GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Σεπτέμβριος 28, 2022, 00:06:31 πμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
|-+  Κουβεντούλα
| |-+  Women΄s Section
| | |-+  Υγεία και Ευεξία
| | | |-+  Προβλήματα στα πόδια
Σύνθετη αναζήτηση
  0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σελίδες 1 Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Προβλήματα στα πόδια  (Αναγνώστηκε 7281 φορές)
« στις: Ιούνιος 25, 2009, 08:12:52 πμ »
despoinaki Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 2.212
Μέλος από: Νοέ, 2008

Προφίλ
Προβλήματα στα πόδια



Μήπως φταίνε τα παπούτσια;
Δεν φτάνει να ικανοποιούν την αισθητική μας, θα πρέπει να πληρούν και ορισμένες προδιαγραφές. Οι ειδικοί προειδοποιούν: τα ακατάλληλα παπούτσια βλάπτουν την υγεία των ποδιών, και όχι μόνο.

Tα χαζεύουμε με τις ώρες στις βιτρίνες, περπατάμε… χιλιόμετρα για να βρούμε αυτά που θέλουμε και ξοδεύουμε αρκετά για να τα κάνουμε δικά μας. Πόση σημασία δίνουμε όμως στη λειτουργικότητά τους; Από λίγη έως καθόλου. Κακώς! Σύμφωνα με τους ειδικούς, τα λάθος παπούτσια μπορεί να προκαλέσουν δυσκολία στο περπάτημα, προβλήματα στα πόδια και τη μέση, ενώ αυξάνουν και τις πιθανότητες για ατυχήματα.

Ψηλοτάκουνα
Οι γόβες-στιλέτο είναι αναμφισβήτητα κολακευτικές για την εικόνα των ποδιών, όχι όμως και ιδανικές για την υγεία τους, αφού, αν φοριούνται καθημερινά, δημιουργούν προβλήματα, όπως φλεγμονές και πόνο κάτω από το πέλμα, κότσια, γαμψά δάχτυλα, ανατομικές ανωμαλίες, ακόμα και διαστρέμματα όταν υπάρχει αστάθεια κατά τη βάδιση. Οι ειδικοί συμβουλεύουν να φοράμε ψηλοτάκουνα παπούτσια μόνο στις εξόδους μας και όχι σε καθημερινή βάση και για πολλές ώρες. Ένα τακούνι 2,5-3 πόντων είναι ιδανικό για καθημερινή χρήση.

Μυτερά
Τα μυτερά και στενά παπούτσια «καλουπώνουν» το πόδι σε ένα σχήμα που διαφέρει κατά πολύ από το φυσικό του, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ανατομικές ανωμαλίες, όπως κότσια, γαμψοδακτυλίες με αγκυλώσεις, σφυροδακτυλίες και κάλοι στα δάχτυλα. Γι’ αυτό πρέπει να επιλέγουμε παπούτσια στο σχήμα του ποδιού, δηλαδή τετραγωνισμένα ή στρογγυλά στο μπροστινό μέρος.

Φλατ
Οι «μπαλαρίνες» επιλέγονται από γυναίκες κάθε ηλικίας για όλες τις ώρες. Είναι όμως ασφαλείς; Η απάντηση είναι «όχι πάντα». Τα τελείως φλατ παπούτσια δεν δημιουργούν πρόβλημα όταν το πόδι έχει συνηθίσει σε αυτά. Όταν όμως έχει συνηθίσει σε ένα αρκετά μεγάλο ύψος (π.χ. τακούνι 5 εκ. καθημερινά), δεν μπορεί να προσαρμοστεί από τη μία μέρα στην άλλη, γεγονός που επιβαρύνει τα γόνατα και τη μέση.

Πέδιλα και σανδάλια
Είναι ευκολοφόρετα, δροσερά και κομψά, όχι όμως πάντα και ασφαλή. Φροντίστε λοιπόν τα «ανοιχτά» παπούτσια να έχουν δεσίματα στον αστράγαλο, καθώς έτσι εξασφαλίζετε σταθερότητα κατά τη βάδιση και επιβαρύνετε λιγότερο τις αρθρώσεις σας. Αν ωστόσο αυτό δεν σας είναι εφικτό, φροντίστε τουλάχιστον τα πέδιλα και τα σανδάλια σας να είναι ανατομικά για να βοηθάνε το πόδι να παραμένει σταθερό χωρίς να το κουράζουν.

Η σημασία του υλικού
Το υλικό των παπουτσιών παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην υγεία και την υγιεινή των ποδιών. Σύμφωνα με τους ειδικούς, ιδανικό για την κατασκευή τους είναι το γνήσιο δέρμα, το οποίο επιτρέπει τη σωστή οξυγόνωση του ποδιού. Τα παπούτσια από πλαστικό ή άλλα υλικά δημιουργούν μυκητιάσεις και άλλα δερματικά προβλήματα, ενώ προκαλούν και αίσθηση καυσαλγίας, καθώς αυξάνουν τη θερμοκρασία στο εσωτερικό τους.

