Από το Σάββατο το πρωί έχει πέσει το δίκτυο της TELLAS στην Τερψιθέα Γλυφάδας και στο Ελληνικό και αποκαταστάθηκε σήμερα στις 12,30 το μεσημέρι
. Χωρίς internet πέντε ημέρες και στα απεγνωσμένα τηλεφωνήματα μου οι απαντήσεις ήταν αόριστες και ανειλικρινής. Όταν τόνισα ότι για μένα είναι εργαλείο δουλειάς ευθαρσώς μου απαντήσανε ότι το μεταξύ μας συμβόλαιο δεν με καλύπτει για εργασιακή χρήση. Στα παράπονα μου ότι πληρώνω για να έχω εξυπηρέτηση μου απαντήσανε ειρωνικά να κάνω έγγραφο παράπονο για να μου επιστρέψουνε τα χρήματα, όταν σαν καταναλωτής πληρώνω προκαταβολικά 2 ολόκληρους μήνες. Στην προσπάθεια μου να μιλήσω με κάποιον διευθυντή ή υπεύθυνο τμήματος, αρνηθήκανε από το τηλεφωνικό κέντρο να διαβιβάσουνε την κλήση. Μετά από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα το σαββατοκύριακο όπου σε 5, 10, 15 λεπτά θα διορθώνανε το πρόβλημα, φτάσαμε στη Δευτέρα το πρωί για να μου πούνε ότι το φροντίζει το τεχνικό τους τμήμα και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο. Συνολικά έκανε 43 κλήσεις στην tellas για να ευαρεστηθεί κάποιος να με καλέσει κάποια στιγμή τη Δευτέρα το απόγευμα και να μου ανακοινώσει (πάλι καλά) πως έχει πρόβλημα το δίκτυο και θα ξαναλειτουργήσει στις 25/02 το μεσημέρι. Χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις και με μία απλή ανακοίνωση καθαρίσανε. Έτσι απλά…..
Πριν από λίγο ρώτησα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών αν θα πιστώσουν στο λογαριασμό μας τις προπληρωμένες ανύπαρκτες υπηρεσίες τους για πέντε ημέρες, η κοπέλα ακόμα γελάει μαζί μου
. Α ναι και για να μην το ξεχάσω το βράδυ της Δευτέρας με ειρωνικό τρόπο μου είπανε να χρησιμοποιήσω dial up για να εξυπηρετηθώ και μάλιστα ειρωνικά μου υποδείξανε ότι αυτό ξέρουνε να το κάνουνε και οι πέτρες. Ξιπασμένα κ………παιδα της Tellas από εμάς πληρώνεστε και τώρα πια είσαστε στον ιδιωτικό τομέα και σίγουρα το θέμα θα φτάσει στον όμιλο της Wind για να σας μαζέψουνε.