GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Φεβρουάριος 24, 2020, 20:09:50 μμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
|-+  Κουβεντούλα
| |-+  Κοινωνικές Σχέσεις και Οικογένεια
| | |-+  Εργασία: Αύξηση, συστάσεις, συνεντεύξεις
Σύνθετη αναζήτηση
  0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σελίδες 1 Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Εργασία: Αύξηση, συστάσεις, συνεντεύξεις  (Αναγνώστηκε 28106 φορές)
« στις: Αύγουστος 22, 2009, 20:13:27 μμ »
mariaZ Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 3.929
Μέλος από: Ιούν, 2009

Προφίλ
Η ικανότητα να διατηρεί κάποιος θετική στάση αποτελεί ουσιαστικό στοιχείο των ηγετικών δεξιοτήτων και της υπευθυνότητας. Οπότε, πάρτε μια βαθιά ανάσα και φορέστε το χαρούμενο πρόσωπό σας. Δείτε πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό.

Η θετική στάση, ακόμη και το να πασχίζετε να είστε πρόσχαροι, δεν είναι πάντοτε εύκολο στο χώρο εργασίας. Η Pat Heim θυμάται μια έντονη αντιπαράθεση σε μια αίθουσα συνεδριάσεων μεταξύ δύο ανδρών, με τα εκτελεστικά στελέχη να φωνάζουν το ένα στο άλλο και να χτυπούν τις γροθιές τους στο τραπέζι. Η Heim ήταν μία από τους αμήχανους παρευρισκόμενους και για εκείνη, ήταν ένα πρακτικό μάθημα σχετικά με το ρόλο που διαδραματίζει η διάθεση στο χώρο εργασίας.

Αυτό το είδος έκρηξης αποτελεί κακό στοιχείο για κάθε επαγγελματία, αλλά αξίζει να σημειώσουμε ότι η υπερβολικά συναισθηματική ή κυκλοθυμική συμπεριφορά κρίνεται συχνά περισσότερο αυστηρά όταν προέρχεται από μια γυναίκα, αναφέρει η Heim, CEO του ομίλου Heim Group, μιας εταιρείας συμβούλων που εξειδικεύεται στις διαφορές λόγω φύλου στο χώρο εργασίας, και συγγραφέας του βιβλίου Hardball for Women: Winning at the Game of Business (Σκληρή μπάλα για τις γυναίκες. Πώς να κερδίσετε στο παιχνίδι των επιχειρήσεων.).

 «Μια γυναίκα μπορεί να θεωρείται επί 6 ή 7 μήνες ως το πρόσωπο με το οποίο όλοι τα πάνε καλά, αλλά αρκεί μια κακεντρεχής παρατήρηση και θα της κολλήσουν την ετικέτα για ένα ή δύο χρόνια», συμφωνεί η Courtney Lynch, συνιδρύτρια της Lead Star, ενός ομίλου συμβουλευτικής σε θέματα ηγεσίας από το Fairfax της Βιρτζίνια.

Πέρα από το ότι οι επιπτώσεις μιας έκρηξης οργής, ή ακόμη και ένα σαρκαστικό παίξιμο των ματιών, μπορούν να έχουν μακροχρόνια επίπτωση στην αυθεντία ενός εκτελεστικού στελέχους, μπορούν επίσης να διαταράξουν ολόκληρη την ομάδα. Οι έρευνες δείχνουν ότι η κακή διάθεση μεταδίδεται όπως τα κύματα. Η Sigal Barsade, Ph.D., επίκουρος καθηγήτρια μάνατζμεντ στη σχολή Wharton School του Πανεπιστημίου της Πενσυλβανία, έχει πραγματοποιήσει πολλές μελέτες σχετικά με τα «μεταδοτικά συναισθήματα» σε επαγγελματικά περιβάλλοντα και ανακάλυψε ότι, ναι, είναι δυνατό να κολλήσετε μια κακή διάθεση.

Δεν είναι ακριβώς όπως η γρίπη των χοίρων, αλλά είναι βέβαιο ότι καμία διευθύντρια δεν θέλει να διαχέονται αρνητικά συναισθήματα στο γραφείο της, ιδιαίτερα εάν η διάθεσή της είναι στο απόλυτο μηδέν.

Η ικανότητα να ελέγχετε τα συναισθήματά σας αποτελεί ουσιαστικό στοιχείο των ηγετικών δεξιοτήτων και της υπευθυνότητας. Οι καλύτεροι διευθυντές αντιλαμβάνονται τη σύνδεση που υφίσταται ανάμεσα στην αρνητική διάθεση στο χώρο εργασίας και τον αρνητικό ισολογισμό. Βλέποντας το θέμα από την αντίθετη όψη, σύμφωνα με τη μελέτη του Καθηγητή Barsade για το 2007, στη συγγραφή της οποίας συμμετείχε και ο Donald Gibson, επίκουρος καθηγητής μάνατζμεντ στη σχολή Dolan School of Business στο Πανεπιστήμιο του Fairfield: «Η έκφραση θετικών συναισθημάτων και θετικής διάθεσης τείνει να βελτιώνει την απόδοση σε ατομικό, ομαδικό και οργανωτικό επίπεδο.»

