GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Απρίλιος 25, 2024, 13:16:31 μμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
|-+  Κουβεντούλα
| |-+  Male Section
| | |-+  Τεχνολογία
| | | |-+  TELLAS και κουραφέξαλα
Σύνθετη αναζήτηση
  0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σελίδες 1 Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: TELLAS και κουραφέξαλα  (Αναγνώστηκε 10872 φορές)
« στις: Φεβρουάριος 25, 2009, 15:17:48 μμ »
KristineS Αποσυνδεδεμένος
Ανώτερο μέλος
****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 318
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
Από το Σάββατο το πρωί έχει πέσει το δίκτυο της TELLAS στην Τερψιθέα Γλυφάδας και στο Ελληνικό και αποκαταστάθηκε σήμερα στις 12,30 το μεσημέρι   down.  Χωρίς internet πέντε ημέρες και στα απεγνωσμένα τηλεφωνήματα μου οι απαντήσεις ήταν αόριστες και ανειλικρινής. Όταν τόνισα ότι για μένα είναι εργαλείο δουλειάς ευθαρσώς μου απαντήσανε ότι το μεταξύ μας συμβόλαιο δεν με καλύπτει για εργασιακή χρήση.  Στα παράπονα μου ότι πληρώνω για να έχω εξυπηρέτηση μου απαντήσανε ειρωνικά να κάνω έγγραφο παράπονο για να μου επιστρέψουνε τα χρήματα, όταν σαν καταναλωτής πληρώνω προκαταβολικά 2 ολόκληρους μήνες. Στην προσπάθεια μου να μιλήσω με κάποιον διευθυντή ή υπεύθυνο τμήματος, αρνηθήκανε από το τηλεφωνικό κέντρο να διαβιβάσουνε την κλήση.  Μετά από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα το σαββατοκύριακο όπου σε 5, 10, 15 λεπτά θα διορθώνανε το πρόβλημα, φτάσαμε στη Δευτέρα το πρωί για να μου πούνε ότι το φροντίζει το τεχνικό τους τμήμα και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο.  Συνολικά έκανε 43 κλήσεις στην tellas για να ευαρεστηθεί κάποιος να με καλέσει κάποια στιγμή τη Δευτέρα το απόγευμα και να μου ανακοινώσει (πάλι καλά) πως έχει πρόβλημα το δίκτυο και θα ξαναλειτουργήσει στις 25/02 το μεσημέρι.  Χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις και με μία απλή ανακοίνωση καθαρίσανε.  Έτσι απλά…..
Πριν από λίγο ρώτησα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών αν θα πιστώσουν στο λογαριασμό μας τις προπληρωμένες ανύπαρκτες υπηρεσίες τους για πέντε ημέρες, η κοπέλα ακόμα γελάει μαζί μου  Γλώσσα.  Α ναι και για να μην το ξεχάσω το βράδυ της Δευτέρας με ειρωνικό τρόπο μου είπανε να χρησιμοποιήσω dial up για να εξυπηρετηθώ και μάλιστα ειρωνικά μου υποδείξανε ότι αυτό ξέρουνε να το κάνουνε και οι πέτρες.  Ξιπασμένα κ………παιδα της Tellas από εμάς πληρώνεστε και τώρα πια είσαστε στον ιδιωτικό τομέα και σίγουρα το θέμα θα φτάσει στον όμιλο της Wind για να σας μαζέψουνε.
Καταγράφηκε
Το φαγητό είναι αγάπη, προσφορά και καλή διάθεση
 
Απάντηση #1
« στις: Φεβρουάριος 25, 2009, 15:27:12 μμ »
margarita79 Αποσυνδεδεμένος
Γενικός συντονιστής - VIP
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 5.145
Μέλος από: Ιούν, 2007

Προφίλ
εγω παντως ειμαι πολυ ευχαριστημενη ως σημερα και ας ειχα τους ενδοιασμους μου αρχικα.
Καταγράφηκε
Δεν υπάρχουν απραγματοποίητα όνειρα, μόνο η πεπερασμένη μας αντίληψη για το τι είναι πραγματοποιήσιμο..
 
Απάντηση #2
« στις: Φεβρουάριος 25, 2009, 15:27:35 μμ »
Mary Αποσυνδεδεμένος
VIP Member
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 2.702
Μέλος από: Σεπ, 2007

Προφίλ
Δεν μου κάνει εντύπωση. Στην συγκεκριμένη εταιρεία είχα μπει και γω πριν ακόμα μπει στον όμιλο της Wind. Μετά από δύο μήνες προβλημάτων αποφάσισα να φύγω από κει και να μπω σε άλλο ιδιωτικό δικτυο. Για ένα χρόνο μετά συνέχιζαν να με χρεώνουν κανονικά και να μου στέλνουν λογαριασμούς ενώ τους είχα στείλει μέσα σε ένα μήνα 5 αιτήσης διακοπής. Ευτυχώς μου είχε «κόψει» και κρατούσα όλες τις αποδείξεις και τα ονόματα όσων είχα μιλήσει για το θέμα αυτό. Και κάθε φορά που ερχόταν νέος λογαριασμός και τους καλούσα μου έλεγαν να μην τον πληρώσω και ότι δεν θα μου ξαναέρθει. Τους απείλησα με μηνύσεις, τι στιγμή που εγώ ήμουν σε άλλο δίκτυο και αυτοί συνέχιζαν να χρεώνουν κλήσεις αλλά σιγά και που καταλάβαιναν. Μέχρι που έβαλα φίλο δικηγόρο και τους κάλεσε λέγοντάς τους ότι κρατάει στα χέρια του όλα τα στοιχεία και ετοιμάζει αγωγή. Από τότε σταμάτησαν!
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #3
« στις: Φεβρουάριος 25, 2009, 15:30:34 μμ »
ArXoS Αποσυνδεδεμένος
Διαχειριστής
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5.605
Μέλος από: Ιούν, 2007

