώρος για βελτίωση. Κάποιοι σχολίαζαν πριν την έναρξη της σεζόν ότι οι εκκινήσεις των McLaren δεν είναι καλές, παρά τις δηλώσεις του Nick Heidfeld ότι μπορούν να εκκινήσουν από τις 9.000 σ.α.λ, ενώ οι υπόλοιποι χρειάζονται περισσότερες (11-13.000 περίπου). Στην Αυστραλία, αν και δεν ήταν οι καλύτερες του grid, διατήρησαν τους δυο οδηγούς της στις θέσεις τους.

Την Παρασκευή, οι μηχανικοί της McLaren επισκεύασαν μερικές μικρές ζημιές στα κιβώτια (4 αγώνων) των μονοθεσίων που είχαν προκληθεί από τους πάγκους δοκιμών, λόγω σφαλμάτων στη διαδικασία προσομοίωσης.

Ο Ron Dennis αποκάλυψε από τώρα –προς αποφυγή παρεξηγήσεων- ότι θα απουσιάζει από το Grand Prix της Μαλαισίας λόγω μη αναβαλλόμενων υποχρεώσεων στην Αγγλία. Υπογράμμισε επίσης ότι θα είναι παρών σε όλα τα υπόλοιπα Grand Prix της σεζόν.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 20, 2008, 07:41:58 πμ από pxpontios » Καταγράφηκε
Οποιος τολμα να αγαπα αληθινα, ηρωας θα ειναι παντα, βαθια...
 
Απάντηση #25
« στις: Μάρτιος 20, 2008, 07:39:48 πμ »
pxpontios Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 183
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
Ferrari

Τα προβλήματα αρχίσανε νωρίς για τη Ferrari, καθώς ήδη από το πρώτο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών μέτραγε την πρώτη της «εγκατάλειψη» με το μονοθέσιο του Kimi Raikkonen. Σύμφωνα με πληροφορίες, το πρόβλημα της ηλεκτρικής αντλίας καυσίμου προήλθε από σφάλμα στο λογισμικό και αν ο Raikkonen δεν είχε δεχθεί τη βοήθεια των ανθρώπων της πίστας για να φτάσει ως το pit lane και είχε σπρώξει μόνος του το μονοθέσιό του ως εκεί, όπου επιτρέπεται να… αναλάβουν το σπρώξιμο οι μηχανικοί της Ferrari, θα είχε το δικαίωμα να λάβει μέρος στο υπόλοιπο της διαδικασίας, καθώς δε θα είχε δεχθεί εξωτερική βοήθεια.

Στον αγώνα, αμφότεροι οι οδηγοί εγκατέλειψαν από κινητήρα. Πρόκειται για την πρώτη φορά από τη Μελβούρνη το 2006 που δεν έχουν τερματίσει αμφότερα τα κόκκινα μονοθέσια, ενώ 11 χρόνια έχουν περάσει από την τελευταία φορά που εγκατέλειψαν και τα δυο λόγω μηχανικής βλάβης. Από το 1994 έχουν να αστοχήσουν και οι δυο κινητήρες της ομάδας. Όλα αυτά, ενώ η ομάδα θα πρέπει να καταθέσει αυτή την έκδοση του κινητήρα στη FIA έτσι ώστε να γίνει η ομολογκασιόν για τα επόμενα πέντε χρόνια!

Η έκπληξη για τη Ferrari ήταν ότι αυτά τα προβλήματα παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά, έπειτα από χιλιάδες χιλιόμετρα δοκιμών. Η Ferrari θα πρέπει να ανιχνεύσει τα προβλήματα και να βρει λύσεις άμεσα (λέγεται ότι ήδη έχει μια ιδέα των αίτιων των αστοχιών αλλά θα γνωρίζει στα σίγουρα μετά την ανάλυση των κινητήρων στο Maranello, όπου έχουν ήδη σταλεί οι δυο 8κύλινδροι 056), καθώς ο επόμενος αγώνας είναι αυτό το Σαββατοκύριακο! O Massa πάντως, δήλωσε ότι τα προβλήματα δεν προήλθαν από τις υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούσαν στην Αυστραλία.

