GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Ιούνιος 26, 2019, 17:38:50 μμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
|-+  Μαγειρέματα
| |-+  Ο κόσμος της .. δίαιτας
| | |-+  Δίαιτα Weight - Watchers
Σύνθετη αναζήτηση
  0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σελίδες « 1 2 3 4 Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Δίαιτα Weight - Watchers  (Αναγνώστηκε 99191 φορές)
Απάντηση #45
« στις: Φεβρουάριος 02, 2013, 23:18:56 μμ »
myrto Αποσυνδεδεμένος
Απλό μέλος
*
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 38
Μέλος από: Δεκ, 2011

Προφίλ
Καλησπέρα καλη χρονια!βρε κορίτσια εγω δεν εχω καταλάβει τίποτα απο το πως λειτουργεί αυτη η δίαιτα!δηλ εγω όπου βρίσκομαι θα πρεπει να ζυγιζω οτι ειναι να φάω;και πως τα τρώω; Ολα μαζι;ανακατευω ψωμί με κρέας και πατάτες ας πούμε;δεν καταλαβαίνω πως παει!!!!:(
 Λύπη
Καταγράφηκε
Αρχη Dukan 12/03/14 --->129,9 :Ο
Β´φαση 23/03/2014--->125,9
 
Απάντηση #46
« στις: Φεβρουάριος 02, 2013, 23:53:18 μμ »
Marisiet Αποσυνδεδεμένος
Απλό μέλος
*
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 11
Μέλος από: Μάι, 2011

Προφίλ
Το βασικό στη συγκεκριμένη διατροφή είναι το ζύγισμα των τροφών ώστε να μην ξεφεύγεις. Στο παράδειγμα που αναφέρεις πως θα φας κρέας με πατάτες και ψωμί... Για τι γυναίκες τα ισοδύναμα που δικαιούνται ημερησίως είναι: πρωτείνες 6, λίπη 3,  ψωμί 2, λαχανικά 2, φρούτα 3, γάλα 2 (αν είσαι έφηβη 3). Οπότε αν φας 120 γρ. κρέας = 3 πρωτείνες, 90 γρ. πατάτες = 1 ψωμί & 30 γρ. ψωμί = 1 ισοδύναμο. Άρα με το φαγητό αυτό και με το ψωμάκι έχεις ξοδέψει: 4 πρωτείνες κι έχεις υπόλοιπο άλλες 2, και με τις πατάτες και το ψωμί, ήδη έχει ξοφλήσει τα ισοδύναμα του ψωμιού. Τώρα αν θες να φας και λίγο τυράκι σε αυτό το πιάτο, τότε βάζεις 90 γρ. κρέας και 30 γρ. τυρί που και τα δύο ισοδυναμούν με 4 πρωτείνες. Και γενικά ότι και να φτιάχνεις από φαγητά θα πρέπει να γνωρίζεις και πόσο είναι τα ισοδύναμα στην μερίδα σου. Ελπίζω να κατάλαβες πως δουλεύει η διατροφή αυτή.
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #47
« στις: Φεβρουάριος 02, 2013, 23:55:42 μμ »
Marisiet Αποσυνδεδεμένος
Απλό μέλος
*
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 11
Μέλος από: Μάι, 2011

Προφίλ
Κάνω μια διόρθωση 120 γρ. κρέας = 4 πρωτείνες, όχι 3.
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #48
« στις: Φεβρουάριος 23, 2013, 09:21:42 πμ »
FOTINI76 Αποσυνδεδεμένος
Αρχάριο μέλος
*
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 5
Μέλος από: Νοέ, 2012

Προφίλ
κοριτσια καλημερα ενδιαφερομαι για αυτη την διαιτα αλλα δεν μπορω να καταλαβω κατι ,στο ενδεικτικο μενου για γυναικες  πρεπει να καταναλωνονται ολες οι τροφες  που προτεινονται σε καθε γευμα ή γινεται επιλογη απο αυτες και να υπολογιζονται τα ισοδυναμα?
Καταγράφηκε
26/11/12  attack 64
30/11/12   εναρξη 2ης φασης 62.5
 