greekmasa greekmasa Προφίλ WWW
Στο συμβόλαιό σου, υπάρχει και όρος που σε αποζημιώνει η εταιρία για κάθε ώρα διακοπής υπηρεσιών, αρχομένης από τότε που ανέφερες τη βλάβη
Μην το πολυσυζητάς με τα παιδιά στα τηλεφωνικά κέντρα, δεν έχει νόημα
Στείλε απευθείας με fax αίτηση αποζημίωσης, γράψε από κάτω οτι επιφυλάσσεσαι για άσκηση κάθε νόμιμων ένδικων μέσων για την διεκδίκηση, απαίτησε να σε ενημερώσουν εγγράφως για την τύχη της αίτησης μέσα σε 5 εργάσιμες και τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους

ρίξε και μια ματιά εδώ
https://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=266663
Καταγράφηκε
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
 
Απάντηση #4
« στις: Φεβρουάριος 25, 2009, 21:17:31 μμ »
KristineS Αποσυνδεδεμένος
Ανώτερο μέλος
****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 318
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
Χίλια ευχαριστώ Admin.  Όχι τίποτα άλλο αλλά στερήθηκα και την παρέα σας και αυτό δεν αποζημιώνεται με τίποτα.  kissed
Καταγράφηκε
Το φαγητό είναι αγάπη, προσφορά και καλή διάθεση
 
Απάντηση #5
« στις: Φεβρουάριος 26, 2009, 09:26:55 πμ »
sgr Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 4.438
Μέλος από: Ιούν, 2007

Προφίλ
Κι εγώ όταν πρωτοπήγα στην Τellas (θα θυμάστε που το έψαχνα και αφορμή για να έχω ιντερνετ σπίτι ήταν το Μασα  up) είχα mail μόνο 10 μέρες το μήνα. Έτσι κι εγώ σαν κι εσένα KristineS ήμουν με ένα τηλέφωνο στο χέρι και ήμουν στην αναμονή το λιγότερο 35 λεπτά τη φορά (κάποτε ήμουν σε αναμονή και 1 ώρα) χωρίς φυσικά να βγάλω άκρη.
Για τις ημέρες που δεν είχα σύνδεση όμως, έστειλα φαξ και ζήτησα να πιστωθώ και ευτυχώς έγινε αυτό.

Τελευταία έχουμε πάλι προβλήματα. Υπάρχουν στιγμές που δεν έχουμε σύνδεση και το χειρότερο όταν θέλω να πάρω τηλέφωνο και είναι ανάγκη, δεν έχουμε γραμμή.

Εμείς το ψάχνουμε να φύγουμε από την Tellas αλλά για να είμαι ειλικρινής έχω ακούσει αυτά της Μαίρης και τρέμω μην και δε μπορώ να ξεμπλέξω μαζί τους.
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #6
« στις: Φεβρουάριος 26, 2009, 11:18:54 πμ »
KristineS Αποσυνδεδεμένος
Ανώτερο μέλος
****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 318
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
Ε ρε που έχουμε μπλέξει  Θυμός
Καταγράφηκε
Το φαγητό είναι αγάπη, προσφορά και καλή διάθεση
 
Απάντηση #7
« στις: Φεβρουάριος 26, 2009, 19:22:47 μμ »
ArXoS Αποσυνδεδεμένος
Διαχειριστής
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5.605
Μέλος από: Ιούν, 2007

greekmasa greekmasa Προφίλ WWW
KristineS, αν δεν υπήρχαν και άλλες εταιρίες παροχής και είχε το μονοπώλιο ο ΟΤΕ, αυτή τη στιγμή θα πληρώναμε ADSL (μόνο, χωρίς σταθερή τηλεφωνία κτλ) πάνω από 100 ευρώ το μήνα, όπως δηλαδή πριν την απελευθέρωση το 2002
Πάλι καλά που έχουμε και επιλέγουμε ..
Καταγράφηκε
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
 
Απάντηση #8
« στις: Φεβρουάριος 26, 2009, 19:34:47 μμ »
KristineS Αποσυνδεδεμένος
Ανώτερο μέλος
****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 318
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
Σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο αλλά πάλι η Tellas κουβαλάει τη νοοτροπία του δημόσιου υπαλλήλου, μόνο που τώρα πια δεν είναι έτσι. Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε
Το φαγητό είναι αγάπη, προσφορά και καλή διάθεση
 
Εκτύπωση  Σελίδες 1 Πάνω