«Ειδικότερα σήμερα, λόγω της κατάστασης της οικονομίας, τα άτομα αναζητούν ηγέτες που μπορούν να τους ηρεμήσουν σε ένα χαοτικό περιβάλλον», αναφέρει η Lynch, συνεργάτης συγγραφέας του βιβλίου Leading from the Front: No-Excuse Leadership Tactics for Women (Ηγεσία από το μέτωπο: Τακτικές ηγεσίας χωρίς δικαιολογίες, για γυναίκες).

Κατά γενικό κανόνα, οι άνθρωποι αποκτούν άσχημη διάθεση ή εξαγριώνονται ως απάντηση στο μένος, το φόβο ή την αποτυχία, είτε αυτά τα φαινόμενα είναι πραγματικά είτε απλώς τα αντιλαμβάνονται ως τέτοια. Έτσι, τι θα κάνετε όταν το τηλεφώνημα της αδελφής σας, που σας ενημερώνει ότι τα δίδυμα παιδιά σας πλημμύρισαν --πάλι-- το μπάνιο, σας πετύχει ακριβώς τη στιγμή που πηγαίνετε σε μια συνάντηση με πελάτη;

Το πρώτο βήμα είναι η αυτογνωσία και το δεύτερο ο αυτοέλεγχος. Παραδεχτείτε στον εαυτό σας ότι, ναι, είστε σε κακή διάθεση και στη συνέχεια, φροντίστε να μη δείξετε αυτή την κακοδιαθεσία σας. «Ορισμένοι άνθρωποι σκέφτονται, "Έτσι λειτουργώ εγώ, κλαίω, φωνάζω, γίνομαι κυκλοθυμική"», αναφέρει η Lynch. «Όμως, ακριβώς αυτή η συμπεριφορά αποξενώνει τους ανθρώπους και υποσκάπτει την αξιοπιστία σας.»

Τι μπορείτε να κάνετε; Το ForbesWoman ζήτησε από ειδικούς στην ολιστική ιατρική και την ψυχολογία να μοιραστούν μαζί του τις συμβουλές που δίνουν στους πελάτες τους. Ορισμένες από τις προτάσεις τους προσφέρουν μια καινούρια προοπτική (ποιος γνώριζε τα οφέλη του περπατήματος με βαριά βήματα;) ενώ άλλες είναι σοφά λόγια που αξίζει να επαναλάβουμε.

Να είστε εδώ τώρα

Όταν η διάθεσή σας δεν είναι καλή, είναι εύκολο να εντοπίσετε τον φταίχτη (ή να εκτοξεύσετε κατηγορίες): ο προϊστάμενός σας, ο/η σύζυγος, η κίνηση. Όμως, παρόλο που κάποια ή όλα από αυτά μπορεί να αποτελούν πρόβλημα τη δεδομένη στιγμή, δεν μπορούν να ελέγξουν την αντίδρασή σας σε αυτά. Εσείς μπορείτε.

Ο έλεγχος του τρόπου ανταπόκρισής σας στους άλλους συχνά είναι απλώς θέμα ελέγχου των σκέψεών σας, αναφέρει ο Steven Alper, LSCW, σύμβουλος στο Κέντρο Ολιστικής Ιατρικής Scripps, ο οποίος διδάσκει τεχνικές ελάττωσης του άγχους σε εκτελεστικά στελέχη. Για παράδειγμα, εάν η προϊσταμένη σας σάς δώσει μια εξαιρετικά απαιτητική προθεσμία για ένα έργο, είναι εύκολο να παγιδευτείτε σε έναν αέναο κύκλο γκρίνιας: Δεν μπορώ να πιστέψω ότι το έκανε σε μένα αυτό! Δεν αντιλαμβάνεται ότι έχω να κάνω άλλα 10 πράγματα αυτή την εβδομάδα; Για να μην αναφέρω την οικογένεια που με χρειάζεται στο σπίτι - όχι δηλαδή ότι αυτή γνωρίζει τι σημαίνει αυτό.

Με άλλα λόγια, χάνετε πολύτιμο χρόνο και ενέργεια αναμασώντας τα ίδια για το παρελθόν (όλες αυτές τις εργασίες της τελευταίας στιγμής) και ανησυχώντας για το μέλλον (ότι δεν θα τελειώσετε εγκαίρως για να πάρετε τα παιδιά από τον παιδικό σταθμό). Αντιθέτως, η λύση είναι να επιστρέψετε στο παρόν. Στρωθείτε στη δουλειά, ζητήστε βοήθεια ή εξηγήστε στην προϊσταμένη σας γιατί η προθεσμία που έθεσε δεν είναι ρεαλιστική.

(Προσ)γειωθείτε

Για να βραχυκυκλώσετε αυτά τα συνεχώς εμφανιζόμενα μοτίβα αρνητικών σκέψεων, ο Alper συνιστά να μη σκέπτεστε επάνω στα πόδια σας, αλλά με αυτά. «Κυριολεκτικά αισθανόμαστε τη σκέψη στο κεφάλι μας, οπότε αυτό που θέλετε είναι να ξεφύγετε από το μέρος στο οποίο συμβαίνει η διαδικασία της σκέψης και πέφτει στο σώμα», αναφέρει.

Τοποθετήστε τα πόδια σας σταθερά στο δάπεδο (είτε σε όρθια είτε σε καθιστή θέση - είναι OK να περπατάτε με βαριά βήματα με το ένα πόδι κάθε φορά) και νιώστε την αίσθηση της σόλας όπως πιέζει το έδαφος. Αυτό θα σας βοηθήσει να ξεφύγετε από το χώρο της φαντασίας και να αισθανθείτε ότι πατάτε σε στερεό έδαφος.