Πέραν των προβλημάτων αξιοπιστίας και οι οδηγοί της Ferrari διέπραξαν αρκετά λάθη. Ο Massa υπερέβαλε στην επιτάχυνση από την πρώτη στροφή στην προσπάθειά του να αποσπάσει την τρίτη θέση από τον Kovalainen και έχασε πολλές θέσεις όταν κατέστρεψε το ρύγχος του στην εκκίνηση. Ο Βραζιλιάνος ενεπλάκη και σε μια ισχυρή σύγκρουση με τον Coulthard, (η οποία μπορεί να οδήγησε και στα μετέπειτα προβλήματά του) αν και το φταίξιμο δεν βαρύνει τον Massa. O Σκοτσέζος του έκλεισε την πόρτα διότι δεν τον είχε δει και σε αυτό ίσως μέρος της ευθύνης να φέρουν και οι καθρέπτες της Red Bull οι οποίοι βρίσκονται στα άκρα των καλυμμάτων των ψυγείων. Φήμες, θέλουν τον Fernando Alonso να έχει ζητήσει από το τεχνικό τμήμα της Renault να τοποθετήσουν τους καθρέπτες πιο κοντά στο cockpit, αφού πέρυσι στηρίζονταν στα pod wings.

Όσον αφορά τον Kimi Raikkonen, υπερέβαλλε στα φρένα έπειτα από την αποχώρηση του δεύτερου αυτοκίνητου ασφάλειας, στην προσπάθειά του να προσπεράσει τον Kovalainen (και εκεί ξεκίνησαν τα προβλήματά του με τον κινητήρα, τα οποία δεν του επέτρεψαν να αμυνθεί στις επιθέσεις του συμπατριώτη του και του Alonso στους τελευταίους γύρους του αγώνα), ενώ πάτησε στο γρασίδι και ένα δεύτερο τετ-α-κέ όταν πίεζε τον Timo Glock. Κάποιοι βιάστηκαν να επικρίνουν τον παγκόσμιο πρωταθλητή, ωστόσο αμφότεροι οι οδηγοί έχουν τη δικαιολογία ότι για να ανακάμψουν από τις θέσεις που είχαν βρεθεί, έπρεπε να πάρουν περισσότερα ρίσκα.

Επρόκειτο επίσης, για το χειρότερο τρόπο εκκίνησης της θητείας του Stefano Domenicali στη διεύθυνση της ομάδας. Ο Ιταλός δεν επέκρινε τον Raikkonen για τα λάθη του και δήλωσε ότι η ομάδα πρέπει να παραμείνει ψύχραιμη και λογική για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν. Ο Domenicali ανέφερε τη σεζόν του 2006, όπου στην Αυστραλία και πάλι καμία Ferrari δεν τερμάτισε, αλλά ο Michael Schumacher πάλεψε μέχρι τον τελευταίο αγώνα για τον τίτλο.

 
 
Ο Domenicali υπερασπίστηκε επίσης τις αποφάσεις της Ferrari να ξεκινήσει τον αγώνα με τη μαλακή γόμα και να μην φέρει τον Raikkonen στα pits κατά την έναρξη της τρίτης περιόδου αυτοκινήτου ασφάλειας. Ο Ιταλός τόνισε ότι η Ferrari υστερεί όπως και πέρυσι σε απόδοση στις κατατακτήριες δοκιμές σε σύγκριση με το ρυθμό της στον αγώνα, καθώς δεν αξιοποιεί βέλτιστα τα ελαστικά της στον ένα γύρο, η F2008, όπως και ο πρόγονός της, όντας πολύ ευγενική προς τα ελαστικά της δεν είναι ιδιαίτερα ικανή στην αύξηση της θερμοκρασίας τους άμεσα. Η αδυναμία αυτή, οδήγησε τον Massa να παρατήσει έναν γρήγορο γύρο στις κατατακτήριες δοκιμές…

Ο διευθυντής της ομάδας της Ferrari υπαινίχθηκε επίσης ότι τα προβλήματα που αντιμετώπισε με τον κινητήρα της η Scuderia ενδέχεται να οφείλονται και στην ενιαία μονάδα ελέγχου που χρησιμοποιείται φέτος, την οποία ακόμη εξερευνούν οι περισσότερες ομάδες πλην της McLaren.

