GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Απρίλιος 29, 2024, 11:10:10 πμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
|-+  Κουβεντούλα
| |-+  Περι ανέμων ....
| | |-+  ΑΨΟΓΟ
Σύνθετη αναζήτηση
  0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σελίδες 1 Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: ΑΨΟΓΟ  (Αναγνώστηκε 5830 φορές)
« στις: Μάρτιος 15, 2008, 12:50:53 μμ »
voula Αποσυνδεδεμένος
VIP Member
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 1.927
Μέλος από: Ιούν, 2007

Προφίλ
Γράφει η Ρίκα Βαγιάνη

Αν ποτέ αποφάσιζα να ζήσω κάπου αλλού, θα ζούσα μέσα σε μια διαφήμιση. Δεν έχει
νόημα να μετακομίσεις σε άλλη χώρα. Παντού έχει μπελάδες. Αλλά στη
διαφημισοχώρα η ζωή δεν παίζεται.

Εχετε προσέξει πώς ξυπνάνε όλοι το πρωί; Μ ένα χαμόγελο μέχρι τ αυτιά. Και πώς
να μη χαμογελάνε, αφού όλοι έχουν απαραιτήτως κάνει σεξ την
προηγούμενη νύχτα; Είναι πεντακάθαροι, μοσχομυριστοί, καλοχτενισμένοι.
Τεντώνονται στα κατάλευκα σεντόνια τους και δεν μπορούν να περιμένουν να
αρχίσει η μέρα τους. Την οποία ξεκινούν τρώγοντας τον αγλέουρα, σε μια τεράστια
κουζίνα-ελικοδρόμιο, (η οποία είναι συνέχεια του τεράστιου σπιτιού τους με τον
ακόμα πιο τεράστιο κήπο).

Ολο το μαγαζί, σπίτι, κουζίνα, μπάνιο και γκαζόν-αγγλικό άλσος είναι
πεντακάθαρα: Δεν υπάρχει σκουπίδι, ούτε άπλυτο πιάτο. Από παντού
τρέχουν φρεσκοστυμμένες πορτοκαλάδες, φρέσκα φρούτα φυτρώνουν στις πιατέλες,
σπιτικά φαγητά εκσφενδονίζονται από τους φούρνους. Οι λεκέδες εξαφανίζονται
μόνοι τους. Κανείς ποτέ δεν έχει βοήθεια στο σπίτι του. Γιατί άλλωστε; Η
εργαζόμενη μητέρα της διαφήμισης έχει καριέρα, κορμάρα και τις ικανότητες των
Φαντάστικ Φορ και των Μεταλλαγμένων Νίντζα ταυτοχρόνως. Κάθε βράδυ, αφού έχει
διευθύνει μια πολυεθνική, έχει πλύνει, σκουπίσει, σφουγγαρίσει, σιδερώσει και
μαγειρέψει, και επίσης έχει απασχολήσει δημιουργικά τα παιδιά, πριν τα πλύνει
και τα βάλει στα κρεβατάκια τους.

Μετά χτυπάει ένα χαλαρωτικό αφρόλουτρο, φοράει σέξι λιλά εσώρουχα και κάνει
τρελές ταρζανιές και ακροβατικά στον σύζυγο που έρχεται από το
γραφείο. Και τις νύχτες, που ξυπνάνε τα χρυσά μου, είναι εκείνος, ο μοντέρνος
σύζυγος που σηκώνεται να τα νανουρίσει, να τους δώσει γάλα, και να αποκοιμηθεί
χαριτωμένα μαζί τους, πριν οι πρώτες ηλιαχτίδες ξυπνήσουν και πάλι τη
«Μεταλλαγμένη Αγία Οικογένεια», για να ξεκινήσει το επόμενο
εικοσιτετράωρο.