Πάρτε μια βαθιά ανάσα

Η κακή διάθεση μπορεί να αρχίζει στον εγκέφαλο, αλλά αποτελεί επίσης και σωματικό φαινόμενο που χρειάζεται μια σωματική λύση. Οι κατάλληλες τεχνικές αναπνοής μπορούν να βοηθήσουν μια κακή διάθεση να εκδηλωθεί στην ύψωση της φωνής ή σε ένα κακεντρεχές μήνυμα IM.

Ο Alper εξηγεί ότι η αξία του «παίρνω μια αναπνοή» δεν έχει να κάνει απλώς με το πάτημα του πλήκτρου παύσης. Όταν κάτι μας προκαλεί αναστάτωση, όπως ένας εχθρικός συνάδελφος, συχνά ακινητοποιούμαστε και σταματούμε να αναπνέουμε. «Όταν αντιλαμβανόμαστε μια απειλή, το πρωτόγονο μέρος του εγκεφάλου μας προετοιμάζει το σώμα για μάχη, δράση ή ακινητοποίηση, στέλνοντας αίμα στα χέρια και τα πόδια μας -άρα μακριά από τον εγκέφαλο-, οπότε αισθανόμαστε πιο μπερδεμένοι», αναφέρει.

Η αργή, βαθιά και ρυθμική αναπνοή μπορεί να κατευνάσει αυτή την αντίδραση. «Όταν παίρνετε μια βαθιά αναπνοή, το μήνυμα που πηγαίνει στον εγκέφαλο είναι ότι όλα είναι εντάξει, δεν υπάρχει κίνδυνος», αναφέρει ο Alper.

Για να έχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα από τις τεχνικές βαθιών αναπνοών, ο Alper συνιστά να εξασκείστε σε αυτές επί τουλάχιστον 10 λεπτά καθημερινώς. Διαφορετικά, θα είναι πολύ δύσκολο να φτάσετε στην επιθυμητή κατάσταση χαλάρωσης σε κάποια στιγμή κρίσης. «Είναι σαν να κάνετε πρακτική στις ρακέτες ή να ακολουθείτε βασική προπόνηση γυμναστικής», αναφέρει. «Πρέπει να μάθετε τις βασικές δεξιότητες για να μπορείτε να τις αναπτύξετε στο πλαίσιο του παιχνιδιού.»

Περπατήστε

Η άσκηση είναι ακόμη ένας πολύ απλός και αποτελεσματικός τρόπος για να ελέγξετε τον εγκέφαλο και το σώμα. Δυστυχώς, όταν η συνάντηση με τον πελάτη είναι σε 15 λεπτά, μάλλον δεν μπορείτε να πάτε σε ένα μάθημα Pilates ή να τρέξετε μια διαδρομή πέντε μιλίων.

Ευτυχώς, δεν χρειάζεται να το κάνετε αυτό. Ο Robert Thayer, καθηγητής ψυχολογίας στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, στο Long Beach, ανακάλυψε ότι η διάθεση βελτιώνεται εντυπωσιακά μετά από γρήγορο περπάτημα διάρκειας 10 ή 15 λεπτών. «η επίδρασή του έχει άμεση και θετική επίδραση», αναφέρει ο Thayer, ο οποίος έχει συγγράψει πολλά βιβλία για τη διάθεση, συμπεριλαμβανομένου του The Origin of Everyday Moods (Η προέλευση της καθημερινής μας διάθεσης). «Αποδεσμεύει την πίεση των μυών και ενεργοποιεί το σώμα.»

Η κακή διάθεση είναι αναπόφευκτη, αλλά υπάρχουν πολλοί τρόποι για να την ξεπεράσετε.

Πηγή : Forbes ,Sara Eckel
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 21, 2009, 23:10:19 μμ από ArXoS » Καταγράφηκε
 
Απάντηση #1
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2009, 12:45:10 μμ »
mariaZ Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 3.929
Μέλος από: Ιούν, 2009

Προφίλ
Είναι καλό σημάδι όταν ένας πιθανός εργοδότης ζητάει συστάσεις. Συνήθως σημαίνει ότι είστε ένας από τους τελικούς υποψήφιους για τη θέση εργασίας. Πολλές φορές, αυτό είναι ένα από τα τελευταία βήματα που κάνουν οι εργοδότες πριν από την τελική προσφορά.

Όμως, πόσο σημαντικές είναι αυτές οι συστάσεις; Εξαρτάται από την εταιρεία. Για πολλούς εργοδότες, μια όχι και τόσο καλή σύσταση μπορεί να μη σας κοστίσει τη θέση εργασίας, όμως μια πολύ καλή σύσταση μπορεί να σας βοηθήσει να την εξασφαλίσετε.

«Μια καλή σύσταση μπορεί να σφραγίσει τη συμφωνία με έναν υποψήφιο», αναφέρει ο Shawn Vanderziel, αντιπρόεδρος του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού του Field Museum στο Σικάγο.

Ωστόσο, στην εταιρεία Enterprise Rent-a-Car, οι έλεγχοι των συστάσεων ξεκινούν με την έναρξη της διαδικασίας συνέντευξης, οπότε μπορούν να οδηγήσουν στον αποκλεισμό κάποιου από το επόμενο στάδιο, αναφέρει η Marie Artim, βοηθός αντιπρόεδρος της Enterprise στον τομέα των προσλήψεων.

