Πώς θα μάθουμε ότι κυκλοφορεί ένα νέο προϊόν; Και πώς δεν θα ξεχάσουμε αυτά που ήδη κυκλοφορούν στην αγορά; Με την διαφήμιση φυσικά. Τι άλλο, ε; Λοιπόν υπάρχουν ειδών ειδών διαφημίσεις. Μην αρχίσω να σας τις λέω μια μια και μου βαρεθείτε. Διαφήμιση όμως σαν κι αυτή δεν έχετε δει. Μιλάμε για ΤΗΝ πρωτοπορία. Μπορεί να είδατε εδώ πρωτότυπες διαφημίσεις της Heineken, αλλά με αυτή… την διαφήμιση θα σας πάω σε νέο επίπεδο. Λοιπόν περί τίνος πρόκειται; Όπως θα δείτε και στο video, η BMW άνοιξε στη διαφήμιση νέα μονοπάτια. Προβάλλοντας το λογότυπο της BMW με τον τρόπο που θα δείτε, κατάφερε να «αποτυπωθεί» αυτό το λογότυπο στο μάτια των θεατών, ακόμα και όταν αυτά ήταν κλειστά. Δηλαδή αυτός ήταν ο σκοπός. Να δεις το λογότυπο, αφού έχεις κλείσει τα μάτια. Κρίμα να μην είμαι κι εγώ εκεί να το ζήσω. Δεν θέλετε κι εσείς να το ζήσετε;
#Invalid YouTube Link#
Πηγή:
Endiaferonta.com