GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Απρίλιος 24, 2024, 20:07:12 μμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
|-+  Κουβεντούλα
| |-+  Male Section
| | |-+  Auto - Moto
| | | |-+  FORMULA 1 2008
Σύνθετη αναζήτηση
  0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σελίδες « 1 2 3 4 5 Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: FORMULA 1 2008  (Αναγνώστηκε 27059 φορές)
Απάντηση #60
« στις: Νοέμβριος 03, 2008, 09:22:41 πμ »
THANOS Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Δ Ο Ξ Α ΚΑΙ Τ Ι Μ Η Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1.647
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ WWW
Στο πιο συγκλονιστικό φινάλε όλων των εποχών στη Formula 1, ο Lewis Hamilton "έκλεψε" το πρωτάθλημα από το Felipe Massa και αναδείχθηκε -για πρώτη φορά στην καριέρα του- παγκόσμιος πρωταθλητής.

Ο Βραζιλιάνος, άξιος διεκδικητής του τίτλου (νίκησε σε έξι grand prix), είδε πρώτος την καρό σημαία στο grand prix της πατρίδας του και ήταν... πρωταθλητής μέχρι λίγα μέτρα από το τέλος. Ωστόσο η αδυναμία του Timo Glock να μείνει στη θέση του (ρίσκαρε και έμεινε με στεγνά ελαστικά εν ώρα βροχής) έφερε τον 24χρονο Βρετανό στην πέμπτη θέση της κατάταξης και με 98 βαθμούς διαδέχθηκε τον Kimi Raikkonen στον... Όλυμπο του σπορ, όντας πλέον ο νεότερος οδηγός (23 ετών και 10 μηνών) που κατακτά το πρωτάθλημα (άφησε στη δεύτερη θέση τον Fernando Alonso).

Η περιγραφή και μόνο του τι συνέβη στους δύο τελευταίους γύρους αρκεί για να αντιληφθεί οποιοσδήποτε το μεγαλείο της Formula 1. Ο Massa είναι δεδομένα νικητής και την ίδια ώρα ο Hamilton βρίσκεται στην -ιδανική γι' αυτόν- πέμπτη θέση. Πιέζεται όμως από τον θρασύ Vettel, ωθείται σε λάθος και ο Γερμανός με την Toro Rosso βρίσκει την ευκαιρία να τον προσπεράσει. Ο Βρετανός δείχνει ανήμπορος να τον πλησιάσει, οδηγεί βεβιασμένα, η διαφορά μεταξύ των δύο φτάνει στο μισό δευτερόλεπτο και μόνο ένα θαύμα δύναται να τον σώσει. Η... θεϊκή παρέμβαση έρχεται από τον Timo Glock, ο οποίος είχε "ξεχάσει" (θέμα επιλογής) να αλλάξει ελαστικά κυνηγώντας την τέταρτη θέση. Δεν αντέχει όμως μέχρι τέλους. Μία στροφή πριν τον τερματισμό μένει πίσω από τους Vettel και Hamilton, ολοκληρώνοντας τον αγώνα έκτος. Το πανηγύρι για το Hamilton μόλις είχε αρχίσει...

Ο υπόλοιπος αγώνας

Προηγουμένως έλαβαν χώρα άλλα τόσα συγκλονιστικά, τα οποία δημιούργησαν συνθήκες... θρίλερ πριν καν σβήσουν τα κόκκινα φώτα. Η καταρρακτώδης βροχή που άρχισε λίγο πριν από το γύρο σχηματισμού (καθυστέρησε κατά δέκα λεπτά η εκκίνηση) και η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας, μετά από ατύχημα που είχαν οι Piquet και Coulthard (ωραίο τέλος για τον Σκώτο) στην πρώτη στροφή, επηρέασαν την κατάσταση. Πάντως ο Massa δεν απώλεσε το πλεονέκτημα της pole position και μετά την αποχώρηση του safety car (τέσσερις γύρους αργότερα) έφυγε μπροστά δημιουργώντας διαφορά.

