GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Απρίλιος 29, 2024, 10:10:42 πμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
|-+  Κουβεντούλα
| |-+  Σχολιάστε την επικαιρότητα
| | |-+  Καλοκαιρινές εκπτώσεις 2009: Από τέλος Ιουνίου
Σύνθετη αναζήτηση
  0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σελίδες « 1 2 3 Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Καλοκαιρινές εκπτώσεις 2009: Από τέλος Ιουνίου  (Αναγνώστηκε 24039 φορές)
Απάντηση #30
« στις: Ιούλιος 10, 2009, 11:09:12 πμ »
Marinaki Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 1.856
Μέλος από: Σεπ, 2008

Προφίλ
Τι να σας πω; Πάντως εδώ στο Κιάτο τα μαγαζιά όση κίνηση είχαν και πέρσυ έχουν και φέτος. Δεν έχει μειωθεί στο ελάχιστο!
Πελάτες όμως? Τους μετράς στα δάχτυλα πλέον...


« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2009, 11:10:44 πμ από Marinaki » Καταγράφηκε
Δε γράφεται πάντοτε με τη λογική η ομορφιά στη ζωή. Χρειάζεται κάπου κάπου και η τρέλα.
 
Απάντηση #31
« στις: Ιούλιος 10, 2009, 12:46:00 μμ »
cooky Αποσυνδεδεμένος
Πλήρες μέλος
***
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 157
Μέλος από: Απρ, 2009

Προφίλ
μπράβο Μαίρη για τη δυναμική και αποφασιστική στάση σου.
Η συμπεριφορά του σωστού καταναλωτή είναι αυτή ακριβώς.
Αλλιώς τέτοια περιστατικά θα πολλαπλασιάζονται. Είχε και τη φαεινή ιδέα να σου πουλάει και πνεύμα.
Μετά γίνεται να μην τους βρίζεις;
Πραγματικά αυτοί μας έχουν ανάγκη. Όχι εμείς αυτούς.
με ένα φόρεμα λιγότερο δε χάθηκε και ο κόσμος.
Πελάτη στον πελάτη όμως (αν κάθε μέρα είναι κι από ένας λιγότερος) χάθηκε ο κόσμος για ένα μαγαζί που δε σέβεται το αγοραστικό κοινό.
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #32
« στις: Ιούλιος 10, 2009, 12:57:48 μμ »
mariaZ Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 3.929
Μέλος από: Ιούν, 2009

Προφίλ

20something: Εεεε καλά... δεν πάθατε και τίποτα... κάνατε και τη βόλτα σας... blink
Μe: Δεν πειράζει γλυκιά μου... Κρατήστε το το φορεματάκι σας. Άλλωστε φορέματα υπάρχουν χιλιάδες... Πελάτες όμως? Τους μετράς στα δάχτυλα πλέον...



Άξια - Άξια, όχι θα έχουμε το κάθε ψηλομύτικο over 20 να μας την λέει κι όλας!!!  Έκπληξη (δεν έχω κάτι με την ηλικία με το ύφος έχω  Κακία)
Επειδή κυρία μου είσαι ΠΩΛΗΤΡΙΑ στην Ερμού (πάλι δεν έχω κάτι με το επάγγελμα με το ύφος έχω  Κλείσιμο ματιού) ? ?

Το θράσος ορισμένων έχει παραγίνει !!!!! Σηκώθηκες λοιπόν εσύ το πρωί εκείνης της ημέρας και σκέφτηκες : "Που να πάω σήμερα βόλτα? Να πάω στην θάλασσα να απλώσω το κορμί μου κάτω απο τον Ελληνικό ήλιο? ΟΟΟΟΟχι !! Να πάω να πιω ένα καφεδάκι σε μια ωραιότατη παραλιακή καφετεριούλα? ΟΟΟΟχι. Ας πάω βρε σε εκείνο το κατάστημα που είχε και ωραία θέα !!!!  Έκπληξη
Μην τρελαθούμε και τελειως
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #33
« στις: Ιούλιος 10, 2009, 13:37:50 μμ »
ata Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 1.004
Μέλος από: Ιαν, 2008

