GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Απρίλιος 19, 2024, 04:47:03 πμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
|-+  Κουβεντούλα
| |-+  Κοινωνικές Σχέσεις και Οικογένεια
| | |-+  Σχολείο και εκπαίδευση
| | | |-+  Τα σχολεία που θα έπρεπε να εχουμε !!
Σύνθετη αναζήτηση
  0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σελίδες 1 2 » Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Τα σχολεία που θα έπρεπε να εχουμε !!  (Αναγνώστηκε 25480 φορές)
« στις: Οκτώβριος 31, 2008, 12:12:47 μμ »
MB04 Αποσυνδεδεμένος
Ανώτερο μέλος
****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 599
Μέλος από: Ιούν, 2007

Προφίλ

Kαλημέρα Σχολείο - Καλημέρα Θλίψη

Το σχολείο της χαμένης νιότης..

Kαλημέρα Σχολείο - Καλημέρα Θλίψη

Γράφει ο Αλέξανδρος Πιστοφίδης


Ανοιξαν τα σχολεία. Για κάποιους ένα ευχάριστο και μοναδικό γεγονός, για τους περισσότερους θλιβερό. Σε μια μακρινή χώρα, στη Φινλανδία, που εδώ και μια δεκαετία οι μαθητές της βγαίνουν πρώτοι σε όλες τις διεθνείς αξιολογήσεις του ΟΟΣΑ(οι δικοί μας τελευταίοι), γιορτάζουν τις μέρες αυτές. Γιορτάζουν, γιατί μετά από δύο μήνες διακοπών βρέθηκαν ξανά με τους συμμαθητές και δασκάλους φίλους τους, στη μικρή κοινότητα του σχολείου τους. Στη Φινλανδία, στα πολυθέσια και ολοήμερα σχολεία θα βρεις παιδιά από 8 μηνών μέχρι 16 ετών. Όταν εργάζονται και οι δύο γονείς μπορούν να αφήσουν το 8 μηνών και άνω παιδί τους στο σχολείο μαζί με τα μεγαλύτερα αδερφάκια του. Στη μικρή κοινότητα του σχολείου θα βρεις παιδιά με ειδικές ανάγκες, αφού, σκοπίμως, δεν υπάρχουν ειδικά ιδρυματικά-σχολεία. Θα βρεις βρέφη, να μαθαίνουν από μικρά να συνυπάρχουν με μεγάλους και αναπήρους, όπως στην κοινωνία των μεγάλων, καλλιεργώντας το αίσθημα της ευθύνης και της αλληλεγγύης των μεγάλων παιδιών προς τα μικρότερα και προς τα διαφορετικά.

Στη Φινλανδία γιορτάζουν, γιατί θα βρεθούν πάλι σε σχολεία με σύγχρονα
εργαστήρια και αμφιθέατρα, με κλειστά γυμναστήρια και πισίνες, με ειδικές αίθουσες χαλάρωσης και σάουνας, με εστιατόρια με το δωρεάν φαγητό και το σημαντικότερο, γιατί θα μάθουν και θα δημιουργήσουν γνώση με τους δασκάλους φίλους τους, παίζοντας, συζητώντας και μελετώντας διάφορα βιβλία και όχι ένα υποχρεωτικό σε κάθε μάθημα, όπως στην Ελλάδα.  (Οι δάσκαλοί μας, ακόμη και να
θέλουν να πάρουν πρωτοβουλίες δημιουργικής μάθησης δεν μπορούν.
Είναι υποχρεωμένοι να δουλέψουν με συγκεκριμένα βιβλία με έναν στόχο: «να βγει όπως-όπως η ύλη», αποστηθισμένη βεβαίως).

Τα παιδιά στη Φινλανδία, στις πρώτες έξι τάξεις, κάνουν συχνά τεστ, όχι
όμως για να βαθμολογηθούν (να τιμωρηθούν όπως τα ελληνόπουλα)αλλά για να διαπιστωθούν οι αδυναμίες τους ώστε να τους παρασχεθεί εξατομικευμένη ενισχυτική διδασκαλία. Η φιλοσοφία τους είναι, «η βαθμολογία αποθαρρύνει και ωθεί ακόμη περισσότερο στην άρνηση μάθησης τον κακό μαθητή, ενώ επιβραβεύει τον καλό μαθητή, που έτσι κι αλλιώς δεν χρειάζεται την επιβράβευση». Τα παιδιά στη Φινλανδία μπορούν ήδη από τις πρώτες τάξεις, να επιλέξουν ακόμη και το ημερήσιο πρόγραμμά τους. Ένα παιδί της δευτέρας δημοτικού, μπορεί μια ημέρα να επισκεφτεί κάποιο μάθημα της τρίτης ή ακόμη και της πρώτης, αν νομίζει πως αυτό χρειάζεται περισσότερο. Τα παιδιά στη Φινλανδία αλλά και σε πολλές άλλες χώρες, που το εκπαιδευτικό τους σύστημα είναι ανάμεσα σε εκείνο των πρώτων πέντε στον κόσμο, όπως στην Ιαπωνία, Κορέα και Καναδά, όταν έχουν τεστ στα μαθηματικά, φυσική, χημεία, ακόμη και στη γλώσσα τους, επιτρέπεται να έχουν μαζί τους βοήθημα (βιβλίο με τους μαθηματικούς, φυσικούς, χημικούς τύπους και λεξικό γλώσσας).

 Οι παιδαγωγοί τους δεν έχουν κανένα λόγο να απαιτήσουν από τα παιδιά
να μάθουν απ έξω πράγματα, που μετά από μερικές εβδομάδες δε θα θυμούνται.
Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να μάθουν τα παιδιά τους να σκέπτονται λογικά, με κριτική αναλυτική σκέψη, κατανοώντας περίπλοκα νοήματα και αλληλοσυσχετισμούς.
Με λίγα λόγια, τους ενδιαφέρει να αγαπήσουν τα παιδιά τη μάθηση και το βιβλίο για να συνεχίσουν να μαθαίνουν μόνα τους. Με το ζόρι δε μαθαίνει κανείς. Με το ζόρι μπορείς μόνο να αποστηθίσεις ξένη γνώση, για λίγο καιρό.

Οταν το απόγευμα, μετά την ενισχυτική διδασκαλία, οι φινλανδοί μαθητές
πάνε στο σπίτι, αφήνουν τη σάκα με τα βιβλία στο σχολείο. Ολη η υπόλοιπη ημέρα τους ανήκει. Χαίρονται την παιδικότητά τους. Τεστ για το σπίτι απαγορεύονται.
Η λέξη φροντιστήριο δεν υπάρχει ούτε στο λεξικό τους. Είναι πρώτα στην Ευρώπη στην ανάγνωση εξωσχολικών βιβλίων και τελευταία σε τηλεθέαση. Τα ελληνόπουλα τρέχουν από φροντιστήριο σε φροντιστήριο σαν κουρδιστά πορτοκάλια. Το μόνο που τους μένει μετά, είναι να καθίσουν εξαντλημένα μπροστά στην τηλεόραση μέχρι να τους πάρει ο ύπνος. Σε καμιά άλλη χώρα του κόσμου δε βλέπεις παιδιά με τσάντες να κυκλοφορούν μέχρι τα μεσάνυχτα τρέχοντας σαν τον Βέγγο να προλάβουν το επόμενο μάθημα αποστήθισης, προς μεγάλη ικανοποίηση των φροντιστηρίων.