Η Ferrari θα ξεκινήσει το απαιτητικό Σαββατοκύριακο της Μαλαισίας με δυο φρέσκους κινητήρες, με τον Massa να δηλώνει ότι η Ferrari πρέπει να κάνει μια νέα αρχή, καθώς το πρωτάθλημα για την ίδια ξεκινάει ουσιαστικά από εκεί.

Το επαναστατικό ρύγχος της F2008 με το τούνελ που θα καταλήγει σε οπή στο επάνω μέρος, αναμένεται να δοκιμάσει η ομάδα (ίσως μονάχα σε αεροδυναμικά τεστ ευθείας γραμμής) έπειτα από τον αγώνα της Μαλαισίας. Αυτή η διάταξη βοηθάει στην «αποσυμφόρηση» του χείλους εκφυγής του flap της εμπρός αεροτομής, παρέχοντας ένα νέο διάδρομο διαφυγής για τον αέρα που πιέζεται μεταξύ του πτερυγίου και του κάτω μέρους του ρύγχους, βελτιώνοντας τη ροή αέρα και συνεπώς την απόδοση της ίδιας της αεροτομής. Δεν πρόκειται για καινούργια ιδέα, καθώς η Stewart είχε πειραματιστεί μαζί της στα τέλη της δεκαετίας του ʼ90, αλλά οι τεχνικοί λένε πως είναι αρκετά δύσκολο να λειτουργήσει σωστά. Η λύση αυτή αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της στο Μπαχρέιν ή την Ισπανία.

 
 
Παράλληλα, η ομάδα συνεχίζει να εξελίσσει έναν καινούργιο τύπο εμπρός ανάρτησης με περιστροφικούς αποσβεστήρες και το παρόμοιο με αναρτώμενης μάζας σύστημα που υπήρχε μονάχα στον πίσω άξονα πέρυσι και λέγεται ότι ευθυνόταν για την εγκατάλειψη του Massa στο Ιταλικό Grand Prix.

Επιπλέον, η Ferrari εργάζεται ήδη εδώ και ένα μήνα στην αεροδυναμική της σήραγγα στο μονοθέσιο του 2009, καθώς οι δραστικές αλλαγές στους κανονισμούς σημαίνουν ότι το ντεμπούτο των καινούργιων μονοθεσίων θα πρέπει να πραγματοποιηθεί αρκετά νωρίς, έτσι ώστε να συλλεχθούν χρήσιμες πληροφορίες μέσω χιλιάδων χιλιομέτρων δοκιμών. Επίσης, όπως όλες οι ομάδες, η Ferrari εργάζεται επάνω στο δικό της σύστημα KERS (ανάκτησης κινητικής ενέργειας), με τη διαφορά όμως ότι ο συσσωρευτής της ιταλικής ομάδας είναι ηλεκτρικός και όχι ένα απλό δυναμό, όπως συμβαίνει με τις υπόλοιπες ομάδες. Ο ανώτερος γενικός μάνατζερ του τμήματος κινητήρων της Toyota, Luca Marmorini, έχει χαρακτηρίσει τον τύπο KERS που έχει επιλέξει να υιοθετήσει η FIA ως πρωτόγονο, καθώς περιορίζει τη συλλογή ενέργειας μονάχα από τον πίσω άξονα, ενώ κατά τη γνώμη του Ιταλού οι δυνατότητες είναι πολύ μεγαλύτερες. Ο Marmorini σχολίασε πως αν το υβριδικό Toyota Supra που νίκησε τις 24 ώρες του Tokachi ανακτούσε 70% της χαμένης ενέργειας, τα μονοθέσια του 2009 θα ανακτούν μόλις το 20%...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 20, 2008, 07:42:27 πμ από pxpontios » Καταγράφηκε
Οποιος τολμα να αγαπα αληθινα, ηρωας θα ειναι παντα, βαθια...
 