Πού ήταν αλήθεια ο Hamilton; Μετά τη νέα αλλαγή ελαστικών (η βροχή σταμάτησε απότομα, η πίστα στέγνωσε και όλοι μπήκαν στα pits βάζοντας για στεγνό οδόστρωμα), ο Βρετανός έπεσε (από τέταρτος) έβδομος, δύο θέσεις μακριά από τον τίτλο, και ήταν υποχρεωμένος να δράσει. Ο Fisichella, ο οποίος είχε ευνοηθεί στα pits και βρέθηκε ψηλά, δεν αποτέλεσε τόσο εύκολο εμπόδιο. Ο Hamilton ρίσκαρε ως συνήθως, και με ανάποδο κατόρθωσε να προσπεράσει τον Ιταλό. Όντας πλέον έκτος, ήθελε κάτι ακόμη.

Δεν χρειάστηκε να το κυνηγήσει με ζέση. Ο, ελαφρύς από καύσιμα, Vettel που βρισκόταν στη δεύτερη θέση, ανεφοδιάστηκε νωρίς και ο πιλότος της McLaren ανέβηκε κι άλλο. Η πίεση ερχόταν πλέον από πίσω. Ο Glock έδειξε ικανός να φτάσει το νεαρό και να τον αγχώσει. Μόνο που ποτέ δεν είδαμε μάχη. Ο Hamilton πάτησε το γκάζι, ήταν ταχύτερος και δεν ανησύχησε ιδιαίτερα από την Toyota του Γερμανού. Την ίδια ώρα ο Felipe Massa έκανε έναν μοναχικό αγώνα, με ταχύτερους γύρους δίχως αντίκτυπο.

Ούτε η... Πυθία βέβαια θα μπορούσε να προβλέψει πως θα κυλήσει στη συνέχεια ο αγώνας. Έξι γύρους πριν το τέλος η βροχή άρχισε εκ νέου - ο Θεός είχε... πολλά κέφια. Για σιγουριά, όλοι στα pits για ενδιάμεσα ελαστικά (πλην βέβαια του Glock) και νέα δεδομένα στον αγώνα. Ο Hamilton φάνηκε να διατηρεί τη θέση του, αλλά υπολόγιζε χωρίς τον Vettel, ο οποίος δεν συμβιβάστηκε και προσπερνώντας τον Βρετανό χάρισε το πρωτάθλημα στο Massa. Και ενώ στα pits της Ferrari οι σαμπάνιες άνοιγαν, ο Glock άλλαζε τη μοίρα ενός αγώνα που θα μείνει στην ιστορία.

πηγη contra.gr
Καταγράφηκε
ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΑΝΤΗΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ



Επισκεφθείτε το ιστολόγιο μας koukfamily.blogspot.com
 
Απάντηση #61
« στις: Νοέμβριος 03, 2008, 09:46:29 πμ »
Line Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 193
Μέλος από: Ιούν, 2008

Προφίλ WWW
Επειδή τυγχάνει να είμαι λάτρεις της Formyla 1 και δεν χάνω αγώνα, στον χθεσινό λοιπόν αγώνα ο Glock χάρισε το πρωτάθλημα στον Hamilton γιατί δεν είναι δυνατόν να γλίστρησε στην τελευταία στροφή και φάνηκε ολοκάθαρα ότι άφησε το γκάζι κανονικότατα. Θυμός Πάντως άξιζε στον Massa να το πάρει γιατί είναι κλάσεις ανώτερος από τον Hamilton.  Χαμόγελο
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #62
« στις: Νοέμβριος 03, 2008, 15:02:47 μμ »
THANOS Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Δ Ο Ξ Α ΚΑΙ Τ Ι Μ Η Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1.647
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ WWW
Ειναι καλο μια κοπέλα να ενδιαφέρεται για την φόρμουλα 1 και μπράβο σου.
Ισως εχεις δικιο για το οτι ο γερμανός Glock χαρισε το πρωτάθλημα στην γερμανοαγγλική Μερσέντες-Μακλάρεν 500 μετρα πριν τον τερματισμό !!!!!!.
Μια φορά διαφωνώ μαζί σου για την αξια του Χαμιλτον. Ειμαι οπαδός της Φερράρι αλλα και θαυμαστης του Χαμιλτον.
Η προσωπική μου γνώμη ειναι οτι ο Μασσα ειναι απλά καλός πιλότος αλλα ο Χαμιλτον ειναι ασσος (τυπου Σουμαχερ, Σεννα, Λαουντα κλπ)
Πιστευω οτι ο Μασσα αν δεν οδηγούσε ενα απο τα καλύτερα μονοθέσια τελευταία (οπως παλιότερα) με δυσκολία θα τον αναγνωρίζαμε.
Ο Χαμιλτον προσωπικά πιστεύω ότι θα αναδεικνυόταν σε οποιαδήποτε ομάδα.
Ετσι για μενα ειναι ονειρο (ελπίζω οχι θερινής νυκτος) το να έρθει ο Χαμιλτον στην Φερράρι.

