GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Απρίλιος 18, 2024, 12:49:01 μμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
|-+  Κουβεντούλα
| |-+  Male Section
| | |-+  Auto - Moto
| | | |-+  FOPMULA 1 2009
Σύνθετη αναζήτηση
  0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σελίδες 1 Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: FOPMULA 1 2009  (Αναγνώστηκε 7213 φορές)
« στις: Μάρτιος 28, 2009, 00:54:11 πμ »
THANOS Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Δ Ο Ξ Α ΚΑΙ Τ Ι Μ Η Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1.647
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ WWW
Οι αλλαγές του 2009

Ελαστικά

Τα σλικ ("φαλακρά") ελαστικά επιστρέφουν για πρώτη φορά από το 1998, όταν και απαγορεύτηκαν. Με αυτόν τον τρόπο τα μονοθέσια αυξάνουν τη μηχανική πρόσφυση, εξισορροπώντας την απώλεια κάθετης δύναμης από τις αλλαγές στην αεροδυναμική. Η Bridgestone θα εξακολουθήσει να είναι η μοναδική προμηθεύτρια εταιρία και οι οδηγοί θα χρησιμοποιούν τους δύο τύπους που θα είναι διαθέσιμοι σε έναν αγώνα. Αυτοί θα διαφοροποιούνται από μία πράσινη γραμμή στα πλαϊνά, εν αντιθέσει με τη λευκή στην αυλάκωση που χρησιμοποιήθηκε το 2008. Επιπλέον, τα βρόχινα ελαστικά μετονομάζονται σε ενδιάμεσα, ενώ αυτά των ακραίων καιρικών συνθηκών σε βρόχινα.

Αεροδυναμική

Η μπροστινή πτέρυγα είναι χαμηλότερη και φαρδύτερη, ενώ τα πίσω φτερά είναι ψηλότερα και στενότερα. Αλλάζει το ύψος του αεροδυναμικού διαχύτη, φεύγουν διάφορα αεροδυναμικά βοηθήματα από τις πτέρυγες του μονοθεσίου, ενώ ορισμένα τμήματα του σασί αλλάζουν διαστάσεις, ώστε να ευνοούν την επιστροφή των σλικ ελαστικών. Για πρώτη φορά οι οδηγοί έχουν τη δυνατότητα να αλλάζουν την κλίση στην μπροστινή πτέρυγα μέχρι έξι μοίρες μέσα από το κοκ πιτ, με τον περιορισμό των δύο ρυθμίσεων ανά γύρο.

KERS

Εισαγάγεται το Σύστημα Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας (KERS), το οποίο είχε προβλεφθεί από το 2006, το οποίο για το 2009 είναι προαιρετικό, ωστόσο από το 2010 θα είναι υποχρεωτικό. Η συγκεκριμένη συσκευή συγκεντρώνει μέρος από την κινητική ενέργεια που εκλύεται κατά το φρενάρισμα των μονοθεσίων με τη μορφή θερμότητας και την αποθηκεύει ηλεκτρικά ή μηχανικά. Εν συνεχεία, μπορεί να την ανακτήσει μέσω ενός κουμπιού (boost button) που βρίσκεται στο τιμόνι και να αποφέρει μέχρι 82 ίππους για έξι δευτερόλεπτα. Ο κανονισμός επιτρέπει τη χρήση αυτού του συστήματος μία φορά ανά γύρο.

Κινητήρας

Κάθε κινητήρας (οκτακύλινδρος, 2,4 λίτρα) θα πρέπει να διαρκεί τρεις αγώνες και για να συμβεί αυτό οι στροφές του δεν θα ξεπερνούν τις 18.000 ανά λεπτό (τώρα έχει 19.000 στροφές ανά λεπτό), χωρίς εσωτερική ρύθμιση. Οι ομάδες θα χρησιμοποιούν είκοσι κινητήρες (περίπου οι μισοί από ό,τι μέχρι φέτος) τη χρονιά, οκτώ για κάθε οδηγό και τέσσερις για τις δοκιμές. Οι κινητήρες θα παραμείνουν ίδιοι με το 2008, με την εξαίρεση αυτών της Renault (Renault, Red Bull Racing), η οποία θα προχωρήσει στις απαιτούμενες αναβαθμίσεις για την επαναφορά της ισορροπίας.

Περικοπές

Η ιδέα του budget cup δεν ευοδώθηκε και αντ’ αυτής η μείωση του κόστους προκύπτει μέσα από την ολική απαγόρευση δοκιμών Περιορισμός θα υπάρχει και στη χρησιμοποίηση των αεροδυναμικών τούνελ, αφού απαγορεύονται αυτά που υπερβαίνουν το 60% σε κλίμακα και ταχύτητα ανέμου 50 μέτρων ανά δευτερόλεπτο. Μειώνεται αισθητά και το προσωπικό κάθε ομάδας κατά τη διάρκεια των grand prix με διάφορες μεθόδους, μεταξύ αυτών και η ανταλλαγή πληροφοριών για ελαστικά ή καύσιμα. Η FIA, πάντως, θα δίνει στη δημοσιότητα το βάρος κάθε μονοθεσίου μετά τις κατατακτήριες δοκιμές, ώστε να διαπιστώνεται το φορτίο καυσίμου.

Pit stop

Η είσοδος μονοθεσίων στα pits την ώρα που στην πίστα βγαίνει αυτοκίνητο ασφαλείας θα επιτρέπεται μετά από ένα χρονικό διάστημα. Στο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου του μονοθεσίου (ECU) προστίθεται μία ρύθμιση που θα ειδοποιεί τον οδηγό ότι στην πίστα βρίσκεται αυτοκίνητο ελέγχου (safety car mode) και μετά το πέρασμα ενός χρονικού διαστήματος ορισμένων δευτερολέπτων που θα καθοριστεί από τη FIA, το μονοθέσιο θα μπορεί να κάνει pit stop.

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Μικρές αλλά όχι αμελητέες είναι οι αλλαγές στο καλεντάρι της FIA για το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2009, που περιλαμβάνει 17 γκραν πρι.
Φέτος δεν θα διεξαχθούν, μετά από πολλά χρόνια τα γκραν πρι της Γαλλίας και του Καναδά, ενώ το ντεμπούτο του στο καλεντάρι κάνει το γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Η εκκίνηση του πρωταθλήματος της F1 θα δοθεί στις 29 Μαρτίου, με το γκραν πρι της Αυστραλίας, ως είθισται τα τελευταία χρόνια. Θα ακολουθήσουν τρεις αγώνες επί ασιατικού εδάφους τον Απρίλιο. Συγκεκριμένα αυτοί της Μαλαισίας στις 5 Απριλίου, της Κίνας στις 19 και του Μπαχρέιν στις 26.

Στη συνέχεια η F1 έρχεται στην Ευρώπη, με πρώτο γκραν πρι επί της γηραιάς ηπείρου να είναι αυτό της Βαρκελώνης στις 10 Μαΐου. Αμέσως μετά θα διεξαχθεί το διάσημο γκραν πρι του Μονακό στις 24 Μαΐου. Δυο εβδομάδες αργότερα ( 7 Ιουνίου) θα γίνει και το γκραν πρι της γειτονικής μας Τουρκίας στην πίστα της Κωνσταντινούπολης.

