GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Απρίλιος 20, 2024, 15:20:27 μμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
|-+  Κουβεντούλα
| |-+  Κοινωνικές Σχέσεις και Οικογένεια
| | |-+  Σχολείο και εκπαίδευση
| | | |-+  ΚΕΝΤΡΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Σύνθετη αναζήτηση
  0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σελίδες 1 Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: ΚΕΝΤΡΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ  (Αναγνώστηκε 8239 φορές)
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 23:27:09 μμ »
MafiosaMum Αποσυνδεδεμένος
Απλό μέλος
*
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 29
Μέλος από: Νοέ, 2007

Προφίλ
Καλησπερα σε ολους σας και πολλα φιλια  Χαμόγελο
Καλο μηνα και καλο κουραγιο τωρα γιατι αρχισαν και οι εγγραφες και σε αυτο τον τομεα!!!!!!
Αν θελετε να αλλαξετε ΚΞΓ τωρα ειναι η ευκαιρια,καντε μια ερευνα αγορας,ρωτηστε γνωστους και φιλους αν ειναι ευχαριστημενοι απο καπου και απο που δεν ειναι .Μην εντυπωσιαζεσται απο τις διαφημισεις και τα διαφορα φυλλαδια που κυκλοφορουν αυτο τον καιρο,πρεπει να το σκεφτειται πολυ καλα ιδιως αν εχετε μικρα παιδια.
Το παν ειναι να μπορει ενα παιδι να κατανοησει και να μιλησει την ξενη γλωσσα που μαθαινει και οχι το χαρτι Lower ή (Lover,οπως καποτε μου ειχε πει ενας πατερας που αναρωτιονταν αν θα το παρει ποτε ο κανακαρης του το lover πτυχιο)
Ναι ξερω τι θα πειτε "να ξεμπερδουμε γρηγορα με τα πτυχια απο τις ταξεις του γυμνασιου" αν εχουμε μαθει το παιδι να ειναι οργανωτικο δεν θα υπαρξει ποτε προβλημα και στο λυκειο ακομα αμα παει να δωσει.Βλεπετε στον τομεα της εκθεσης (εκει που κοβονται πιο πολυ) θελει μια πιο ωριμη σκεψη!
Τα βιβλια που θα αγορασετε να δειτε αν ειναι της τελευταιας εκδοσης γιατι πολλα βιβλιοπωλεια πλασαρουν και τα πιο παλια της ιδιας σειρας και μετα δεν τα αλλαζουν.
Αν προτιμησετε ιδιαιτερα στο σπιτι και αυτη η λυση καλη ειναι αλλα καλυτερα γιατι τις μεγαλες ταξεις. FCE, ADVANCED,PROFICIENCY!
Αυτα προς το παρον,οτι μα οτι θελησετε ειμαι παντα χαρουμενη να βοηθησω.
10 μηνες ακομα μεχρι τις επομενες διακοπες......θα περασουν γρηγορα!!!!!!! Χαμόγελο
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #1
« στις: Σεπτέμβριος 02, 2008, 08:42:35 πμ »
sgr Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 4.438
Μέλος από: Ιούν, 2007

Προφίλ
Προσωπικά νομίζω ότι τα φροντιστήρια παλαιού τύπου όπως αυτά που πηγαίναμε εμείς κάνουν καλύτερη δουλειά από αυτά τα νεου τύπου που έχουν ξεφυτρώσει γύρω μας.

MafiosaMum εγώ θέλω 11 ακόμα  Κλάμα Κλάμα Κλάμα Κλάμα Κλάμα Κλάμα Κλάμα Κλάμα Κλάμα
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #2
« στις: Σεπτέμβριος 02, 2008, 09:32:37 πμ »
ata Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 1.004
Μέλος από: Ιαν, 2008