Δεν θέλω διακοπές. Δεν θέλω λούσα. Δεν θέλω καν τα προϊόντα που διαφημίζουν στις
διαφημίσεις: Θέλω απλά να ζήσω μέσα τους! Ζητάω πολλά;

Καταγράφηκε
 
Απάντηση #1
« στις: Μάρτιος 15, 2008, 14:21:57 μμ »
Ranja Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 2.326
Μέλος από: Οκτ, 2007

Προφίλ
Πόσο μεγάλες αλήθειες, πραγματικά... έτσι που τα είδα κι εγώ θέλω!
Καταγράφηκε
It's never too late to start all over again
 
Απάντηση #2
« στις: Μάρτιος 15, 2008, 19:46:37 μμ »
Mary Αποσυνδεδεμένος
VIP Member
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 2.702
Μέλος από: Σεπ, 2007

Προφίλ
Αχ!!! πόσες φορές το έχω πει και γω, αυτό, στη ζωή μου? Άπειρες!!!! Σου κάνουν τα νεύρα κουρέλια γιατί μόλις πάρεις τα μάτια σου από την τηλεόραση και δεις τον σύζυγο αραγμένο στον καναπέ με χωμένη τη μούρη στην εφημερίδα, τα παιδιά να παίζουν μπάλα μες στο σπίτι, τα τετράδια αραδιασμένα όλα στο τραπέζι της μικροσκοπικής κουζίνας, παντόφλες και ρούχα να φυτρώνουν εκεί που δεν τα έχεις σπείρει, το παιδικό δωμάτιο να δείχνει βομβαρδισμένο, τότε κάθεσαι και αναρωτιέσαι... Μα εγώ τι στο καλό κάνω λάθος?Απορία?
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #3
« στις: Μάρτιος 15, 2008, 21:18:46 μμ »
Rena
Επισκέπτης
Μια ψιλοκατάθλιψη την έπαθα.  Όχι ότι δε τα σκεφτόμουν, απλά μου τα θυμίσατε....
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #4
« στις: Μάρτιος 15, 2008, 22:00:27 μμ »
xrysa Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 964
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
Με αυτά που γράφεις Μαίρη είναι σαν να βλέπω το σπίτι μου,  αυτά που έγραψε η Βούλα  είναι ότι θα ήθελε η καθεμιά μας να ζήσει, το ιδανικό!!Και κάπου στην μέση να είμασταν μια χαρά θα ζούσαμε πιστεύω Χαμόγελο Τόση τελειότητα σαν αυτή που δείχνουν οι διαφημήσεις  δεν ξέρω αν θα την άντεχα .Με τί θα γκρίνιαζα μετά  Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε
Μπορείς να μάθεις την αξία ενός ανθρώπου παρατηρώντας τα ελλατώματά του.
 
Απάντηση #5
« στις: Μάρτιος 18, 2008, 09:03:02 πμ »
pxpontios Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 183
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
Ναι ειναι αληθεια οτι η ζωη στις διαφημισεις ειναι μαγευτικη αλλα θα προτιμουσα να ζω σε διαφημιση ουισκυ.. μαζεμενη ολη η ανδροπαρεα να τα πινει και να ψαρευει σε ενα σκαφακι.. Καποιος να φερει παγακια...Αχχ και ειναι ακομα πρωι..
Καταγράφηκε
Οποιος τολμα να αγαπα αληθινα, ηρωας θα ειναι παντα, βαθια...
 
Απάντηση #6
« στις: Μάρτιος 18, 2008, 09:35:56 πμ »
ata Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 1.004
Μέλος από: Ιαν, 2008

Προφίλ
Η Μαίρη Παναγιωταρά σε συσκευασία Χερζίκοβα...όσο δε για τον άντρα τα πράγματα είναι μάλλον πιο απελπιστικά....Ο Τζωρτζ Κλούνεϊ (ή τέλος πάντων ποιος πήρε την πρώτη ψήφο σε πρόσφατο ποστ για τους πιο γοητευτικούς άντρες ?) σε συσκευασία ... άστα να πάνε....και ας μην σταματήσουμε στην συσκευασία γιατί το περιεχόμενο.... με ημερομηνία λήξης....
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #7
« στις: Μάρτιος 18, 2008, 09:51:16 πμ »
giota Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 5.625
Μέλος από: Οκτ, 2007