Απάντηση #26
« στις: Μάρτιος 20, 2008, 07:40:20 πμ »
pxpontios Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 183
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
BMW Sauber

Το Σάββατο, η BMW Sauber εξέπληξε ακόμη και τον εαυτό της με την απόδοσή της, καθώς ο σαφώς ελαφρύτερος σε καύσιμα (όπως αποδείχθηκε από την εξέλιξη του αγώνα, καθώς ο Hamilton μπήκε στα pits νωρίτερα από το προγραμματισμένο) Robert Kubica, έχασε την pole position μονάχα λόγω ενός οδηγικού λάθους, καθώς πίεζε στο όριο. Λίγος μετωπικός άνεμος και το γεγονός ότι το μονοθέσιο ακούμπησε περισσότερο από το συνηθισμένο στο έδαφος ήταν αρκετά για να βγει λίγο εκτός πίστας, αν και το σώσιμο ήταν ιδιαίτερα θεαματικό! Εντούτοις, στον αγώνα, η BMW Sauber δεν είχε τη δυνατότητα να ακολουθήσει το ρυθμό της McLaren. Ο πάντοτε ρεαλιστής, Mario Theissen, διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της BMW, το γνωρίζει πολύ καλά αυτό, για αυτό και δεν πιστεύει ότι η ομάδα του μπορεί να παλέψει με τις McLaren και τις Ferrari ακόμη, δηλώνει ότι δεδομένου του ρυθμού εξέλιξης που είχε η F1.08 από το απογοητευτικό ντεμπούτο της στη Βαλένθια στα μέσα Ιανουαρίου μέχρι σήμερα, ο στόχος που έχει τεθεί –η επίτευξη της πρώτης νίκης εντός του 2008- είναι υλοποιήσιμος.

Ο Kubica, παρέμεινε επιφυλακτικός για την απόδοση της BMW Sauber, δηλώνοντας ότι η πίστα της Μελβούρνης ταίριαζε στην F1.08 και ότι σε άλλες πίστες, ενδέχεται να αντιμετωπίσει προβλήματα… Η αδυναμία της F1.08 είναι ότι παράγει πολύ υψηλές τιμές αεροδυναμικής αντίστασης, τουλάχιστον με το στήσιμο που θεωρούν ιδανικό αυτή τη στιγμή οδηγοί και μηχανικοί, γεγονός που δεν της επιτρέπει να αναπτύξει κορυφαίες τελικές ταχύτητες. Σε πίστες όπου κυριαρχούν οι μεγάλες ευθείες (η Sepang έχει δυο πολύ μεγάλες) αυτό ίσως αποδειχθεί σημαντικό πρόβλημα. Επίσης, οι αλλαγές θερμοκρασίας αλλά και η αύξηση της εντάσεως του ανέμου πλήττουν περισσότερο από τον ανταγωνισμό την απόδοση της αεροδυναμικά ευαίσθητης F1.08. Ο Πολωνός τόνισε ότι η ομάδα πρέπει να βελτιώσει κι άλλο το ζύγισμα του μονοθεσίου, έτσι ώστε να είναι πιο εύκολο στην οδήγηση, κάτι που θα επιτρέψει και την πτώση των χρόνων στο γύρο. Μέχρι στιγμής, η F1.08 λειτουργεί βέλτιστα εντός ενός πολύ περιορισμένου εύρους, αλλά όταν έχει στηθεί σωστά μπορεί να αποδώσει εντυπωσιακά.

Ο Kubica, δήλωσε επίσης απογοητευμένος από το γεγονός ότι όποτε πάει να πετύχει ένα καλό αποτέλεσμα τα πράγματα πάνε στραβά… Αποκάλυψε ότι με τη στρατηγική που ακολούθησε (η οποία τροποποιήθηκε από το pit wall κατά τη διάρκεια του αγώνα και τον άφησε αρκετούς γύρους πίσω από τον Sebastien Bourdais), διένυσε πολλούς γύρους με βαρύ φορτίο καυσίμου και τη μαλακή γόμα, συνθήκες οι οποίες δεν ήταν εύκολες… Ωστόσο, αυτό δεν ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα του Πολωνού, ο οποίος συνάντησε απώλεια ισχύος κατά τη διάρκεια του αγώνα, χάνοντας πολύ χρόνο κατά την επιτάχυνση από χαμηλές ταχύτητες.