Το πρωτάθλημα θα κάνει την καθιερωμένη καλοκαιρινή διακοπή του μετά το ουγγρικό γκραν πρι στις 26 Ιουλίου. Μετά την ανάπαυλα, περίπου ενός μήνα, θα λάβει χώρα το ευρωπαϊκό γκραν πρι στις 23 Αυγούστου, στο σιρκουί της Βαλένθια. Τελευταίος αγώνας της F1 στην Ευρώπη θα είναι αυτός στη Μόντσα στις 13 Σεπτεμβρίου.

Έπειτα, το ενδιαφέρον επιστρέφει και πάλι στην ανατολή με τους αγώνες της Σιγκαπούρης στις 27 Σεπτεμβρίου και το ιαπωνικό γκραν πρι της Σουζούκα στις 4 Οκτωβρίου. Προτελευταία στροφή του πρωταθλήματος θα είναι στη Βραζιλία στις 18 Οκτωβρίου.

Τέλος, η καρό σημαία, για το 2009 θα πέσει την 1η Νοεμβρίου, στο πρωτοεμφανιζόμενο γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι.

Το καλεντάρι του 2009
Α.Α.    GP   Ημερομηνία    Ωρα Ελλάδας
1    Αυστραλία    29 Μαρτίου    09:00
2    Μαλαισία    5 Απριλίου    12:00
3    Κίνα    19 Απριλίου    10:00
4    Μπαχρέιν    26 Απριλίου    15:00
5    Ισπανία    10 Μαΐου    15:00
6    Μονακό    24 Μαΐου    15:00
7    Τουρκία    7 Ιουνίου    15:00
8    Αγγλία    21 Ιουνίου    15:00
9    Γερμανία    12 Ιουλίου    15:00
10    Ουγγαρία    26 Ιουλίου    15:00
11    Ευρωπαϊκό GP    23 Αυγούστου    15:00
12    Βέλγιο    30 Αυγούστου    15:00
13    Ιταλία    13 Σεπτεμβρίου    15:00
14    Σιγκαπούρη    27 Σεπτεμβρίου    15:00
15    Ιαπωνία    4 Οκτωβρίου    08:00
16    Βραζιλία    18 Οκτωβρίου    19:00
17    ΗΑΕ    1 Νοεμβρίου    13:00

ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ

Scuderia Ferrari
Κινητήρας: Ferrari Type 056
Οδηγοί: Kimi Raikkonen/Felipe Massa
Επικεφαλής: Stefano Domenicalli
Περσινή θέση: 1η (172 βαθμοί)

McLaren Mercedes
Κινητήρας: Mercedes-Benz FO 108W
Οδηγοί: Lewis Hamilton/Heikki Kovalainen
Επικεφαλής: Martin Whitmarsh
Περσινή θέση: 2η (151 βαθμοί)

BMW Sauber
Κινητήρας: BMW P86/9
Οδηγοί: Robert Kubica/Nick Heidfeld
Επικεφαλής: Mario Theissen
Περσινή θέση: 3η (135 βαθμοί)

Renault F1 Team
Κινητήρας: Renault RS27
Οδηγοί: Fernando Alonso/Nelson Piquet Jr.
Επικεφαλής: Flavio Briatore
Περσινή θέση: 4η (80 βαθμοί)

Toyota Racing
Κινητήρας: Toyota RVX-09
Οδηγοί: Jarno Trulli/Timo Glock
Επικεφαλής: Tadashi Yamashina
Περσινή θέση: 5η (56 βαθμοί)

Scuderia Toro Rosso
Κινητήρας: Ferrari 056
Οδηγοί: Sebastien Bourdais/Sebastien Buemi
Επικεφαλής: Franz Tost
Περσινή θέση: 6η (39 βαθμοί)

Red Bull Racing
Κινητήρας: Renault RS27
Οδηγοί: Mark Webber/Sebastian Vettel
Επικεφαλής: Christian Horner
Περσινή θέση: 7η (29 βαθμοί)

Williams F1 Team
Κινητήρας: Toyota RVX-09
Οδηγοί: Nico Rosberg/Kazuki Nakajima
Επικεφαλής: Frank Williams/Patrick Head
Περσινή θέση: 8η (26 βαθμοί)

Force India F1 Team
Κινητήρας: Mercedes-Benz FO 108W
Οδηγοί: Adrian Sutil/Giancarlo Fisichella
Επικεφαλής: Vijay Mallya
Περσινή θέση: 10η (0 βαθμοί)

Brawn GP
Κινητήρας: Mercedes-Benz FO 108W
Οδηγοί: Jenson Button/Rubens Barrichello
Επικεφαλής: Ross Brawn
Περσινή θέση: -

Περισσότερα για τις πίστες και τις ομάδες μπορείτε να βρείτε στα αφιερώματα του contra.gr
Καταγράφηκε
ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΑΝΤΗΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ



Επισκεφθείτε το ιστολόγιο μας koukfamily.blogspot.com
 
Απάντηση #1
« στις: Μάρτιος 29, 2009, 14:26:46 μμ »
THANOS Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Δ Ο Ξ Α ΚΑΙ Τ Ι Μ Η Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1.647
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ WWW
Κάνοντας υγιεινό περίπατο από τον πρώτο γύρο ο Jenson Button αναδείχθηκε νικητής του GP της Αυστραλίας και έδωσε στην Brawn GP την παρθενική της νίκη στη Formula 1. Όπως και στα δοκιμαστικά του Σαββάτου ο Rubbens Barrichello ακολούθησε τον Άγγλο. Απογοήτευσαν οι δύο Ferrari, στην 3η θέση ο Hamilton, έπειτα από τιμωρία στον Trulli.
Από την εκκίνηση του αγώνα της Αυστραλίας ο Button έδειξε έτοιμος να δικαιώσει τον τίτλο του φαβορί που είχε πάρει από τα δοκιμαστικά του Σαββάτου. Ο Άγγλος οδηγός πήρε από νωρίς το προβάδισμα, σε αντίθεση με τον Barrichello, αφού ο Βραζιλιάνος κόλλησε στην εκκίνηση και έμεινε έβδομος.

Oι αλλαγές στα ελαστικά άρχισαν να διαδέχονται η μία την άλλη, αφού οι περισσότεροι οδηγοί έμπαιναν στα πιτς για να αλλάξουν τη μαλακότερη γόμα που είχαν προτιμήσει για την αρχή του αγώνα.

Ο Nico Rosberg έδειχνε ικανός να ανέβει στο βάθρο, αλλά ένα κακό pit stop τον ανάγκασε να υποχωρήσει, ενώ αυτός που έδειξε από την αρχή ότι θα είχε πρωταγωνιστικό ρόλο ήταν ο Sebastian Vettel (σ.σ είχε διαδοχικούς πιο γρήγορους γύρους). Την ίδια ώρα ο Lewis Hamilton άρχισε να καλύπτει θέσεις και από τη 15η θέση έφθασε ως την 5η, με αποτέλεσμα να βλέπει ακόμα και βάθρο.