Είναι δυνατόν αυτά τα τραύματα της χαμένης παιδικότητας να μην έχουν βαθιές και μακροχρόνιες ψυχικές συνέπειες;

Τα περισσότερα ελληνόπουλα πάνε άκεφα σε άθλια δημόσια σχολεία, που
μοιάζουν σαν γκαράζ αυτοκινήτων. Θα συναντήσουν δασκάλους, στην πλειονότητά τους σκυθρωπούς και δίχως όρεξη, που από τότε που τελείωσαν τις σπουδές τους δεν έχουν ανοίξει βιβλίο. Θα συναντήσουν δασκάλους, για τους οποίους η λέξη εξατομικευμένη προσέγγιση μαθητή με ιδιαίτερα προβλήματα, υπάρχει μόνο στα λεξικά. Θα πρέπει να αποστηθίσουν κακογραμμένα βιβλία πάνω στα οποία θα εξεταστούν. Οποιος έχει την καλύτερη μνήμη ή τις καλύτερες τεχνικές αποστήθισης , όχι απαραίτητα και το καλύτερο μυαλό, θα επιβραβευθεί.
Οι κακοί μαθητές θα τιμωρηθούν και θα σπρωχθούν στη μαθησιακή άρνηση. Η μαθητική διαρροή στη χώρα μας, σε κάποιες περιοχές ξεπερνά το 30% , ενώ στη Φινλανδία είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Η απάντηση της υπουργού παιδείας τους είναι: «είμαστε μια μικρή χώρα και δεν έχουμε την πολυτέλεια να χάσουμε ούτε έναν μαθητή».

Γιατί αλήθεια συμβαίνουν όλα αυτά τα τραγικά, στο σημαντικότερο τομέα
μιας χώρας όπως είναι η παιδεία, από την οποία εξαρτώνται όλα τα άλλα; Γιατί βασανίζουμε δίχως λόγο ότι πολυτιμότερο έχουμε, τα παιδιά μας; Γιατί, ενώ πληρώνουμε τα περισσότερα λεφτά στον κόσμο για την παιδεία (στην παραπαιδεία των φροντιστηρίων), έχουμε μια τόσο άθλια δημόσια παιδεία;

Την απάντηση μας την έδωσε πριν λίγες ημέρες ο κος Βουλγαράκης:
«υπάρχουν βουλευτές που τα δίδακτρα που πληρώνουν για τα παιδιά τους στα ιδιωτικά σχολεία είναι περισσότερα από τα εισοδήματα που δηλώνουν στο πόθεν έσχες»!!!

Κυβερνώντες και εξουσιάζοντες, που στέλνουν τα παιδιά τους σε πανάκριβα
ιδιωτικά σχολεία, δεν έχουν κανένα λόγο να δώσουν λεφτά στη δημόσια παιδεία, όπως δεν έχουν κανένα λόγο να δώσουν λεφτά για τη δημόσια υγεία αφού αν χρειαστεί, οι ίδιοι και τα παιδιά τους θα πάνε στο Memorial. Αυτή είναι ημοναδική εξήγηση και καμία άλλη για τα άθλια δημόσια σχολεία μας. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες προς βλάκες!

Στη Φινλανδία, ο γιος του πρωθυπουργού, του προέδρου της ΝΟΚΙΑ, του
θυρωρού της πολυκατοικίας και του χασάπη της γειτονιάς πάνε στο ίδιο δημόσιο σχολείο. Γι αυτό και έχουν κάθε λόγο να δίνουν τα διπλάσια ακριβώς λεφτά από εμάς, γύρω στο 7% του ΑΕΠ, για την παιδεία τους. «Βάση της εκπαίδευσής μας είναι η ισότητα όλων στο σχολείο», λέει η υπουργός τους. Οι φινλανδοί αγαπούν την πατρίδα τους, όχι ακροδεξιά και θεωρητικά σαν μια αφηρημένη ιδέα, αλλά σαν ζωντανό οργανισμό. Γι αυτούς πατρίδα είναι πάνω απ' όλα ο λαός τους, οι άνθρωποί τους, τα παιδιά τους.
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #1
« στις: Οκτώβριος 31, 2008, 12:54:35 μμ »
xanthibax Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 1.344
Μέλος από: Μάι, 2008

Προφίλ
Το εκπαιδευτικό σύστημα της Φιλανδίας το παρακολουθώ εδώ και χρόνια όταν τα παιδιά μου ήταν ακόμη στο Γυμνάσιο, μάλιστα κάποια φορά όλοι αυτοί που θέλουν να λένε ότι ασχολούνται μα τα της παιδείας είχαν υποτίθεται όραμα να εφαρμοστεί και στην Ελλάδα, μέρος του συστήματος.
Τα παιδιά μου μεγάλωσαν ίσως σε λίγο να αποκτήσω και εγγόνια και το" Εκπαιδευτικό Σύστημα" παραμένει το ίδιο και χειρότερο μπορώ να πω.
Κάθε φορά που διαβάζω τα της Φιλανδίας ή και άλλων χωρών με πιάνει μια μελαγχολία.
Αλλά όπως παραδέχονται και επισήμως οι εκάστοτε" κυβερνώντες" έχουν λύσει το πρόβλημα το προσωπικό τους οπότε προς τι τα υπόλοιπα;;;;;;
Καταγράφηκε
  Ανάβω στίχους να ξορκίσω το κακό που πλάκωσε τη χώρα!!!
 
Απάντηση #2
« στις: Οκτώβριος 31, 2008, 12:57:15 μμ »
vago Αποσυνδεδεμένος
Γενικός συντονιστής - VIP
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 4.812
Μέλος από: Ιούν, 2007

Προφίλ
Διάβαζα το άρθρο και μου φαινόταν σα να διάβαζα παραμύθι. Πόσο μακρυνά είναι όλα αυτά για τη δική μας χώρα! Κρίμα για εμάς που ζήσαμε τα χάλια του επαιδευτικού μας συστήματος και που θα τα ξαναζήσουμε με τα παιδιά μας.
Καταγράφηκε
What if I like black? It doesn't make me a bad person.
 