Είναι στο νούμερό σας;
Το σωστό νούμερο στα παπούτσια είναι βασική προϋπόθεση όχι μόνο για άνεση στο περπάτημα αλλά και για την υγεία των ποδιών, αφού το μεγαλύτερο νούμερο προκαλεί τριβές κατά τη βάδιση, ενώ το μικρότερο ασκεί πιέσεις, που προκαλούν τριβές στα μεσοδακτύλια. Όταν το νούμερο είναι μεγαλύτερο, η τοποθέτηση πάτων μπορεί να βοηθήσει. Αν υπάρχει ανατομικό πρόβλημα (π.χ. πλατυποδία) ωστόσο, καλό είναι να χρησιμοποιηθούν εξειδικευμένοι πάτοι. Σύμφωνα με τους ειδικούς λοιπόν, τα παπούτσια πρέπει να μας εφαρμόζουν ακριβώς.

Το ιδανικό παπούτσι...
• είναι φτιαγμένο από καλό δέρμα.
• έχει σταθερή σόλα (για να μην γλιστράει).
• διαθέτει κορδόνια ή βέλκρο ή κάποιο κράτημα στον αστράγαλο ή στο κουντεπιέ ώστε να εξασφαλίζεται ο έλεγχος της κίνησης του ποδιού στο εσωτερικό του.
• έχει τακούνι 2,5-3 πόντων.

tip
Δοκιμάζετε τα παπούτσια προς το τέλος της ημέρας που τα πόδια είναι πρησμένα προκειμένου να σιγουρευτείτε ότι δεν θα σας στενεύουν όταν τα φοράτε αρκετές ώρες.

Της Έφης Τσιβίκα
Με τη συνεργασία του Εμμανουήλ Αρβανιτάκη, ποδολόγου - ποδιάτρου, απόφοιτου Πανεπιστημίου Μάντσεστερ Αγγλίας, επιστημονικού συνεργάτη της ΠΑΕ Ολυμπιακού

πηγή myworld.gr
Καταγράφηκε
Αύριο ξημερώνει μια καινούρια μέρα!
 
Απάντηση #1
« στις: Μάρτιος 03, 2015, 12:06:24 μμ »
Pastaflora Αποσυνδεδεμένος
VIP Member
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 4.918
Μέλος από: Μάι, 2008

Προφίλ
Πόνοι στα γόνατα: Ανακούφιση με 3 απλές ασκήσεις!!! 

 
Λίγοι το γνωρίζουν, αλλά μία από τις πιο πιθανές αιτίες για τους πόνους που ενδεχομένως να έχετε στα γόνατα είναι το πόσο καλά γυμνασμένοι είναι οι μυς στο ισχίο.
Γι’ αυτόν το λόγο δεν πρέπει να παραλείπετε από την ρουτίνα ασκήσεων που κάνετε όταν γυμνάζεστε, ορισμένες απλές ασκήσεις που ενδυναμώνουν την συγκεκριμένη περιοχή.
Δείτε ποιες είναι αυτές.
Πλάγια κίνηση
 
Θα χρειαστείτε ένα λάστιχο γυμναστικής. Δέστε το λάστιχο χαμηλά σε ένα σωλήνα (πχ στο καλοριφέρ του σπιτιού) από την μία άκρη, και στον αστράγαλό σας από την άλλη. Ισορροπήστε στο πόδι που είναι ελεύθερο και εκτείνετε το δεμένο πόδι όσο μπορείτε προς τα πλάγια.
Πρόσθια κίνηση
   
Χωρίς να αλλάξετε δέσιμο στο λάστιχο, σταθείτε με την πλάτη σας στο σημείο που το έχετε δέσει (πχ καλοριφέρ) και αυτήν τη φορά κάντε κινήσεις προς τα εμπρός χωρίς να λυγίζετε όμως πολύ το γόνατό σας.
Πλάγια περιστροφή
   
Χωρίς να αλλάξετε δέσιμο στο λάστιχο, καθίστε σε μια καρέκλα. Σταυρώστε τους αστραγάλους σας και κρατήστε τα γόνατά σας κλειστά, ώστε να ακουμπούν το ένα με το άλλο. Στη συνέχεια κάντε ολόκληρη περιστροφική (κυκλική) κίνηση με το δεμένο πόδι.
Επαναλάβετε κάθε άσκηση και με το άλλο πόδι.
onmed.gr

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 03, 2015, 12:14:35 μμ από Pastaflora » Καταγράφηκε
May the brightest Rainbow shine on you today.
 
Εκτύπωση  Σελίδες 1 Πάνω