GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Απρίλιος 08, 2020, 20:40:12 μμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
|-+  Κουβεντούλα
| |-+  Women΄s Section
| | |-+  Fitness και Διατροφή
| | | |-+  Εσείς πόσα κιλά βάλατε τις γιορτές ?
Σύνθετη αναζήτηση
  0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σελίδες « 1 2 Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Εσείς πόσα κιλά βάλατε τις γιορτές ?  (Αναγνώστηκε 42072 φορές)
Απάντηση #15
« στις: Ιανουάριος 05, 2008, 21:15:49 μμ »
sgr Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 4.438
Μέλος από: Ιούν, 2007

Προφίλ
Χαχαχαχα καλά φαντάζομαι τι έχει να γίνει στη συνάντηση.

Αλλά είπαμε.... δεν δεχόμαστε σχόλια....

Φιλιάαααααααααα
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #16
« στις: Ιανουάριος 07, 2008, 10:49:08 πμ »
Mary Αποσυνδεδεμένος
VIP Member
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 2.702
Μέλος από: Σεπ, 2007

Προφίλ
α ναι .. όποιος μου πει στη συνάντηση ότι πάχυνα, σας το λέω από τώρα .. θα του τη βγάλω ξινή τη πίτα  Θυμός

Τι στεναχωριέσαι. Να λες αυτό που λέει και ο αγαπημένος μου Οβελίξ, «εγώ δεν είμαι χοντρός είμαι χαμηλοστήθης»!!! χαχα
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #17
« στις: Ιανουάριος 03, 2012, 13:51:59 μμ »
ArXoS Αποσυνδεδεμένος
Διαχειριστής
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5.605
Μέλος από: Ιούν, 2007

greekmasa greekmasa Προφίλ WWW
Η διατροφή μετά τις γιορτές .



Οι διακοπές των Χριστουγέννων και τις Πρωτοχρονιάς είναι παραδοσιακά μια περίοδος χαράς, όπου η οικογένεια και οι φίλοι συναντιούνται, τρώνε μαζί και διασκεδάζουν. Λόγω του γιορτινού πνεύματος, πολλοί από εμάς μπορεί να έχουν την αίσθηση ότι ξέφυγαν από τις διατροφικές τους συνήθειες. Άλλωστε, έρευνες δείχνουν ότι κατά μέσο όρο είναι δυνατόν να προσλάβουμε μέχρι και 6.000 θερμίδες μόνο την ημέρα των Χριστουγέννων, απλά αφήνοντας τον εαυτό μας ελεύθερο να απολαύσει πέρα από το κυρίως γεύμα, τα διάφορα ορεκτικά που προσφέρονται, τα γλυκάκαι το αλκοόλ που ρέει άφθονο. Αυτές οι θερμίδες είναι στο περίπου οι τριπλάσιες που χρειαζόμαστε. Λαμβάνοντας υπόψη τις διατροφικές ατασθαλίες όλων των γιορτών, συχνά η ζυγαριά με το πέρας των γιορτών δείχνει τουλάχιστον δύο κιλά παραπάνω.
Το να σχεδιάσουμε ένα υγιεινό πλάνο διατροφής για μετά τις γιορτές, το οποίο θα μας κάνει να αισθανθούμε ξανά ανάλαφροι, χάνοντας τα κιλά που πήραμε αυτό το διάστημα, φαίνεται να είναι πραγματικά αυτό που χρειαζόμαστε αυτήν την περίοδο. Οι παρακάτω συμβουλές έχουν σκοπό να σας βοηθήσουν σε αυτό.

1. Σχεδιάστε με ρεαλισμό
Πολλοί άνθρωποι μπαίνουν στην λογική να χάσουν τα κιλά των γιορτών κάνοντας μια εξαντλητική δίαιτα που τους υπόσχεται γρήγορα αποτελέσματα. Αυτή η λογική πέραν του ότι δεν είναι ενδεδειγμένη από άποψη υγείας, δεν μας υπόσχεται μακροχρόνια απώλειαβάρους. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας προτείνει να θέτουμε ως στόχο μισό με ένα κιλό την εβδομάδα, εξασφαλίζοντας έτσι ότι δεν θα κουράσουμε τον οργανισμό μας και δεν θα έχουμε απώλεια μυϊκής μάζας και υγρών.
Η αποκατάσταση ενός ισορροπημένου και υγιούς τρόπου ζωής, που να περιλαμβάνει τρία μέτρια γεύματα με δύο ενδιάμεσα μικρο-γεύματα, σε συνδυασμό με φυσική δραστηριότητα, θα μας βοηθήσει να βρούμε ξανά τη φόρμα που είχαμε πριν τις γιορτές.