Απάντηση #3
« στις: Οκτώβριος 31, 2008, 13:05:49 μμ »
Mary Αποσυνδεδεμένος
VIP Member
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 2.702
Μέλος από: Σεπ, 2007

Προφίλ
Κάτι τέτοια άρθρα διαβάζεις και σου έρχονται δάκρυα στα μάτια, αναλογιζόμενος γιατί το δικό σου το παιδί η πατρίδα σου το βλέπει σαν ένα δάνειο που θα το πληρώνεις σε όλη σου τη ζωή χωρίς ποτέ να τελειώσει.
Πρόσφατα διάβασα μια συντέντευξη σε ένα περιοδικό (νομίζω του «Βήματος»), που ενώ το μοναχοπαίδι μια οικογένειας πέρασε από τους πρώτους στο Πολυτεχνείο δεν το αφήνουν να πάει. Το στέλνουν με μεταγραφή κατευθείαν σε γερμανικό πανεπιστήμιο να σπουδάσει (δεν ξέρω πως γίνεται αυτό). Και όταν ερωτήθηκαν οι γονείς γιατί πήραν αυτή την απόφαση, η απάντησή τους ήταν: «Δεν θέλουμε να σκεφτόμαστε εγωιστικά. Να κρατήσουμε το παιδί μας εδώ μόνο και μόνο για να το έχουμε κοντά μας, καταδικάζοντάς το να γίνει ένας ακόμα νέος των 700 ευρώ, που ποτέ δεν θα εκτιμήσει η χώρα του. Θέλουμε το παιδί μας να σπουδάσει σε μια χώρα όπου θα μπορέσει μετά να έχει μια αξιοπρεπή δουλειά, με αξιοπρεπή μισθό, και όχι να καρφώσει τα όνειρά του και τους κόπους του δίπλα στα διπλώματά του».
Από τότε που διάβασα αυτή τη συνέντευξη έχω συγκλονιστεί σκεπτόμενη ότι τελικά ίσως έχουν δίκιο!!
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #4
« στις: Οκτώβριος 31, 2008, 14:56:51 μμ »
THANOS Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Δ Ο Ξ Α ΚΑΙ Τ Ι Μ Η Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1.647
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ WWW

Γιατί αλήθεια συμβαίνουν όλα αυτά τα τραγικά, στο σημαντικότερο τομέα
μιας χώρας όπως είναι η παιδεία, από την οποία εξαρτώνται όλα τα άλλα; Γιατί βασανίζουμε δίχως λόγο ότι πολυτιμότερο έχουμε, τα παιδιά μας; Γιατί, ενώ πληρώνουμε τα περισσότερα λεφτά στον κόσμο για την παιδεία (στην παραπαιδεία των φροντιστηρίων), έχουμε μια τόσο άθλια δημόσια παιδεία;

Αν και το εχω ξαναδιαβάσει καπου καλα εκανες ΜΒ04 και δημοσίευσες το θεμα.
Πραγματικά προκειται για την ημερα με την νύκτα. Η διαφορές των εκπαιδευτικών συστηματων των 2 χωρών, της Φιλανδίας και την Ελλάδας ειναι τεράστιες.

Εγω ομως εχω μια άλλη απάντηση στο κρισιμο ερώτημα που παραθετω παραπάνω.
Ειμαι σίγουρος οτι στην Ελλάδα υπάρχει υπουλο σχέδιο καταστροφής των παιδιών μας. Το μεσον ειναι η παιδεία και το μισος που πρέπει να αναπτυξουν τα παιδιά για αυτήν. Ο σκοπός ειναι τα παιδια να μεινουν "κενα" γνώσεων και αρχών, χωρις κριτική σκέψη ωστε να ειναι ευαλωτα σε οποιεσδήποτε ξενοφερτες καταστρεπτικές ιδεολογίες. Πραγμα το οποίο βλέπουμε να συμβαίνει ήδη. Η καταστροφή της νεολάιας μας ειναι σε εξελιξη.
Δεν με νοιάζει ποιος ειναι ο εχθρος, εσωτερικός ή εξωτερικός, (σιγουρα ειναι αρκετοί οι πεμπτοφαλαγγιτες εντος των συνόρων), με νοιάζει το αποτέλεσμα και το επιδιωκόμενο. Σιγουρα ολα τα μεγαλα κόμματα, αλλα και τα μικρότερα, σιγονταρουν και ανεχονται την καταστροφή συτή.
Αν δεν ξυπνήσουμε ως Ελληνες, ως λαός τα πράγματα θα οδηγηθούμε με μαθηματική ακριβεια σε αλλοτροίωση και εθνική εξαφάνιση.
Δεν το περίμενα αλλα το θεμα αυτό (κατα την γνώμη μου) εχει αμεση σχέση με το προ ολιγων ημερων δημοσιευμένο θεμα στο Masa "Πολεμοι Ιστορίας" που μπορείτε να βρείτε εδω

Παραθετω δυο αποσπάσματα:
"Αν, όμως, ο εξωτερικός εχθρός φαίνεται, ο εσωτερικός εχθρός είναι αφανής και λίαν επικίνδυνος, έχοντας ήδη πετύχει σημαντικά πλήγματα κατά της Ελλάδος. Τα μέχρι τώρα επιτεύγματά του είναι: η υποβάθμιση και αποχρωματισμός της Ελληνικής Ιστορίας με τάση προς πλήρη χάλκευσή της, ο εξευτελισμός της Ελληνικής Γλώσσας, ο οποίος ξεκίνησε με την κατάργηση των τόνων, και η προσπάθεια αντικατάστασής της με ένα λατινικό μόρφωμα, η δημιουργία πολιτικών κομμάτων και κινημάτων, τα οποία καταφέρονται κατά των ελληνικών συμφερόντων, υποστηρίζοντας τις θέσεις των εχθρών της Ελλάδας μέχρις σημείου εσχάτης προδοσίας, και η εγκαθίδρυση ενός πολυπλόκαμου δικτύου μέσων μαζικής ενημέρωσης το οποίο προωθεί την ανηθικότητα, τον υλισμό, την αμφισβήτηση και διακωμώδηση παραδοσιακών ελληνικών ηθών, εθίμων και αξιών, την προώθηση παγκοσμιοποιητικών προτύπων, την παράλυση των αστυνομικών αρχών, των Ενόπλων Δυνάμεων και της δικαιοσύνης, την χειραγώγηση των πολιτικών εξελίξεων της χώρας, τον μαζικό επηρεασμό του λαού σε πολιτικά, κοινωνικά, ηθικά και εθνικά θέματα.
...................................

