GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Μάιος 03, 2024, 17:12:03 μμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
|-+  Κουβεντούλα
| |-+  Male Section
| | |-+  Auto - Moto
| | | |-+  ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΛΟΕΜΠ ΣΤΗΝ ΟΥΑΛΙΑ
Σύνθετη αναζήτηση
  0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σελίδες 1 Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΛΟΕΜΠ ΣΤΗΝ ΟΥΑΛΙΑ  (Αναγνώστηκε 1145 φορές)
« στις: Δεκέμβριος 18, 2008, 18:57:47 μμ »
dimitristsou Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Τα λεφτα μιλανε......λενε αντιο! Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 843
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
Ο Σεμπαστιέν Λοέμπ άρπαξε τη νίκη από τον Γιάρι - Μάτι Λάτβαλα στην τελευταία ειδική του Ράλι Μ. Βρετανίας, καθώς η Citroen πανηγύρισε τον τίτλο στους κατασκευαστές για πρώτη φορά έπειτα από το 2005. Αυτή ήταν η 11η φορά που ο Λοέμπ ανέβηκε στο κορυφαίο σκαλοπάτι του πόντιουμ μέσα στο 2008, καταρρίπτοντας έτσι το δικό του ρεκόρ με τις περισσότερες νίκες μέσα σε μία σεζόν.

Παράλληλα, η επικράτηση του γάλλου, πέντε φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, στην Ουαλία, σημαίνει ότι έχει κερδίσει τουλάχιστον από μία φορά όλους τους κλασικούς αγώνες του WRC κατά τη διάρκεια της εκπληκτικής καριέρας του.

Ο Λοέμπ πήγε στην 3η μέρα του Ράλι Μ. Βρετανίας υστερώντας κατά περίπου 7' έναντι του Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, πρωτοπόρου της γενικής κατάταξης μέχρι τότε.

Ο Φινλανδός είχε το μειονέκτημα να μπαίνει πρώτος στις τέσσερις τελευταίες ειδικές του αγώνα, οι οποίες ήταν γεμάτες παγίδες λόγω της ύπαρξης πάγου στο οδόστρωμα και είδε τον Λοέμπ να μειώνει την διαφορά στο 1.4' ύστερα από την SS17.

Στην επόμενη και προτελευταία ειδική, ο Γάλλος έκανε εκπληκτικό πέρασμα και τέθηκε επικεφαλής, όμως αργότερα δέχτηκε ποινή 10' επειδή βιάστηκε να εκκινήσει - εξέλιξη που επανέφερε τον Λάτβαλα στην κορυφή με διαφορά 2.2'.

Αλλά στην τελευταία ειδική, ο Λοέμπ κατάφερε να ξεπεράσει τον οδηγό της BP-Ford και να κερδίσει το μοναδικό event που έλειπε από το πλούσιο παλμαρέ του, για μόλις 2.7'.

«Αυτή τη νίκη ήταν πραγματικά εκπληκτική», τόνισε ο Λοέμπ. «Δεν μου άρεσε το ράλι. Ηταν γεμάτο παγίδες με τον πάγο και χωρίς gravel crew, οπότε δεν ήμουν ικανοποιημένος όλο το τριήμερο, αλλά σήμερα ήταν πολύ ωραία η μάχη με τον Γιάρι-Μάτι. Εδωσα τα πάντα στην τελευταία ειδική».

Το 1-3 της Citroen Total, πίσω από τον Λάτβαλα, συμπλήρωσε ο Ντάνι Σόρντο, σφραγίζοντας έτσι το πρωτάθλημα κατασκευαστών για την γαλλική ομάδα.

Η Citroen είχε πάει στον αγώνα με 11 βαθμούς διαφορά από την Ford και τα πράγματα έγιναν πιο απλά γι' αυτήν μετά το τουμπάρισμα του Μίκο Χίρβονεν την 1η μέρα, που τον έριξε αρκετά λεπτά πίσω από τους πρωτοπόρους.

Ο Φινλανδός αντεπιτέθηκε τις δύο επόμενες μέρες και τελικά κατάφερε να τερματίσει στην 8η θέση.

Στην 4η θέση τερμάτισε ο Πέτερ Σόλμπεργκ με Subaru, ο οποίος έχασε αρκετό χρόνο λόγω των παγωμένων συνθηκών την Κυριακή, με αποτέλεσμα να μην καταφέρει να απειλήσει περαιτέρω τον Σόρντο για το βάθρο.