2. Επαναπροσδιορίστε τις ώρες των γευμάτων
Στη διάρκεια των γιορτών μπορεί να πιάσατε τον εαυτό σας να τρώει πολύ πιο αργά από ό,τι συνήθως. Αυτό συνήθως συμβαίνει διότι τρώμε, όταν τελικά καταφέρνουν να μαζευτούν όλοι οι καλεσμένοι. Επίσης, τα γεύματα συνήθως διαρκούν πολλές ώρες, λόγω των συζητήσεων που γίνονται, με αποτέλεσμα να καταναλώνουμε παραπάνω φαγητό από αυτό που συνηθίζουμε. Είναι σημαντικό λοιπόν, να θέσετε ένα χρονικό όριο που θα διαρκεί το γεύμα σας, για παράδειγμα 30 λεπτά. Έπειτα σηκωθείτε από το τραπέζι και ασχοληθείτε με κάτι άλλο. Έτσι, έχετε λιγότερες πιθανότητες να τσιμπολογήσετε παραπάνω φαγητό.

3. Μειώστε τα λιπαρά
Τα γιορτινά τραπέζια είναι γεμάτα με λιπαρά τρόφιμα. Αλλά κι εμείς όταν μαγειρεύουμε σπίτι στις γιορτές είναι πιθανό να φτιάξουμε πιο εξεζητημένα φαγητά, με συνταγές που επιβάλλουν τη χρήση βουτύρου, τυριών και άλλων λιπαρών. Εάν θέλουμε να χάσουμε βάρος, πρέπει να μειώσουμε το λίπος που προσλαμβάνουμε και να φροντίσουμε να μην ξεπερνάει το 35% της συνολικής πρόσληψης ενέργειας. Προτιμήστε τη χρήση ελαιόλαδου και περιοριστείτε σε 1-2 κουταλιές της σούπας την ημέρα, αντικαταστήστε το βούτυρο με μαργαρίνη και χρησιμοποιήστε γαλοπούλα αντί για μπέικον.

4. Διαλέξτε έξυπνα τα ενδιάμεσα γεύματα
Αν τα γλυκά, οι αλατισμένοι ξηροί καρποί και οι πίτες, είναι οι συνήθεις επιλογές σας κατά την εορταστική περίοδο, πρέπει να αλλάξετε συνήθειες. Κάντε έξυπνες επιλογές, προτιμώντας φρούτα, μπαστουνάκια λαχανικών, έναν φυσικό χυμό, ημιάπαχο γιαούρτι, μια χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς ή μια μπάρα δημητριακών. Τα τρόφιμα αυτά θα σας «κόψουν» την πείνα, θα σας δώσουν ενέργεια και βιταμίνες, χωρίς να σας γεμίσουν με περιττές θερμίδες.

5. Αποφύγετε τους απλούς υδατάνθρακες
Μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές στη διατροφή μας την περίοδο των γιορτών είναι η μεγάληκατανάλωση γλυκών και ζάχαρης. Είναι σημαντικό να αποχωριστούμε αυτήν τη συνήθεια, βγάζοντας τους απλούς υδατάνθρακες από την διατροφή μας. Έτσι, η επιθυμία για γλυκό θα φύγει και θα σταθεροποιηθεί το ζάχαρο στο αίμα μας, κρατώντας την ενέργειά μας σταθερή. Συμβουλή: πετάξτε ή χαρίστε τα γλυκά που έμειναν στο σπίτι από την εορταστική περίοδο.
Προτιμήστε: όσπρια, αναποφλοίωτο ρύζι, μακαρόνια ολικής άλεσης, βρώμη, πολύσπορο ψωμί, κρητικά κριθαρένια παξιμάδια. Αυτοί οι καλής ποιότητας υδατάνθρακεςδιευκολύνουν την παραγωγή σεροτονίνης, που προάγει την αίσθηση ηρεμίας και μας χαρίζουν την αίσθηση του κορεσμού για περισσότερο χρόνο.