 Όπως φαίνεται, λοιπόν, το Ελληνικό Έθνος βρίσκεται υπό επίθεση και μάλιστα της χειρίστης μορφής, όπου το κράτος επιτρέπει την δράση των διαλυτικών παραγόντων και δεν εφαρμόζει το Σύνταγμα. Ως εκ τούτου, επιβάλλεται κάθε Έλληνας από μόνος του και με κάθε τρόπο να προστατέψει την πατρίδα του. Η αντίδραση πρέπει να έχει δύο όψεις: Εξωτερική και εσωτερική δράση. Η εξωτερική δράση πρέπει να περιλαμβάνει κάθε μορφή διαμαρτυρίας στα ΜΜΕ, στους πολιτικούς, σε οργανισμούς κλπ. Η σιωπηλή και αξιοπρεπής πλειοψηφία των καλών Ελλήνων πρέπει επιτέλους να μιλήσει, για να πνίξει τις φωνές των ελάχιστων μειοδοτών που μεγιστοποιούνται από τα "μεγάφωνα" των ΜΜΕ. Άλλη μορφή αντίδρασης είναι να μάθουμε μόνοι μας και στα παιδιά μας την πραγματική Ελληνική Ιστορία, και όχι το "λάιτ στόρι" που προσφέρουν πλέον τα βιβλία Ιστορίας του ανεκδιήγητου Υπουργείου Παιδείας... άνευ Θρησκευμάτων."

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 31, 2008, 15:05:51 μμ από THANOS » Καταγράφηκε
ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΑΝΤΗΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ



Επισκεφθείτε το ιστολόγιο μας koukfamily.blogspot.com
 
Απάντηση #5
« στις: Οκτώβριος 31, 2008, 19:31:16 μμ »
ArXoS Αποσυνδεδεμένος
Διαχειριστής
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5.605
Μέλος από: Ιούν, 2007

greekmasa greekmasa Προφίλ WWW
Βρε παιδιά, μην ζηλεύετε τέτοιες καταστάσεις και μη πετάτε στα σύννεφα. Αναλογιστείτε αν πραγματικά αυτό το σύστημα μπορεί να εφαρμοστεί στη χώρα μας υπολογίζοντας όλες τις παραμέτρους και μετά ας περάσουμε στους αφορισμούς  ..

Συμφωνείτε βλέπω όλοι ότι θα θέλατε τα παιδιά μας να είναι μέρος αυτού του συστήματος .. Το γνωρίζετε ότι η νεολαία τους βρίσκεται στην πρώτη θέση στον κόσμο σε μελαγχολία, κατάθλιψη, διπολικές διαταραχές, νευρώσεις μανιοκατάθλιψης και ένα σωρό άλλες ψυχωσικές παθήσεις;  Το ξέρετε ότι οι αυτοκτονίες εφήβων είναι γιαυτούς καθημερινή είδηση; Όχι – προς Θεού – δε φταίει το εκπαιδευτικό τους σύστημα. Είναι όμως τέτοιες οι (εξωεκπαιδευτικές) συνθήκες που τελικά μόνο με ένα τέτοιο σύστημα θα μπορούσαν να εκπαιδεύσουν τα παιδιά τους.

Για να γίνω πιο σαφής. .. Ασφαλώς γνωρίζετε ότι η Φινλανδία τα 2/3 του χρόνου τα περνάει μέσα στο κρύο και τη νύχτα. Αυτό όχι μόνο επηρεάζει τη καθημερινή συμπεριφορά των Φιλανδών, αλλά  έχει σημαντικότατες επιπτώσεις στη διαμόρφωση της γενικότερης κουλτούρας του λαού αυτού. 
Το γνωρίζουμε ότι τα παιδιά των Φιλανδών είναι  πρώτα στην Ευρώπη στην ανάγνωση εξωσχολικών βιβλίων και χαιρόμαστε γιαυτο. Ποιος σας είπε όμως βρε παιδιά ότι αυτό οφείλεται στο εκπαιδευτικό τους σύστημα; Είναι ίσως η μόνη τους διέξοδος, τη στιγμή που η τεχνολογία έχει κορεστεί πλέον σε όλες τις ηλικίες (έχουν κρατικές γραμμές Τ3 σε όλα τα σπίτια όπως έχουμε εμείς το ρεύμα και το τηλέφωνο από τις αρχές της δεκαετίας του ‘90 –Τ3 είναι γραμμές βρόγχου ταχύτητας 100πλάσιας της πιο γρήγορης adsl γραμμής της Ελλάδος !). Δεν υπάρχει διαφθορά (είναι άγνωστη λέξη γιαυτούς), άρα σε ένα σύστημα απόλυτης αξιοκρατίας με 100% απορρόφηση αποφοίτων, δεν υπάρχει λόγος για εξωσχολική παιδεία, φροντιστήρια ή παραπαιδεία. Πιστεύετε ότι το φινλανδικό εκπαιδευτικό σύστημά έχει αυτά (που για μένα δεν είναι ούτε άξια λόγου) τα αποτελέσματα εξαιτίας ευφάνταστων εκπαιδευτικών εφαρμογών ή μεταμοντέρνων εκπαιδευτικών δομών; Φυσικά και όχι… Η ίδια η κουλτούρα της κοινωνίας επέβαλε αυτό που για τους Φιλανδούς ήταν αυτονόητο στην εκπαίδευσή τους. Δεν υπάρχει καμία σοφία στο εκπαιδευτικό τους σύστημα, ούτε καν στην ποιότητα γνώσεων (όχι ότι μαθαίνουν λάθος πράγματα τα παιδιά τους). Δεν θα έπρεπε όμως βρε παιδιά όλου του κόσμου οι επιστήμονες να ήταν Φιλανδοί, με τους μισούς και πάνω Νομπελίστες;  Που είναι λοιπόν όλοι αυτοί;

Η καραμέλα με το Φιλανδικό σύστημα έρχεται και φεύγει χρόνια τώρα στη χώρα μας, λες και αυτό θα μας σώσει. Επιτρέψτε μου λοιπόν το μακροσκελές αυτό post, μιας και τυχαίνει ως λειτουργός της εκπαίδευσης να τα γνωρίζω τα πράγματα κάπως πιο «ειδικά».
Θα ήθελα λοιπόν να απευθυνθώ απευθείας στον κ. Αλέξανδρο Πιστοφίδη (δεν τον γνωρίζω τον κύριο, αν και θα είχε ενδιαφέρον να μπορούσα να του στείλω την απάντησή μου) και να τον ρωτήσω ..
1.   Έχετε πάει ποτέ στην Φιλανδία να παρακολουθήσετε έστω και μίας ώρας διδασκαλίας σε ένα –οποιοδήποτε μάθημα;
2.   Έχετε μπει ποτέ σε τάξη ελληνικού σχολείου να διδάξει έστω και μισής ώρας μάθημα ;