Ο Kubica συνεργάζεται πλέον πολύ καλά με τον καινούργιο του αρχιμηχανικό, ο οποίος ήρθε από την Super Aguri, τον 34χρονο Ισπανό Antonio Cuquerella.
Καταγράφηκε
Οποιος τολμα να αγαπα αληθινα, ηρωας θα ειναι παντα, βαθια...
 
Απάντηση #27
« στις: Μάρτιος 20, 2008, 07:40:56 πμ »
pxpontios Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 183
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
Williams-Toyota

Ο Theissen, τόνισε επίσης ότι δε θα πρέπει να υποτιμήσει κανείς την επίδοση του Nico Rosberg με τη Williams, ο οποίος κινήθηκε σε εφάμιλλο ρυθμό με αυτό των BMW Sauber, παρά το δύσκολο Σαββατοκύριακο που αντιμετώπισε.

Η Williams αναγκάστηκε να αντικαταστήσει ένα καινούργιο εξάρτημα το οποίο αστόχησε στα κιβώτια και των δυο μονοθεσίων της στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής, ενώ ο Rosberg αντιμετώπισε προβλήματα με το διαφορικό στο δεύτερο 90λεπτο, πράγμα που σήμαινε ότι ξεκίνησε από το μηδέν το πρωί του Σαββάτου, με το βασικό στήσιμο από τα δεδομένα του εργοστασίου της Williams. O 22χρονος Γερμανός δήλωσε επίσης ότι η επίδοσή του στις κατατακτήριες δοκιμές δεν ήταν ιδανική. Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Sam Micheal επισήμανε ότι η απόδοση της ομάδας στις κατατακτήριες δοκιμές ήταν κάτω των προσδοκιών της και θα προσπαθήσει να βελτιωθεί σε αυτό τον τομέα στη Μαλαισία, αναφέροντας ότι η FW30 φαίνεται να είναι ευγενική προς τα ελαστικά της, χαρακτηριστικό το οποίο αναμένεται να αποδειχθεί χρήσιμο στο φθοροποιό ασφαλτοτάπητα της Sepang.

Πριν την εκκίνηση, στο γύρο εξόδου από τα pits για να τοποθετήσει το μονοθέσιό του στη σειρά εκκίνησης, ο Rosberg είχε μια περίεργη στιγμή, καθώς οι μηχανικοί του είχαν αλλάξει τα τακάκια των φρένων του εμπρός άξονα και ο Γερμανός δεν είχε συνηθίσει την επιπλέον πρόσφυση στο φρενάρισμα στο εμπρός μέρος, μη γνωρίζοντας πως θα πρέπει να ρυθμίσει την κατανομή πέδησης υπό τις καινούργιες συνθήκες, παράγοντας όμως που δεν αποτέλεσε πρόβλημα για τον 22χρονο στον αγώνα.

Σημαντικό ρόλο στην καλή εμφάνιση του Rosberg διαδραμάτισε η άψογη εκκίνησή του, η οποία του χάρισε τρεις θέσεις. Τη μία από αυτές έχασε κατά τον πρώτο ανεφοδιασμό από τον Heidfeld, o οποίος, σύμφωνα με τα σχόλια του 22χρονου συμπατριώτη του, δεν ήταν πολύ ευγενικός, καθώς τον έσπρωξε προς τον τοίχο και αναγκάστηκε να επιβραδύνει τη Williams για να αποφύγει τη σύγκρουση, παραχωρώντας τη θέση του.

Οι πρώην team mates στα καρτ, Hamilton και Rosberg, συναντήθηκαν στο βάθρο για πρώτη φορά έπειτα από 3 χρόνια, καθώς είχαν πανηγυρίσει μαζί στο podium του Superprix αγώνα της Formula 3 στο Μπαχρέιν το Δεκέμβριο του 2004.

