GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νοέμβριος 17, 2017, 23:23:39 μμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
|-+  Μαγειρέματα
| |-+  Διατροφικά νέα ..
| | |-+  Η σοκαριστική αλήθεια για το γάλα
Σύνθετη αναζήτηση
  0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σελίδες 1 Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Η σοκαριστική αλήθεια για το γάλα  (Αναγνώστηκε 3889 φορές)
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2010, 10:59:10 πμ »
ArXoS Αποσυνδεδεμένος
Διαχειριστής
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5.605
Μέλος από: Ιούν, 2007

greekmasa greekmasa Προφίλ WWW


Η χειρότερη πηγή ασβεστίου.

Μήπως αυτό σημαίνει ότι μας έχουν κοροϊδέψει και το γάλα δεν περιέχει ασβέστιο; Φυσικά όχι. Το γάλα περιέχει πολύ ασβέστιο αλλά σε μια μορφή που είναι πολύ δύσκολο να απορροφηθεί από τον άνθρωπο.

Ως αποτέλεσμα το ασβέστιο περνάει από το σύστημα του σώματός μας και εξέρχεται από αυτό σαν άχρηστο Μόνο στο ωμό γάλα το ασβέστιο είναι εύκολα απορροφήσιμο. Από την άλλη ωστόσο είναι αδύνατο να βρεις ωμό φρέσκο μη παστεριωμένο γάλα. Το ένζυμο φωσφατάση που βρίσκεται στο ωμό γάλα είναι αυτό που κάνει το ασβέστιο εύκολα απορροφήσιμο . Δυστυχώς η φωσφατάση, καταστρέφεται εντελώς κατά την διάρκεια της διαδικασίας της παστερίωσης.

Χιλιάδες εξετάσεις αίματος έδειξαν ότι εκείνοι που πίνουν 3 - 4 ποτήρια γάλα την ημέρα, έχουν τα χαμηλότερα επίπεδα του ασβεστίου στο αίμα. Αυτό είναι άσχημα νέα για εκείνους που ενδιαφέρονται για την υγεία των οστών τους και που πίστευαν ότι το γάλα ήταν μια εύκολη λύση στο πρόβλημα αυτό.
Στην πραγματικότητα, η καλύτερη πηγή ασβεστίου για τον άνθρωπο είναι στα φρούτα και τα λαχανικά που τρώτε.

Και υπάρχουν άλλες πηγές για ασβέστιο που ξεπερνούν πολύ κάθε τι που μπορείς να βρεις στο γάλα. Η κράμβη, το γογγύλι, τα πράσινα λάχανα και άλλα σκούρα πράσινα λαχανικά είναι όλα άριστες πηγές απορροφήσιμου ασβεστίου. Η κράμβη έχει 200 mg ανά φλιτζάνι μαγειρεμένα, τα πράσινα λάχανα ανεβαίνουν στα 300 mg και τα πράσινα από τα γογγύλια περιέχουν 450 mg.

Κατεργασμένο γάλα και καρδιά
Άσχημα νέα. Η διαδικασία της ομογενοποίησης δημιουργεί το ένζυμο που ονομάζεται οξειδάση ξανθίνης (xanthine oxidate) που καταστρέφει τις αρτηρίες σας και να συμβάλλει στην πρόκληση καρδιαγγειακών παθήσεων και τη δημιουργία της αρτηριακής πλάκας.

Ομογενοποιημένο γάλα και σταθεροποίηση
Για να παραταθεί η διάρκεια ζωής του ομογενοποιημένου γάλακτος, το γάλα «σταθεροποιείτε» με τοξικές ουσίες από πολλά γαλακτοκομεία. Για να προσδιορίσετε αν το γάλα που αγοράζετε είναι σταθεροποιημένο, δοκιμάστε αυτό το εύκολο τεστ. Ρίξτε λίγο γάλα σε ένα ποτήρι και αφήστε το να μείνει έξω από το ψυγείο. Εάν το γάλα γίνει ξινό, δεν έχει σταθεροποιηθεί. Εάν το γάλα γίνει πικρό, έχει χημικώς σταθεροποιηθεί.