Απάντηση #49
« στις: Φεβρουάριος 23, 2013, 11:43:32 πμ »
SIMONI Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 295
Μέλος από: Φεβ, 2011

Προφίλ
αυτο ειναι ενα ενδεικτικο μενου.απο κει και περα οτι θελεις κανεις.θελεις να κρατησεις το φρουτο για αργοτερα το κρατας.θελεις να φας ας πουμε ενα τοστ το βραδακι,δεν τρως το ψωμι το πρωι και αρα μπορεις να φας το τοστ σου ανετα το βραδυ.δηλαδη καθε μερα εχεις συγκεκριμενες ποσοτητες {ανταλλαγες}, και καθοριζεις εσυ το προγραμμα σου.το ποτε θα προτιμησεις να φας το καθετι ειναι δικη σου υποθεση.αν θελεις ας πουμε μακαρονια το μεσημερι, προφανως δεν θα αγγιξεις ψωμι την υπολοιπη μερα. αν πχ εισαι καλεσμενη καπου το βραδυ, ολη μερα  θα τη βγαλεις με σαλατα φρουτο για να κρατησεις ολες σου τις ανταλλαγες για την εξοδο σου,και παει λεγοντας!!πιστευω να σε βοηθησα!
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #50
« στις: Απρίλιος 03, 2013, 03:04:07 πμ »
push Αποσυνδεδεμένος
Αρχάριο μέλος
*
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 4
Μέλος από: Απρ, 2013

Προφίλ
Μάλλον δεν έχω καταλάβει ακριβώς πως πάει και θα τα ξαναδιαβάσω, αλλά μια σύντομη ερώτηση, όσπρια επιτρέπονται? Λαδερά? Τα λαδερά τα υπολογίζω σαν λαχανικά με λάδι? Δεν εχω καταλάβει τπτ  Σφραγισμένα χείλη
Φαίνεται εξαιρετική πάντως και θα τη δοκιμάσω έστω για 1 εβδομάδα. Θα "κολλήσω" στο μενού που παραθέσατε και θα ανταλλάσσω από την ίδια ομάδα ίδια τρόφιμα. Σωστά ως εδώ ?  teeny

Αυτο με τα ισοδυναμα το εχω καταλαβει (τετοια διαιτα κανω και θα σας τη βαλω), πρεπει ομως να ακολουθουμε τα ισοδυναμα ή να κάνουμε τις αντικαταστάσεις στο βασικό μενου? Μήπως και τα 2? ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια απάντηση  beer
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 03, 2013, 03:06:51 πμ από push » Καταγράφηκε
I'm on diet! 1/4/13 103 Kg
 
Απάντηση #51
« στις: Απρίλιος 03, 2013, 22:43:04 μμ »
SIMONI Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 295
Μέλος από: Φεβ, 2011

Προφίλ
αν διαβασεις προσεκτικα τις ανταλλαγες θα δεις οτι ολα επιτρεπονται ,φυσικα και τα οσπρια,και ναι τα λαδερα -φασολακια μπαμιες-.υπολογιζονται  στα λαχανικα +το λαδι που δικαιουσαι.
απλως τα οσπρια οπως και καποια αλλα τροφιμα μπαινουν σταδιακα και οχι απο την πρωτη εβδομαδα.η πρωτη ειναι και η πιο δυσκολη γιατι εχει τις πιο περιορισμενες επιλογες.επισης μπορεις να κανεις οποια αλλαγη θελεις αρκει να τηρεις τις ποσοτητες που σου αναλογουν.δεν χρειαζεται να τηρεις το προγραμμα που υπαρχει εδω περασμενο.ενδεικτικο ειναι.αν σε βολευει καλυτερα κρατας περισσοτερες ανταλλαγες για αλλη στιγμη της ημερας.εγω παντα κρατουσα περισσοτερες ανταλλαγες για το βραδυ.αλλος μπορει να θελει ολο το ψωμι στο πρωινο.περι ορεξεως...
σε βλεπω λιγο αναποφασιστη ε? Μεγάλο χαμόγελο
κι εγω αυτη τη διαιτα μαζι με την ισορροπημενη διατροφη συμπαθω περισσοτερο!οποια κι αν κανεις θα δεις αποτελεσμα ,ειδικα η συγκεκριμενη ειναι και αρχαια...αρα και δοκιμασμενη!καλη αρχη! up
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #52
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2013, 12:33:10 μμ »
marita Αποσυνδεδεμένος
Αρχάριο μέλος
*
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 2
Μέλος από: Σεπ, 2013

