Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αρχική
Forum
Βοήθεια
Ημερολόγιο
Σύνδεση
Εγγραφή
Μάιος 15, 2024, 06:45:06 πμ
GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Κουβεντούλα
Περι ανέμων ....
ΑΨΟΓΟ
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εργαλεία θέματος
Αναζήτηση σε αυτό το θέμα
Σελίδες
1
Αποστολέας
Θέμα: ΑΨΟΓΟ (Αναγνώστηκε 5863 φορές)
«
στις:
Μάρτιος 15, 2008, 12:50:53 μμ »
voula
VIP Member
Ανώτατο μέλος
Φύλο:
Μηνύματα: 1.927
Μέλος από: Ιούν, 2007
ΑΨΟΓΟ
Γράφει η Ρίκα Βαγιάνη
Αν ποτέ αποφάσιζα να ζήσω κάπου αλλού, θα ζούσα μέσα σε μια διαφήμιση. Δεν έχει
νόημα να μετακομίσεις σε άλλη χώρα. Παντού έχει μπελάδες. Αλλά στη
διαφημισοχώρα η ζωή δεν παίζεται.
Εχετε προσέξει πώς ξυπνάνε όλοι το πρωί; Μ ένα χαμόγελο μέχρι τ αυτιά. Και πώς
να μη χαμογελάνε, αφού όλοι έχουν απαραιτήτως κάνει σεξ την
προηγούμενη νύχτα; Είναι πεντακάθαροι, μοσχομυριστοί, καλοχτενισμένοι.
Τεντώνονται στα κατάλευκα σεντόνια τους και δεν μπορούν να περιμένουν να
αρχίσει η μέρα τους. Την οποία ξεκινούν τρώγοντας τον αγλέουρα, σε μια τεράστια
κουζίνα-ελικοδρόμιο, (η οποία είναι συνέχεια του τεράστιου σπιτιού τους με τον
ακόμα πιο τεράστιο κήπο).
Ολο το μαγαζί, σπίτι, κουζίνα, μπάνιο και γκαζόν-αγγλικό άλσος είναι
πεντακάθαρα: Δεν υπάρχει σκουπίδι, ούτε άπλυτο πιάτο. Από παντού
τρέχουν φρεσκοστυμμένες πορτοκαλάδες, φρέσκα φρούτα φυτρώνουν στις πιατέλες,
σπιτικά φαγητά εκσφενδονίζονται από τους φούρνους. Οι λεκέδες εξαφανίζονται
μόνοι τους. Κανείς ποτέ δεν έχει βοήθεια στο σπίτι του. Γιατί άλλωστε; Η
εργαζόμενη μητέρα της διαφήμισης έχει καριέρα, κορμάρα και τις ικανότητες των
Φαντάστικ Φορ και των Μεταλλαγμένων Νίντζα ταυτοχρόνως. Κάθε βράδυ, αφού έχει
διευθύνει μια πολυεθνική, έχει πλύνει, σκουπίσει, σφουγγαρίσει, σιδερώσει και
μαγειρέψει, και επίσης έχει απασχολήσει δημιουργικά τα παιδιά, πριν τα πλύνει
και τα βάλει στα κρεβατάκια τους.
Μετά χτυπάει ένα χαλαρωτικό αφρόλουτρο, φοράει σέξι λιλά εσώρουχα και κάνει
τρελές ταρζανιές και ακροβατικά στον σύζυγο που έρχεται από το
γραφείο. Και τις νύχτες, που ξυπνάνε τα χρυσά μου, είναι εκείνος, ο μοντέρνος
σύζυγος που σηκώνεται να τα νανουρίσει, να τους δώσει γάλα, και να αποκοιμηθεί
χαριτωμένα μαζί τους, πριν οι πρώτες ηλιαχτίδες ξυπνήσουν και πάλι τη
«Μεταλλαγμένη Αγία Οικογένεια», για να ξεκινήσει το επόμενο
εικοσιτετράωρο.
Δεν θέλω διακοπές. Δεν θέλω λούσα. Δεν θέλω καν τα προϊόντα που διαφημίζουν στις
διαφημίσεις: Θέλω απλά να ζήσω μέσα τους! Ζητάω πολλά;
Καταγράφηκε
Απάντηση #1
«
στις:
Μάρτιος 15, 2008, 14:21:57 μμ »
Ranja
Ανώτατο μέλος
Φύλο:
Μηνύματα: 2.326
Μέλος από: Οκτ, 2007
Απ: ΑΨΟΓΟ
Πόσο μεγάλες αλήθειες, πραγματικά... έτσι που τα είδα κι εγώ θέλω!