Προφίλ
Επίκαιρο θέμα και η δική μου προσέγγιση αφορά κυρίως στο γεγονός ότι πολλοί γονείς ωθούν τα μικρά παιδιά τους ακόμη και από την νηπιακή ή πρωτοσχολική ηλικία να μάθουν την πρώτη ξένη γλώσσα παραβλέποντας το γεγονός οτι αφενός δεν έχουν μάθει καλά καλά την Ελληνική αλφαβήτα αφετέρου δεν έχουν την γνωστική ωριμότητα ώστε να κατανοήσουν και μία δεύτερη γλώσσα εκτός από την μητρική. Βέβαια το επίπεδο της γνώσης που μεταφέρεται είναι κατά βάση απλό και στηρίζεται σε τραγουδάκια, ζωγραφιές κτλ παρόλα αυτά πιστεύω - και το ίδιο υποστηρίζουν και καθηγήτριες ξένων γλωσσών που έχω συζητήσει μαζί τους το θέμα - ότι εφόσον το παιδί δεν το ζητά το ίδιο, είναι περιττό να το υποβάλλουμε σε ένα τόσο σφιχτό πρόγραμμα (σχολείο, εξωσχολικές δραστηριότητες και ξένη γλώσσα) αφού σε αυτές τις ηλικίες αυτό που ενδιαφέρει τα παιδιά είναι ο ελεύθερος χρόνος και το παιχνίδι.
Ένα άλλο θέμα που σχετίζεται όμως με τις ξένες γλώσσες και το οποίο αποτελεί παγίδα για πολλούς γονείς είναι το χρονοδιάγραμμα που διαφημίζουν αρκετά σύγχρονα κέντρα ξένων γλωσσών τα οποία υποστηρίζουν ότι με συγκεκριμένους ρυθμούς μάθησης το παιδί θα καταφέρει να αποκτήσει το πρώτο δίπλωμα ξένης γλώσσας σε αρκετά μικρή ηλικία ενώ το δεύτερο πριν τελειώσει την βασική του εκπαίδευση κάτι το οποίο δεν ισχύει αφενός γιατί εξαρτάται από την ικανότητα του κάθε μαθητη αφετέρου γιατί απευθύνεται μάλλον σε ιδεατές συνθήκες εκπαίδευσης κάτι το οποίο είναι παραπλανητικό.
Τέλος όσον αφορά την επιλογή φροντιστηρίου ή ιδιαίτερου μαθήματος θα συμφωνήσω με την mafiosamum, παρόλα αυτά εγώ θα ξεκινήσω την κόρη μου εφέτος, και τον γιό μου λίγο αργότερα, με ιδιαίτερο μάθημα δεδομένου ότι θέλω να μειώσω όσο το δυνατόν περισσότερο τον χρόνο που θα χάνουμε στο πήγαινε-έλα στα φροντιστήρια αλλά κυρίως εξαιτίας του γεγονότος ότι το μάθημα θα της το παραδίδει μία από τις 2 παιδικές μου φίλες και κουμπάρα μου η οποία είναι τέλεια στην δουλειά της και της έχω απόλυτη εμπιστοσύνη.
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #3
« στις: Σεπτέμβριος 02, 2008, 10:19:17 πμ »
giota Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 5.625
Μέλος από: Οκτ, 2007

Προφίλ WWW
θα συμφωνησω με την ατα δεν μπορει ενα παιδι που ακομα δεν εχει μεθει
την γλωσσα του να το στελνουν οι γονεις να μαθει καποια ξενη
αυτο εχει σαν αποτελεσμα να μην μαθει σωστα καμια απο τις δυο γλωσσες
και οπως ολοι ξερουμε "η ημιμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας"
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #4
« στις: Σεπτέμβριος 02, 2008, 10:38:00 πμ »
margarita79 Αποσυνδεδεμένος
Γενικός συντονιστής - VIP
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 5.145
Μέλος από: Ιούν, 2007