Αμφιβάλω ..
Εγώ λοιπόν που έχω κάνει όλα τα παραπάνω, θα σας πω τα εξής :
Οι Φιλανδοί λόγω των παραπάνω, υστερούν απίστευτα από τους έλληνες σε διάθεση, σε ενέργεια, ασφαλώς και σε πονηριά. Τα παιδιά τους λοιπόν, είναι ακριβώς το ίδιο. Στις τάξεις διδασκαλίας τους δεν ακούγεται τίποτε, ούτε καν οι αναπνοές των παιδιών. Είναι μάλιστα τόσο ήσυχα, σε βαθμό που σε εκνευρίζουν.  Γιαυτό και έχουν αποτύχει όλες οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες που απαιτούν από τη μεριά των μαθητών εγρήγορση, πρωτοβουλία και άμεση-αυθόρμητη αντίδραση. Σκεφτήκατε κ. Πιστοφίδη τα αποτελέσματα των ελλήνων εκπαιδευτικών σε μία τέτοια τάξη; Αν έχετε μπει ποτέ στη ζωή σας σε τάξη, καταλαβαίνετε ότι σε ένα απόλυτο περιβάλλον ησυχίας και συγκέντρωσης, οποιοσδήποτε καθηγητής μπορεί να κάνει θαύματα. Αν είχατε επισκεφτεί επίσης ένα οποιοδήποτε Φινλανδικό εκπαιδευτικό ίδρυμα και θέτατε ποτέ σε αυτές τις τόσο φιλομαθείς και ήσυχες φυσιογνωμίες το ερώτημα «θα θέλατε να ζούσατε στην Ελλάδα;», μπορείτε να φανταστείτε ποια θα ήταν ομόφωνα η απάντηση ;
Ανησυχείτε για την εκπαίδευση των ελλήνων μαθητών και ευαγγελίζεστε φιλανδικά συστήματα και άλλα. Προβληματιστήκατε ποτέ σε βάθος για το ποιος είναι ο πραγματικός λόγος της εμμονής των Φιλανδών στην επιμέλεια, τη γνώση, τη συνέπεια και την εγκληματική αφέλεια ;

Ας μην υπολογίσουμε ότι οι Φιλανδοί μπορούν και λειτουργούν απαλλαγμένοι από εθνικές απειλές, από τη στιγμή που τα Βαλκάνια και η Τουρκία τους πέφτει κάπως μακριά και μπορούν και διαθέτουν για τις εκπαιδευτικές τους υποδομές τα 100πλάσια από εμάς, με μηδενικά έξοδα για αμυντικούς εξοπλισμούς.



Ευτυχώς, Φιλανδία δε μπορούμε να γίνουμε. Δεν πρέπει να γίνουμε. Η «μεσογειακή μας κουλτούρα» μπορεί να διαφθείρει τις έννοιες «εργατικότητα», «αξιοκρατία» - είμαστε όμως από κάθε άποψη «κερδισμένοι» σε σύγκριση με μελαγχολικές και νωχελικές κοινωνίες που μας προτείνουν για πολιτικούς λόγους άνθρωποι με ανθελληνικές σκοπιμότητες…



Ας με συγχωρέσετε για το μακροσκελές της τοποθέτησης. Βρέθηκα στο Helsinki με κάποιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα σύμπραξης σχολίων commenius, τα είδα από κοντά, μίλησα πολύ με μαθητές, με καθηγητές, γύρισα πίσω τρέχοντας, και μετά από 2-3 χρόνια ακούω για Φινλανδικά πρότυπα.
Έλεος πια ..   
Καταγράφηκε
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
 
Απάντηση #6
« στις: Οκτώβριος 31, 2008, 21:00:45 μμ »
THANOS Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Δ Ο Ξ Α ΚΑΙ Τ Ι Μ Η Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1.647
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ WWW
Φιλε μου Αρχο,
Χωρις να θέλω σε καμια περίπτωση να κάνω τον συνηγορο του κ. Πιστοφίδη, ουτε και τον πραγματικά καταθλιπτικών Φιλανδων, πιστεύω οτι η Ελλαδα σαν χώρα δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο την Φιλανδία, και φυσικά ουτε ο λαός μας, ποσο μαλιστα τα παιδιά μας. Ολα οσα γραφεις ειναι αληθινά και σημαντικά.
Επιτρεψέ μου ομως να πώ οτι διαβάζοντας το αρθρο του Πιστοφίδη το συμπέρασμα που βγαίνει δεν εχει σχέση με τα παραπανω.
Αν καποιοι βγαζουν συμπεράσματα του τύπου "οι Φιλανδοί ειναι καλυτεροι απο μας", ή "Η Φιλανδία ειναι παραδεισος και η Ελλάδα κόλαση" ή "τα Φιλανδόπουλα ειναι εξυπνα και τα Ελληνοπουλα βλαμένα" ειναι βαθιά νυχτωμενοι (οπως κι εσυ λές).
Το συμπέρασμα που βγάζω εγώ ειναι οτι μια ενορχηστρωμένη προσπάθεια ειναι σε εξελιξη (εκτός αν θελει καποιος άλλος να την πει ανικανότητα) διαφόρων εκπαιδευτικών, κρατικών, πολιτικών και άλλων παραγόντων με κατεύθυνση την παντελή αμορφωσιά των παιδιών μας.
Στο κείμενο περιγραφονται ενεργειες και προκυπτουν μεθοδοι, με λιγα λογια βρισκουμε ιδέες που θα μπορούσαν να εφαρμοστούν στο εκπαιδευτικό μας συστημα και να δημιουργήσουν αυριανούς Ελληνες πολίτες που και με την μεσογειακή ιδιοσυγκρασία τους θα ειναι πολύ καλυτεροι απο τους Σκανδιναβούς.
Γιατι το κρατος να μην διαθεσει κι εδω μεγαλυτερα κονδυλια για την παιδεία; Θελει να ταϊσει άλλους; Γιατι το εκπαιδευτικό συστημα να στηρίζεται στα Φροντιστήρια;
Γιατι τα παιδιά να μισουν την μορφωση; Γιατι οι πλούσιοι να πηγαινουν στα ιδιωτικά και οι υπόλοιποι Ελληνες στα υποβαθμισμένα δημόσια; Γιατι τα πανεπιστήμια να βγαζουν στρατιές ανεργων;
Κι εμεις και τα παιδιά μας περάσαμε απο τα δημόσια σχολεια και ξερουμε πολυ καλα τι συμβαίνει εκει. Οι καθηγητές που αγαπουν αυτο που κανουν ειναι δακτυλοδεικτούμενοι απο μαθητές, γονεις και συναδελφους. Και ειναι σταγονες στον ωκεανό. Εγω προσωπικά απο τα μαθητικά μου χρόνια θυμαμαι 2-3 απο τους δεκαδες που διδαξαν διαφορα.
Ολοι θα εχουμε παρατηρησει οτι εμεις οι 40αρηδες εχουμε καλύτερη παιδεια απο τους σημερινούς νέους. Αυτο μας λεει οτι κατι χειροτερεύει απο χρονο σε χρόνο. Τι συμβαίνει; Ανεξαρτητα απο οτι θεωρεί ο καθενας για την αιτιά το θεμα ειναι η λύση. Μπορει εγω να θεωρώ οτι προκειται για εχθρική ενεργεια υποκινούμενη απο ανομους ανθελληνικούς κύκλους (οσο λιακοπουλικό κι αν ακουγεται). Μπορει καποιοι αλλοι να θεωρούν οτι απλώς το κρατος αδιαφορεί, οτι οι καθηγητές φταινε, οτι φταινε τα κομματα, οτι φταιμε ολοι οι Ελληνες ή οτι τελοσπάντων φταιει ο ιμπεριαλισμός των Αμερικανων  biggrin, η παγκοσμιοποίηση, οι Εβραίοι, οι μασωνοι κλπ
Η ουσιά ειναι θα αντιδράσουμε ή θα αφήσουμε να ερθει η προδιαγεγραμμενη καταστροφή; Θα αλλάξει κατι για το καλο των παιδιών μας και κατ' επέκταση για το εθνος μας;
Πιστεύω οτι το θεμα της Παιδείας ειναι εφαμιλλο με καθε αλλο εθνικό μας προβλημα.