Ο αγώνας ήταν συναρπαστικός στο τέλος. Σε μία προσπάθεια του να προσπεράσει τον Vettel o Κubica συγκρούστηκε με τον οδηγό της Red Bull και αμφότεροι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τον αγώνα. Ο Πολωνός προσπάθησε να συνεχίσει, μετά τη σύγκρουση, αλλά λίγο πιο κάτω έχασε τον έλεγχο και δεν  κατάφερε να δει την καρό σημαία. Από την πλευρά του ο Vettel συνέχισε με τρεις ρόδες, ωστόσο δεν έφθασε στη γραμμή του τερματισμού.

Η αποχώρηση των Vettel, Kubica ευνόησε τον Rubbens Barrichello, με τον Βραζιλιάνο να ανταμείβεται για την υπομονή του και να τερματίζει πίσω από τον ομόσταβλο του, Jenson Button. «Τυχερός» της υπόθεσης ο Jarno Trulli, ο οποίος μπορεί να ξεκίνησε από τα πιτ στοπ (λόγω της τιμωρίας της Toyota), ωστόσο κατάφερε να συμπληρώσει την τριάδα του βάθρου. Ο Ιταλός στέρησε από τον Lewis Hamilton στο βάθρο, με μία προσπέραση που κανείς δεν μπόρεσε να καταλάβει.

Στα χαμηλά έμειναν οι δύο Ferrari, αφού καμία τους δεν μπόρεσε να τερματίσει. O Felipe Massa αποχώρησε λόγω μηχανικού προβλήματος, ενώ ο Raikkonen δεν άντεξε και στο φινάλε τέθηκε εκτός αγώνα, με αποτέλεσμα η ομάδα τους να ξεκινήσει με μηδενικό απολογισμό τη χρονιά. Θετικό πρόσημο για τον Fernando Alonso, με τον Ισπανό να έχει χάσει τον πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλά τουλάχιστον να παίρνει τους πρώτους τους βαθμούς.

Ποινές για Trulli, Vettel

Λίγη ώρα μετά την ολοκλήρωση του GP οι αγωνοδίκες εξέτασαν το βίντεο του αγώνα και βρήκαν ότι ο Jarno Trulli προσπέρασε παράνομα τον Lewis Hamilton την ώρα που το αυτοκίνητο ασφαλείας βρίσκονταν στην πίστα. Η FIA τιμώρησε τον Ιταλό με ποινή 25'', πράγμα που σημαίνει ότι αυτόματα υποβιβάζεται στην 12η θεση και ο παγκόσμιος πρωταθλητής παίρνει τη θέση του στο πόντιουμ. Η Τoyota πάντως ανακοίνωσε πως θα καταθέσει έφεση έναντι στην απόφαση.

Τιμωρία υπήρξε ακόμα και για τον Vettel που ενεπλάκη στο ατύχημα με τον Kubica το οποίο στοίχισε και τους δύο τον τερματισμό. Ο Γερμανός "έφαγε" ποινή δέκα θέσεων για το επόμενο Gran Prix (σ.σ στη Μαλαισία) και πρόστιμο ύψους 50.000 δολλαρίων.
H κατάταξη του αυστραλιανού Gran Prix

1 Jenson Button Brawn-Mercedes 1:34:15.748
2 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes +0.8 secs
3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes +2.9 secs
4 Timo Glock Toyota +4.4 secs
5 Fernando Alonso Renault +4.8 secs
6 Nico Rosberg Williams-Toyota +5.7 secs
7 Sebastien Buemi STR-Ferrari +6.0 secs
8 Sebastien Bourdais STR-Ferrari +6.2 secs
9 Adrian Sutil Force India-Mercedes +6.3 secs
10 Nick Heidfeld BMW Sauber +7.0 secs
11 Giancarlo Fisichella Force India-Mercedes +7.3 secs
12 Jarno Trulli Toyota (ποινή 25'')
13 Mark Webber RBR-Renault +1 Lap
14 Sebastian Vettel RBR-Renault +2 Laps
15 Robert Kubica BMW Sauber +3 Laps
16 Kimi Raikkonen Ferrari +3 Laps
Ret Felipe Massa Ferrari +13 Laps
Ret Nelsinho Piquet Renault +34 Laps
Ret Kazuki Nakajima Williams-Toyota +41 Laps
Ret Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes +58 Laps
H βαθμολογία των οδηγών

1 Jenson Button Brawn-Mercedes 10
2 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 8
3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 6
4 Timo Glock Toyota 5
5 Fernando Alonso Renault 4
6 Nico Rosberg Williams-Toyota 3
7 Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 2
8 Sebastien Bourdais Torro Rosso-Ferrari 1

Η βαθμολογία των κατασκευαστών

1 Brawn-Mercedes 18
2 McLaren-Mercedes 6
3 Τοyota 5
4 Renault 4
5 Williams-Toyota 3
6 Toro Rosso-Ferrari 3
Καταγράφηκε
ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΑΝΤΗΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ



Επισκεφθείτε το ιστολόγιο μας koukfamily.blogspot.com
 
Απάντηση #2
« στις: Μάρτιος 29, 2009, 15:34:06 μμ »
despoinaki Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 2.212
Μέλος από: Νοέ, 2008

Προφίλ
Μπράβο, Θάνο. Με βοήθησες πολύ με όλα αυτά που έγραψες, γιατί παρακολούθησα λίγο και δεν είχα καταλάβει ποια ήταν αυτή η καινούρια ομάδα.  up
Καταγράφηκε
Αύριο ξημερώνει μια καινούρια μέρα!
 
Απάντηση #3
« στις: Μάρτιος 30, 2009, 08:29:04 πμ »
THANOS Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Δ Ο Ξ Α ΚΑΙ Τ Ι Μ Η Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1.647
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ WWW
Χαιρομαι που σε βοήθησα Δεσποινα.
Καταγράφηκε
ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΑΝΤΗΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ



Επισκεφθείτε το ιστολόγιο μας koukfamily.blogspot.com
 
Απάντηση #4
« στις: Μάρτιος 31, 2009, 00:58:49 πμ »
ArXoS Αποσυνδεδεμένος
Διαχειριστής
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5.605
Μέλος από: Ιούν, 2007

greekmasa greekmasa Προφίλ WWW
χμ, περίεργα πράγματα ρε παιδιά συμβαίνουν .. ήρθαν τα πάνω κάτω πέρσι με φέτος
Αλλάξαν και οι κανονισμοί (σχετικά με τις επεμβάσεις των μονοθεσιών), πέσαν και περικοπές .. τι να πω ..
Θα έχει ενδιαφέρον πάντως το φετινό πρωτάθλημα, όχι από άποψη ομάδων, αλλά από τη πλευρά των πιλότων
Καταγράφηκε
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
 
Απάντηση #5
« στις: Απρίλιος 05, 2009, 23:47:51 μμ »
THANOS Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Δ Ο Ξ Α ΚΑΙ Τ Ι Μ Η Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1.647
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ WWW
Το δεύτερο grand prix της σεζόν, αυτό της Μαλαισίας, δεν τελείωσε ποτέ.
Για λόγους ασφάλειας, ο αγώνας διακόπηκε στον 32ο γύρο (24 πριν από το τέλος), καθώς η τροπική καταιγίδα, που ούτως ή άλλως αναμενόταν κάποια στιγμή, μετέτρεψε την πίστα της Sepang σε... λίμνη και κατέστησε αδύνατη την ομαλή κίνηση των μονοθεσίων. Δεν ήταν λίγοι εκείνοι οι πιλότοι (Buemi, Fisichella, Vettel, Hamilton) που πριν κυματίσουν οι κόκκινες σημαίες έχασαν τον έλεγχο στο βρεγμένο και ολισθηρό οδόστρωμα.

