Λοιπόν παιδιά , είδα τις προσπαθειες και τα ερωτηματικά σας και είπα πως θα ενδιέφερε και την κόρη μου και της τέστειλα όλα τα παραπάνω με ε-μαιλ, και νά τι μου απάντησε (είναι καθηγήτρια Πληροφορικής στις σχολές της ΔΕΗ Πτυχιούχος Πανεπιστημίου):
(Τεστ) ΜΕΝΤΑΛΙΣΤ
Κυριακή, 20 Δεκέμβριος 2009, 18:49
Από:
"Πιστιόλα Θεοδώρα" <
T.Pistiola@dei.com.gr>
Προβολή στοιχείων επαφής
Προς:
"Αρετή Πιστιόλα" <
dpistiola@yahoo.gr>
Καλά είναι τρομερό!!
Βάλαμε επανειλημένως ταυτόχρονα εγώ και ο Κώστας (ο άνδρας της)
διαφορετικά νούμερα και συμπίπτει ΠΑΝΤΑ το ίδιο σύμβολο!!!
Λες και διαβάζει την σκέψη και των δυονών μας ή μάλλον κατευθύνει την σκέψη μας.
Όσο για αυτά που γράφουν οι παρακάτω... μέντορες... δεν έχουν υπόσταση, διότι, ένας αλγόριθμος πρέπει
να τροφοδοτηθεί με στοιχεία (εισαγωγή έστω ενός στοιχείου/δεδομένου), να τα επεξεργαστεί και να βγάλει
αποτέλεσμα.
Όμως, σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει εισαγωγή στοιχείων!!! κι όμως βγάζει πάντα το σωστό αποτέλεσμα.
Αυτά έχω να πω από προγραμματιστικής και αναλυτικής άποψης.
Δεν ξέρω μήπως τελικά ισχύουν αυτά που λένε κάποιοι επιστήμονες, δηλαδή πως μέσω συχνοτήτων των οθονών
του Η/Υ κάποιοι θέλουν να ελέγχουν τη σκέψη μας και γι'αυτό πολλά ειδικά νέα παιδιά "κολλάνε" στους Η/Υ
παθαίνουν κατάθλιψη και υποβάλλονται σε ότι τους λένε, και φτάνουν μέχρι και σε ομαδικές ή ατομικές αυτοκτονίες.
Σε περίπτωση που ισχύουν τα λεγόμενα των επιστημόνων:
1. Ο αλγόριθμος παράγει κάθε φορά έναν τυχαίο αριθμό (υπάρχει αυτή η δυνατότητα στον προγραμματισμό).
2. Μέσω συχνοτήτων μας υποβάλλουν να σκεφτούμε αυτόν τον τυχαίο αριθμό (νομίζοντας πως τον βάλαμε εμείς)
3. Τελικά έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα και εμείς και το πρόγραμμα.
Το παιχνίδι με το 40 που υπάρχει παρακάτω είναι ένας αλγόριθμος μιας μαθηματικής σχέσης η οποία έχει
δημιουργηθεί από κάποιους που παρατήρησαν πως κάνοντας συγκεκριμένες πράξεις και αφειρώντας συγκεκριμένο
αριθμό (το 80) βγαίνει πάντα το ίδιο αποτέλεσμα, το 40.
Μαθηματικώς ισχύει πως:
1. Υπάρχουν κι πολλές τέτοιου είδους μαθηματικές σχέσεις (που αφαιρείς ή προσθέτεις ή διαιρείς ή
πολλαπλασιάζεις συγκεκριμένους αριθμούς σε αυτόν που σκέφτηκες) που έγιναν έπειτα από παρατηρήσεις
και έχουν το ίδιο αποτέλεσμα.
2. Επίσης υπάρχουν κι άλλες τέτοιου είδους μαθηματικές σχέσεις (στις οποίες που αφαιρείς ή προσθέτεις ή
διαιρείς ή πολλαπλασιάζεις συγκεκριμένους αριθμούς σε αυτόν που σκέφτηκες) που έγιναν έπειτα από
παρατηρήσεις και το αποτέλεσμα είναι κάτι που έχει σχέση με το αρχικό νούμερο που σκέφτηκες.
Σε αυτές τις μαθηματικές σχέσεις αυτός που σου έβαλε το τεστ, απλά ξέρει πως το αποτέλεσμα είναι κάτι που
έχει σχέση με το αρχικό νούμερο και βγαίνει αληθινός. Όμως ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ το αποτέλεσμα.
(πχ βάζεις ημερομηνία γέννησης και μετά από πράξεις υπολογίζει την ηλικία σου. Αυτός που βάζει το τέστ σου
λέει όλο υπερηφάνεια πως "Το τελικό νούμερο αντιστοιχεί στην ηλικία σου!!!", όμως ΔΕΝ ξέρει ποιό είναι το νούμερο
της ηλικίας σου).
Όμως στο site που είδαμε ο αλγόριθμος ΔΕΝ έχει πάντα το ΙΔΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, αλλά εξαρτάται από τον αριθμό
που σκεφτήκαμε και παρόλα αυτά το ΓΝΩΡΙΖΕΙ.
Υ.Γ. Πες τους συναδέλφους σου του greekmasa.gr , πως ο αλγόριθμός ΔΕΝ γνωρίζει εάν ο αριθμός που βάλαμε είναι στην δεκάδα,
εικοσάδα κτλ, διότι απλά ΔΕΝ ΕΙΣΑΓΑΜΕ κανέναν αριθμό!!! αλλά μας αφήνει εν λευκώ!!!
Εάν το γνώριζε τότε θα είχαν δίκιο.