Στην τουρκοκρατία, η εθνική συνειδηση αφυπνίστηκε απο το μορφωτικό διαφωτιστικό πνευμα των Ελληνων ομογενών κατοικων της Ευρωπης και των απλών παπαδων της Εκκλησιας, που εδειξαν στα Ελληνοπουλα ποια ειναι απο που ερχονται και που πρεπει να πανε. Κι οι Ελληνες ξεσηκώθηκαν, πολέμησαν κι ελευθερώθηκαν. Σήμερα εχουμε παρει τον αντιθετο δρόμο που σιγουρα οδηγεί παλι στην καταστροφή.
Τελειωνοντας (γιατι σιγουρα θα σας κουρασα) θα ηθελα να παραθεσω και τα λόγια ενος μεγάλου "φιλελληνα" του κ. Κισσινγκερ που αν και τα ειπε πριν πολλα χρονια ειναι παντα επικαιρα και σιγουρα θα διαπιστώσετε οτι αν μη τι αλλο αναφέρεται ουσιαστικά (κι ας μην το λεει ευθέως) στην παιδεία.

"Ο Ελληνικός λαός είναι δυσκολοκυβέρνητος και γι' αυτό πρέπει να τον πλήξουμε βαθιά στις πολιτισμικές του ρίζες. Τότε ίσως συνετισθεί. Εννοώ δηλαδή, να πλήξουμε τη γλώσσα, τη θρησκεία, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητα του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει για να μη μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, να μη μας παρενοχλεί στην Ανατολική Μεσόγειο, στη Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή σε όλη αυτή τη νευραλγική περιοχή μεγάλης στρατηγικής σημασίας για μας, για την πολιτική των ΗΠΑ"
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 31, 2008, 21:03:32 μμ από THANOS » Καταγράφηκε
ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΑΝΤΗΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ



Επισκεφθείτε το ιστολόγιο μας koukfamily.blogspot.com
 
Απάντηση #7
« στις: Νοέμβριος 01, 2008, 00:47:22 πμ »
ArXoS Αποσυνδεδεμένος
Διαχειριστής
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5.605
Μέλος από: Ιούν, 2007

greekmasa greekmasa Προφίλ WWW
Μα Θάνο, σε αυτά ακριβώς αναφέρομαι κι εγώ. Είναι τέτοιες οι συνθήκες που έτσι και εφαρμόζαμε ένα μικρό (ή μεγάλο) μέρος των του Φιλανδικού εκπαιδευτικού συστήματος στην χώρα μας, η Ελλάδα θα γίνονταν σίγουρα χειρότερη από ότι είναι ..
Δεν είναι δυνατόν να πάρεις μια εφαρμογή μιας α-β κοινωνίας (από το εκπαιδευτικό μέχρι το ασφαλιστικό) που είναι αποτέλεσμα μιας κουλτούρας που έχει ποτίσει ένα λαό για εκατοντάδες χρόνια, και να τη προσαρμόσεις-εντάξεις στην Ελλάδα του 21ου αιώνα περιμένοντας άμεσα επιτυχημένα αποτελέσματα σύμφωνα με τους εμπνευστές της.
Δεν φταίνε οι πολιτικοί ή τα ελλιπή κονδύλια για την εκπαίδευση για να βελτιωθούν οι εκπαιδευτικοί, τα σχολεία, τα πανεπιστήμια, να σταματήσει η παραπαιδεία και να εκλείψει η ανεργία των πανεπιστημιακών.  Είμαστε μάρτυρες τόσων  εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων από το 1981. Είναι δυνατόν να είναι τόσο ανίκανοι οι υπουργοί που ψηφίζουμε που ακόμα δεν έχουν βρει τη φόρμουλα για ένα υγιές εκπαιδευτικό σύστημα χωρίς διαρροές και αβεβαιότητα ;

Συγκρίνουμε δυστυχώς ανόμοια πράγματα. Γιαυτό και αγανακτώ. Είναι σαν να προσβάλει τη νοημοσύνη μου ο κ. Πιστοφίδης επειδή προσπαθεί να μου μεταφέρει ένα πρόβλημα που δεν υφίσταται με έναν άτοπο προβληματισμό. Γιατί δε μπορείς να πεις, συγκρίνει άμεσα την Ελλάδα με την Φιλανδία, και στο κομμάτι που αναφέρεται στους εκπαιδευτικούς λειτουργούς, και στο σημείο της διαχείρισης. 

Η Φιλανδία έχει μηδενική ανεργία, έχει 10πλάσια έκταση από την Ελλάδα με τον μισό πληθυσμό (είναι δεν είναι 5 εκατ. σύνολο), κανένα μετανάστη, σταθερότατη οικονομία (σκέψου ότι θα δανείσουν στη Ρωσία τώρα με την οικονομική κρίση κάμποσα δις!) και όλα αυτά έχουν γαλουχήσει τον Φιλανδό με μία νοοτροπία, που είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με αυτή του Έλληνα. Είναι δυνατόν να συγκριθεί ο Φιλανδός με τον Έλληνα? Είναι ποτέ δυνατόν φινλανδικά συστήματα να αποδώσουν στη χώρα μας? Το να ζητάει το φινλανδικό σύστημα (ή μέρος αυτού) στην Ελλάδα, είναι φίλε μου σα να πηγαίνει στην Ομόνοια και να τοποθετεί στο κέντρο της πλατείας ένα τεράστιο τασάκι, να κρεμάσει από πάνω μια ταμπέλα «Παρακαλώ σβήνετε εδώ τα τσιγάρα σας» και να έχει την απαίτηση από τους περαστικούς να σταματήσουν να πετάνε τις γόπες τους αριστερά και δεξιά. ..
Σε πληροφορώ ότι στο Helsinki όλοι οι κάδοι-δημόσια τασάκια είναι πάντα γεμάτα και δεν υπάρχει ίχνος γόπας στους δημόσιους δρόμους .. Είναι ικανοί οι Φιλανδοί να κουβαλάνε τη γόπα στο χέρι τους και μισό μίλι για να βρουν ένα δημόσιο κάδο .