Αυξητική ορμόνη γάλακτος βοοειδών
Για να αυξήσουν την παραγωγή γάλακτος, πολλές αγελάδες σήμερα εμβολιάζονται με την αυξητική ορμόνη των βοοειδών (BGH) που προκαλεί λοιμώξεις στους μαστούς τους. Στη συνέχεια, αντιμετωπίζονται με μια μυριάδα αντιβιοτικών και φαρμάκων sulfa. Τα ιχνοστοιχεία των φαρμάκων αυτών βρέθηκαν στο γάλα τους και να καταλήγουν σε εκείνους που ήπιαν αυτό το γάλα.

Ελλείψεις και ασθένειες που έχουν συνδεθεί με το γάλα
Ομογενοποιημένο, σταθεροποιημένο και BFH γάλα έχει συνδεθεί με την έλλειψη σιδήρου, αλλεργίες, διάρροια, παραρρινοκολπίτιδα, κράμπες, κρυολογήματα και γρίπη, διαβήτη, μολύνσεις αυτιών, οστεοπόρωση, άσθμα, δυσκοιλιότητα, χρόνια κόπωση, πονοκεφάλους, ακμή, παχυσαρκία, αρθρίτιδα, ασθένεια του Lou Gehrig, καταρράκτη, αναιμία, γαστρεντερική αιμορραγία, αρτηριοσκλήρωση και άλλες ασθένειες.

Η Βιομηχανία Γάλακτος έχει κάνει καλή δουλειά στην πλύση εγκεφάλου μας στο να πιστέψει ότι το γάλα είναι καλό για εμάς. Δεν είναι αλήθεια.

Εδώ είναι δύο βιβλία που μπορείτε να αγοράσετε που θα τεκμηριώνουν τα παραπάνω:
The Deadly Poison, by Robert Cohen
The Milk Book, by William Campbell Douglas.

Πηγή: http://www.roumlouki.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=215&Itemid=37
Καταγράφηκε
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
 
Απάντηση #1
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2010, 11:18:08 πμ »
anastasia2006 Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 988
Μέλος από: Ιαν, 2010

Προφίλ WWW
Παράθεση
Μόνο στο ωμό γάλα το ασβέστιο είναι εύκολα απορροφήσιμο..

το ωμό γάλα δεν είναι όμως επικίνδυνο ;
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #2
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2010, 14:05:13 μμ »
Marinaki Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 1.855
Μέλος από: Σεπ, 2008

Προφίλ
Ωραία..τουλάχιστον δεν έχω τύψεις που δεν έπινα γάλα μέχρι τα 22 μου!
Καταγράφηκε
Δε γράφεται πάντοτε με τη λογική η ομορφιά στη ζωή. Χρειάζεται κάπου κάπου και η τρέλα.
 
Απάντηση #3
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2010, 16:40:18 μμ »
cmd353 Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Μηνύματα: 198
Μέλος από: Ιούλ, 2007

Προφίλ
Εγώ θα ήθελα να δω μια από αυτές τις χιλιάδες εξετάσεις αίματος, είμαι καχύποπτη όταν ακούω τέτοια. Π.χ. το γάλα και γενικότερα τα γαλακτοκομικά, επειδή περιέχουν και επειδή είναι και ενισχυμένα με βιταμίνη D (το 90% της βιταμίνης D στο γάλα προέρχεται από ενίσχυση), εμποδίζουν την απορρόφηση σιδήρου. Οπότε αν κάποιος πίνει γάλα μαζί με τροφές πλούσιες σε σίδηρο, δε θα τον απορροφά καλά και μπορεί να εμφανίσει έλλειψη.

Το γάλα είναι μια πλήρης τροφή, για την οποία παραδοσιακά ο κόσμος έτρεφε μεγάλη εκτίμηση ακριβώς επειδή δίνει ζωή τους πρώτους μήνες στα μωρά είτε ανθρώπων είτε ζώων. Περιέχει μια "ιδανική" αναλογία θρεπτικών συστατικών. Το ωμό γάλα έχει ορισμένα βακτήρια που βοηθούν τον οργανισμό μας, επίσης έχει περισσότερα αντισώματα κλπ. αλλά μπορεί να αναπτυχθούν και μικροοργανισμοί που βλάπτουν σοβαρά για αυτό και θέλει πολύ προσοχή.

