GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νοέμβριος 17, 2017, 23:29:22 μμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
|-+  Μαγειρέματα
| |-+  Διατροφικά νέα ..
| | |-+  Κουράστηκαν τα μάτια σας; Φάτε σπανάκι
Σύνθετη αναζήτηση
  0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σελίδες 1 Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Κουράστηκαν τα μάτια σας; Φάτε σπανάκι  (Αναγνώστηκε 6870 φορές)
« στις: Δεκέμβριος 26, 2014, 12:57:24 μμ »
Pastaflora Αποσυνδεδεμένος
VIP Member
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 4.851
Μέλος από: Μάι, 2008

Προφίλ
Κουράστηκαν τα μάτια σας; Φάτε σπανάκι
 

Οι περισσότεροι άνθρωποι περνούν ώρες μπροστά στον υπολογιστή τους είτε γιατί οι δουλειές τους προαπαιτούν τη χρήση του είτε για λόγους ψυχαγωγίας.
Μετά από ώρες μπροστά στον υπολογιστή, τα μάτια είναι πιθανόν να έχουν κουραστεί και η όρασή να έχει θολώσει. Πώς μπορείτε να καταπολεμήσετε τις παρενέργειες της… υπερωρίας;
Με σπανάκι, απαντούν οι επιστήμονες.
Σπανάκι: Τα οφέλη του
Είναι ένα τρόφιμο πλούσιο σε πολλά θρεπτικά συστατικά, όπως σε βιταμίνη Κ, βιταμίνη Α, μαγγάνιο, φυλλικό οξύ, μαγνήσιο, αλλά επιπλέον περιέχει μαγνήσιο, σίδηρο (αν και στη λιγότερο απορροφήσιμη μορφή), βιταμίνη C, ασβέστιο, βιταμίνες συμπλέγματος Β και φυτικές ίνες.
Μέχρι σήμερα έχουν βρεθεί τουλάχιστον 13 διαφορετικά είδη φλαβονοειδών συστατικών στο σπανάκι, τα οποία έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες, ενώ μελετώνται πλέον εκτενώς και οι πιθανές αντικαρκινικές του ιδιότητες. Σε μία μελέτη που δημοσιεύτηκε το Νοέμβριο του 2007, στο περιοδικό 'Int J Cancer', βρέθηκε ότι ορισμένα είδη φλαβονοειδών, τα οποία βρίσκονται και στο σπανάκι, μπορεί να μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου των ωοθηκών στις γυναίκες.
Το σπανάκι αποτελεί μία από τις καλύτερες πηγές βιταμίνης Κ. Συγκεκριμένα, ένα φλιτζάνι φρέσκου σπανακιού καλύπτει το 200% της Συνιστώμενης Ημερήσιας Ποσότητας, ενώ ένα φλιτζάνι βρασμένου σπανακιού έως και 6 φορές περισσότερο. Εντωμεταξύ, για να αυξήσετε την απορρόφηση της λουτεϊνης από το σπανάκι, μπορείτε να το συνοδέψετε με ελαιόλαδο, καθώς τα λιπαρά ευνοούν την απορρόφηση της λουτεϊνης, όπως και των υπόλοιπων καροτενοειδών.
Νέα μελέτη υποστηρίζει ότι ξεκουράζει τα μάτια
Νέα μελέτη του Πανεπιστημίου της Τζόρτζια έδειξε ότι η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη, αντιοξειδωτικά που βρίσκουμε σε σκούρα, φυλλώδη, πράσινα λαχανικά, μπορούν να απαλύνουν την ενόχληση που αισθανόμαστε όταν κοιτάμε για πολλή ώρα σε ένα φωτεινό σημείο, π.χ., την οθόνη του υπολογιστή. «Τα θρεπτικά αυτά συστατικά βοηθούν τον αμφιβληστροειδή χιτώνα του ματιού να απορροφήσει το μπλε φως που δημιουργεί λάμψη και έτσι να μειώσει την ενόχληση στα μάτια» εξηγεί ο Μπίλι Ρ. Χάμοντ, Ph.D., καθηγητής Νευροεπιστήμης και Συμπεριφοράς του Πανεπιστημίου της Τζόρτζιας.
Οι επιστήμονες τονίζουν πως θα πρέπει να φροντίστε να καταναλώνετε 12 mg λουτεΐνης και ζεαξανθίνης την ημέρα από τροφές όπως είναι το σπανάκι, το πράσινο λάχανο, το μπρόκολο για να έχετε δυνατή όραση.
Dr. Μέριανος Ιωάννης
 
Οι σπουδές μου στην Ιατρική Σχολή καθώς και η μετέπειτα επιλογή της ειδικότητας στη Βιοπαθολογία ήταν προς την κατεύθυνση της κατανόησης του σύνθετου προβλήματος της παχυσαρκίας εις βάθος. Στη διάρκεια της ειδικότητας μου αύξησα σημαντικά τις γνώσεις μου για την παχυσαρκία και τις ασθένειες που την ακολουθούν όπως είναι η υπέρταση, τα καρδιολογικά προβλήματα, ο διαβήτης, και τα
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 02, 2015, 22:37:30 μμ από ArXoS » Καταγράφηκε
May the brightest Rainbow shine on you today.
 
Εκτύπωση  Σελίδες 1 Πάνω