Πίσω από τον οδηγό της Subaru τερμάτισε ο Περ-Γκούναρ Αντερσον, παίρνοντας την 5η θέση για δεύτερο ράλι στη σειρά, ενώ ο Τόνι Γκαρντεμάιστερ με το δεύτερο Suzuki SX4 WRC ήταν 7ος, πίσω από τον Φρανσουά Ντιβάλ (Stobart).

Ο guest star του αγώνα Βαλεντίνο Ρόσι ξεκίνησε πολύ προσεκτικά το ράλι λόγω του πάγου, μένοντας αρχικά στην 45η θέση. Ομως στη συνέχεια ο πολυ-πρωταθλητής των MotoGP ανέβασε ρυθμούς και τερμάτισε στην 13η θέση με ένα Ford Focus RS WRC της Stobart.

«Είμαι ικανοποιημένος γιατί είχαμε την σωστή προσέγγιση στον αγώνα, δηλαδή ξεκινήσαμε αργά προσπαθώντας να καταλάβουμε τις συνθήκες», τόνισε ο 29χρονος Ιταλός, ο οποίος στην προηγούμενη συμμετοχή του στο Ράλι Μ. Βρετανίας, το 2002, είχε εγκαταλείψει μόλις 17 χλμ. μετά την έναρξη.

«Δεν κάναμε σημαντικά λάθη και φτάσαμε μέχρι το τέλος. Ειδικά σήμερα το πρωί πήγαμε πολύ γρήγορα και παλέψαμε με τους πιο γρήγορους οδηγούς, οπότε είμαι ευχαριστημένος.

»Τερματίσαμε στο ράλι και το αυτοκίνητο είναι ανέπαφο. Το απολαύσαμε πάρα πολύ».

Η βαθμολογούμενη οκτάδα:
1. Σεμπαστιάν Λεμπ (Γαλλία/Σιτροέν) 2 ώρες 43:19.6
2. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Φινλανδία/Φορντ) + 2.7
3. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Σιτροέν) + 1:10.6
4. Πέτερ Σόλμπεργκ (Νορβηγία/Σουμπαρού) + 1:49.6
5. Περ-Γκούναρ Άντερσον (Σουηδία/Σουζούκι) + 3:54.1
6. Φρανσουά Ντιβάλ (Βέλγιο/Φορντ) + 4:57.8
7. Τόνι Γκαρντεμάιστερ (Φινλανδία/Σουζούκι) + 5:15.0
8. Μίκο Χιρβόνεν (Φινλανδία/Φορντ) + 5:28.8

ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Σεμπαστιάν Λεμπ (Γαλλία) 122 βαθμοί --ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ--
2. Μίκο Χιρβόνεν (Φινλανδία) 103
3. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία) 65
4. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Φινλανδία) 58
5. Κρις Άτκινσον (Αυστραλία) 50
6. Πέτερ Σόλμπεργκ (Νορβηγία) 46
7. Φρανσουά Ντιβάλ (Βέλγιο) 25
8. Χένινγκ Σόλμπεργκ (Νορβηγία) 22
9. Τζίτζι Γκάλι (Ιταλία) 17
10. Μάθιου Γουίλσον (Βρετανία) 15
11. Ούρμο Άαβα (Εσθονία) 13
12. Περ-Γκούναρ Άντερσον (Σουηδία) 12
13. Τόνι Γκαρντεμάιστερ (Φινλανδία) 10
14. Φεντερίκο Βιγιάγκρα (Αργεντινή) 9
15. Κόνραντ Ράουτενμπαχ (Ζιμπάμπουε) 6
16. Αντρέας Μίκελσεν (Νορβηγία) 5
17. Μάτι Ράντανεν (Φινλανδία/Φορντ) 2
18. Ζαν-Μαρί Κουόκ (Γαλλία) 2
19. Αντρέας Άϊγκνερ (Αυστρία) 1
20. Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία) 1
21. Γιούχο Χαένινεν (Φινλανδία) 1

ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Σιτροέν 191 βαθμοί --ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ--
2. Φορντ 173
3. Σουμπαρού 98
4. Stobart Φορντ 67
5. Σουζούκι 34
6. Munchi΄s Φορντ 22

πηγη το Βημα
Καταγράφηκε
Αληθινός φίλος είναι αυτός που έρχεται
όταν ο υπόλοιπος κόσμος φεύγει.
 
Εκτύπωση  Σελίδες 1 Πάνω