Καταγράφηκε
It's never too late to start all over again
Απάντηση #2
«
στις:
Μάρτιος 15, 2008, 19:46:37 μμ »
Mary
VIP Member
Ανώτατο μέλος
Φύλο:
Μηνύματα: 2.702
Μέλος από: Σεπ, 2007
Απ: ΑΨΟΓΟ
Αχ!!! πόσες φορές το έχω πει και γω, αυτό, στη ζωή μου? Άπειρες!!!! Σου κάνουν τα νεύρα κουρέλια γιατί μόλις πάρεις τα μάτια σου από την τηλεόραση και δεις τον σύζυγο αραγμένο στον καναπέ με χωμένη τη μούρη στην εφημερίδα, τα παιδιά να παίζουν μπάλα μες στο σπίτι, τα τετράδια αραδιασμένα όλα στο τραπέζι της μικροσκοπικής κουζίνας, παντόφλες και ρούχα να φυτρώνουν εκεί που δεν τα έχεις σπείρει, το παιδικό δωμάτιο να δείχνει βομβαρδισμένο, τότε κάθεσαι και αναρωτιέσαι... Μα εγώ τι στο καλό κάνω λάθος?
?
Καταγράφηκε
Απάντηση #3
«
στις:
Μάρτιος 15, 2008, 21:18:46 μμ »
Rena
Επισκέπτης
Απ: ΑΨΟΓΟ
Μια ψιλοκατάθλιψη την έπαθα. Όχι ότι δε τα σκεφτόμουν, απλά μου τα θυμίσατε....
Καταγράφηκε
Απάντηση #4
«
στις:
Μάρτιος 15, 2008, 22:00:27 μμ »
xrysa
Ανώτατο μέλος
Φύλο:
Μηνύματα: 964
Μέλος από: Φεβ, 2008
Απ: ΑΨΟΓΟ
Με αυτά που γράφεις Μαίρη είναι σαν να βλέπω το σπίτι μου, αυτά που έγραψε η Βούλα είναι ότι θα ήθελε η καθεμιά μας να ζήσει, το ιδανικό!!Και κάπου στην μέση να είμασταν μια χαρά θα ζούσαμε πιστεύω
Τόση τελειότητα σαν αυτή που δείχνουν οι διαφημήσεις δεν ξέρω αν θα την άντεχα .Με τί θα γκρίνιαζα μετά
Καταγράφηκε
Μπορείς να μάθεις την αξία ενός ανθρώπου παρατηρώντας τα ελλατώματά του.
Απάντηση #5
«
στις:
Μάρτιος 18, 2008, 09:03:02 πμ »
pxpontios
Πλήρες μέλος
Φύλο:
Μηνύματα: 183
Μέλος από: Φεβ, 2008
Απ: ΑΨΟΓΟ
Ναι ειναι αληθεια οτι η ζωη στις διαφημισεις ειναι μαγευτικη αλλα θα προτιμουσα να ζω σε διαφημιση ουισκυ.. μαζεμενη ολη η ανδροπαρεα να τα πινει και να ψαρευει σε ενα σκαφακι.. Καποιος να φερει παγακια...Αχχ και ειναι ακομα πρωι..
Καταγράφηκε
Οποιος τολμα να αγαπα αληθινα, ηρωας θα ειναι παντα, βαθια...
Απάντηση #6
«
στις:
Μάρτιος 18, 2008, 09:35:56 πμ »
ata
Ανώτατο μέλος
Φύλο:
Μηνύματα: 1.004
Μέλος από: Ιαν, 2008
Απ: ΑΨΟΓΟ
Η Μαίρη Παναγιωταρά σε συσκευασία Χερζίκοβα...όσο δε για τον άντρα τα πράγματα είναι μάλλον πιο απελπιστικά....Ο Τζωρτζ Κλούνεϊ (ή τέλος πάντων ποιος πήρε την πρώτη ψήφο σε πρόσφατο ποστ για τους πιο γοητευτικούς άντρες ?) σε συσκευασία ... άστα να πάνε....και ας μην σταματήσουμε στην συσκευασία γιατί το περιεχόμενο.... με ημερομηνία λήξης....
Καταγράφηκε
Απάντηση #7
«
στις:
Μάρτιος 18, 2008, 09:51:16 πμ »
giota
Ανώτατο μέλος
Φύλο:
Μηνύματα: 5.625
Μέλος από: Οκτ, 2007
Απ: ΑΨΟΓΟ
Μα αυτο πουλανε στις διαφημισεις το τελειο... το εξωπραγματικο...