Δεν μας φταίει η εκπαίδευση βρε παιδιά ..
Να στο θέσω αλλιώς : Μακάρι να  μας έφταιγε η εκπαίδευση … Θα ξέραμε τουλάχιστον από πού να αρχίζαμε


ΥΓ
Αν θυμάμαι καλά, το κείμενο αυτό του Κίσσιγκερ, αποδείχθηκε πλαστό .. όντως ;
Καταγράφηκε
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
 
Απάντηση #8
« στις: Νοέμβριος 01, 2008, 11:47:13 πμ »
THANOS Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Δ Ο Ξ Α ΚΑΙ Τ Ι Μ Η Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1.647
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ WWW
Φιλε Αρχο, αν και πολλά απο αυτα που λες με βρίσκουν συμφωνω, πιστευεις πραγματικά οτι ουτε καποιες ιδεες δεν μπορούμε να εφαρμόσουμε στο εκπαιδευτικό μας συστημα απο τις Φιλανδικές;

Παραδειγμα : γραφουν λεει μαθηματικά ή αλλα πρακτικά μαθηματα με ανοιχτο το βιβλίο χρησιμοποιώντας το σαν εγχειρίδιο, σαν βοήθημα γιατι σκοπός ειναι ο τροπος σκέψης κι οχι η αποστηθιση. Ειναι αλήθεια οτι τα παιδιά μας αποστηθίζουν γνώσεις που μετα απο λιγο ξεχνάνε και δεν μαθαίνουν τροπο σκεψης που ειναι το πιο σημαντικό.

Οσον αφορά τον Κισσινγκερ, η δήλωση ειναι τοσο πλαστή οσο................ ειναι αλήθεια κι οτι ο Κισσινγκερ υπηρξε και είναι μεγάλος φιλελληνας.
Τωρα αν καποιοι ειπαν (ή απέδειξαν, αληθεια πώς) οτι τελικώς ηταν πλαστή....................αναρωτιέμαι τι κινητρο είχαν;
Και αλήθεια πως το έκαναν αφού προκειται για διαρροή μυστικής δήλωσης κι οχι δημόσιας.
Παντως το κινητρο για μια τέτοια δηλωση το ειχε ο Κισσινγκερ, δεν νομιζεις;

Τελοσπάντων, εσυ εισαι ικανοποιημένος απο την πορεία της εκπαιδευσης στην χώρα μας;
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 01, 2008, 11:49:39 πμ από THANOS » Καταγράφηκε
ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΑΝΤΗΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ



Επισκεφθείτε το ιστολόγιο μας koukfamily.blogspot.com
 
Απάντηση #9
« στις: Νοέμβριος 04, 2008, 21:06:57 μμ »
ArXoS Αποσυνδεδεμένος
Διαχειριστής
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5.605
Μέλος από: Ιούν, 2007

greekmasa greekmasa Προφίλ WWW
Φυσικά και δεν είμαι ευχαριστημένος με την εκπαίδευση ..
Αγανακτώ όμως όταν το πρόβλημα (όπως στην προκειμένη περίπτωση) το μεταθέτουν αλλού για να δημιουργήσουν εντυπώσεις ..
Αν για παράδειγμα οι μισθοί των εκπαιδευτικών διπλασιαστούν, θα φτιάξει η εκπαίδευση ?
Αν κοπούν τα διαγωνίσματα ?
Αν φτιαχτούν τα κτήρια ?
Αν καταργηθούν οι πανελλήνιες ?
Αν η τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι ελεύθερη για όλους χωρίς εξετάσεις ?

Δε το νομίζω .. η νοοτροπία του Έλληνα να βρει πάλι τρόπους να ανοίξει τρύπες σε οποιοδήποτε σύστημα ..
Νομίζεις οτι εγώ δε θέλω να έχουμε ένα Γερμανικό σύστημα, οπου ο βασικός μισθός των εκπαιδευτικών να είναι 2800 ευρώ, και ας με αναγκάζουν να δουλεύω 35 ώρες την βδομάδα αντί για 16 που δουλεύω τώρα?
Αν γίνει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα, είναι βέβαιο οτι ο έλληνας εκπαιδευτικός θα βρει τρόπο να δουλεύει και μάλιστα λιγότερο από αυτό που δούλευε πριν . ..
Δεν είναι θέμα κονδυλίων .. ούτε καν εκπαιδευτικών εφαρμογών .. είναι θέμα κουλτούρας λαού
Ίσως και γιαυτό αυτοί που γνωρίζουν, στέλνουν τα παιδιά τους εκτός Ελλάδος .. και φυσικά, τα παιδιά αυτά σπάνια επιστρέφουν στη γενέτηρά τους
Καταγράφηκε
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
 
Απάντηση #10
« στις: Νοέμβριος 04, 2008, 21:27:09 μμ »
xanthibax Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 1.344
Μέλος από: Μάι, 2008

Προφίλ
είναι θέμα κουλτούρας λαού
Ίσως και γιαυτό αυτοί που γνωρίζουν, στέλνουν τα παιδιά τους εκτός Ελλάδος .. και φυσικά, τα παιδιά αυτά σπάνια επιστρέφουν στη γενέτηρά τους
Μήπως τελικά να πασχίσουμε να αλλάξουμε νοοτροπίες ;
Γιατί μένουν έξω αυτά τα παιδιά παρόλο που προέρχονται από αυτή την κουλτούρα;;
Καταγράφηκε
  Ανάβω στίχους να ξορκίσω το κακό που πλάκωσε τη χώρα!!!
 
Απάντηση #11
« στις: Νοέμβριος 05, 2008, 12:52:20 μμ »
ArXoS Αποσυνδεδεμένος
Διαχειριστής
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5.605
Μέλος από: Ιούν, 2007

greekmasa greekmasa Προφίλ WWW
ΜΑ γιατί το επιλέγουν ή έχουν αλλοιωμένη κρίση, που δε διαμορφώθηκε από τους εκπαιδευτικούς τους.
Ο 17αρης σήμερα νομίζει οτι τη ζωή του θα τη φτιάξει μέσα από ένα FameStory, τα οικονομικά του προβλήματα θα τα λύσει κάποτε με ένα τηλεπαιχνίδι επιλέγοντας μια σωστή βαλίτσα ή θα λύσει το πρόβλημα της ζωής του αν κάποτε πιάσει τη "καλή" κάνοντας μια καλή κομπίνα ή παίρνοντας μια μίζα
Αν δεν τους κάτσει κάτι από τα παραπάνω, τότε αρχίζουν τους αφορισμούς .. τους φταίει η κοινωνία, η εκπαίδευση, η πολιτεία, ο περιπτεράς της γειτονιάς, ο χασάπης, ο μανάβης, οι πάντες, και γιαυτό και πάνε και τους σπάνε τις περιουσίες σε κάθε "αντιεξουσιαστική" διαμαρτυρία