Τωρα οσον αφορά το φετινο πρωτάθλημα, θεωρώ οτι δικαια πηγε στον Χαμιλτον ο οποίος αδικήθηκε σε ορισμένα σιρκουι. 
Καταγράφηκε
ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΑΝΤΗΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ



Επισκεφθείτε το ιστολόγιο μας koukfamily.blogspot.com
 
Απάντηση #63
« στις: Νοέμβριος 03, 2008, 22:25:26 μμ »
Line Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 193
Μέλος από: Ιούν, 2008

Προφίλ WWW
Διαφωνώ στο ότι βάζεις τον Hamilton στην σειρά Σουμάχερ , Σέννα , Λάουντα καμία σχέση.Καταρχήν ο Hamilton δεν αντέχει ούτε υπό πίεση, ούτε σε βροχή. Μπλοκάρει ο τύπος πάρα πολύ και τα κάνει θάλασσα.Όσο για τον Μασσα ήταν και αυτός πολύ άτυχος δεν του έκατσε...... μία η αντλία της βενζίνης που πήρε μαζί του,μία που τον είχανε τρακάρει κοκ.Και είναι και πιο έμπειρος οδηγός έτσι?
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #64
« στις: Νοέμβριος 04, 2008, 14:56:10 μμ »
ArXoS Αποσυνδεδεμένος
Διαχειριστής
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5.605
Μέλος από: Ιούν, 2007

greekmasa greekmasa Προφίλ WWW
εμείς πάντως, είμαστε με τον .. Massa, όχι λόγο ονόματος, αλλά επειδή ξεκίνησε στη Ferrari σαν .... βοηθός chef !!
Ήθελε από μικρός όπως λέει να μπει στην ομάδα της Ferrari και η μόνη θέση που βρήκε στην αρχή ήταν η θέση του βοηθού chef της ομάδας. Είχε λοιπόν στον έλεγχό του τις .. σαλάτες και τα φρούτα της ομάδας
Μέχρι που έτυχε με την εμμονή του και πέρασε από δοκιμή για πλάκα, και άλλαξε πόστο  Γλώσσα Γλώσσα
Καταγράφηκε
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
 
Απάντηση #65
« στις: Νοέμβριος 04, 2008, 22:44:57 μμ »
THANOS Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Δ Ο Ξ Α ΚΑΙ Τ Ι Μ Η Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1.647
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ WWW
Αρα η μαγειρική ποτέ δεν ξερεις τι πόρτες μπορεί να σου ανοίξει............... Σαρκασμός Σαρκασμός Σαρκασμός Σαρκασμός Σαρκασμός Σαρκασμός Σαρκασμός
Καταγράφηκε
ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΑΝΤΗΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ



Επισκεφθείτε το ιστολόγιο μας koukfamily.blogspot.com
 
Απάντηση #66
« στις: Νοέμβριος 05, 2008, 11:25:31 πμ »
dimitristsou Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Τα λεφτα μιλανε......λενε αντιο! Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 843
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
 Αυτοκίνητο-Φόρμουλα Ένα-Το βιογραφικό του Λιούις Χάμιλτον                                       
Πηγή: ΑΠΕ  02/11/08-20:53