Προφίλ
Μπορεί κορίτσια κάποια να μου πει τι είναι το ρόφημα;
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #53
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2013, 12:40:23 μμ »
marita Αποσυνδεδεμένος
Αρχάριο μέλος
*
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 2
Μέλος από: Σεπ, 2013

Προφίλ
SIMONI  γεια σου, ξέρεις τι είναι το ρόφημα και άν τα βιβλία που έχω των weigth watchers  μπορώ κάπως να τα χρησιμοποιήσω;Μήπως μπορείς να μας ανεβάσεις και την τελευταία εβδομάδα και τη συντήρηση;
Περιμένω απάντηση γιατί θέλω να την αρχίσω αυτή τη δίαιτα (γιατί όταν πήγαινα στις συναντήσεις μου έλεγαν ότι αυτή ήταν απλή και εύκολη ενώ με τους πόντους δυσκολεύονταν).
Σε ευχαρίστώ κορίτσι μου γιατί μας βοηθάς όλες.
Marita
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #54
« στις: Οκτώβριος 06, 2013, 20:02:18 μμ »
SIMONI Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 295
Μέλος από: Φεβ, 2011

Προφίλ
 


γεια σου μαριτα.σαν ροφημα εννοει καφε και τσαι χωρις ζαχαρη.
συντηρηση δεν εχω αλλα πιστευω οτι θα ειναι μια απο τα ιδια ισως με λιγη περισσοτερη ποσοτητα και πιο πολλες επιλογες {ανταλλαγες}που ομως δυστυχως δεν εχω...παντως και με αυτα που ηδη υπαρχουν νομιζω οτι μπορεις μια χαρα να ξεκινησεις και να συνεχισεις  μεχρι να φτασεις στο επιθυμητο βαρος.καλη σου επιτυχια!!














Καταγράφηκε
 
Απάντηση #55
« στις: Ιανουάριος 01, 2016, 01:17:13 πμ »
liza22 Αποσυνδεδεμένος
Αρχάριο μέλος
*
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 2
Μέλος από: Δεκ, 2012

Προφίλ
καλησπερα και καλη χρονια!!  Σαρκασμός  θελω να ρωτησω για τη συγκεκριμενη διαιτα την ημερα ποσα γραμμαρια χανω?  ειναι πολυ καλη την εκανα παλια αυτη τη διαιτα απλα τοτε δεν ειχα τοσα κιλα.. η μητερα μου μου λεει οτι εκεινη εχανε 1 κιλο το μηνα βεβαια δεν εκανε ουτε γυμναστικη ουτε επινε τσαι κλπ.. για το μεταβολισμο.. τι ισχυει? εγω θα πινω καθε μερα τσαι και θα κανω γυμναστικη.. ποσα κιλα θα χασω σε ενα μηνα?
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #56
« στις: Ιούνιος 04, 2019, 10:21:18 πμ »
Marisiet Αποσυνδεδεμένος
Απλό μέλος
*
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 11
Μέλος από: Μάι, 2011

Προφίλ
Πέρασαν 3 χρόνια  Απορία κι επαναφέρω το θέμα: υπάρχει κάποια ή κάποιος που να έχει τις ανταλλαγές της 4ης εβδομάδας του προγράμματος; Από σήμερα μπαίνω σε αυτό τον ρυθμό διατροφής... για να τον συνηθίσω ώστε από Δευτέρα να μπω δυναμικά. Ελπίζω να βοηθήσει κάποιος!
Καταγράφηκε
 
Εκτύπωση  Σελίδες « 1 2 3 4 Πάνω