Αυτό που λέει για την καρδιά εγώ δεν το πιστεύω, υπάρχουν πολύ μα πολύ χειρότερα τρόφιμα για την καρδιά... με τόσα επεξεργασμένα που κυκλοφορούν. Όταν στα δημητριακά μας και στα δημητριακά των παιδιών μας έχει γύρω στο 25 με 35% ζάχαρη και τρώμε τρανς μαργαρίνες, δε νομίζω ότι φταίει το γάλα(!) για καρδιά και κακή υγεία! Σας προτείνω να διαβάσετε το βιβλίο "The Great Cholesterol Con", εξηγεί πολλά πράγματα για την καρδιά, τις αρτηρίες κλπ. Στα ελληνικά δεν ξέρω αν κυκλοφορεί, αλλά αν το βρείτε αξίζει.

Αν εμπιστευόμασταν λίγο παραπάνω τη φύση και την παράδοσή μας, πολλά προβλήματα υγείας δε θα υπήρχαν.
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #4
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2010, 20:19:15 μμ »
vago Αποσυνδεδεμένος
Γενικός συντονιστής - VIP
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 4.812
Μέλος από: Ιούν, 2007

Προφίλ
Ωραία..τουλάχιστον δεν έχω τύψεις που δεν έπινα γάλα μέχρι τα 22 μου!

Ωραία δεν έχω τύψεις που δεν έχω πιει ποτέ γάλα  biggrin
Καταγράφηκε
What if I like black? It doesn't make me a bad person.
 
Απάντηση #5
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2010, 16:55:19 μμ »
Soultana Αποσυνδεδεμένος
Απλό μέλος
*
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 23
Μέλος από: Δεκ, 2008

Προφίλ
Πολύ ενδιαφέρον άρθρο και καθησυχαστικό για εμάς που έχουμε χρόνια να πιούμε γάλα. Αυτό όμως ισχύει και για τα τυριά και το γιαούρτι?
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #6
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2010, 17:52:12 μμ »
anastasia2006 Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 988
Μέλος από: Ιαν, 2010

Προφίλ WWW
Η μαμά μου είναι 52 χρονών με 25% οστεοπόρωση.
Όταν παντρεύτηκε με τον μπαμπά έφυγε στο χωρίο, έως και σήμερα πίνει φρέσκο γάλα αγελάδας. Στην αρχή απο τις αγελάδες που είχαν ο παππούς και η γιαγιά, τώρα απο έναν συχωριανό. Πίνει γάλα κάθε πρωί, πίνει γάλα απο τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου μικρή.
Οι θείες μου απο την άλλη εκτός που δεν είχαν την δυνατότητά του φρέσκου γάλα δεν θυμάμαι να τις έχω δει να πίνουν και ποτέ.
Η μαμά μου και οι 4 αδελφές της έχουν οστεοπόρωση. Στο σύνολο είναι 6 αδελφές. Η τελευταία είναι ακόμα μικρή για οστεοπόρωση Γλώσσα
Τα συμπεράσματα δικά σας.
 
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #7
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2015, 17:52:00 μμ »
ArXoS Αποσυνδεδεμένος
Διαχειριστής
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5.605
Μέλος από: Ιούν, 2007

greekmasa greekmasa Προφίλ WWW
Από τι κινδυνεύουν όσοι πίνουν πολύ γάλα



Το γάλα θεωρείται βασικό συστατικό της διατροφής, ειδικά για τα παιδιά, καθώς η κατανάλωσή του έχει συνδεθεί με το χτίσιμο γερών οστών.

Γιατροί και διαιτολόγοι προτρέπουν μάλιστα τις γυναίκες σε κατανάλωση γάλακτος για την ενίσχυση της πρόσληψης ασβεστίου, ώστε να διατηρείται η οστική πυκνότητα και να προλαμβάνεται η οστεοπόρωση.

Νέα επιστημονικά ευρήματα ωστόσο, αμφισβητούν τα οφέλη από την υπερκατανάλωση γάλακτος, επισημαίνοντας ότι μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε πρόωρο θάνατο!