Ωσότου πάντως οι αγωνοδίκες ανακοινώσουν τα καθέκαστα, υπήρξε μια αναμονή μεγαλύτερη των 30 λεπτών. Άλλοι οδηγοί εγκατέλειψαν τα μονοθέσιά τους, άλλοι περίμεναν μήπως ο αγώνας εκκινήσει πάλι, οι επιτελείς των ομάδων ήταν εμφανώς ανήσυχοι, δίχως ενημέρωση για το τι πρόκειται να συμβεί. Εν τέλει και πριν τη συμπλήρωση του 2ώρου (μέγιστη διάρκεια ενός αγώνα), το grand prix της Μαλαισίας έλαβε άδοξο τέλος.

"Δύο στα δύο" για Button και Brawn

Σε μια τέτοια περίπτωση, σύμφωνα άλλωστε με τους κανονισμούς, ισχύει η κατάταξη πριν από τη διακοπή. Τυχερός ο Jenson Button, ο οποίος είχε κατορθώσει να "επιβιώσει" από τις διαδοχικές αλλαγές ελαστικών (οι πιλότοι μπαινόβγαιναν στα pits εξαιτίας των... τερτιπιών του καιρού) και οδηγούσε μέχρι εκείνο σημείο την κούρσα. Πανηγύρισε έτσι τη δεύτερη νίκη του για εφέτος, έστω κι αν από τη Μαλαισία έφυγε με τους μισούς βαθμούς (5 αντί για 10), αφού δεν είχε συμπληρωθεί το 75% του grand prix.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου βρέθηκε αναπάντεχα ο Nick Heidfeld (BMW), καθώς μολονότι είχε μείνει πίσω από τον Timo Glock ωφελήθηκε από το γεγονός πως ελήφθη υπ' όψη η κατάταξη των μονοθεσίων όταν ο Button πέρασε για τελευταία φορά τη γραμμή του τερματισμού. Αν και στη διάρκεια του επόμενου γύρου ο Heidfeld δέχθηκε το προσπέρασμα του Glock ανέκτησε τη θέση του στα... χαρτιά. Ο Γερμανός πιλότος της Toyota έκανε μια τρομερή προσπάθεια, όταν με ενδιάμεσα ελαστικά (οι άλλοι είχαν ακραίων συνθηκών), εξαπέλυσε επίθεση και γυρνώντας πιο γρήγορα από τους αντιπάλους τους προσπερνούσε έναν-έναν. Κατετάγη ωστόσο τρίτος.

Τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Trulli (Toyota), Barrichello (Brawn), Webber (Red Bull), Hamilton (McLaren) και Rosberg (Williams), ο οποίος πήρε... μισό βαθμό. Ούτε βαθμός για τη Ferrari, η στρατηγική της οποίας κατέστρεψε τον αγώνα του Kimi Raikkonen.

Τα αποτελέσματα του GP Μαλαισίας

Θέση    Οδηγός    Ομάδα    Χρόνος    Βαθμοί
1.    Jenson Button   Brawn GP   55:30.622    5
2.    Nick Heidfeld   BMW Sauber   +22.722    4
3.    Timo Glock   Toyota   +23.513    3
4.    Jarno Trulli   Toyota   +46.173    2,5
5.    Rubens Barrichello   Brawn GP   +47.360    2
6.    Mark Webber   Red Bull   +52.333    1,5
7.    Lewis Hamilton   McLaren   +1:00.733    1
8.    Nico Rosberg    Williams    +1:11.576    0,5
9.    Felipe Massa   Ferrari   +1:16.932    
10.    Sebastien Bourdais   Toro Rosso   +1:42.164    
11.    Fernando Alonso   Renault   +1:49.422   
12.    Kazuki Nakajima   Williams   +1:56.130    
13.    Nelson Piquet Jr.   Renault   +1:56.713    
14.    Kimi Raikkonen   Ferrari   +2:22.841    
15.    Sebastian Vettel   Red Bull   +1 γύρος    
16.    Sebastien Buemi   Toro Rosso   +1 γύρος    
17.    Adrian Sutil   Force India   +1 γύρος    
18.    Giancarlo Fisichella   Force India   +3 γύρους    
19.    Robert Kubica   BMW Sauber   Εγκατέλειψε    
20.    Heikki Kovalainen   McLaren   Εγκατέλειψε    

Η κατάταξη των οδηγών

Θέση    Οδηγός    Ομάδα    Βαθμοί
1.    Jenson Button   Brawn GP   15
2.    Rubens Barrichello   Brawn GP   10
3.    Jarno Trulli   Toyota   8,5
4.    Timo Glock   Toyota   8
5.    Fernando Alonso   Renault   4
6.    Nick Heidfeld   BMW Sauber   4
7.    Nico Rosberg   Williams   3,5
8.    Sebastien Buemi   Toro Rosso   2
9.    Mark Webber   Red Bull   1,5
10.    Sebastien Bourdais   Toro Rosso   1
11.    Lewis Hamilton   McLaren   1
12.    Heiki Kovalainen   McLaren   0
13.    Felipe Massa   Ferrari   0
14.    Kimi Raikkonen   Ferrari   0
15.    Robert Kubica   BMW Suber   0
16.    Nelson Piquet Jr.   Renault   0
17.    Sebastian Vettel   Red Bull   0
18.    Kazuki Nakajima   Williams   0
19.    Adrian Sutil   Force India   0
20.    Giancarlo Fisichella   Force India   0

Η κατάταξη των κατασκευαστών

Θέση    Ομάδα    Βαθμοί
1.    Brawn GP   25
2.    Toyota   16,5
3.    Renault   4
4.    BMW Sauber   4
5.    Williams   3,5
6.    Toro Rosso   3
7.    Red Bull   1,5
8.    McLaren   1
9.    Ferrari   0
10.    Force India    0
Καταγράφηκε
ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΑΝΤΗΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ



Επισκεφθείτε το ιστολόγιο μας koukfamily.blogspot.com
 
Απάντηση #6
« στις: Απρίλιος 21, 2009, 11:36:03 πμ »
THANOS Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Δ Ο Ξ Α ΚΑΙ Τ Ι Μ Η Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1.647
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ WWW
Ο Sebastian Vettel αναδείχθηκε ο μεγάλος νικητής του Grand Prix της Σανγκάης χαρίζοντας στην Red Bull την 1η νίκη της ιστορίας της. Ο Γερμανός πιλότος μετά την pole position του Σαββάτου κατάφερε να διατηρηθεί μπροστά από τους αντιπάλους του μέχρι το τέλος της κούρσας, τερματίζοντας έτσι στην 1η θέση για δεύτερη φορά στην καριέρα του μετά την παρθενική του νίκη πέρυσι στη Monza με την Toro Rosso.
Στην 2η θέση τερμάτισε ο Marκ Webber επίσης με Red Bull με την βρετανική ομάδα να κάνει έτσι το 1-2. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Janson Button με την Brown GP, ο οποίος μπορεί να μην ολοκλήρωσε για πρώτη φορά φέτος τον αγώνα του από την πρώτη θέση, ωστόσο πέτυχε να είναι ο μοναδικός πιλότος που έχει ανέβει στο βάθρο και στα τρία Grand Prix που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι στιγμής.