Ο Kazuki Nakajima είχε ένα ταραχώδη αγώνα, με δυο επαφές και ισάριθμα κατεστραμμένα ρύγχη. Η σύγκρουση με τον Kubica του εξασφάλισε ποινή 10 θέσεων στη Μαλαισία…

Ο ρυθμός της Williams παρά τα προβλήματα προειτοιμασίας την Παρασκευή ήταν εντυπωσιακός και η ομάδα ελπίζει να τον βελτιώσει στη Μαλαισία (η οποία αναδεικνύει την αεροδυναμική απόδοση), καθώς με τις σωστές προετοιμασίες την Παρασκευή, ο διευθυντής μηχανολογίας και συνιδιοκτήτης της ομάδας, Patrick Head πιστεύει ότι η Williams μπορεί να εξάγει κάτι παραπάνω από την FW30.

Καταγράφηκε
Οποιος τολμα να αγαπα αληθινα, ηρωας θα ειναι παντα, βαθια...
 
Απάντηση #28
« στις: Μάρτιος 20, 2008, 07:43:12 πμ »
pxpontios Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 183
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
Renault

To Σαββατοκύριακο της Renault χαρακτηρίστηκε θετικό από τους παράγοντές της, εντούτοις, ο αργός ρυθμός της R28 ήταν ανησυχητικός… Στο δεύτερο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών, ο Fernando Alonso συνάντησε την κόκκινη σημαία στο γρήγορο γύρο του, ενώ στην επόμενη προσπάθειά του, ένας ελαττωματικός αισθητήρας που έκανε το διαφορικό να μη λειτουργεί σωστά, προκαλώντας έντονη υποστροφή και κοστίζοντας στον Ισπανό 0.7 δευτερόλεπτα σύμφωνα με κάποιες εκτιμήσεις. Ωστόσο, ο Alonso δήλωσε ιδιαίτερα ευχαριστημένος από το τελικό αποτέλεσμα, καθώς οι προσομοιώσεις της ομάδας έδειχναν ότι θα τερμάτιζαν τον αγώνα στην 8η ή 9η θέση. Ωστόσο ο Ισπανός γνωρίζει πολύ καλά ότι το αποτέλεσμα αυτό προήλθε (πέραν του μαχητικότατου πνεύματός του) από τις εγκαταλείψεις των προπορευόμενων. Ο δυο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής καλεί τη γαλλική ομάδα να βελτιώσει το ρυθμό της στις κατατακτήριες δοκιμές, έτσι ώστε να έχει τη δυνατότητα να φτάσει έως το τρίτο σκέλος τους.

Ο Alonso, ο οποίος έδωσε -και νίκησε εκπληκτικές μάχες με τους Raikkonen και Kovalainen στους τελευταίους γύρους, προσπερνώντας στον 50ό γύρο και τους δυο μαζί, πανηγύρισε και αυτός όταν κατάφερε να προσπεράσει τον Kovalainen και πάλι στον τελευταίο γύρο, αφότου είχε δεχθεί το προσπέρασμα από τον Φινλανδό, καθώς ο ρυθμός του είχε πέσει από τα κατεστραμμένα εμπρός ελαστικά που χρησιμοποίησε στους τελευταίους γύρους (μαλακή γόμα). Ο Ισπανός είχε δει την αντίδραση του πρώην αφεντικού του, Ron Dennis, τη στιγμή που τον προσπέρασε ο Kovalainen και μιμήθηκε τους εκδηλωτικούς πανηγυρισμούς όταν ανέκτησε την 4η θέση, τονίζοντας ότι οι McLaren ήταν ξεκάθαρα ανώτερες.