Προφίλ WWW
Μα αυτο πουλανε στις διαφημισεις το τελειο... το εξωπραγματικο...
αν εκανε τη διαφημιση καποια συνηθισμενη πολυ απλα δεν θα πουλαγε
αν και εχω καιρο να δω μια διαφημιση και να την θυμαμαι και μετα απο λιγο  Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #8
« στις: Μάρτιος 18, 2008, 10:40:19 πμ »
Mary Αποσυνδεδεμένος
VIP Member
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 2.702
Μέλος από: Σεπ, 2007

Προφίλ
Εγώ πάντως τις διαφημίσεις τις έχω καταχωρήσει σε 3 κατηγορίες:
Τις ενδιαφέρουσες (κυρίως οι ξένες διαφημίσεις αρωμάτων θεωρώ ότι είναι τεχνικά οι αρτιότερες και με φαντασία)
τις Υπερφλύαρες (αυτές των κινητών τηλεφώνων, και γενικότερα των υπηρεσιών της κινητής τηλεφωνίας, που από την πληθώρα των παροχών και ανανεώσεων χάνεις την μπάλα)
και τις αδιάφορες (κυρίως των αυτοκινήτων [με εξαίρεση αυτή που δείχνει μια ορχήστρα να παίζει με τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου] και των τροφίμων)
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #9
« στις: Μάρτιος 21, 2008, 16:50:42 μμ »
atalanth Αποσυνδεδεμένος
Ανώτερο μέλος
****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 541
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
Καλά Βούλα μου έφιαξες το κέφι.Μπράβο κορίτσι μου γέλασα πολύ όπως και με τα σχόλια των άλλων παιδιών. Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Άψογο δεν λέω αλλά θα το αντέχαμε ή μήπως τη βρίσκουμε όταν τρέχουμε όλη τη μέρα σαν τρελές? Σαρκασμός
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #10
« στις: Μάρτιος 22, 2008, 10:11:35 πμ »
Nena Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 987
Μέλος από: Αύγ, 2007

Προφίλ
Να σας εξηγήσω ότι διαφήμιση κάνουνε στα προϊόντα που ήδη έχουν ζήτηση. Π.χ. Coke. Υπάρχουν διαφημίσεις που σε πληροφορούν και γι αυτό έχουν πολύ μπλαμπλά, διαφημίσεις που σου χρυσώνουν το χάπι (καλλυντικά) ώστε να σου δημιουργήσουν την ανάγκη να τα θες και διαφημίσεις που σου υπενθυμίζουν κάτι που ήδη ξέρεις, αγοράζεις, χρησιμοποιείς π.χ. απορρυπαντικά.
Σίγουρα υπάρχουν και καταναλωτές συγκεκριμένων διαφημίσεων. Ας πουμε η Μαίρη γιατί να θέλει να δει μια διαφήμιση αυτοκινήτου μπανάλ ή προχωρημένη. Γι αυτό και αυτές μπαίνουν τις ώρες που το πρόγραμμα βλέπουν κυρίως άντρες (ποδόσφαιρο, γενικώς αθλητικά). Είτε διαφημίσεις ειδών σπιτιού (φαγώσιμα ή άλλα αναλώσιμα) που μπαίνουν σε προγράμματα που βλέπουν ως επί το πλείστον γυναίκες. Μιλάμε γενικώς. Ασφαλώς έχει και εξαιρέσεις. Εμένα π.χ. μ αρέσουν οι διαφημίσεις αυτοκινήτων και δεν θα ασχοληθώ με απορρυπαντικά παρά μόνο στο s/m την ώρα που αγοράζω και μάλιστα με κριτήριο την καλύτερη προσφορά. Στα 3 μεγάλα ως φίρμες δεν υπάρχουν διαφορές στο αποτέλεσμα.
Παρά το γεγονός ότι το άρθρο της κ. Βαγιάνη είναι πετυχημένο, προσωπικά δεν θα διάλεγα να ζω σε τέτοιο κόσμο.
Καταγράφηκε
 
Εκτύπωση  Σελίδες 1 Πάνω