Στην 4η θέση τερμάτισε ο Rubens Barrichello με την Brown GP ενώ τις δύο επόμενες θέσεις κατέλαβαν τα μονοθέσια της  McLaren με τους  Heikki Kovalainen και Lewis Hamilton να τερματίζουν στην 5η και την 6η θέση αντίστοιχα.

Τους πρώτους οκτώ συμπλήρωσαν οι Timo Glock με Toyota (7ος) και ο Sebastian Buemi με την Toro Rosso (8ος).

Αξίζει να σημειωθεί πως τα μονοθέσια της Ferrari δεν κατάφεραν να μπουν στην βαθμολογούμενη πρώτη 8άδα για τρίτο συνεχόμενο αγώνα, κάτι που έχει να συμβεί από το 1981.

Η κατάταξη του Grand Prix της Σανγκάης:

1  Sebastian Vettel RBR-Renault 56 Νικητής 1 10
2  Mark Webber RBR-Renault 56 +10.9 secs 3 8
3  Jenson Button Brawn-Mercedes 56 +44.9 secs 5 6
4  Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 56 +63.7 secs 4 5
5  Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 56 +65.1 secs 12 4
6  Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 56 +71.8 secs 9 3
7  Timo Glock Toyota 56 +74.4 secs 19 2
8  Sebastien Buemi STR-Ferrari 56 +76.4 secs 10 1
9  Fernando Alonso Renault 56 +84.3 secs 2
10  Kimi Raikkonen Ferrari 56 +91.7 secs 8
11  Sebastien Bourdais STR-Ferrari 56 +94.1 secs 15
12  Nick Heidfeld BMW Sauber 56 +95.8 secs 11
13  Robert Kubica BMW Sauber 56 + 106.8 secs 17
14  Giancarlo Fisichella Force India-Mercedes 55 +1 Lap 20
15  Nico Rosberg Williams-Toyota 55 +1 Lap 7
16  Nelsinho Piquet Renault 53 +2 Laps 16
17  Adrian Sutil Force India-Mercedes 50 +6 Laps 18
Ret Kazuki Nakajima Williams-Toyota 43 +13 Laps19
Ret Felipe Massa Ferrari 20 +36 Laps 13
Ret Jarno Trulli Toyota 18 +38 Laps 6
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 21, 2009, 12:03:13 μμ από THANOS » Καταγράφηκε
ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΑΝΤΗΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ



Επισκεφθείτε το ιστολόγιο μας koukfamily.blogspot.com
 
Απάντηση #7
« στις: Απρίλιος 21, 2009, 20:38:11 μμ »
ArXoS Αποσυνδεδεμένος
Διαχειριστής
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5.605
Μέλος από: Ιούν, 2007

greekmasa greekmasa Προφίλ WWW
βρε μυστήρια πράγματα .. μέχρι και η  Force India θα έπαιρνε προχθές βαθμούς εαν δεν έβγαινε εκτός πίστας από λάθος 4 γύρους πριν το τέλος ..
Η Ferrari άποντη ? α πα πα  ..
Καταγράφηκε
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
 
Απάντηση #8
« στις: Απρίλιος 26, 2009, 21:17:17 μμ »
THANOS Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Δ Ο Ξ Α ΚΑΙ Τ Ι Μ Η Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1.647
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ WWW
Ο Τζέισον Μπάτον επέστρεψε στις νίκες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1! Ο Βρετανός πιλότος της Brawn GP ήταν εντυπωσιακός στο grand prix του Μπαχρέιν, σημειώνοντας την τρίτη νίκη του σε τέσσερις αγώνες φέτος! Ο Μπάτον ακολούθησε κατά γράμμα τις «οδηγίες» του Ross Brawn και πέρασε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού, με τον νικητή του προηγούμενου αγώνα στην Κίνα, Σεμπάστιαν Φέτελ, να ολοκληρώνει τον αγώνα του στη δεύτερη θέση και τον Γιάρνο τρούλι από την pole position να τερματίζει τελικά τρίτος, σε έναν αγώνα που σε καμία περίπτωση δεν εξελίχθηκε για την Toyota όπως φαινόταν ότι θα εξελιχθεί.

Αλλαγή θέσεων!
Η εκκίνηση του αγώνα βρήκε τους δύο πιλότους της Toyota να αλλάζουν θέσεις, με τον Τίμο Γκλοκ να περνά πρώτος και να ηγείται του αγώνα για 15 γύρους και τον Γιάρνο Τρούλι να ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής. Ο Τζέισον Μπάτον, αν και δέχθηκε «επίθεση» από τον Λιούις Χάμιλτον, «άντεξε» και έμεινε τρίτος, την ώρα που ο παγκόσμιος πρωταθλητής βραδυπορούσε τους Φέτελ και Μπαρικέλο που ακολουθούσαν. Αυτή η κατάταξη έμεινε μέχρι τα πρώτα πιτ στοπ των ομάδων, καθώς εκεί η Toyota επέλεξε να βάλει τη μεσαία γόμα στα δύο μονοθέσιά της. Κάτι που εκμεταλλεύτηκε ο Μπάτον, ο οποίος πέρασε στην πρωτοπορία του αγώνα και σταδιακά «άνοιγε» τη διαφορά του από την τριάδα των πιλότων που ακολουθούσε κι αποτελούνταν από τους Τρούλι, Φέτελ και Χάμιλτον. Ήταν μια μάχη για το βάθρο που εν πολλοίς θα κρινόταν στον δεύτερο ανεφοδιασμό. Η Ferrari πάλευε με τον Ραϊκόνεν να πάρει τους πρώτους βαθμούς της, καθώς ο Μάσα αντιμετώπιζε προβλήματα με το σύστημα KERS της F60, ενώ χρειάστηκε να μπει κι εσπευσμένα στα pits στον τρίτο γύρο, προκειμένου να αλλάξει αεροδυναμική πτέρυγα έπειτα από επαφή που είχε στην πρώτη στροφή με τον... Ραϊκόνεν!

