GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Απρίλιος 25, 2019, 15:14:01 μμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
|-+  Μαγειρέματα
| |-+  Διατροφικά νέα ..
| | |-+  ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΗΜΕΡΙΣΗΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΠΡΩΤΕΙΝΩΝ-ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΩΝ-ΛΙΠΩΝ...!!!
Σύνθετη αναζήτηση
  0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σελίδες 1 Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΗΜΕΡΙΣΗΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΠΡΩΤΕΙΝΩΝ-ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΩΝ-ΛΙΠΩΝ...!!!  (Αναγνώστηκε 22117 φορές)
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2010, 10:04:12 πμ »
dimitra87 Αποσυνδεδεμένος
Απλό μέλος
*
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 22
Μέλος από: Σεπ, 2010

Προφίλ
Επειδη δε μπορω να σας αφησω με την απορια .....!!!

Δεν προκειται για καποιο πλανο διαιτας ...ουτε ειναι κατι καινουργιο....!!!Ειναι απλα ο τροπος που λειτουργει το ανθρωπινο σωμα....!!!

ΠΟΣΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ;

     Ειναι ο σημαντικοτερος αριθμος που πρεπει να υπολογισετε....η ημερησια προσληψη θερμιδων...!!!!Πως;

Το πρωτο πραγμα που πρεπει καποιος να κανει :ΖΥΓΙΣΟΥ (το πρωι με αδειο στομαχι)
       
Το δευτερο: για μερικες μερες τρωγε κανονικα οτι συνηθιζεις να τρως ...οτιδηποτε και οποτεδηποτε τρως και πινεις κατα τη διαρκεια μιας ημερας με τη μονη διαφορα να τα καταγραφεις και να  υπολογισεις στο τελος της ημερας ποσες ηταν οι 8ερμιδες που καταναλωσες. κυκλοφορουν πολλοι θερμιδομετρητες στο εμποριο....υπαρχει και ενα προγραμμα Fitday(για την καταγραφη-αρκετα δυσκολο στη χρηση)

Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΔΙΑΙΤΑ
Πρεπει οπωσδηποτε να καταγραφατε το τι τρωτε μια συνηθησμενη μερα και να υπολογιζεται τις θερμιδες για περιπου μια εβδομαδα.

Αφου γινει αυτο υπολογιζουμε το μεσο ορο των θερμιδων που καταναλωνουμε σε μια ημερα. Δινω και παραδειγμα για την καλυτερη κατανοηση. Ας πουμε οτι υπολογισατε οτι καταναλωνετε περιπου 2500 θερμιδες την ημερα.

Για να χασετε κιλα αρχιστε να τρωτε 500 θερμιδες λιγοτερες την ημερα....Στο παραδειγμα μας, θα πρεπει να καταναλωνετε 2000 θερμιδες την ημερα. Αφου περασει μια βδομαδα ζυγιστείτε ξανα (πρωι με αδειο στομαχι)...αν χασατε καποια κιλα (μη κλεβετε ..σωστη καταμετρηση)... συνεχιστε να καταναλωνετε τις ιδιες θερμιδες (εδω 2000θερμιδες/ημερα). Αν δεν χασατε κα8ολου κιλα (μη περιμενετε μεσα στη πρωτη βδομαδα να χασετε 2-3 κιλα) αφαιρεστε αλλες 250 θερμιδες (μην αφαιρειται παραπανω..ο οργανισμος εχει τροπο να προσαρμοζεται)....δηλαδη στο παραδειγμα μας 1750 θερμιδες/ημερα.

να ζυγιζεστε στο τελος κα8ε βδομαδας...οταν διαπιστωσετε πληρη στασιμοτητα στα κιλα για 2 με 3 βδομαδες...τοτε 8α αφαιρειται 250 θερμιδες....!!!!
τωρα ομως πρεπει να δουμε απο που θα προερχονται αυτες οι θερμιδες (αν θελουμε βεβαια να αδυνατισουμε υγιεινα σωστα και μονιμα)

ΠΟΣΕΣ ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ

Ο οργανισμος μας χρειαζεται 1γρ πρωτεινης για 1lb (Μετατρεψτε τα κιλα σας σε λιβρες απο http://manuelsweb.com/kg_lbs.htm). Αν πχ βρηκατε οτι ζυγιζετε 180lbs τοτε πρεπει να καταναλωνετε καθημερινα 180γρ πρωτεινης ( Μη ξεχνατε οτι 1γρ πρωτεινης δινει 4 θερμιδες...οποτε εδω για 2000 ημερησιες θερμιδες 180γρ χ 4 = 720 θερμιδες.

Τροφες υψηλες σε πρωτεινες : Κοτοπουλο, γαλοπουλα, ψαρι, αυγα (ασπραδια μονο αν γινεται), καρυδια (προσοχη στις ποσοτητες!!!!!!!)

