GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Απρίλιος 25, 2024, 02:23:03 πμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
|-+  Κουβεντούλα
| |-+  Περι ανέμων ....
| | |-+  Ηθικοί κανόνες στο ρεπορτάζ, ηθικά διλήμματα, εισβολή στην ιδιωτικήζωή
Σύνθετη αναζήτηση
  0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σελίδες 1 Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Ηθικοί κανόνες στο ρεπορτάζ, ηθικά διλήμματα, εισβολή στην ιδιωτικήζωή  (Αναγνώστηκε 2647 φορές)
« στις: Αύγουστος 29, 2008, 13:12:53 μμ »
ata Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 1.004
Μέλος από: Ιαν, 2008

Προφίλ
To έλαβα σήμερα στο mail μου, το βρήκα ενδιαφέρον και σας το παραθέτω αυτούσιο..

ΑΦΩΝΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ενενήντα περίπου φοιτητές κατά τη διάρκεια του μαθήματος Ειδικά Ρεπορτάζ στο τμήμα Επικοινωνίας και ΜέσωνΜαζικής Ενημέρωσης του Πανεπιστημίου της Αθήνας όταν ο καθηγητής τους ****** ********, δημοσιογράφος και ******** στησυνδρομητική τηλεόραση, κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας σήκωσε μια φοιτήτρια που καθόταν στην πρώτη σειρά του αμφιθεάτρουκαι τη φίλησε στο στόμα.
 ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ ΖΗΤΗΣΕ απ' τους φοιτητές να καταγράψουν το περιστατικό και να το στείλουν άμεσα ως ρεπορτάζ στο μέσο πουυποτίθεται ότι εργάζονταν.
 Μόλις είχε ολοκληρωθεί εκτενέστατη συζήτηση με θέμα «Ηθικοί κανόνες στο ρεπορτάζ, ηθικά διλήμματα, εισβολή στην ιδιωτικήζωή» και είχε αναλυθεί η ανάγκη να ερευνούν σοβαρά και να ψάχνουν σε βάθος οποιοδήποτε θέμα πριν το καταγράψουν για το μέσονόπου μελλοντικά θα εργάζονται.
 ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΟΝΤΩΣ κατέγραψαν αυτό που είδαν.Και με οξύ τρόπο καυτηρίασαν την πράξη του καθηγητή τους.Ενας μάλιστα...αποχώρησε επιδεικτικά από το αμφιθέατρο σε ένδειξη διαμαρτυρίας γι' αυτό που συνέβη στη συμφοιτήτριά του.
 «ΗΡΘΕ ΝΑ ΛΥΤΡΩΣΕΙ τα σεξουαλικά του βίτσια», έγραψε ο ένας,«σεξουαλική επίθεση σε φοιτήτρια την ώρα του μαθήματος», έγραψε ο άλλος, «πείραμα με σεξουαλικές προεκτάσεις», έγραψε ο τρίτος.Χαμός. Η συνέχεια έχει ακόμη πιο μεγάλο ενδιαφέρον.
 Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΟΥΓΕ όλο το φρικτό κατηγορητήριο ατάραχος.
 «Σας έχω βγάλει και φωτογραφία με το κινητό μου» του φώναξε ένας φοιτητής, «δεν φοβόσαστε ότι αύριο θα είστε πρωτοσέλιδο;»τον ρώτησε...Ο καθηγητής σηκώθηκε κι αφού ευχαρίστησε τους φοιτητές του για την συνεργασία, τους ανακοίνωσε ότι, αν δεν είναι εξαιρετικάπροσεκτικοί και δεν ερευνούν αυτό που πρόκειται να γράψουν, πέρα απ' το γεγονός ότι δεν θα περάσουν ποτέ το μάθημά του, δενθα γίνουν ποτέ καλοί δημοσιογράφοι.
 Και αμέσως άρχισε να τους απαριθμεί τα λάθη τους:
 1. Κανείς από τους φοιτητές-ρεπόρτερ δεν έκανε ρεπορτάζ.
 2. Κανείς δεν σηκώθηκε από τη θέση του να ρωτήσει το «θύμα» αν είχε κάποια σχέση με τον κ. καθηγητή, αν είχε προηγηθεί κάτιμεταξύ τους, αν είχε προκληθεί ή είχε προκαλέσει τον καθηγητή.
 3. Κανείς φοιτητής δεν παρατήρησε ότι η φοιτήτρια «θύμα» ήταν τελείως άγνωστο σ' αυτούς πρόσωπο και προφανώς δεν την είχανξαναδεί ποτέ στο αμφιθέατρο της σχολής.
 4. Κανείς φοιτητής δεν πρόσεξε ότι αυτή η φοιτήτρια, όσο κι αν έμοιαζε νέα, ήταν τουλάχιστον δέκα χρόνια μεγαλύτερή τους.
 5. Επειδή η φοιτήτρια «θύμα» δεν γνώριζε κανέναν, δεν μιλούσε και μεκανέναν, πράγμα ασύνηθες για φοιτητικό αμφιθέατρο.
 6. Κανείς απ' τους φοιτητές δεν σκέφτηκε ότι το θέμα που μόλις είχε αναλυθεί από τον καθηγητή είχε τίτλο «Ηθικοί κανόνες στηδημοσιογραφία» και ότι αυτό σημαίνει.
 7. Κανείς δεν ρώτησε τη συμφοιτήτρια που καθόταν δίπλα στο «θύμα» αν πρόσεξε κάτι ιδιαίτερο στη συμπεριφορά του «θύματος» ήτη συμπεριφορά του καθηγητή.
 8. Κανείς δεν φρόντισε να ρωτήσει τον καθηγητή αν είναι σύνηθες γι' αυτόν να καταφεύγει σε ανάλογες συμπεριφορές και αν αυτήείναι μια νέα διδακτική μέθοδος.
 9. Τέλος, κανείς δεν φρόντισε να μάθει γιατί επιτέλους διάλεξε αυτή τη φοιτήτρια κι όχι μια άλλη... και, εν πάση περιπτώσει,αφού επρόκειτο να τον κάνουν πρωτοσέλίδο να του ζητήσουν να πει κι αυτός την άποψή του.
 Το μάθημα τελείωσε.
 ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ συζητούσαν μεγαλόφωνα για το περιστατικό. Ο καθηγητής έπρεπε να αποχωρήσει γρήγορα από την αίθουσα γιατί τοδίωρο της διδασκαλίας είχε τελειώσει.
 ΣΗΚΩΘΗΚΕ, μάζεψε τα πράγματά του από την έδρα, ζήτησε από τους φοιτητές ένα λεπτό ησυχία για να τους συστήσει τη γυναίκατου, που πρώτη φορά παρακολούθησε μάθημά του.
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #1
« στις: Αύγουστος 29, 2008, 15:31:04 μμ »
margarita79 Αποσυνδεδεμένος
Γενικός συντονιστής - VIP
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 5.145
Μέλος από: Ιούν, 2007