αν εκανε τη διαφημιση καποια συνηθισμενη πολυ απλα δεν θα πουλαγε
αν και εχω καιρο να δω μια διαφημιση και να την θυμαμαι και μετα απο λιγο
Καταγράφηκε
https://www.youtube.com/user/staroula1000
Απάντηση #8
«
στις:
Μάρτιος 18, 2008, 10:40:19 πμ »
Mary
VIP Member
Ανώτατο μέλος
Φύλο:
Μηνύματα: 2.702
Μέλος από: Σεπ, 2007
Απ: ΑΨΟΓΟ
Εγώ πάντως τις διαφημίσεις τις έχω καταχωρήσει σε 3 κατηγορίες:
Τις ενδιαφέρουσες (κυρίως οι ξένες διαφημίσεις αρωμάτων θεωρώ ότι είναι τεχνικά οι αρτιότερες και με φαντασία)
τις Υπερφλύαρες (αυτές των κινητών τηλεφώνων, και γενικότερα των υπηρεσιών της κινητής τηλεφωνίας, που από την πληθώρα των παροχών και ανανεώσεων χάνεις την μπάλα)
και τις αδιάφορες (κυρίως των αυτοκινήτων [με εξαίρεση αυτή που δείχνει μια ορχήστρα να παίζει με τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου] και των τροφίμων)
Καταγράφηκε
Απάντηση #9
«
στις:
Μάρτιος 21, 2008, 16:50:42 μμ »
atalanth
Ανώτερο μέλος
Φύλο:
Μηνύματα: 541
Μέλος από: Φεβ, 2008
Απ: ΑΨΟΓΟ
Καλά Βούλα μου έφιαξες το κέφι.Μπράβο κορίτσι μου γέλασα πολύ όπως και με τα σχόλια των άλλων παιδιών.
Άψογο δεν λέω αλλά θα το αντέχαμε ή μήπως τη βρίσκουμε όταν τρέχουμε όλη τη μέρα σαν τρελές?
Καταγράφηκε
Απάντηση #10
«
στις:
Μάρτιος 22, 2008, 10:11:35 πμ »
Nena
Ανώτατο μέλος
Φύλο:
Μηνύματα: 987
Μέλος από: Αύγ, 2007
Απ: ΑΨΟΓΟ
Να σας εξηγήσω ότι διαφήμιση κάνουνε στα προϊόντα που ήδη έχουν ζήτηση. Π.χ. Coke. Υπάρχουν διαφημίσεις που σε πληροφορούν και γι αυτό έχουν πολύ μπλαμπλά, διαφημίσεις που σου χρυσώνουν το χάπι (καλλυντικά) ώστε να σου δημιουργήσουν την ανάγκη να τα θες και διαφημίσεις που σου υπενθυμίζουν κάτι που ήδη ξέρεις, αγοράζεις, χρησιμοποιείς π.χ. απορρυπαντικά.
Σίγουρα υπάρχουν και καταναλωτές συγκεκριμένων διαφημίσεων. Ας πουμε η Μαίρη γιατί να θέλει να δει μια διαφήμιση αυτοκινήτου μπανάλ ή προχωρημένη. Γι αυτό και αυτές μπαίνουν τις ώρες που το πρόγραμμα βλέπουν κυρίως άντρες (ποδόσφαιρο, γενικώς αθλητικά). Είτε διαφημίσεις ειδών σπιτιού (φαγώσιμα ή άλλα αναλώσιμα) που μπαίνουν σε προγράμματα που βλέπουν ως επί το πλείστον γυναίκες. Μιλάμε γενικώς. Ασφαλώς έχει και εξαιρέσεις. Εμένα π.χ. μ αρέσουν οι διαφημίσεις αυτοκινήτων και δεν θα ασχοληθώ με απορρυπαντικά παρά μόνο στο s/m την ώρα που αγοράζω και μάλιστα με κριτήριο την καλύτερη προσφορά. Στα 3 μεγάλα ως φίρμες δεν υπάρχουν διαφορές στο αποτέλεσμα.
Παρά το γεγονός ότι το άρθρο της κ. Βαγιάνη είναι πετυχημένο, προσωπικά δεν θα διάλεγα να ζω σε τέτοιο κόσμο.
Καταγράφηκε
Σελίδες
1
Εκτύπωση
Σύνθετη αναζήτηση
Powered by SMF
|
SMF © 2006-2014, Lewis Media
GreekMaSa 2015 ©
Φόρτωση...