Βοηθήστε τη διαδικασία να προχωρήσει, παρέχοντας εξαιρετικές συστάσεις. Οι πιθανοί εργοδότες συνήθως ζητούν δύο ή τρεις συστάσεις, αλλά δεν επικοινωνούν με όλους και επειδή δεν γνωρίζετε ποιον μπορεί να προσεγγίσουν, φροντίστε να είναι καλές όλες οι συστάσεις.

Οι καλύτερες συστάσεις που μπορεί να έχετε είναι ο σημερινός ή ο προηγούμενος εργοδότης σας.

Αυτό συμβαίνει επειδή οι πιθανοί εργοδότες θέλουν να ενημερωθούν για τα δυνατά σημεία και τις αδυναμίες σας, για τη δεοντολογία σας όσον αφορά στην εργασία, για το κατά πόσο είναι εύκολο να συνεργαστεί κάποιος μαζί σας αλλά και για το πώς αντιμετωπίζετε τις δυσκολίες.

Επιλέξτε κάποιον που βλέπει θετικά αυτά τα στοιχεία, ενδεχομένως το άτομο που ήταν υπεύθυνο για την τακτική αξιολόγηση της απόδοσής σας. «Θεωρούμε πιο αξιόπιστα τα άτομα που είναι ιεραρχικά ανώτερα, παρά τους συναδέλφους», αναφέρει η Artim.

Συνήθως, όταν οι υπεύθυνοι για τις προσλήψεις περάσουν στο στάδιο των συστάσεων έχουν ήδη σχηματίσει άποψη σχετικά με την απόδοσή σας στην εργασία. «Αυτό που επιδιώκουμε από τις συστάσεις είναι η επιβεβαίωση αυτής της άποψης», αναφέρει ο Vanderziel.

«Κάποιες φορές, κάποιος αναφέρει κάτι που με κάνει να σταματήσω. Όμως, εάν πιστεύω ότι ο υποψήφιος είναι καλός, υποβάλλω περισσότερες ερωτήσεις στο πρόσωπο που δίνει τη σύσταση, ανάλογα με το τι είναι αυτό που με προβληματίζει. Μια όχι και τόσο καλή σύσταση δεν αποτελεί τον καθοριστικό παράγοντα που θα με κάνει να μην προσλάβω κάποιον.»

Αποφύγετε τις εκπλήξεις ρωτώντας τους προηγούμενους εργοδότες σας εάν είναι βέβαιοι ότι δεν έχουν πρόβλημα να δώσουν συστάσεις. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό επειδή η πολιτική ολοένα και περισσότερων εταιρειών είναι οι εργαζόμενοί τους να μπορούν απλώς να επιβεβαιώνουν ότι κάποιος εργάστηκε στην εταιρεία και να ενημερώνουν σχετικά με τη θέση που κατείχε. Επιλέγουν αυτόν τον τρόπο για να αποφύγουν το ενδεχόμενο μηνύσεων.

Αυτή ακριβώς είναι η συμβουλή του Matthew J. Blit, δικηγόρου που ασχολείται με εργασιακά θέματα, στους πελάτες του να λένε όταν τους ζητούν να δώσουν συστάσεις.

Παραδέχεται ότι είναι πολύ δύσκολο να μηνυθεί κάποιος επειδή δεν έδωσε καλές συστάσεις. Είναι πρακτικά αδύνατο ο υποψήφιος να γνωρίζει τι ακριβώς αναφέρεται σε μια σύσταση επειδή οι περισσότεροι υπεύθυνοι προσλήψεων δεν πρόκειται να το αποκαλύψουν.

Επιπλέον, η απόδοση κάποιου είναι θέμα γνώμης και όχι γεγονός, οπότε δεν υπάρχουν βάσιμοι λόγοι για υποβολή μήνυσης. Παρόλα αυτά, «Για ποιο λόγο να πηγαίνει κάποιος γυρεύοντας για μηνύσεις;» αναρωτιέται ο Blit.

Ορισμένοι αναφέρουν στους υπευθύνους των προσλήψεων ότι τους επιτρέπεται να δίνουν μόνο ουδέτερες συστάσεις και ότι η σύστασή τους δεν πρέπει να εκληφθεί ούτε ως θετική ούτε ως αρνητική.

Όμως, αυτός είναι επίσης και ο τρόπος με τον οποίο κάποιοι αποφεύγουν τις συστάσεις για πρώην υπαλλήλους, για τους οποίους δεν έχουν να αναφέρουν κάτι θετικό.

Ως εκ τούτου, είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς γιατί είναι σημαντικό να ρωτήσει κάποιος τον προηγούμενο εργοδότη του σχετικά με τη σύσταση που προτίθεται να δώσει.

Εξίσου καλό είναι να εξετάσετε μαζί μερικές ερωτήσεις που είναι πιθανό να τεθούν, αναφέρει η Jessica Napier, πρώην εκτελεστικό στέλεχος προσλήψεων στην Macy's , η οποία είναι πλέον υπεύθυνη σταδιοδρομίας για την τοποθεσία 360JobInterview.com.