Στην άλλη πλευρά του γκαράζ, ο Nelsinho Piquet πήρε το βάπτισμα πυρός στη Formula 1, με το σκληρό τρόπο, αφού κατετάγη προτελευταίος στις κατατακτήριες δοκιμές… Ο διευθυντής μηχανολογίας της Renault, Pat Symonds, απέδωσε την απογοητευτική εικόνα του Βραζιλιάνου οδηγού στην έλλειψη προετοιμασίας, καθώς την Παρασκευή, έπειτα από το τετ-α-κέ που επέφερε την κόκκινη σημαία στην πρώτη περίοδο, η R28 του 22χρονου παρουσίασε προβλήματα στο κιβώτιο. Για τις δοκιμές, ο Symonds αποκάλυψε ότι η ομάδα εξέτασε το ενδεχόμενο να βάλει τον Piquet να κάνει τρεις γρήγορες προσπάθειες, επιλογή την οποία απέρριψε εντέλει, παρά το γεγονός ότι ο Βραζιλιάνος συνάντησε κίτρινη σημαία στο γρήγορο γύρο του. Στον αγώνα, ο Piquet κέρδισε πολλές θέσεις από το χάος της εκκίνησης, εντούτοις σύντομα άρχισε να τις χάνει και πάλι, μέχρι να εγκαταλείψει, καθώς οι ζημιές που προκλήθηκαν στο αμάξωμα της Renault του από μια επαφή στην εκκίνηση, είχαν ως αποτέλεσμα την απώλεια αρνητικής άντωσης στο πίσω μέρος, κάτι που έκανε την R28 του Βραζιλιάνου να παρουσιάζει έντονη υπερστροφή ιδιαίτερα κατά το φρενάρισμα.

Ο ίδιος ο Piquet δήλωσε ότι ήταν ένα πολύ σκληρό Σαββατοκύριακο, με φρενήρεις ρυθμούς, κατά το οποίο δεν είχε καν το χρόνο να σκεφτεί, ενώ του ήταν πολύ δύσκολο να βρει ένα συμβιβαστικό στήσιμο για τις κατατακτήριες δοκιμές και τον αγώνα. Ανέφερε επίσης, ότι είχε κάνει 10.000 χιλιόμετρα δοκιμών πριν το ντεμπούτο του, σε σύγκριση με τα 30.000 που είχε γράψει πέρυσι ο Kovalainen πριν τον πρώτο του (απογοητευτικό) αγώνα.
Καταγράφηκε
Οποιος τολμα να αγαπα αληθινα, ηρωας θα ειναι παντα, βαθια...
 
Απάντηση #29
« στις: Μάρτιος 20, 2008, 07:43:54 πμ »
pxpontios Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 183
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
Toro Rosso-Ferrari

Στο δεύτερο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών, ο Sebastian Vettel εξέπληξε τους πάντες με τον 6ο χρόνο, εντούτοις τα υδραυλικά της Toro Rosso απαγόρευσαν στο Γερμανό να συνεχίσει την προσπάθειά του στο τρίτο σκέλος. Η εκκίνηση του Vettel ήταν καταστροφική, καθώς του έσβησε ο κινητήρας (δεν έφταιγε ο ίδιος), ενώ όταν κατάφερε να ξεκινήσει, ενεπλάκη στις επαφές των πίσω θέσεων και δε συνέχισε παραπέρα.

Η τιμή της ομάδας εξαρτιόταν πλέον από τον πρωτοεμφανιζόμενο στη Formula 1 Sebastien Bourdais, o οποίος έπειτα από μια κακή σχετικά επίδοση στις κατατακτήριες δοκιμές, οι οποίες αποτελούν το αδύνατο σημείο του (έκανε λάθος στον πρώτο γύρο και συνάντησε κίτρινη σημαία στο δεύτερο), παρέμεινε εκτός μπελάδων στον αγώνα και με μια ευφυέστατη κίνηση του pit wall της ιταλικής ομάδας, ανεφοδιάστηκε μέχρι τον τερματισμό αμέσως μόλις το pit lane άνοιξε κατά τη δεύτερη περίοδο αυτοκινήτου ασφάλειας, με τον Γάλλο να προλαβαίνει στο όριο να βουτήξει στα pits. Στη συνέχεια, βρέθηκε στην 6η θέση, δεχόμενος ασφυκτική πίεση από τον Kubica και έπειτα από τον Alonso, (αυτή τη φορά για την 4η θέση), στην οποία όμως δεν υπέκυψε ποτέ, μέχρι την αστοχία του κινητήρα του (τρίτος κινητήρας Ferrari που αστόχησε στον αγώνα) δυο γύρους πριν τον τερματισμό. Ο Bourdais, αποκάλυψε ότι προσπάθησε να μειώσει το ρυθμό του ενόσω βρισκόταν πίσω του ο Alonso, αλλά αφότου διαπίστωσε ότι έκανε περισσότερα λάθη με αυτό τον τρόπο, αποφάσισε να προσπαθήσει να χτίσει διαφορά από τον Ισπανό, πράγμα που πέτυχε όταν τα ελαστικά της Renault παρέδιδαν σιγά-σιγά το πνεύμα.