Το βιογραφικό του Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος κατέκτησε την πέμπτη θέση στο γκραν πρι της Βραζιλίας και στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής στη Φόρμουλα Ένα, έχει ως εξής:

Ομάδα                         : ΜακΛάρεν
Εθνικότητα                    : Βρετανός
Ημερομηνία γέννησης           : 07/01/1985
Τόπος γέννησης                : Τιούιν
Συμμετοχές σε γκραν πρι       : 35
Παγκόσμια πρωταθλήματα        : 1 (2008)
Υψηλότερη θέση στον τερματισμό: 1η (9 φορές)
Υψηλότερη θέση στην εκκίνηση  : 1η (13 φορές)
Φορές στο βάθρο               : 22
Βαθμοί                        : 207
Καριέρα                       : ΜακΛάρεν (2007-2008)

2002: Μεταπηδά από τους αγώνες καρτ στα μονοθέσια, κατακτώντας την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα Formula Renault.
2003: Κατακτά τον τίτλο στο πρωτάθλημα Formula Renault, δύο αγώνες πριν από την ολοκλήρωσή του, με απολογισμό 10 νίκες, εννέα ταχύτερους γύρους και 11 pole positions.
2004: Μετέχει στο πρωτάθλημα Formula Three Euroseries.
Κατακτά την πέμπτη θέση στη διοργάνωση, έχοντας μια νίκη και άλλες δύο ανόδους στο βάθρο.
2005: Κυριαρχεί στο πρωτάθλημα Formula Three Euroseries, όπου κατακτά τον τίτλο με 15 νίκες, 10 ταχύτερους γύρους και 13 pole positions.
2006: Ο επί μακρόν προστατευόμενος της ΜακΛάρεν κατακτά τον τίτλο στο πρωτάθλημα GP2 στην πρώτη προσπάθειά του.
Ετσι, «αποκτά» τη δυνατότητα να δοκιμαστεί για πρώτη φορά στην καριέρα του στη Φόρμουλα Ενα και να πάρει τη μια από τις δύο θέσεις οδηγών στη ΜακΛάρεν για το 2007.
2007: Εξαιρετικός στη χρονιά-ντεμπούτο του, όπου ανεβαίνει στο βάθρο των νικητών στους πρώτους εννέα αγώνες της σεζόν.
Παίρνει τέσσερις νίκες και έξι pole positions, καθώς ξεπερνά σε απόδοση τον «ομόσταυλό» του και παγκόσμιο πρωταθλητή, Φερνάντο Αλόνσο.
Είναι το φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου, ωστόσο λάθη στα τελευταία δύο γκραν πρι της σεζόν τον «ρίχνουν» στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας των οδηγών πίσω από τον Κίμι Ραϊκόνεν.
2008: Σημειώνει πέντε νίκες και στέφεται τελικά για πρώτη φορά στην καριέρα του παγκόσμιος πρωταθλητής.
Η πέμπτη θέση στο γκραν πρι της Βραζιλίας, με το οποίο πέφτει η «αυλαία» της σεζόν, τού χαρίζει την πρώτη θέση στη βαθμολογία των οδηγών, ενώ γίνεται ο νεώτερος οδηγός στην ιστορία της Φόρμουλα Ένα που κατακτά τον τίτλο.
Ο Χάμιλτον στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής σε ηλικία 23 ετών, εννέα μηνών και 25 ημερών και παίρνει τη συγκεκριμένη διάκριση από τον Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος τα κατάφερε σε ηλικία 24 ετών και 58 ημερών.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 05, 2008, 11:28:32 πμ από dimitristsou » Καταγράφηκε
Αληθινός φίλος είναι αυτός που έρχεται
όταν ο υπόλοιπος κόσμος φεύγει.
 
Εκτύπωση  Σελίδες « 1 2 3 4 5 Πάνω