Πέρασε ο Μπάτον
Η είσοδος του Μπάτον για δεύτερη φορά στα pits έφερε προς ώρας πρωτοπόρο τον Φέτελ, ο οποίος έκανε καλό pit stop και βγήκε στην πίστα τρίτος, πίσω από τον Βρετανό και τον Κίμι Ραϊκόνεν που ήταν τρίτος, αλλά χρωστούσε ένα πέρασμα για ανεφοδιασμό και αλλαγή ελαστικών. Ο Μπάτον φαινόταν να μην έχει αντίπαλο και το ερώτημα πλέον ήταν μετά τον δεύτερο ανεφοδιασμό του, σε ποια θέση θα επέστρεφε ο Φινλανδός. Και 13 γύρους πριν το τέλος ο Ραϊκόνεν βγήκε πίσω από την Toyota του Τίμο Γκλοκ στην όγδοη θέση τον οποίον και πέρασε αμέσως για να ανέβει έβδομος. Και τελικά ανέβηκε στην έκτη θέση, την οποία διατήρησε μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας, χαρίζοντας στη Ferrari τους πρώτους βαθμούς της για φέτος.
Ο Μπάτον, λοιπόν, κράτησε σχετικά εύκολα την πρώτη θέση, με τον Φέτελ να αντέχει στην πίεση του Τρούλι και τελικά να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, αφήνοντας τρίτο τον Ιταλό poleman. Ο Λιούις Χάμιλτον δεν μπόρεσε να ακολουθήσει τον ρυθμό των τριών πρώτων κι έμεινε τέταρτος, με τον Ρούμπενς Μπαρικέλο να είναι πέμπτος και τον Κίμι Ραϊκόνεν από την έκτη θέση να χαρίζει στη Ferrari τους πρώτους τρεις βαθμούς της στο πρωτάθλημα. Τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσαν ο Τίμο Γκλοκ που «πλήρωσε» την κακή στρατηγική της ομάδας της Toyota και από πρώτος βρέθηκε έβδομος, και ο Φερνάντο Αλόνσο με τη Renault. Καταστροφικός ήταν ο αγώνας για την BMW, καθώς τα μονοθέσιά της τερμάτισαν στις δύο τελευταίες θέσεις με τους Κούμπιτσα και Χάιντφελντ!

Formula 1  Γκραν Πρι Μπαχρέιν
Πιλότος, Ομάδα, Χρόνος
1. Μπάτον, Brawn GP, 1h31:48.182
2. Φέτελ, Red Bull, +7.187
3. Τρούλι, Toyota, +9.170
4. Χάμιλτον, McLaren, +22.096
5. Μπαρικέλο, Brawn GP, +37.779
6. Ραϊκόνεν, Ferrari, +42.057
7. Γκλοκ, Toyota, +42.880
8. Αλόνσο, Renault, +52.775
9. Ρόσμπεργκ, Williams, +58.198
10. Πικέ, Renault, +1:05.149
11. Ουέμπερ, Red Bull, +1:07.641
12. Κοβαλάινεν, McLaren, +1:17.824
13. Μπουρντέ, Toro Rosso, +1:18.805
14. Μάσα, Ferrari, +1 γύρος
15. Φιζικέλα, Force India, +1 γύρος
16. Σούτιλ, Force India, +1 γύρος
17. Μπουεμί, Toro Rosso, +1 γύρος
18. Κούμπιτσα, BMW Sauber, +1 γύρος
19. Χάιντφελντ, BMW Sauber, +1 γύρος
20. Νακατζίμα, Williams, Εγκατέλειψε στον 39ο γύρο

Ταχύτερος γύρος: Τρούλι, Toyota, 1:34.556

Βαθμολογία οδηγών
1. Μπάτον, 31
2. Μπαρικέλο, 19
3. Φέτελ, 18
4. Τρούλι, 14.5
5. Γκλοκ, 12
6. Ουέμπερ, 9.5
7. Χάμιλτον, 9
8. Αλόνσο, 5
9. Χάιντφελντ, 4
10. Κοβαλάινεν, 4
11. Ρόσμπεργκ, 3.5
12. Μπουεμί, 3
13. Ραϊκόνεν, 3
14. Μπουρντέ, 1

Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Brawn GP, 50
2. Red Bull, 27.5
3. Toyota, 26.5
4. McLaren, 13
5. Renault, 5
6. Toro Rosso, 4
7. BMW Sauber, 4
8. Williams, 3.5
9. Ferrari, 3

ΠΗΓΗ goalday
Καταγράφηκε
ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΑΝΤΗΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ



Επισκεφθείτε το ιστολόγιο μας koukfamily.blogspot.com
 
Απάντηση #9
« στις: Μάιος 11, 2009, 08:19:05 πμ »
THANOS Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Δ Ο Ξ Α ΚΑΙ Τ Ι Μ Η Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1.647
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ WWW
F1: Τέσσερα στα πέντε για τον Μπάτον

Η στρατηγική της Brawn GP χάρισε στον Τζένσον Μπάτον τη νίκη στο Grand Prix της Ισπανίας. Είναι η τέταρτη φορά στους πέντε αγώνες που ο βρετανός πιλότος περνάει πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού.

Θα μπορούσε να πει κανείς ότι ο πρωταγωνιστής του αγώνα ήταν ο Ρούμπενς Μπαρικέλο καθώς σημείωσε μία πολύ επιτυχημένη εκκίνηση και από τρίτη θέση, «πετάχτηκε» μπροστά από όλους. Ο Βραζιλιάνος πιλότος αν και ήταν πολύ σταθερός ακολούθησε την καταστροφική για αυτόν στρατηγική των τριών πιτς στοπ, η οποία του στέρησε τη νίκη, αν και τη δικαιούνταν.

Η απόφαση της Brawn GP να υπάρχει διαφορετική τακτική στους δύο πιλότους της ομάδας δεν βοήθησε καθόλου τον πολύπειρο Μπαρικέλο, ο οποίος έχασε πολύτιμο χρόνο και τερμάτισε τελικά δεύτερος.

Αντίθετα, η πολιτική των δύο πιτς στοπ για τον Τζένσον Μπάτον του χάρισε εύκολα την πολυπόθητη τέταρτη φετινή του νίκη και τον απομάκρυνε περισσότερο στην κατάταξη των οδηγών με 41 βαθμούς.

Πίσω από τις δύο Brawn GP που για δεύτερη φορά φέτος κάνουν το 1-2 (η πρώτη ήταν στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, στην Αυστραλία) τερμάτισε ο Μάρκ Βέμπερ σε έναν πολύ έξυπνο και αθόρυβο αγώνα με τακτική δύο πιτς στοπ.

Τα φώτα της δημοσιότητας έκλεψε κατά την διάρκεια του αγώνα η «μάχη» των Μάσα – Φέτελ για την τέταρτη θέση. Ο γερμανός πιλότος της Red Bull πέρασε τελικά το βραζιλιάνο πιλότο της Ferrari τέσσερις γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας πολύ εύκολα, αν και είχε προηγηθεί έντονη μάχη. Η Ferrari του Μάσα έμεινε σχεδόν από καύσιμα και όχι μόνο έχασε την πέμπτη θέση αλλά στον τελευταίο γύρο την πέρασε και ο Φερνάντο Αλόνσο, με αποτέλεσμα να τερματίσει έκτη.