Κατά συνέπεια, ο Bourdais, o οποίος έχει κάνει το ντεμπούτο του στη Formula 1 γηραιότερος από οποιονδήποτε άλλο του grid, κατάφερε σε αυτό να σημειώσει τους πρώτους του βαθμούς, αφού κατετάγη 7ος, έχοντας συμπληρώσει το 90% της συνολικής απόστασης.

Η ομάδα σκοπεύει να διεξάγει τις πρώτες δοκιμές της με το καινούργιο της μονοθέσιο, την STR3 (η οποία θα είναι πανομοιότυπη σχεδόν με την Red Bull RB4) στη Βαρκελώνη στις αρχές Απριλίου και ελπίζει να κάνει το αγωνιστικό της ντεμπούτο με αυτό στο Grand Prix της Τουρκίας (11/5). Ο Vettel έχει οδηγήσει την RB4 και σχολίασε ότι έχει πολύ περισσότερη κάθετη δύναμη, επιτρέποντας τη διέλευση από τις γρήγορες στροφές με 10 χ.α.ώ. περισσότερα.

Honda

Η Honda εξέπληξε τον εαυτό της με τις επιδόσεις της, καθώς τα λάθη του Jenson Button στο γρήγορο γύρο του (ο ίδιος εκτίμησε ότι έχασε περίπου τέσσερα δέκατα) του κόστισαν την πρόκριση στο τρίτο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών, στο οποίο ο Rubens Barrichello δεν εισήλθε για 9 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ο αγώνας του Button έληξε στην πρώτη στροφή, ωστόσο ο Barrichello κατάφερε να διατηρήσει την 7η θέση εμπρός από την βαρύτερη Ferrari του Raikkonen, για 18 γύρους! Ο Βραζιλιάνος είχε έναν καλό αγώνα μέχρι το καταστροφικό αντικανονικό δεύτερο pit stop του στο οποίο πήρε και την αντλία ανεφοδιασμού μαζί του, λόγω της λάθος εντολής του lollypop man και στο τέλος οδήγησε στην ακύρωσή του από το αποτέλεσμα λόγω της παραβίασης του κόκκινου σηματοδότη στο pit lane (ο οποίος όμως θα έπρεπε να έχει γίνει πράσινος μέχρι τότε, καθώς το αυτοκίνητο ασφάλειας, μαζί με όλα τα μονοθέσια είχε περάσει).

Κάποιοι, εκτιμούν ότι το αεροδυναμικό πακέτο που δοκιμάστηκε την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου στη Jerez και αγωνίστηκε στη Μελβούρνη, απέφερε στην ομάδα 8 δέκατα του δευτερολέπτου. Ο Jenson Button θύμισε λίγο τον Trulli, δηλώνοντας ότι πλέον το μονοθέσιο ανταποκρίνεται στις αλλαγές, αντίθετα με το περυσινό. Το μεγαλύτερο πρόβλημα της RA108 είναι η έλλειψη σκληρότητας στις αναρτήσεις που οδήγησε τους μηχανικούς σε πολλούς συμβιβασμούς σε αυτό τον τομέα για να βοηθήσουν την αεροδυναμική απόδοση.

Ο επικεφαλής μηχανικός της Honda Alastair Gibson, o οποίος έκανε το ντεμπούτο του στη Formula 1 με τη Benetton το 1995 και αποτελεί μέρος του δυναμικού της BAR/Ηonda από τη δημιουργία της, το 1999, θα αποχωρήσει από την ομάδα έπειτα από το Μαλαισιανό Grand Prix για να αφοσιωθεί στην τέχνη του (γλυπτική), της οποίας βασικό υλικό είναι –τι άλλο;- τα ανθρακονήματα!

Καταγράφηκε
Οποιος τολμα να αγαπα αληθινα, ηρωας θα ειναι παντα, βαθια...
 
Εκτύπωση  Σελίδες « 1 2 3 4 5 » Πάνω