Επιστήμονες από τη Σουηδία εξέτασαν τις διατροφικές συνήθειες περισσότερων από 100.000 εθελοντών και παρακολούθησαν επί χρόνια την πορεία της υγείας τους, διαπιστώνοντας πως όσοι έπιναν πάρα πολύ γάλα δεν είχαν λιγότερες πιθανότητες να υποστούν κατάγματα σε σύγκριση με όσους δεν υπερέβαιναν το ένα ποτήρι την ημέρα.

Μάλιστα, ειδικά στις γυναίκες η υπερκατανάλωση του γάλακτος συσχετίσθηκε με αυξημένο κίνδυνο κατάγματος του ισχίου.

Ακόμα πιο εκπληκτικό, όμως, είναι το εύρημα πως όσοι έπιναν πάνω από 3 ποτήρια γάλα την ημέρα (κατά μέσον όρο 680 ml γάλακτος), είχαν περισσότερες πιθανότητες να χάσουν τη ζωή τους στη διάρκεια της μελέτης που ήταν 20 χρόνια για τις 61.433 εθελόντριες και 11 χρόνια για τους 45.339 εθελοντές.

Και πάλι, ο κίνδυνος αυτός ήταν μεγαλύτερος στις γυναίκες, οι οποίες είχαν σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες να χάσουν τη ζωή τους, κυρίως από καρδιοπάθεια.

Υπάρχουν βέβαια και κάποιες κρίσιμες λεπτομέρειες που πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπ' όψιν.

Κατά την έναρξη της έρευνας, οι γυναίκες που συμμετείχαν είχαν ηλικία 39 έως 74 ετών και οι άντρες 45 έως 79 ετών. Συνεπώς, δεν πρέπει να προκαλεί και τόση έκπληξη το γεγονός ότι πολλοί είχαν πεθάνει 20 και 11 χρόνια αργότερα αντιστοίχως.

Επιπλέον, η συγκεκριμένη ερευνητική εργασία είναι μία «μελέτη παρατήρησης», δηλαδή το είδος της κλινικής μελέτης κατά το οποίο συγκρίνονται οι απαντήσεις που δίνουν οι εθελοντές σε κάποια ερωτηματολόγια με τους ιατρικούς φακέλους τους.

Επιπλέον, οι καθημερινές, μικρές ποσότητες γάλακτος (έως ένα ποτήρι) δεν φάνηκε να είναι ανθυγιεινές - ούτε και η κατανάλωση άλλων γαλακτοκομικών.

Οι ισχύουσες διατροφικές οδηγίες για γερά οστά συνιστούν καθημερινή κατανάλωση περίπου τριών μερίδων γαλακτοκομικών προϊόντων. Μία μερίδα ισούται με ένα ποτήρι γάλα ή με 30 γραμμάρια κίτρινο τυρί ή με ένα γιαούρτι των 250 ml.

Όπως γράφουν οι ερευνητές στην «Βρετανική Ιατρική Επιθεώρηση» (BMJ), η συσχέτιση που παρατήρησαν ενδέχεται να εξηγείται από τα υψηλά επίπεδα λακτόζης και γαλακτόζης (είναι δύο είδη σακχάρων) που υπάρχουν στο γάλα.

Μελέτες σε ζώα έχουν δείξει πως τα σάκχαρα αυτά αυξάνουν το οξειδωτικό στρες και τη χρόνια φλεγμονή - και η φλεγμονή αποτελεί γενεσιουργό αιτία σε πολλά νοσήματα, συμπεριλαμβανομένης της καρδιοπάθειας.

Οι ερευνητές γράφουν ακόμα πως δεν είναι η πρώτη φορά που αμφισβητείται η αξία του γάλακτος για την προστασία από τα κατάγματα, ούτε η πρώτη φορά που η κατανάλωσή του συσχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο θανάτου.

Ωστόσο οι έως τώρα μελέτες έχουν αντικρουόμενα ευρήματα και η νέα μελέτη δεν παρέχει οριστική απάντηση, συνεπώς τα ευρήματά της «πρέπει να ερμηνευθούν με προσοχή», καταλήγουν.
Καταγράφηκε
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
 
Εκτύπωση  Σελίδες 1 Πάνω