Χαρακτηριστική λεπτομέρεια που αποδεικνύει τους λάθους υπολογισμούς του βραζιλιάνου και της ιταλικής ομάδας είναι πως ο Αλόνσο τρεις γύρους πριν το τέλος ήταν 16 δευτερόλεπτα πίσω από το Μάσα και τον πέρασε με ευκολία στον τελευταίο γύρο. Μάλιστα ο βραζιλιάνος με το πέσιμο της καρό σημαίας, δεν κατάφερε ούτε να φτάσει στα πιτ καθώς έμεινε από καύσιμα. Για έναν ακόμη αγώνα η Ferrari καταποντίζεται από λάθη στην τακτική της. Ο δεύτερος οδηγός της Scuderia, Κίμι Ραικόνεν, εγκατέλειψε στο 18ο γύρο μετά από σκληρή μάχη με το Νικ Χάιντφελντ που τερμάτισε τον αγώνα έβδομος.

Πίσω από το γερμανό πιλότο της BMW Sauber βρέθηκε ο Νίκο Ρόμπεργκ, ο οποίος για μία ακόμη φορά αν και ήταν ταχύτατος την Παρασκευή, δεν ανέβηκε αρκετά ψηλά.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η απουσία από τη βαθμολογούμενη οκτάδα της ΜcLaren καθώς ο Λιούις Χάμιλτον σε έναν αδιάφορο αγώνα τερμάτισε ένατος ενώ ο Χέικι Κοβαλάινεν εγκατέλειψε από βλάβη στο κιβώτιο ταχυτήτων μόλις βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας από την πίστα.

Το περιστατικό αυτό συνέβη καθώς στην αρχή του αγώνα σημειώθηκε σύγκρουση μερικών μονοθεσίων με πρωταγωνιστές τους Γιάρνο Τρούλι Toyota , Αντριαλ Σούτιλ (Force India) και τις δύο Toro Rosso των Σεμπαστιέν Μπουρντέ και Σεμπαστιεν Μπουέμι, αντίστοιχα. Η δεύτερη ομάδα της Red Bull έφυγε από την Ισπανία αποδεκατισμένη καθώς και τα δύο μονοθέσια της εγκατέλειψαν.

Την… τιμή της Toyota υπερασπίστηκε ο Τίμο Γκλοκ από τη δέκατη θέση της κατάταξης ενώ τις τέσσερις υπόλοιπες θέσεις κατέλαβαν οι Ρόμπερτ Κούμπιτσα (BMW Sauber), Νέλσον Πικέ τζ. Renault , Καζούκι Νακατζίμα (Williams) και Τζιανκάρλο Φισικέλα με τη Force India.

ΠΗΓΗ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Καταγράφηκε
ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΑΝΤΗΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ



Επισκεφθείτε το ιστολόγιο μας koukfamily.blogspot.com
 
Απάντηση #10
« στις: Μάιος 25, 2009, 08:41:52 πμ »
THANOS Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Δ Ο Ξ Α ΚΑΙ Τ Ι Μ Η Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1.647
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ WWW
Grand Prix ΜΟΝΑΚΟ

Το ένα μετά το άλλο όλα τα «κάστρα» του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 «πέφτουν». Και «υποκλίνονται» μπροστά στον νέο πρίγκιπα του σπορ: τον Τζένσον Μπάτον. Ο Βρετανός πιλότος της Brawn GP πήρε την πέμπτη φετινή νίκη του στο πρωτάθλημα και «παρθενική» στο πριγκιπάτο του Μονακό, πανηγυρίζοντας με... σπριντ τη μεγάλη επιτυχία του! Άλλωστε προφανώς λόγω ασυνεννοησίας ή... συνήθειας ξέχασε να πάει να παρκάρει το μονοθέσιό του μπροστά στον χώρο της απονομής, αλλά κατευθύνθηκε προς τα πιτς! Οπότε έπρεπε να πάει με τα πόδια στον χώρο της απονομής, εκεί όπου τον περίμενε καρτερικά ο Πρίγκιπας Αλβέρτος για να του παραδώσει το (πιο φθηνό απ’ όσα απονέμονται στο πρωτάθλημα!) τρόπαιο του νικητή.


Ο Βρετανός πιλότος εκκίνησε από την Pole position και δεν έχασε στιγμή το προβάδισμα, φέρνοντας την Brawn GP του στην πρώτη θέση της κατάταξης, με τον «ομόσταβλό» του, Ρούμπενς Μπαρικέλο στη δεύτερη θέση. Ο Κίμι Ραϊκόνεν και ο Φελίπε Μάσα ολοκλήρωσαν έναν εξαιρετικό και... αλάνθαστο αγώνα για τη Ferrari, με τον Φινλανδό να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου και τον Βραζιλιάνο να τερματίζει τέταρτος, ενώ τη βαθμολογούμενη οκτάδα ολοκλήρωσαν ο Μαρκ Ουέμπερ με τη Red Bull, ο Νίκο Ρόσμπεργκ με Williams, ο Φερνάντο Αλόνσο με Renault και ο Σεμπαστιάν Μπουρντέ με Toro Rosso.

Καλό ξεκίνημα για τον Μπαρικέλο
Μεγάλος κερδισμένος της εκκίνησης ήταν ο Ρούμπενς Μπαρικέλο, ο οποίος κέρδισε μία θέση από τον Κίμι Ραϊκόνεν, ανεβαίνοντας δεύτερος, την ώρα που ο Τζένσον Μπάτον εκμεταλλευόμενος τον ελεύθερο δρόμο δημιουργούσε μια διαφορά ασφαλείας από τον teammate του και τον Ραϊκόνεν. Οι υπόλοιπες θέσεις της δεκάδας δεν άλλαξαν, με μοναδική εξαίρεση αυτή του Φελίπε Μάσα, ο οποίος προσπάθησε δύο φορές να περάσει τον Σεμπάστιαν Φέτελ, όμως τη δεύτερη φορά το παράκανε, αναγκάστηκε να «κόψει» το σικέιν και για να μην τιμωρηθεί σήκωσε το πόδι από το γκάζι, άφησε τον Φέτελ να τον ξαναπεράσει και τη συγκυρία εκμεταλλεύτηκε ο Νίκο Ρόσμπεργκ, ο οποίος ανέβηκε πέμπτος!

Στον 13ο γύρο τελείωσε ο αγώνας για τους Νελσίνιο Πικέ και Σερμπαστιάν Μπουεμί, καθώς ο Ελβετός έπεσε πάνω στον Βραζιλιάνο και αμφότεροι κατέληξαν στα προστατευτικά ελαστικά στην Σεν Ντεβό. Ίδια κατάληξη είχε μερικούς γύρους αργότερα και η προσπάθεια του Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος το παράκανε στην ίδια στροφή και η Red Bull κατέληξε στα κιγκλιδώματα, με τον αγώνα να τελειώνει για τον Γερμανό.

