GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Μάιος 06, 2024, 00:39:58 πμ
+  GreekMasa - Συνταγές μαγειρικής - Forum
|-+  Κουβεντούλα
| |-+  Περι ανέμων ....
| | |-+  Χρήματα που δικαιούμαστε και δεν το ξέρουμε!
Σύνθετη αναζήτηση
  0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σελίδες 1 Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Χρήματα που δικαιούμαστε και δεν το ξέρουμε!  (Αναγνώστηκε 2531 φορές)
« στις: Αύγουστος 05, 2010, 16:56:26 μμ »
mariaZ Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 3.929
Μέλος από: Ιούν, 2009

Προφίλ
Mέχρι τώρα μαθαίναμε υπάκουα να πληρώνουμε το κράτος και τις δημόσιες υπηρεσίες του. Η αλήθεια είναι ότι και αυτοί υποχρεούνται να μας πληρώνουν σε διάφορες περιπτώσεις. Μάθε πώς να σηκώσεις την μπάνκα των ΔΕΚΟ κι αν έχεις χρόνο για σκότωμα, μόλις απόκτησες καινούργιο χόμπι!

- 15 ευρώ από τη ΔΕΗ, αν δεν τηρηθεί κάποια προθεσμία από τις 8 εγγυημένες που προβλέπονται, όπως π.χ. τοποθέτηση-σύνδεση μετρητή έως 3 μέρες, απάντηση σε γραπτό αίτημα ή παράπονο 10-15 μέρες.

- 30 ευρώ (ή 60 ευρώ αν η χρονική καθυστέρηση ικανοποίησης του αιτήματος υπερβεί το διπλάσιο των προθεσμιών) από την ΕΥΔΑΠ, αν δεν τηρηθεί π.χ. η αποκατάσταση πεζοδρομίου ή οδοστρώματος λόγω έργων σε 5 μέρες, η λήψη δείγματος για έλεγχο ποιότητας νερού σε 24 ώρες.

- 36 ευρώ από τα ΕΛΤΑ για περιπτώσεις όπως απώλεια ή βλάβη περιεχομένου συστημένου γράμματος εσωτερικού ή εξωτερικού, αλλά και 235 ευρώ για απώλεια ή βλάβη περιεχομένου συνήθους δέματος.

- 150 ευρώ μάξιμουμ για βλάβη ή απώλεια αποσκευών, ενώ αν το δρομολόγιο του Προαστιακού καθυστερήσει περισσότερο από 20 λεπτά δικαιούσαι επιστροφή του αντίτιμου του εισιτηρίου (σε διεθνή μεταφορά αν καθυστερήσει το τρένο δικαιούσαι να συνεχίσεις το ταξίδι με ανώτερης κατηγορίας θέση στο τρένο).

- 30 ευρώ αν κάποιο υπηρεσιακό όργανο ΟΑΣΑ, ΤΡΑΜ, ΗΛΠΑΠ, ΕΘΕΛ ή ΗΣΑΠ επιδείξει ανάρμοστη συμπεριφορά απέναντί σου…

…και 30 ευρώ αν δεν απαντήσουν έγκαιρα σε έγγραφο με αίτημα ή υπόδειξη.

- 30 ευρώ από τον Οργανισμό Λιμένος Ραφήνας για ανάρμοστη συμπεριφορά υπηρεσιακών οργάνων…

…και 15 ευρώ για μη έγκαιρη απάντηση σε έγγραφο.


- 250 ευρώ αν αρνηθεί αεροπορική εταιρεία να σε επιβιβάσει σε πτήση ενώ έχεις κάνει κράτηση για πτήσεις έως και 1.500 χλμ., 400 ευρώ για πτήσεις μέχρι 3.500 χλμ. και όλες εντός Ε.Ε. άνω των 1.500 χλμ. και 600 ευρώ για τις υπόλοιπες πτήσεις...


...επίσης δωρεάν γεύματα και αναψυκτικά και δύο δωρεάν τηλεφωνήματα (ή φαξ ή e-mail) για καθυστερήσεις άνω των 2 ωρών για πτήσεις έως 1.500 χλμ. ή άνω των 3 ωρών για πτήσεις μέχρι 3.500 χλμ. και όλες εντός Ε.Ε. άνω των 1.500 χλμ.



Σημ.: Όλα τα παραπάνω προκύπτουν από τον Χάρτη Υποχρεώσεων Δημοσίων Υπηρεσιών προς τον Καταναλωτή, όπως δημοσιεύθηκε πρόσφατα από το Υπουργείο Ανάπτυξης. Για περισσότερες πληροφορίες: Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, τηλέφωνο 1520 ή www.efpolis.gr

Πηγή tzaba.gr
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #1
« στις: Αύγουστος 06, 2010, 09:48:49 πμ »
Flora Αποσυνδεδεμένος
VIP Member
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 1.862
Μέλος από: Φεβ, 2008

Προφίλ
....για φαντάσου!!!
Ευχαριστούμε Μαράκι, πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες που μας έδωσες Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #2
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2010, 11:26:50 πμ »
giota Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 5.625
Μέλος από: Οκτ, 2007

Προφίλ WWW
ευχαριστουμε μαρακι  up
Καταγράφηκε
 
Απάντηση #3
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2010, 12:12:44 μμ »
Marinaki Αποσυνδεδεμένος
Ανώτατο μέλος
*****
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 1.856
Μέλος από: Σεπ, 2008

Προφίλ
Ωραίες πληροφορίες!
Καταγράφηκε
Δε γράφεται πάντοτε με τη λογική η ομορφιά στη ζωή. Χρειάζεται κάπου κάπου και η τρέλα.
 
Εκτύπωση  Σελίδες 1 Πάνω