Προφίλ
Mαιρούλα τώρα διάβασα όλο το ιστορικό...λοιπόν θα σου πρότεινα να το διεκδικήσεις το φόρεμα....τηλεφώνησε στο κατάστημα και ζήτησε να μιλήσεις αποκλειστικά στον/στην ιδιοκτήτη/τρια επικαλούμενη προσωπική σου υπόθεση (ούτε κουβέντα στην υπάλληλο). Για να είσαι σίγουρη ότι δεν θα σε κοροϊδέψουν (δηλαδή να προσποιηθεί η υπαλληλος την ιδιοκτήτρια) ζήτησε και μάθε πρώτα το επώνυμο του/της ιδιοκτήτη/τριας και έπειτα κάλεσέ τον/την. Εξέθεσέ του όλο το θέμα επιμένοντας στα σημεία με τα οποία παραπλανήθηκες και ρώτησέ τον τελικά εάν προτίθεται να σε εξυπηρετήσει. Κάτι μου λέει ότι θα βρεις την άκρη....
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #34
« στις: Ιούλιος 10, 2009, 14:57:33 μμ »
matina Αποσυνδεδεμένος
Ανώτερο μέλος
****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 487
Μέλος από: Ιαν, 2009

Προφίλ
γεια και απο μενα.Διαβαζοντας  σας και εγω και επειδη οσονουπω ανεβαινω αθηνα βοηθατε με να αποφυγω το πολυ τρεξιμο με τοση ζεστη... beer beer angel angel
Κατα που να στριψω ,γιατι θελω πολυ καλο φορεμα για γαμο.Πασα προταση δεκτη.Κατι μου λεει οτι η Μαιρουλα εχει κανει ερευνα αγορας Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού
ΦΙΛΑΚΙΑ.εγραψες παλι βρε ΜΑΙΡΗ........
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #35
« στις: Ιούλιος 10, 2009, 15:00:48 μμ »
margarita79 Αποσυνδεδεμένος
Γενικός συντονιστής - VIP
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 5.145
Μέλος από: Ιούν, 2007

Προφίλ
εγω παλι κορτισια αμα με τσαντισουν σε ενα μαγαζι δε ξαναπαταω ..τετοιες διαπραγματευσεις δεν κανω με τιποτα ομως..
οταν εισαι στο ελευθερο εμποριο μαθαινεις οτι ο πελατης μια φορα θα στη δωσει την ευκαιρια αν δεν την εκμεταλλευτεις κακο του κεφσλιου σου! 
Καταγράφηκε
Δεν υπάρχουν απραγματοποίητα όνειρα, μόνο η πεπερασμένη μας αντίληψη για το τι είναι πραγματοποιήσιμο..
 
Απάντηση #36
« στις: Ιούλιος 10, 2009, 15:15:15 μμ »
Mary Αποσυνδεδεμένος
VIP Member
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 2.702
Μέλος από: Σεπ, 2007

Προφίλ
Ata μου είμαι της ίδιας άποψης με τη Μαργαρίτα. Δεν μπαίνω στο τρυπάκι να διεκδικήσω τίποτα. Σιγά μη τους κάνω και τη χάρη.
Για ένα φόρεμα της τάξεως των 360 ευρώ έπρεπε να μου κάνουν τεμενάδες για να το πάρω όχι να το παίζουν και δύσκολοι. Με αυτά τα χρήματα μπορώ να ψωνίσω οπουδήποτε και να ακούσω και το ευχαριστώ.
Όσο για τις πωλήτριες έχω να πω ότι έχω συναντήσει και τις δύο περιπτώσεις. Και αγενείς αλλά και ευγενικές. Οι αγενείς είναι συνήθως κοριτσάκια που έπιασαν την πρώτη τους δουλειά και νομίζουν ότι το πωλήτρια στο Κολωνάκι είναι τίτλος τιμής. Ότι δουλεύουν με τους σελέμπριτι. Οι ευγενικές είναι συνήθως κυρίες γύρω στα 35-40 που έχουν τουλάχιστον μια 15ετία στις πωλήσεις και ξέρουν να σου προτείνουν πράγματα που πραγματικά σου ταιριάζουν στο σώμα σου, στην ηλικία σου και στην τσέπη σου.

Ματίνα μου δεν έχω κάνει έρευνα αγοράς. Απλά επειδή έχω ένα γάμο στις 25 Ιουλίου, έκανα μια βόλτα στην Ερμού το περασμένο Σάββατο. Στα περισσότερα μαγαζιά έχουν ξεκινήσει σιωπηλές εκπτώσεις. Τώρα μάλλον από βδομάδα θα κατέβω και στην Πατησίων που και εκεί έχει μεγάλη αγορά.
Δεν μπορώ να σου προτείνω συγκεκριμένα μαγαζιά γιατί δεν ξέρω βασικά πράγματα για σένα. Ηλικία, βάρος, ύψος. Το καλύτερο είναι να κατέβεις αρκετά νωρίς για να αποφύγεις τη ζέστη ή το απόγευμα μετά της 5.
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #37
« στις: Ιούλιος 10, 2009, 15:28:54 μμ »
ata Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 1.004
Μέλος από: Ιαν, 2008