Προφίλ
μαλισταααααα.....
λογικη παντως η αντιδραση των φοιτητων και εγω να ημουν καπως ετσι θα αντιδρουσα.
παντως εχει μυαλο ο καθηγητης ομολογω....
ο δε φοιτητης με το κινητο θα γινει μεγαλη φιρμα!!!τρεμε ΜΑΚΗ  Μεγάλο χαμόγελο
Καταγράφηκε
Δεν υπάρχουν απραγματοποίητα όνειρα, μόνο η πεπερασμένη μας αντίληψη για το τι είναι πραγματοποιήσιμο..
 
Απάντηση #2
« στις: Αύγουστος 29, 2008, 15:48:40 μμ »
Ranja Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 2.326
Μέλος από: Οκτ, 2007

Προφίλ
Kaλά, έμεινα έκπληκτη! Απίστευτο μάθημα...
Καταγράφηκε
It's never too late to start all over again
 
Απάντηση #3
« στις: Αύγουστος 29, 2008, 21:44:30 μμ »
Rena
Επισκέπτης
Εμένα πάλι δε μου έκανε καμία εντύπωση. Πολύ απλά γιατί το έχω λάβει κι εγώ με email αρκετά χρόνια πρίν, και τότε δεν αναφερόταν σε συγκεκριμένους **** καθηγητές Πανεπιστημίου Αθηνών, δημοσιογράφους και ****συνδρομητικές τηλεοράσεις. Σαν κειμενάκι πολύ εύστοχο, και καλοστημένο, κατά τα άλλα ...μούφα. Πριν 3 χρόνια διάβαζα το ίδιο κείμενο αναφερόμενο σε καθηγητές Πανεπιστημίου της Βοστώνης.  Ακόμα ένα spam....? ;Iσως  tired

Πάντως καλό είναι να γράφουμε ότι πέφτει στην αντίληψή μας, για να μαθαίνουμε γενικότερα.  up

To έλαβα σήμερα στο mail μου, το βρήκα ενδιαφέρον και σας το παραθέτω αυτούσιο..

ΑΦΩΝΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ενενήντα περίπου φοιτητές κατά τη διάρκεια του μαθήματος Ειδικά Ρεπορτάζ στο τμήμα Επικοινωνίας και ΜέσωνΜαζικής Ενημέρωσης του Πανεπιστημίου της Αθήνας όταν ο καθηγητής τους ****** ********, δημοσιογράφος και ******** στησυνδρομητική τηλεόραση, κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας σήκωσε μια φοιτήτρια που καθόταν στην πρώτη σειρά του αμφιθεάτρουκαι τη φίλησε στο στόμα.
 ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ ΖΗΤΗΣΕ απ' τους φοιτητές να καταγράψουν το περιστατικό και να το στείλουν άμεσα ως ρεπορτάζ στο μέσο πουυποτίθεται ότι εργάζονταν.
 Μόλις είχε ολοκληρωθεί εκτενέστατη συζήτηση με θέμα «Ηθικοί κανόνες στο ρεπορτάζ, ηθικά διλήμματα, εισβολή στην ιδιωτικήζωή» και είχε αναλυθεί η ανάγκη να ερευνούν σοβαρά και να ψάχνουν σε βάθος οποιοδήποτε θέμα πριν το καταγράψουν για το μέσονόπου μελλοντικά θα εργάζονται.
 ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΟΝΤΩΣ κατέγραψαν αυτό που είδαν.Και με οξύ τρόπο καυτηρίασαν την πράξη του καθηγητή τους.Ενας μάλιστα...αποχώρησε επιδεικτικά από το αμφιθέατρο σε ένδειξη διαμαρτυρίας γι' αυτό που συνέβη στη συμφοιτήτριά του.
 «ΗΡΘΕ ΝΑ ΛΥΤΡΩΣΕΙ τα σεξουαλικά του βίτσια», έγραψε ο ένας,«σεξουαλική επίθεση σε φοιτήτρια την ώρα του μαθήματος», έγραψε ο άλλος, «πείραμα με σεξουαλικές προεκτάσεις», έγραψε ο τρίτος.Χαμός. Η συνέχεια έχει ακόμη πιο μεγάλο ενδιαφέρον.
 Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΟΥΓΕ όλο το φρικτό κατηγορητήριο ατάραχος.
 «Σας έχω βγάλει και φωτογραφία με το κινητό μου» του φώναξε ένας φοιτητής, «δεν φοβόσαστε ότι αύριο θα είστε πρωτοσέλιδο;»τον ρώτησε...Ο καθηγητής σηκώθηκε κι αφού ευχαρίστησε τους φοιτητές του για την συνεργασία, τους ανακοίνωσε ότι, αν δεν είναι εξαιρετικάπροσεκτικοί και δεν ερευνούν αυτό που πρόκειται να γράψουν, πέρα απ' το γεγονός ότι δεν θα περάσουν ποτέ το μάθημά του, δενθα γίνουν ποτέ καλοί δημοσιογράφοι.
 Και αμέσως άρχισε να τους απαριθμεί τα λάθη τους:
 1. Κανείς από τους φοιτητές-ρεπόρτερ δεν έκανε ρεπορτάζ.
 2. Κανείς δεν σηκώθηκε από τη θέση του να ρωτήσει το «θύμα» αν είχε κάποια σχέση με τον κ. καθηγητή, αν είχε προηγηθεί κάτιμεταξύ τους, αν είχε προκληθεί ή είχε προκαλέσει τον καθηγητή.
 3. Κανείς φοιτητής δεν παρατήρησε ότι η φοιτήτρια «θύμα» ήταν τελείως άγνωστο σ' αυτούς πρόσωπο και προφανώς δεν την είχανξαναδεί ποτέ στο αμφιθέατρο της σχολής.
 4. Κανείς φοιτητής δεν πρόσεξε ότι αυτή η φοιτήτρια, όσο κι αν έμοιαζε νέα, ήταν τουλάχιστον δέκα χρόνια μεγαλύτερή τους.
 5. Επειδή η φοιτήτρια «θύμα» δεν γνώριζε κανέναν, δεν μιλούσε και μεκανέναν, πράγμα ασύνηθες για φοιτητικό αμφιθέατρο.
 6. Κανείς απ' τους φοιτητές δεν σκέφτηκε ότι το θέμα που μόλις είχε αναλυθεί από τον καθηγητή είχε τίτλο «Ηθικοί κανόνες στηδημοσιογραφία» και ότι αυτό σημαίνει.
 7. Κανείς δεν ρώτησε τη συμφοιτήτρια που καθόταν δίπλα στο «θύμα» αν πρόσεξε κάτι ιδιαίτερο στη συμπεριφορά του «θύματος» ήτη συμπεριφορά του καθηγητή.
 8. Κανείς δεν φρόντισε να ρωτήσει τον καθηγητή αν είναι σύνηθες γι' αυτόν να καταφεύγει σε ανάλογες συμπεριφορές και αν αυτήείναι μια νέα διδακτική μέθοδος.
 9. Τέλος, κανείς δεν φρόντισε να μάθει γιατί επιτέλους διάλεξε αυτή τη φοιτήτρια κι όχι μια άλλη... και, εν πάση περιπτώσει,αφού επρόκειτο να τον κάνουν πρωτοσέλίδο να του ζητήσουν να πει κι αυτός την άποψή του.
 Το μάθημα τελείωσε.
 ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ συζητούσαν μεγαλόφωνα για το περιστατικό. Ο καθηγητής έπρεπε να αποχωρήσει γρήγορα από την αίθουσα γιατί τοδίωρο της διδασκαλίας είχε τελειώσει.
 ΣΗΚΩΘΗΚΕ, μάζεψε τα πράγματά του από την έδρα, ζήτησε από τους φοιτητές ένα λεπτό ησυχία για να τους συστήσει τη γυναίκατου, που πρώτη φορά παρακολούθησε μάθημά του.
Καταγράφηκε
 
Εκτύπωση  Σελίδες 1 Πάνω