Προφίλ
εγω σαν λατρης και αποφοιτος των ξενων γλωσσων θα συμβουλευα να ξεκινουν τα παιδια στην τριτη δημοτικου και οχι νωριτερα.αν καποιο παιδι εχει διαθεση και εφεση  και εκδηλωσει το ενδιαφερον να περασει καποια ταξη μεσω θερινων τμηματων δεν θα πρεπει να το αποτρεπουμε εφοσον ομως το επιπεδο του ειναι αρκετα προχωρημενο.απο προσωπικη πειρα θα πω οτι σε θερινα και γενικοτερα ολιγομελη τμηματα γινεται πολυ σωστοτερη δουλεια.το μυστικο στις ξενες γλωσσες κρυβεται στο ποσο το παιδι θα εχει τη δυνατοτητα να μιλησει μεσα στην ταξη.
εγω εκτος της αγγλικης (οπου και σπουδασα και στα αει) 'μιλω' και αλλα τρεις γλωσσες οπως βλεπετε εβαλα εισαγωγικα στο μιλω γιατι στην πραγματικοτητα δεν μιλω αλλα απλα καταλαβαινω και σιγα σιγα η μνημη μου δεν βοηθαει και να γραψω.τι θελω να πω με αυτο...οτι η ταχυρρυθμη εκπαιδευση  που συνηθως φαρμοζεται στις συμπληρωματικες ξενες γλωσσες δεν βοηθαει πουθενα αλλου παρα μονο στην αποκτηση πτυχιων....στην ουσια αχρηστα χαρτια που αν δεν μαθεις να μιλας υπαρχουν για να  σου θυμιζουν μονο τα λεφτσ που εδωσες στα φροντιστηρια  Χαμόγελο,οποτε μην πιεζετε τα παιδια για πτυχια και μην απογοητευεστε αν δεν αποκτησουν το πολυποθητο χαρτι με τη μια...
καλη αρχη!!
Καταγράφηκε
Δεν υπάρχουν απραγματοποίητα όνειρα, μόνο η πεπερασμένη μας αντίληψη για το τι είναι πραγματοποιήσιμο..
 
Απάντηση #5
« στις: Σεπτέμβριος 02, 2008, 10:51:29 πμ »
al1975
Επισκέπτης
Για να πω την αλήθεια έμαθα να μιλάω Αγγλικά πριν μάθω να γράφω Ελληνικά επειδή η νονά μου είναι Αυστραλεζα και μου μαθαινε Αγγλικά απο νηπιακή ηλικία.Όταν πήγα δευτέρα δημοτικού μου έμαθε συντακτικό, γραμματική και σε φροντιστήριο πήγα στο γυμνάσιο μόνο και μόνο για να πάρω το lower και μετά το proficiency.
Tα Ελληνικά με τα Αγγλικά δεν τα μπέρδεψα ποτέ.
Η δική μου άποψη είναι πως τα παιδιά είναι καλό να μαθαίνουν απο νωρίς ξένες γλώσσες εφόσον μαθαίνουν και χειρισμό H/Y και γενικά είμαι της άποψης πως όσο πιο μικρός μάθεις κάτι τόσο καλύτερα.
Ηδη μαθαίνω λεξούλες  και προτάσεις στα αγγλικά στην ανιψιά μου και σας πληροφορώ πως το καλοκαιρι επιασε φιλιες με κατι Εγγλεζάκια και κουτσά στραβά συνεννοήθηκε.
Το μονο που πρέπει να προσέχουμε είναι να μην εφησυχαστούμε  με τα πτυχία.Οι ξένες γλώσσες θέλουν εξάσκηση και έστω και αν δεν βρίσκετε εσείς ή τα παιδια σας χρόνο για προφορική εξάσκηση, διαβάστε βιβλία στα Αγγλικά η δείτε ταινίες χωρίς ελληνικούς υπότιτλους ή με αγγλικούς.
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #6
« στις: Σεπτέμβριος 03, 2008, 08:46:36 πμ »
elie Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 644
Μέλος από: Οκτ, 2007

Προφίλ WWW
Ούτε εγώ συμφωνώ με το φόρτωμα δραστηριοτήτων στην πλάτη των παιδιών από μικρή ηλικία. Ας τα αφήσουμε να παίξουν, είιναι ένα τεράστιο κέρδος, αναντικατάστατο. Άλλο θέμα η βιωματική μάθηση, που... απλά συμβαίνει αν το παιδί είναι δίγλωσσο λόγω γονέων ή ανατροφής (πιο δύσκολο). Και η κόρη μου το καλοκαίρι κατάφερε να συνεννοηθεί με ιταλάκια (η πριγκιπέσα είναι σχεδόν δίγλωσση, λόγω παιδικού σταθμού) αλλά και με άλλων εθνικοτήτων πιτσιρίκια (των οποίων τη γλώσσα δεν είχε ξανακούσει) μέσω του παιχνιδιού και του σώματος.