Οι πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που θέτονται είναι οι εξής: Το άτομο αυτό είχε επίγνωση των αδυναμιών του και πώς τις αντιμετώπιζε; Μπορείτε να μου πείτε λίγα πράγματα σχετικά με το στιλ εργασίας της; Πώς ήταν σε γενικές γραμμές η συνεργασία μαζί της; 

Στείλτε στα πρόσωπα που θα δώσουν συστάσεις ένα αντίγραφο από την περιγραφή της συγκεκριμένης θέσης εργασίας ή ακόμη και την αγγελία της εργασίας, προκειμένου να αντιληφθούν ποια είναι ακριβώς η θέση που επιδιώκετε.

Αυτό θα τους βοηθήσει να εστιάσουν στις πιο σημαντικές πλευρές της πείρας και του ταλέντου σας.

Επίσης, μιλήστε τους για τη συνέντευξη που δώσατε. Ενημερώστε τους σχετικά με το τι προέκυψε και τι φαινόταν να ενδιαφέρει περισσότερο τον υπεύθυνο της συνέντευξης.

Επίσης, είναι καλή ιδέα όταν φεύγετε από μια εταιρεία να ρωτήσετε τους υπευθύνους εάν θα ήθελαν να δώσουν συστάσεις.

Έτσι, θα μπορείτε να είστε προετοιμασμένοι, αντί να τρέχετε ζητώντας τη βοήθειά τους όταν θα βρίσκεστε ήδη στο αγχωτικό στάδιο των συνεντεύξεων.
Πηγή : Forbes ,Tara Weiss
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 21, 2009, 20:10:53 μμ από margarita79 » Καταγράφηκε
 
Απάντηση #2
« στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 12:33:46 μμ »
mariaZ Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 3.929
Μέλος από: Ιούν, 2009

Προφίλ
Αν και με την ανεργία να χτυπαει κόκκινο δεν ξέρω το κατά ποσο είναι χρήσιμες αυτές οι συμβουλές αλλά ας τις έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας έστω και για αργότερα, γιατί τώρα πια νομίζω οτι είναι ευχής έργον να έχουμε δουλειά  rose


Διεκδικήστε έναν μεγαλύτερο μισθό ακολουθώντας μερικά απλά βήματα.
Phil Sheridan, Διευθύνων Σύμβουλος της Robert Half*

Τελευταία οι διάδρομοι του γραφείου είναι ασυνήθιστα ήσυχοι και έχετε παρατηρήσει ότι υπάρχουν μερικά άδεια γραφεία στο τμήμα σας. Εσείς και οι συνεργάτες σας έχετε αναλάβει κάποια project σε λογικά πλαίσια, που ακόμη και αν έχουν ενδιαφέρον δεν είναι κάτι που αξίζει να κάνετε θέμα. Η δυναμική της ομάδας είναι άριστη και οι προϊστάμενοι σας υποστηρίζουν. Γιατί, λοιπόν, φεύγουν οι συνάδελφοί σας; Σύμφωνα με έρευνες, μπορεί να μετακινούνται σε πιο εύφορες κοιλάδες. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Μισθολογικό Οδηγό 2008 της Robert Half, οι μέτριοι αρχικοί μισθοί αυξάνονται σε πολλές θέσεις στους τομείς των οικονομικών και της λογιστικής. Μερικοί υποψήφιοι με ικανότητες που βρίσκονται σε ζήτηση στην αγορά εργασίας δέχονται πολλές προσφορές, καθώς οι εταιρίες ανταγωνίζονται για να εξασφαλίσουν τους πιο ταλαντούχους εργαζομένους. Λαμβάνοντας το παραπάνω υπόψη, υπάρχουν πιθανότητες να σας αναλογεί αύξηση. Χωρίς να πρέπει να παραιτηθείτε από την τωρινή σας θέση για να αυξήσετε τον μισθό σας (ειδικά αν είστε ευχαριστημένοι) πρέπει να τη διεκδικήσετε. Ακολουθούν μερικά βήματα προκειμένου να πάρετε την αύξηση που σας αναλογεί:

Επιχειρηματολογία. Το επιχείρημα ότι θέλετε να αγοράσετε καινούργιο σπίτι ή να ξεπληρώσετε τα εκπαιδευτικά δάνεια είναι αποτυχημένο. Τα επιχειρήματα πρέπει να είναι πειστικά από επαγγελματική σκοπιά. Παρουσιάστε όλες τις ευθύνες που έχετε αναλάβει, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο πώς οι προσπάθειές σας βοήθησαν την εταιρία να επιτύχει τους στόχους της. Για παράδειγμα, ίσως συμβάλλατε στο να σχεδιαστεί το site που αύξησε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις κατά 15% ή αναλάβατε ευθύνες που βοήθησαν συναδέλφους να γλιτώσουν χρόνο. Η συγκέντρωση συγκεκριμένων στοιχείων και η ικανότητά σας να τα παρουσιάσετε οργανωμένα θα συμβάλουν στο να αποδείξετε στον προϊστάμενό σας ότι είστε πολύτιμος υπάλληλος.

Κάντε έρευνα για τους ισχύοντες μισθούς. Προτού ζητήσετε αύξηση από τον εργοδότη σας πρέπει να κάνετε έρευνα για το πού κυμαίνονται οι μισθοί για έναν εργαζόμενο στον τομέα σας με τα αντίστοιχα προσόντα. Αν υπολογίσετε την αξία σας στην ανοιχτή αγορά δεν θα υποτιμήσετε ή υπερτιμήσετε τις υπηρεσίες που παρέχετε.