Προφίλ
Είναι κι αυτό μία άποψη...απλά επειδή εμένα εάν κάτι "μου μπει στο μάτι" θα κάνω τα αδύνατα δυνατά να το αποκτήσω, με αυτήν την λογική έκανα την συγκεκριμένη πρόταση. Εκτός όμως από αυτόν τον λογο και επειδή αναφερόμαστε σε πωλήτριες και όχι σε καταστηματάρχες, νομίζω ότι όσο ανεχόμαστε ή κατά κάποιο τρόπο αφήνουμε "ατιμώρητες" τέτοιες συμπεριφορές τόσο θα διαιωνίζουμε παρόμοιες καταστάσεις. Θεωρώ ότι - ανεξάρτητα με το εάν τελικά θα πραγματοποιήσουμε την αγορά ή όχι από το συγκεκριμένο κατάστημα - οφείλουμε να καταγγέλλουμε παρόμοια περιστατικά απλά και μόνο για να τα περιορίζουμε στο μέλλον. Διαφορετικά, μπορεί και στο επόμενο ή επόμενα καταστήματα να πέσουμε θύματα παρόμοιων φαινομένων....
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #38
« στις: Ιούλιος 10, 2009, 15:30:55 μμ »
giota Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 5.625
Μέλος από: Οκτ, 2007

Προφίλ WWW
εγω σαν τη Μαργαριτα αν δεν μου φερθουν σωστα δεν ξαναπαω
και δεν κοιταω αν φταιει ο καταστηματαρχης ή οι πωλητριες
αν δεν παω θα ασουν κι οι δυο Κακία
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #39
« στις: Ιούλιος 17, 2009, 11:14:24 πμ »
mariaZ Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 3.929
Μέλος από: Ιούν, 2009

Προφίλ
 
Εκπτώσεις, αλλά με προσοχή, καθώς, όσο υπάρχουν ευκαιρίες για αγορές, τόσο παρατηρείται και αύξηση των παγίδων που στερούν μια σωστή επιλογή και κυρίως κοστίζουν στην τσέπη.

Οι προσφορές που προαναγγέλλουν οι έμποροι για την περίοδο των θερινών εκπτώσεων που ξεκινούν επισήμως σήμερα είναι μεγάλες και σε αρκετές περιπτώσεις εντυπωσιακές, καθώς φτάνουν ακόμη και το 70%.

Το ζητούμενο πλέον είναι για τα εκατομμύρια των καταναλωτών πώς θα φτάσουν σε σωστές και φτηνές αγορές μακριά από τις παγίδες που κρύβουν οι προσφορές.

Αρωγός σε αυτό έρχονται η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και οι καταναλωτικές οργανώσεις που επισημαίνουν τι πρέπει να προσέχει και να αποφεύγει ο αγοραστής.

Ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή, κ. Γιάννης Οικονόμου, τονίζει: «Κάθε καταναλωτής οφείλει να γνωρίζει ποια είναι τα δικαιώματά του, αλλά και τι θα πρέπει να προσέχει, ώστε να επιλέγει σωστά, με βάση τις δικές του ανάγκες. Εκπτώσεις στις τιμές δεν σημαίνει και εκπτώσεις στην ποιότητα και κυρίως στην ασφάλεια και αυτό πρέπει να είναι ξεκάθαρο. Οι πολίτες-καταναλωτές θα πρέπει να κάνουν σωστή έρευνα αγοράς και βέβαια είναι απαραίτητος και ένας προγραμματισμός ανάλογα με τις δυνατότητες, τις ανάγκες και τις επιθυμίες».

Η σωστή ιεράρχηση των πραγματικών αναγκών και η σύγκριση των τιμών ανήκουν στις συμβουλές που δεν πρέπει να ξεχνά κανένας καταναλωτής. Ακόμη το γνωστό «αλλαγές σε εκπτώσεις δεν γίνονται» είναι πέρα ως πέρα παράνομο.

Μόνη εξαίρεση, η περίπτωση στην οποία η χαμηλή τιμή οφείλεται ακριβώς στα ελαττώματα του προϊόντος, για τα οποία ο καταστηματάρχης οφείλει να ενημερώσει τον καταναλωτή.

Όπως επισημαίνει το Ελληνικό Κέντρο Καταναλωτών (ΕΛΚΕΚΑ), οι εκπτώσεις δίνουν την ευκαιρία στους καταναλωτές να επωφεληθούν από τις μειωμένες τιμές των προϊόντων, αλλά ταυτόχρονα κρύβουν και αρκετές παγίδες.

Οι συμβουλές του ΕΛΚΕΚΑ προς τους καταναλωτές είναι:

-Πριν βγείτε για ψώνια να σκεφτείτε καλά τις ανάγκες που έχετε και μη δημιουργείτε τεχνητές, μην πέφτετε θύματα της υπερκατανάλωσης.