Το σίγουρο είναι ότι και στο μέλλον, ξένη γλώσσα που δεν εξασκείται... αραχνιάζει.
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #7
« στις: Σεπτέμβριος 03, 2008, 10:01:18 πμ »
Mary Αποσυνδεδεμένος
VIP Member
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 2.702
Μέλος από: Σεπ, 2007

Προφίλ
Αυτό είναι ένα θέμα που αυτές τις μέρες με έχει απασχολήσει ιδιαίτερα. Αφενός γιατί απ’ ότι είδα τα δίδακτρα στα φροντιστήρια έχουν ανέβει «τρελλά», αφετέρου γιατί δεν με βολεύουν οι ώρες διδασκαλίας γιατί συμπίπτουν με άλλες δραστηριότητές τους.
Έτσι μάλλον θα προτιμήσω να πάρω δάσκαλο στο σπίτι. Ίσως μάλιστα καταφέρω να δημιουργήσω μια «μίνι» τάξη στο σπίτι με τα παιδιά μου και τον ανηψιό μου που είναι στην ίδια ηλικία και στο ίδιο επίπεδο. Φαντάζομαι ότι θα γίνεται καλύτερα έτσι το μάθημα και σε ώρες που θα μας βολεύουν.
Είμαι και γω της άποψης να μην παραφορτώνουμε τα παιδιά μας με πολλά. Νομίζω ότι μια γλώσσα και μια αθλητική δραστηριότητα είναι υπερ αρκετά. Αν θελήσουν να μάθουν μια δεύτερη γλώσσα ας το κάνουν τελειώνοντας το σχολείο τους και παράλληλα με τις σπουδές τους.
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #8
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2008, 03:35:03 πμ »
SOULAPAPAF Αποσυνδεδεμένος
Mέλος
**
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 94
Μέλος από: Νοέ, 2007

Προφίλ
 Έκπληξη Έκπληξη λυστε μου κι εμενα αυτη την απορια βρε παιδια Αναποφασιστικότητα Αναποφασιστικότητα τελικα σε πια ταξη πρεπει να ξεκιναει ενα παιδακι  μια ξενη γλωσσα;;
ο μικρος μου θα παει τριτη φετος, και ο αδερφος μου που ειναι καθηγητης επεμενε να μη τον γραψουμε ακομα αγγλικα,
 να παει στη πεμπτη ταξη. ελα που ο μικρος επεμενε γιατι ολοι οι φιλοι του γραφτηκαν;
τελικα τον εγραψα κι εγω . εκανα καλα η οχι;; Αναποφασιστικότητα Αναποφασιστικότητα Αναποφασιστικότητα Αναποφασιστικότητα Αναποφασιστικότητα Αναποφασιστικότητα Αναποφασιστικότητα
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #9
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2008, 08:08:17 πμ »
MafiosaMum Αποσυνδεδεμένος
Απλό μέλος
*
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 29
Μέλος από: Νοέ, 2007

Προφίλ
Καλημέρα σας,
SoulaPapaf,καλά έκανες και τον έγραψες,θα έχει μια πρώτη γνωριμία με μια ξένη γλωσσα ο μικρος σου αλλωστε και στα σχολεια απο τριτη δημοτικου ξεκινουν και την διδασκαλια της ξενης γλωσσας!
Φιλακια πολλα καλημερα σε ολους και σε ολες!!!!!!!!
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #10
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2008, 16:03:20 μμ »
ArXoS Αποσυνδεδεμένος
Διαχειριστής
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5.605
Μέλος από: Ιούν, 2007

greekmasa greekmasa Προφίλ WWW
Βασικά, για να απαντήσεις σε αυτό το ερώτημα, μάλλον πρέπει να παρεις τα χρόνια ανάποδα για να υπολογίσεις ..
Αν θέλουμε το παιδί μας να έχει πάρει ένα Lower στην 3η Γυμνασίου, (για να έχει και το περιθώριο να χάσει μία χρονιά ή αν θέλει να πάρει και το Proficiency μέχρι την 1η Λυκείου) για να μην έχει μέσα στα πόδια του τα ξενόγλωσσα μαθήματα όταν θα διαβάζει κατευθύνσεις για πανελλήνιες, το αργότερο μέχρι 4η Δημοτικού θα πρέπει να έχει αρχίσει. Αν τώρα έχουν βάλει και στην 3η τάξη τη ξένη γλώσσα στο δημοτικό, αυτό δε το γνώριζα. Αν είναι έτσι, τότε 3η Δημοτικού πρέπει να μπαίνει σιγά σιγά στις ξένες γλώσσες.

Γνώμη μου είναι οτι η δεύτερη ξένη γλώσσα πρέπει να αρχίζει μετά τα 10 τουλάχιστον  Ανεση
Καταγράφηκε
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
 
Εκτύπωση  Σελίδες 1 Πάνω