Αποδείξτε την αξία σας. Ο διευθυντής σας μπορεί να έχει τις καλύτερες προθέσεις αλλά να μη γνωρίζει σε τι projects είστε αναμεμειγμένοι. Για να μην παραβλεφθούν οι προσπάθειές σας πρέπει να κάνετε μία εβδομαδιαία αναφορά σχετικά με τις εκκρεμότητες και τα projects που έχουν ολοκληρωθεί. Αποδεικνύοντας τη διαρκή ανοδική σας πορεία μπορείτε να εξασφαλίσετε την αύξηση.

Σωστός χρόνος. Η πιο λογική στιγμή για να διεκδικήσετε αύξηση είναι αφού γίνει η αξιολόγησή σας, όμως χρειάζεται να κάνετε μία πρώτη αναφορά πριν την αξιολόγηση. Για παράδειγμα, μπορείτε να το αναφέρετε στον εργοδότη σας μόλις ολοκληρώσετε ένα σημαντικό project. Σε αυτή την περίπτωση προγραμματίστε τη συνάντηση όταν ο εργοδότης σας δεν πιέζεται από προθεσμίες.

Ετοιμάστε ένα εναλλακτικό σχέδιο.
Αν η αύξησή σας δεν είναι μέσα στον προϋπολογισμό του εργοδότη σας, διαπραγματευτείτε άλλα πλεονεκτήματα, όπως περισσότερο χρόνο για διακοπές, ένα πιο ευέλικτο ωράριο ή κάποιο μπόνους. Αν αυτά τα αιτήματά σας απορριφθούν ρωτήστε τον εργοδότη σας πώς μπορείτε να εξασφαλίσετε μία μελλοντική αύξηση και προγραμματίστε μία συνάντηση για να δείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται το αίτημά σας.

Όπως κάθε διαπραγμάτευση έτσι και η αύξηση προϋποθέτει προετοιμασία και ευγένεια. Αφιερώνοντας χρόνο και κόπο για να επιχειρηματολογήσετε σωστά και να παρουσιάσετε την αξία σας στην εταιρία, αυξάνετε και την πιθανότητα της αύξησης.


* Η Robert Half είναι η μεγαλύτερη εξειδικευμένη εταιρία συμβούλων εύρεσης εργασίας με παραπάνω από 350 γραφεία σε Βόρεια Αμερική, Νότια Αμερική, Ευρώπη και στην περιοχή της Ασίας - Ειρηνικού.

Πηγή kariera.gr
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #3
« στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 12:38:09 μμ »
mariaZ Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 3.929
Μέλος από: Ιούν, 2009

Προφίλ
 Ποια είναι τα μεγαλύτερα «μαργαριτάρια» που έχουν πει υποψήφιοι, έτσι όπως έχουν καταγραφεί από τον Σύνδεσμο Διευθυντών Προσωπικού στην Αγγλία.
Τόνι Ρόι, Γενικός Διευθυντής της CareerBuilder.co.uk

Το να φτάνεις αργά ή να προσβάλλεις τον μελλοντικό σου εργοδότη είναι δύο σίγουρα πράγματα που δεν θα έπρεπε να κάνεις στην πρώτη σου συνέντευξη. Εξαιτίας αυτού, ο Σύνδεσμος Διευθυντών Προσωπικού μοιράστηκε με την CareerBuilder.co.uk τα μεγαλύτερα «μαργαριτάρια» που έχει δει να κάνουν οι υποψήφιοι. Από τον υποψήφιο που ερμήνευσε ένα κλασικό τραγούδι του Τζέιμς Μπράουν μέχρι εκείνον που θεωρούσε ότι η προσέγγιση του παλαιστή Hulk Hogan είναι ο καλύτερος τρόπος να αποφύγεις έναν περίεργο πελάτη. Αυτή η λίστα είναι ένας οδηγός πραγμάτων που πρέπει οπωσδήποτε να αποφύγεις στις συνεντεύξεις σου.

Αυτά, λοιπόν, είναι τα φετινά τοπ δέκα λάθη των συνεντεύξεων.

1. Όταν η τιμιότητα δεν είναι η καλύτερη τακτική
Όταν ένας υποψήφιος ρωτήθηκε τον λόγο που θέλει να δουλέψει για την εταιρία, αυτός απάντησε: «Γιατί μου αρέσει η κοπέλα στην υποδοχή».

2. Να διατηρείς τον επαγγελματισμό σου πάντα
Αποφασισμένος να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, ένας υποψήφιος άνοιξε το κασετόφωνο για να παίξει το κομμάτι «I feel good» του Τζέιμς Μπράουν.

3. Επέδειξε μόνο τα χαρακτηριστικά κατάλληλα για τη συγκεκριμένη θέση

Ένας υποψήφιος ερμήνευσε την ερώτηση «Μπορείς να μας δείξεις τις ικανότητές σου;» τόσο αυτολεξεί που άρχισε να εκτελεί μαγικά κόλπα στους ανθρώπους που του έπαιρναν συνέντευξη.

4. Να γνωρίζεις τη δουλειά
Η φράση «Στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή» πήρε νέα τροπή όταν ένας υποψήφιος δεν πήγε μόνο στη λάθος συνέντευξη αλλά και στη λάθος εταιρία.