6. Αυξήστε τα λαχανικά
Μήπως στις γιορτές μειώσατε την κατανάλωση των λαχανικών και την αντικαταστήσατε με λιπαρά τρόφιμα; Το αποτέλεσμα; Η πρόσληψή σας σε φυτικές ίνες έχει μειωθεί και νιώθετε πρησμένοι και δυσκοίλιοι. Αυτό αλλάζει, αυξάνοντας την ποσότητα των λαχανικών που καταναλώνετε καθημερινά στα γεύματά σας. Καταναλώστε τα ωμά, αλλά και μαγειρεμένα και θυμηθείτε ότι τα λαχανικά μάς χορταίνουν χωρίς να παχαίνουν! Συνοδέψτε τα φαγητά σας με σαλάτα, μαγειρέψτε ριζότο με λαχανικά, σούπες λαχανικών και ψητά λαχανικά στο φούρνο.

7. Επιλέξτε άλλη πρωτεΐνη
Επιλέξτε πουλερικά (χωρίς την πέτσα τους), θαλασσινά, ψάρι, άπαχα μέρη μόσχου ή χοίρου, αυγά βραστά ή ποσέ και ημιάπαχα γαλακτοκομικά.

8. Αυξήστε την πρόσληψη νερού & ασκηθείτε
Ενυδατώστε τον οργανισμό σας πίνοντας 1 ½ λίτρο νερό την ημέρα, δοκιμάστε αφεψήματα και αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη. Πάρτε την απόφαση αυτόν τον χρόνο να είστε πιο δραστήριοι. Αν σας αρέσει το γυμναστήριο, κάντε μια συνδρομή. Διαφορετικά, βάλτε την άσκηση στη ζωή σας, χρησιμοποιώντας τις σκάλες αντί του ασανσέρ, πηγαίνοντας τακτικά τον σκύλο βόλτα, χρησιμοποιώντας λιγότερο το αυτοκίνητό σας.
Καταγράφηκε
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
 
Απάντηση #18
« στις: Ιανουάριος 04, 2012, 10:04:18 πμ »
karina Αποσυνδεδεμένος
Ανώτερο μέλος
****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 458
Μέλος από: Απρ, 2011

Προφίλ
Εγώ αν και γυμναζόμαι πολύ, τρώω λίγο και πίνω ελάχιστα, απο την κατανάλωση και μόνο των γλυκών που έκανα, πήρα 1.5 κιλό!Το είχα αντιληφθεί βέβαια απο το δικό μου βαρόμετρο, το τζήν μου, που άρχισε να με πιέζει.Απο αυτή  τη Δευτέρα που έκοψα μαχαίρι τα γλυκά και επανήλθα στις κανονικές διατροφικές μου συνήθειες, έχασα σχεδόν το ένα κιλό.Βέβαια την Παρασκευή είναι η γιορτή του άντρα μου και ξέρω ότι θα γεμίσω πάλι γλυκά, αλλά είμαι αποφασισμένη να σταθώ βράχος.
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #19
« στις: Ιανουάριος 04, 2012, 14:09:45 μμ »
ArXoS Αποσυνδεδεμένος
Διαχειριστής
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 5.605
Μέλος από: Ιούν, 2007

greekmasa greekmasa Προφίλ WWW
Λύπη Λύπη Λύπη Λύπη Λύπη
Καταγράφηκε
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
 
Απάντηση #20
« στις: Ιανουάριος 04, 2012, 17:05:31 μμ »
Pastaflora Αποσυνδεδεμένος
VIP Member
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 4.917
Μέλος από: Μάι, 2008

Προφίλ
ΟΧΧΧΙΙΙΙΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ   ΝΑΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!! tired tired tired
Καταγράφηκε
May the brightest Rainbow shine on you today.
 
Απάντηση #21
« στις: Ιανουάριος 04, 2012, 17:32:38 μμ »
m54 Αποσυνδεδεμένος
Απλό μέλος
*
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 23
Μέλος από: Φεβ, 2011

Προφίλ
Κανενα !!! αλλά το οφειλω μαλλον σε μια μονοημερη ιωση που με ταλαιπωρησε (μακαρι να κρατουσε δυο-τρεις μερες)
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #22
« στις: Ιανουάριος 04, 2012, 21:21:54 μμ »
jslam Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 1.238
Μέλος από: Σεπ, 2010

Προφίλ
Μπα δε βλέπω να πήρα η να έχασα Χαμόγελο
Καταγράφηκε
 
Εκτύπωση  Σελίδες « 1 2 Πάνω