ΠΟΣΟ ΛΙΠΟΣ

Περιπου το 25% της ημερησιας καταναλωσης θερμιδων πρεπει να προερχεται απο λιπη ( για 2000 θερμιδες οι 500 πρεπει να προερχονται απο λιπη)
Οταν λεμε λιπος εννοουμε το ΚΑΛΟ λιπος (ψαρια, καρυδια και αλλοι ξηροι καρποι, ελαιολαδο).

ΠΟΣΟΙ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ

Αφαιρεστε απο τις συνολικες ημερησιες θερμιδες αυτες που προερχονται απο πρωτεινες και αυτες απο λιπη......κ εχετε αυτες που πρεπει να καταναλωσετε απο ΚΑΛΟΥΣ υδατανθρακες (Οσπρια, οτιδηποτε ολικης αλεσεως-οχι λευκα, πατατες -οχι τηγανητες).

Μοιραστε τις θερμιδες σε οσα γευματα θελετε οποιες ωρες θελετε....αρκει να διατηρειται τις θερμιδες....!!!Σας εγγυωμαι δεν υπαρχει διαφορα ειτε τις φατε σε ενα γευμα ειτε σε 10....!!!ειτε τις καταναλωσετε 2 το μεσημερι ειτε 12 το βραδυ.....!!!!Αρκει να μην τρωτε παραπανω θερμιδες....!!!!Μην ακουτε που λενε για τα 4-6 γευματα!!!Σκεφτειτε μονο ποσο ψυχοφθορο ειναι να κοιτατε το ρολοι σας και να περιμενετε πως και πως για το επομενο γευμα...!!!!Πραγματικα σας το λεω δεν υπαρχει καμια ερευνα που να αποδεικνυει οτι ειναι πιο αποτελεσματικο...!!!το Αντιθετο μαλιστα...!!!γιατι τοτε αρχιζετε να το σκεφτεστε συνεχεια....και καταληγετε να παρατατε κα8ε προσπα8εια...!!!

Ειναι πολυ απλος ο τροπος υπολογισμου αν τον καταλάβετε....!!!Προσπαθηστε και αν δεν τα καταφερετε πειτε μ τα κιλα σας και το ποσες θερμιδες πρεπει να καταναλωνετε καθημερινα και 8α σας τα υπολογισω εγω....!!!!Συγγνωμη εκ των προτερων αν καθυστερησω να απαντησω...αλλα 8α απαντησω σε ολες οσες με ρωτησουν...!!!!και ελπιζω μονο αυτες που ενδιαφερονται πραγματικα και που προσπαθησαν ας με ρωτησουν.....!!!!THANX

I'll be back soon


Καταγράφηκε
 
Απάντηση #1
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2010, 10:12:00 πμ »
dimitra87 Αποσυνδεδεμένος
Απλό μέλος
*
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 22
Μέλος από: Σεπ, 2010

Προφίλ
Μη ξεχνατε οτι πρεπει να αλλαξετε πρωτα νοοτροπια απεναντι στο φαγητο

τα παραπανω + υπομονη + επιμονη = μονιμα αποτελεσματα
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #2
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2010, 12:21:41 μμ »
giota Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 5.625
Μέλος από: Οκτ, 2007

Προφίλ WWW
ευχαριστουμε Δημητρα Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #3
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2010, 12:31:02 μμ »
dimitra87 Αποσυνδεδεμένος
Απλό μέλος
*
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 22
Μέλος από: Σεπ, 2010

Προφίλ
Τιποτα πραγματικα........!!!!

οτι απορια και αν εχετε μπορειτε να με ρωτησετε....!!!!για οτιδηποτε......!!!

Απλως σε πολλα post μιλαω σα σκυλα....αλλα ο μονος λογος που το κανω ειναι γιατι ακουω συνεχεια ατομα να παραπονιουνται και να κανουν τα λαθος πραγματα...και να απογοητευονται και παλι απ'την αρχη....!!!
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #4
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2010, 19:01:32 μμ »
giota Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 5.625
Μέλος από: Οκτ, 2007

Προφίλ WWW
πολλοι (οπως κι εγω) βαζουμε αρθρα που εχουμε διαβασει και 8εωρουμε ενδιαφερον
τωρα ισως καμια φορα  υπερασπιζομαστε παραπανω απ οσο πρεπει τις αναρτησεις μας Κακία
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #5
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 06:53:06 πμ »
dimitra87 Αποσυνδεδεμένος
Απλό μέλος
*
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 22
Μέλος από: Σεπ, 2010

Προφίλ
jajajajaja......καλα κανουμε ολοι....!!!!

Αυτο ειναι το θεμα...να υπαρχει επικοδομητικος διαλογος....!!!Αν κ παραφερομαι ορισμενες φορες....!!!! Ντροπή
Καταγράφηκε
 
Εκτύπωση  Σελίδες 1 Πάνω