5. Καταπίεσε τις τάσεις... δολοφονίας σου
Χωρίς καμία σκέψη, μια υποψήφιος έδωσε την εντύπωση στους ανθρώπους που της έπαιρναν συνέντευξη ότι είχε δολοφονήσει τον άντρα της.

6. Μη διασπάς την προσοχή σου

Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για να κρατάς το κινητό σου ανοιχτό κατά τη διάρκεια της συνέντευξης. Αλλά αυτό, όπως φαίνεται, δεν εμπόδισε έναν υποψήφιο ο οποίος έλεγχε το κινητό του σε κάθε ευκαιρία που του δινόταν.

7. Να δείχνεις ενδιαφέρον
Θέλοντας να εκτιμήσει τις φιλοδοξίες ενός υποψηφίου, ο υπεύθυνος της συνέντευξης τον ρώτησε πού βλέπει τον εαυτό του στα επόμενα πέντε χρόνια. Ο υποψήφιος απάντησε: «Δεν έχω ιδιαίτερες φιλοδοξίες προόδου, αρκεί να πληρώνομαι πολύ περισσότερο».

8. Μη δείχνεις λάθος αφοσίωση
Σε μια αίτηση για δουλειά κατά το Σαββατοκύριακο ο υποψήφιος ενημέρωσε τους μελλοντικούς εργοδότες του ότι δεν θα μπορεί να πηγαίνει στη δουλειά όταν στην τηλεόραση θα παίζει μπάλα η αγαπημένη του ομάδα.

9. Όχι στη βία
Όταν ένας υποψήφιος ρωτήθηκε πώς θα αντιμετωπίσει έναν δυσαρεστημένο πελάτη, αυτός απάντησε ότι θα προτιμήσει να παλέψει μαζί του αντί να προσπαθήσει να λύσει το πρόβλημα διπλωματικά.

10. Μην ψάχνεις για αγάπη
Ένας υποψήφιος αποφάσισε να πάει τα πράγματα ένα βήμα παρακάτω και ζήτησε από τον άνθρωπο που του έπαιρνε συνέντευξη να βγουν ραντεβού.

Πέραν από τα γλωσσικά σφάλματα που διέπραξαν οι υποψήφιοι, η έρευνα επεσήμανε τα πιο κοινά λάθη κατά τη διάρκεια της συνέντευξης. Κατά συνέπεια, το 62% των υποψηφίων δεν προκάλεσε ενδιαφέρον λόγω κακής συμπεριφοράς, ακολουθούμενο από το 49% που ήταν αλαζονικό, το 44% που σχολίαζε αρνητικά τον τελευταίο ή τωρινό του εργοδότη και το 25% το οποίο δεν είχε τη δυνατότητα να απαντήσει στις ερωτήσεις αποτελεσματικά. Οπότε, αν θέλεις να μάθεις πώς θα πετύχεις στην επόμενη συνέντευξή σου ακολούθησε τις εξής υποδείξεις.

Πήγαινε διαβασμένος
Η συνέντευξη είναι ουσιαστικά το αποκορύφωμα της δυνατότητάς σου να πουλήσεις τον εαυτό σου, πείθοντας έτσι τον μελλοντικό σου αγοραστή (εργοδότη) ότι αυτό που του προσφέρεις είναι μια αξιόλογη επένδυση. Ενημερώσου για την εταιρία όπου στέλνεις το βιογραφικό σου, σκέψου κάποιες πιθανές καταστάσεις τις οποίες αντιμετωπίζει και πρόσφερε μια λύση.

Μην «ανοιχτείς» πολύ
Απέφυγε την αποκάλυψη πολλών στοιχείων της προσωπικής σου ζωής. Όπως το κομμάτι του βιογραφικού σου «χόμπι και ενδιαφέροντα», να μοιραστείς πληροφορίες που εκτιμώνται σχετικές με τη θέση που διεκδικείς. Για παράδειγμα, αν κάνεις αίτηση για μια διοικητική θέση, το γεγονός ότι ήσουν αρχηγός της ομάδας ράγκμπι αποδεικνύει τις ηγετικές και οργανωτικές σου τάσεις. Πάντοτε να αντιμετωπίζεις τη συνέντευξη επαγγελματικά.

Να είσαι τίμιος
Μην προσποιείσαι ότι γνωρίζεις την απάντηση όταν δεν τη γνωρίζεις, δεν είσαι υποχρεωμένος να ξέρεις όλες τις απαντήσεις. Οι άνθρωποι που σου κάνουν συνέντευξη δεν προσπαθούν να σε «συλλάβουν», απλά θέλουν να διαπιστώσουν αν μπορείς να λύσεις προβλήματα. Αν κάνουν μια ερώτηση της οποίας δεν γνωρίζεις την απάντηση εξήγησε τα βήματα που θα ακολουθήσεις για να τη βρεις.

Προετοίμασε τις απαντήσεις σου

Το 80% των ερωτήσεων στις συνεντεύξεις μπορεί να χωριστεί σε τρεις κατηγορίες: τις γενικές, τις ικανοτήτων και τις βασισμένες σε πιθανά σενάρια. Είναι πιθανόν ότι θα σου γίνουν ερωτήσεις, όπως: «Πες μου για εσένα», «Τι σε παρακινεί;», «Πες μου μια φορά όπου δούλεψες αποτελεσματικά σαν μέρος μιας ομάδας» και «Κάνοντας αναδρομή στο παρελθόν, θα έκανες κάτι διαφορετικά;». Σκέψου τις απαντήσεις σε πιθανές ερωτήσεις.