Ευτυχώς όμως που υπάρχουν και εξαιρέσεις και ελπίζουμε σε αυτές
Καταγράφηκε
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
 
Απάντηση #12
« στις: Νοέμβριος 05, 2008, 13:13:41 μμ »
margarita79 Αποσυνδεδεμένος
Γενικός συντονιστής - VIP
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 5.145
Μέλος από: Ιούν, 2007

Προφίλ
εγω πιστευω οτι δυστηχως ο μονος καημος των περισσοτερω σημερα(και αυτο φυσικα καλλιεργειται απο την οικογενεια..) ειναι να γινουν δημοσιοι υπαλληλοι εστω και με συμβαση και ο αμεσως επομενος ειναι να γινουν μονιμοι....
δε ξερω ειλικρινα σε τι θα βοηθουσε ενα καλυτερο εκπαιδευτικο συστημα οταν ο στοχος των περισσοτερων ειναι η βολεψη τους....
Καταγράφηκε
Δεν υπάρχουν απραγματοποίητα όνειρα, μόνο η πεπερασμένη μας αντίληψη για το τι είναι πραγματοποιήσιμο..
 
Απάντηση #13
« στις: Νοέμβριος 05, 2008, 17:09:54 μμ »
giota Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 5.625
Μέλος από: Οκτ, 2007

Προφίλ WWW
Θα συμφωνησω με τον ArXo
τα παιδια πλεον δεν εχουν σωστα πρωτυπα
ολη μερα μπροστα στη ν τηλεοραση οτι προβαλει αυτα βλεπουν κι επιθυμουν
νιαζονται για το γρηγορο και ξεκουραστο χρημα
αλλα δεν φταινε μονο αυτα....
οι γονεις φταινε οταν τους τα προσφερουν ολα χωρις να τα αφησουν να προσπαθησουν
να σας πω κι ενα παραδειγμα μια μερα γυρνουσα με το λεφωρειο κι ενα κοριτσακι ελεγε οτι ο παππους της θα της
παρει laptop γιατι εβγαλε καλο θαθμο κι οταν ακκουω οτι ο  καλος βαθμος ηταν το 15,3 εμεινα Έκπληξη Έκπληξη Έκπληξη
δλδ εγω που εχω απουτηριο εικοσι παραενα τι επρεπε να ζητησω απο τους δικους μου Απορία Απορία Απορία
το θεμα ειναι οτι πρεπει τα παιδια να προσπαθουν κι εφοσον τα καταφερουν ή ειναι κοντα στο επιθυμειτο αποτελεσμα
να ανταμοιβονται
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #14
« στις: Νοέμβριος 05, 2008, 19:57:10 μμ »
THANOS Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Δ Ο Ξ Α ΚΑΙ Τ Ι Μ Η Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1.647
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ WWW
Οταν τα μεσα ενημερωσης παρουσιαζουν αυτές τις νοσηρες καταστασεις για προτυπα, οταν βλεπεις τηλεπαιχνιδια που παρουσιαζουν ευτυχισμένους παικτες που κερδιζουν χιλιαδες ευρω, σηριαλ που εμφανιζουν παρακμιακους τυπους με περιεργα γούστα να ζουν αναμεσα μας σε ποσοστά που ξαφνιάζουν (ενω στην πραγματικότητα ειναι ενα πολύ πολύ μικρο ποσοστο της ελληνικής κοινωνίας), οι ειδήσεις ειναι ουσιαστικα κουτσομπολιά, και τα ριαλιτυ τυπου famestory κλπ δειχνουν τον δρομο της "επιτυχίας" κανοντας τους νεους καραγκιοζηδες και την προσωπικότητα τους ξεφτιλα, τι να περιμενεις.
Εδω υπαρχει νεολαιίστικο σηριαλ με μαθητές, κατι και καλα προοδευτικούρες, αλητες, αλλοδαπούς, παρακμιακους, ναρκωμανεις, που πλακώνονται στους δρόμους, γ....νται με τον ενα και τον αλλο, οι κοπέλλες παρουσιάζονται φρικιά, αγνοούν καθε ηθική, καθε αρχή, μιλούν (και καλα) την συγχρονη νεανική γλωσσα του μ....α  και γενικα βλεποντας τους δεν θυμιζουν σε τιποτα ελληνοπουλα. Μαλλον για κατι ελληνοφωνους ξενους τυπους μου κανουν, με μια αμερικανοευρωπαική βρωμερή κουλτούρα.
Ακομα κι ο 18αρης γιος μου, γνωριζοντας απο μεσα, καθε ειδους νεολαιους, μαθητες, σπουδαστές, φοιτητες κλπ, απορεί και λεει οτι "ειναι εντελως παρατραβηγμενες καταστασεις" παρουσιαζονται σαν πλειοψηφία, αναμεσα στους νεους, ατομα που ειναι περιθωριακά και δακτυλοδεικτουμενα.

Προσεξτε στιγμιότυπο απο το εν λογω σηριαλ.
" Η αλκοολική χωρισμένη μανα μπαινει στο δωμάτιο της κόρης της και την βρισκει να χαμουρεύεται με αλητήριο γκομενακια. Της φωναζει: τι γινεται εδω; Ο γκομενακιας σταματα και παει να φύγει ενω η ¨μικρά" του φωναζει "που πας". Ο τυπος φευγει και η μανα της λεει "δεν εχεις κανενα σεβασμό;" κι η κορη "γιατι εσυ καλυτερη εισαι γιατι ανακατεύεσαι στην ζωή μου εγω ανακατεύομαι στην δική σου; στο κατω κατω θα επρεπε να εισαι ευχαριστημενη ο γκομενος εχει λεφτα, ειναι απο πλουσια οικογενεια".
Αν πιστευεται οτι κατι τετοιες τηλεοπτικές και "κορυφαίες" τηλεσκηνοθετικές φασεις εχουν κατι να δωσουν στα παιδιά μας, προτεινω να το βλεπετε οικογενειακώς. wacko

Τωρα γιατι γινεται αυτο, ο καθενας ας βγαλει τα συμπεράσματά του...............

Παίρνουν τα κακα παραδειγματα της ζωής και τα παρουσιαζουν στους νεους μας σαν φυσιολογική νεανική συμπεριφορά. Βρε Ουστ...........
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 05, 2008, 20:11:44 μμ από THANOS » Καταγράφηκε
ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΑΝΤΗΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ



Επισκεφθείτε το ιστολόγιο μας koukfamily.blogspot.com
 
Εκτύπωση  Σελίδες 1 2 » Πάνω