-Μην αγοράζετε με τη λογική του φθηνού, εάν δεν το χρειάζεστε, είναι περιττό και δεν έχετε κανένα κέρδος.

-Μην επηρεάζεστε από τη διαφήμιση. Η ωραιοποιημένη εικόνα των προϊόντων, δε σημαίνει ότι ανταποκρίνεται και στην πραγματικότητα.

-Πριν αγοράσετε, κάνετε μια έρευνα αγοράς, συγκρίνετε τιμές και επιλέξετε σωστά.

-Αν αγοράσετε ελαττωματικά προϊόντα, να τα επιστρέψετε αμέσως και να τα αντικαταστήσετε με άλλα ή να πάρετε πίσω τα λεφτά σας.

Οι καταστηματάρχες είναι υποχρεωμένοι να αλλάξουν τα προϊόντα, τα οποία παρουσιάζουν ελάττωμα και αγοράστηκαν την περίοδο των εκπτώσεων.

Ο έμπορος μπορεί να αρνηθεί αλλαγή ελαττωματικών ειδών, μόνο εάν το προϊόν είναι σε τιμή προσφοράς λόγω των συγκεκριμένων ελαττωμάτων και εφόσον έχει ενημερώσει σχετικά τον καταναλωτή πριν την αγορά με ανάλογη πινακίδα.

-Κάθε είδος πρέπει να γράφει δύο τιμές. Μία που ίσχυε πριν την έκπτωση και μία που προκύπτει μετά καθώς και το ποσοστό της έκπτωσης.

Προσοχή: το ποσοστό της έκπτωσης πρέπει να αναγράφεται στο καρτελάκι κάθε προϊόντος και όχι στο συνολικό ποσοστό στις βιτρίνες των καταστημάτων.

-Αγοράζετε εποχιακά είδη, μην περιμένετε ότι θα έχετε την ευκαιρία να αγοράσετε μία τηλεόραση ή ένα ψυγείο σε καλή τιμή, αντίθετα μπορεί να πετύχετε καλή τιμή σε ρούχα, παπούτσια και είδη της φετινής μόδας.

-Η αγορά προϊόντων με δόσεις ή πιστωτικές κάρτες, πρέπει να δίνετε προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια, για τους όρους που διέπουν αυτή την συνδιαλλαγή.

-Ζητείστε για όλες τις αγορές σας αποδείξεις και μην ξεχνάτε ότι μέρος της ευθύνης έχουν και οι καταναλωτές, εάν στο δρόμο σας γίνει έλεγχος και δεν έχετε απόδειξη, το δε πρόστιμο είναι μεγάλο.

-Αποφύγετε τον συνωστισμό, ανάμεσα στο πολύ κόσμο υπάρχουν και μερικοί που δεν θέλουν να ξοδέψουν, αλλά σκοπεύουν να «ελαφρύνουν» το δικό σας πορτοφόλι.

Καταγγείλετε κάθε περίπτωση πλασματικών εκπτώσεων ή ελαττωματικών προϊόντων στο ΕΛΚΕΚΑ (τηλ: 210-3803116 ή στην τηλεφωνική γραμμή της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή 1520, η οποία λειτουργεί από τις 08:00 ως τις 22:00).


Πηγή: Zougla.gr
 
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #40
« στις: Ιούλιος 17, 2009, 23:58:22 μμ »
Faye Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 1.940
Μέλος από: Ιαν, 2009

Προφίλ
Χμμ  Αναποφασιστικότητα Αντε και αποφασίσαμε να κάνουμε την καταγγελία. Πόσες πιθανότητες νομίζετε ότι έχουμε να σηκώσει κάποιος το τηλέφωνο;

Στι περιβόητο 1520 αναφέρομαι. Κλείσιμο ματιού Μάλλον άδικος κόπος Λύπη
Καταγράφηκε
  Χαμογελάτε!!!  Κάνει τους άλλους ν ανησυχούν.....
 
Απάντηση #41
« στις: Ιούλιος 18, 2009, 08:31:35 πμ »
mariaZ Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 3.929
Μέλος από: Ιούν, 2009

Προφίλ
H αλήθεια είναι ότι δεν έχω δοκιμάσει ποτέ. Και φυσικά το πιο σιγουρο για εμένα είναι ότι θα μπλέξω σε έναν κυκεωνα τηλεφωνημάτων μέχρι να γίνει το σωστό,
όμως αν τύχω σε τέτοια περίπτωση κορίτσια, θα το κάνω και ότι γίνει ( Κλείσιμο ματιού)
Ελπίζω να μην χρειαστεί πάντως  Στριφογύρισμα ματιών
Καταγράφηκε
 
Εκτύπωση  Σελίδες « 1 2 3 Πάνω