Να είσαι θετικός
Το να μιλάς για τον προηγούμενο εργοδότη σου με υποτιμητικό ύφος δεν είναι προτεινόμενο, ακόμη και αν το αφεντικό σου ήρθε από την Κόλαση. Αυτό δεν σε κάνει απλά να φαίνεσαι αντιεπαγγελματίας, αλλά επιτρέπει και σε όποιον σου κάνει τη συνέντευξη να σκεφτεί ότι το ίδιο θα κάνεις και για αυτόν στο μέλλον.

kariera.gr




Καταγράφηκε
 
Απάντηση #4
« στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 12:38:12 μμ »
Mary Αποσυνδεδεμένος
VIP Member
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 2.702
Μέλος από: Σεπ, 2007

Προφίλ
Μπράβο βρε Μαριώ... μ’ έκανες και γέλασα... Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο
Είχα καιρό να διαβάσω πετυχημένο ανέκδοτο...

Καλά τα λέει ο sir. Θα ακολουθήσω τις συμβουλές του Ο Π Ω Σ Δ Η Π Ο Τ Ε!!! Και φυσικά ξέρω από τώρα τι θα πάρω... Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #5
« στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 12:38:52 μμ »
mariaZ Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 3.929
Μέλος από: Ιούν, 2009

Προφίλ
Καλά τα λέει ο sir. Θα ακολουθήσω τις συμβουλές του Ο Π Ω Σ Δ Η Π Ο Τ Ε!!! Και φυσικά ξέρω από τώρα τι θα πάρω... Κλείσιμο ματιού

 Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #6
« στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 14:01:09 μμ »
marylou Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 763
Μέλος από: Μάρ, 2009

Προφίλ
Μαράκι τώρα μου πάτησες τον κάλο.... Θυμός είμαι απλήρωτη απο τον Οκτώβριο και ένας θεός ξέρει πότε θα πάρω χρήματα... Στριφογύρισμα ματιών οπότε αν ζητήσω και αύξηση με βλέπω στα φανάρια .... Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε
                 Πίσω απο τα σύννεφα.... ο ήλιος πάντα θα λάμπει !!!
 
Απάντηση #7
« στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 21:10:41 μμ »
Kitty Αποσυνδεδεμένος
Ανώτερο μέλος
****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 402
Μέλος από: Αύγ, 2009

Προφίλ
[ διαπραγματευτείτε άλλα πλεονεκτήματα, όπως περισσότερο χρόνο για διακοπές, ένα πιο ευέλικτο ωράριο ή


αυτο εκανα και γω καποτε και το αποτελεσμα ειναι να βαδιζω στον 6ο χρονο χωρις αυξηση sick
Καταγράφηκε
Κανείς δεν μπορεί να σε κάνει να νοιώσεις κατώτερος χωρίς τη συγκατάθεσή σου.
 
Απάντηση #8
« στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 23:42:18 μμ »
Faye Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 1.940
Μέλος από: Ιαν, 2009

Προφίλ
Καλό το σχέδιο αλλά για τα ελληνικά δεδομένα αυτή τη στιγμή μου φαίνεται ανέφυκτο Αναποφασιστικότητα

- Η επιχειρηματολογία καλή μεν αλλά θεωρείται ότι είναι μεσα στα καθήκοντά μας να προσπαθούμε για το καλύτερο της εταιρείας και βέβαια σιγά μη μας δίνουν αύξηση κάθε φορά που  κάνουμε σωστά τη δουλειά μας.
- Η ερευνα στους μισθούς που επικρατούν στην αγορά μπορεί πολύ εύκολα να κάνει τον προιστάμενο να σε στείλει για αναζήτηση άλλης εταιρείας αν το δει στραβά.
- Την αξία μας σίγουρα την ξέρουν, αλλά θεωρούν ότι πρέπει να είναι και δεδομένη. Κανείς ειδικά στον ιδιωτικό τομέα δεν διατηρεί ανάξιους υπαλλήλους.
- Η αξιολόγηση από μόνη της όσο καλή και να είναι δεν μπορεί να φέρει αύξηση και ο χρόνος δεν είναι ποτέ κατάλληλος αν  δεν προβλέπεται αύξηση μισθών από τον προυπολογισμό της εταιρείας.
- Το εναλλακτικό σχέδιο μπορεί να αποδειχθεί και επικίνδυνο αν μας παγιδέψει σε άλλες παροχές όσο περιμένουμε μιά αύξηση που δεν έρχεται.

Γι αυτό θέλει προσοχή πριν κάνουμε οποιοαδήποτε κίνηση γιατί δεν είναι και εποχές να μείνουμε χωρίς δουλειά. Στριφογύρισμα ματιών
Καταγράφηκε
  Χαμογελάτε!!!  Κάνει τους άλλους ν ανησυχούν.....
 
Απάντηση #9
« στις: Δεκέμβριος 21, 2009, 13:41:03 μμ »
giota Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 5.625
Μέλος από: Οκτ, 2007

Προφίλ WWW
καλα εδω μαρακι αν τους πεις αυτα την εξοδο κινδυνου πρεπει να βρει πρωτα Σαρκασμός Σαρκασμός
Καταγράφηκε
 
Εκτύπωση  Σελίδες 1 Πάνω