Άλλαξαν τη στρατηγική, αλλά...
Κάπου εκεί ξεκίνησε το παιχνίδι της στρατηγικής, με τη Ferrari να τραβά γρήγορα στα pits τον Κίμι Ραϊκόνεν και τις δύο Brawn να ακολουθούν στους επόμενους δύο γύρους, μιας και φαινόταν ότι η πολύ μαλακή γόμα της Bridgestone δεν βοηθούσε καθόλου τα μονοθέσια της βρετανικής ομάδας που έχαναν συνεχώς χρόνο. Η αλλαγή ελαστικών βοήθησε την ομάδα του Ρος Μπρον, μιας και αμέσως βελτιώθηκαν οι χρόνοι των δύο πιλότων, με τον Μπάτον να δημιουργεί διαφορά ασφαλείας άνω των 15’’ από τον Ρούμπενς Μπαρικέλο που ήταν δεύτερος και τον Κίμι Ραϊκόνεν που ακολουθούσε στην τρίτη θέση.

Στον 30ο γύρο τελείωσε ο αγώνας και για τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα, ο οποίος αντιμετώπισε πολλά προβλήματα με την BMW του, ειδικά από τη στιγμή που είχε επαφή με τον Λιούις Χάμιλτον και φάνηκε να «λαβώνει» το μονοθέσιό του. Όσο για τον Βρετανό παγκόσμιο πρωταθλητή, έχοντας εκκινήσει από τη 19η θέση (τελευταία του grid, μιας και ο Γκλοκ εκκίνησε από τα pits) λόγω αλλαγής κιβωτίου ταχυτήτων, ήταν 15ος, χωρίς να μπορεί να καταφέρει να διεκδικήσει την είσοδό του στους βαθμούς. Μάλιστα πριν καν συμπληρωθεί ο μισός αγώνας, ο Χάμιλτον υποχρεώθηκε να κάνει στην άκρη για να αφήσει τον Μπάτον να του ρίξει γύρο. Ό,τι χειρότερο για έναν παγκόσμιο πρωταθλητή...

Εγκαταλείψεις για Κοβαλάινεν-Νακατζίμα
Ο αγώνας ολοκληρώθηκε για τη McLaren 25 γύρους πριν το τέλος, όταν ο Χέικι Κοβαλάινεν έχασε τον έλεγχο της MP4-24, χτύπησε στις μπαριέρες και εγκατέλειψε, με τους αγωνοδίκες να βγάζουν κίτρινη σημαία, όχι όμως και το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα. Την ίδια ώρα ο Λιούις Χάμιλτον έμπαινε στα πιτς για τον τελευταίο ανεφοδιασμό του και άλλαξε και εμπρόσθια αεροδυναμική πτέρυγα, με αποτέλεσμα να πέσει ακόμα πιο πίσω στην κατάταξη και σε καμία περίπτωση να μην μπορεί να κυνηγήσει τους βαθμούς.
Ο αγώνας, λοιπόν, εξελισσόταν σε υπόθεση της Brawn GP με τον Μπάτον και τον Μπαρικέλο να ηγούνται, και τις Ferrari των ΡαΪκόνεν και Μάσα να έπονται, στον καλύτερο μέχρι στιγμής φετινό αγώνα για τη «σκουντερία».

Εξαιρετικό αγώνα έκανε ο Τζιανκάρλο Φιζικέλα, ο οποίος έφτασε πολύ κοντά στο να χαρίσει στη Force India τους πρώτους βαθμούς της στη Formula 1, όμως τελικά περιορίστηκε στην ένατη θέση της κατάταξης. Όσο για την πιο εντυπωσιακή στιγμή του αγώνα, μας τη χάρισε και πάλι ο Καζούκι Νακατζίμα. Εβρισκόμενος εκτός βαθμολογούμενης οκτάδας ο Ιάπωνας κατευθυνόταν προς τον τερματισμό στον τελευταίο γύρο, όταν έχασε τον έλεγχο της Williams και την... κάρφωσε στις μπαριέρες. Ήταν ακόμα ένα μοναδικό στιγμιότυπο από τον απίθανο Γιαπωνέζο πιλότο!

Formula 1 - Γκραν Πρι Μονακό
Τελική κατάταξη
Πιλότος, Ομάδα, Χρόνος
1. Μπάτον, Brawn GP, 1h40:44.282
2. Μπαρικέλο, Brawn GP, +7.666
3. Ραϊκόνεν, Ferrari, +13.443
4. Μάσα, Ferrari, +15.110
5. Ουέμπερ, Red Bull, +15.730
6. Ρόσμπεργκ, Williams, +33.586
7. Αλόνσο, Renault, +37.839
8. Μπουρντέ, Toro Rosso, +1:03.142
9. Φιζικέλα, Force India, +1:05.040
10. Γκλοκ, Toyota, + 1 γύρος
11. Χάιντφελντ, BMW Sauber, +1 γύρος
12. Χάμιλτον, McLaren, +1 γύρος
13. Τρούλι, Toyota, +1 γύρος
14. Σούτιλ, Force India, +1 γύρος
15. Νακατζίμα, Williams, +2 γύροι

Εγκατέλειψαν
Κοβαλάινεν, McLaren, Στον 52ο γύρο
Κούμπιτσα, BMW Sauber, Στον 31ο γύρο
Φέτελ, Red Bull, Στον 16ο γύρο
Πικέ, Renault, Στον 11ο γύρο
Μπουεμί, Toro Rosso, Στον 11ο γύρο

Ταχύτερος γύρος: Φελίπε Μάσα, Ferrari, 1:15.154

Βαθμολογία οδηγών
1. Μπάτον, 51
2. Μπαρικέλο, 35
3. Φέτελ, 23
4. Ουέμπερ, 19.5
5. Τρούλι, 14.5
6. Γκλοκ, 12
7. Αλόνσο, 11
8. Ραϊκόνεν, 9
9. Χάμιλτον, 9
10. Μάσα, 8
11. Ρόσμπεργκ, 7.5
12. Χάιντφελντ, 6
13. Κοβαλάινεν, 4
14. Μπουεμί, 3
15. Μπουρντέ, 2

Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Brawn GP, 86
2. Red Bull, 42.5
3. Toyota, 26.5
4. Ferrari, 17

5. McLaren, 13

6. Renault, 11
7. Williams, 7.5
8. BMW Sauber, 6
9. Toro Rosso, 5

πηγή goalday
Καταγράφηκε
ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΑΝΤΗΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ



Επισκεφθείτε το ιστολόγιο μας koukfamily.blogspot.com
 
Απάντηση #11
« στις: Μάιος 25, 2009, 22:24:38 μμ »
ArXoS Αποσυνδεδεμένος
Διαχειριστής
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5.605
Μέλος από: Ιούν, 2007

greekmasa greekmasa Προφίλ WWW
Grand Prix ΜΟΝΑΚΟ

Το ένα μετά το άλλο όλα τα «κάστρα» του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 «πέφτουν». Και «υποκλίνονται» μπροστά στον νέο πρίγκιπα του σπορ: τον Τζένσον Μπάτον.
..

Ας περιμένουμε λίγο ακόμα ..
Καταγράφηκε
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
 
Εκτύπωση  Σελίδες 1 Πάνω